News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2011-04-04 Iltalehti: Jussi Halla-ahon vaalikassaan ropisee lahjaeuroja

Started by Ant., 04.04.2011, 04:31:46

Previous topic - Next topic

Jussi Halla-aho

Onneksi nimim. Ulkopuolisella on tamperelaisena erinomainen tilaisuus olla äänestämättä minua ja näin edistämättä sitä, että pääsisin käsiksi näihin häkellyttävän hyviin etuihin.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

IDA

Quote from: Ulkopuolinen on 06.04.2011, 10:33:21
Samalla hän on myös rakentanut itselleen poliittista uraa, joka mitä luultavimmin takaa hänelle varsin leveän leivän koko loppuelämän ajaksi. Eli kyllä hän hyötyy tuosta vaivannäöstään satoja tuhansia euroja jo seuraavan kymmenen vuoden aikana.

Sehän tässä yksi jutun todellinen hienous onkin, että Jussi Halla-aho ei ole rakentanut poliittista uraa itselleen. Väitän valistuneesti näin.

Eivät nuo asiat ole mitenkään toisiaan poissulkevia eikä niitä kannata sellaisina esittää. Eivät nuivat niin tyhmiä ole etteivät tajuaisia tuota puolta asiassa eivätkä niin kusipäisiä/kateellisia etteivät sitä hyväksyisi.

Ainakin itse hyväksyn kaiken mahdollisen menestyksen ja toivonkin sitä. Se nyt vain kuitenkin on totuus, että koko juttu on ollut hyvin kaukana mistään uran rakentelusta. Jussi ja muut tyypit erittäin todennäköisesti olisivat täysin samalla asialla samalla tavalla, vaikka mitään menestystä ei olisikaan. On eri asia rakentaa tietoisesti uraa ja hakea menestystä siinä mielessä, kuin menestyä omine periaatteineen.

herra 4x

Quote from: Ulkopuolinen on 06.04.2011, 10:33:21
Quote from: herra 4x on 04.04.2011, 23:14:35
Quote from: Alfresco on 04.04.2011, 22:37:30

Jussi on ilman muuta nähnyt paljon aikaa ja vaivaa poliittisen uransa eteen.

Jos tarkkoja ollaan, ei poliittisen uransa eteen, vaan niiden asioitten eteen, jotka ovat Suomelle kriittisiä, siis kriittisiä sanan varsinaisessa merkityksessä.

Eikös tuo mene vähän tekopyhän hurskastelun puolelle?

Toki Halla-aho on nähnyt suunnattomasti vaivaa Suomelle tärkeiden, ehkä jopa kriittisten asioiden vuoksi. Samalla hän on myös rakentanut itselleen poliittista uraa, joka mitä luultavimmin takaa hänelle varsin leveän leivän koko loppuelämän ajaksi. Eli kyllä hän hyötyy tuosta vaivannäöstään satoja tuhansia euroja jo seuraavan kymmenen vuoden aikana.

Minusta ei mene tässä nimenomaisessa tapauksessa.  Vastasin kirjoittajalle, joka sanoi että "Jussi on ilman muuta nähnyt paljon aikaa ja vaivaa poliittisen uransa eteen".

Halusin sanoa, vaikken sitä kirjoittanut auki, että Jussi jo muinoin, vuosia sitten, jossain, oliko se Vieraskirjassa vai Hommassa vai jossain muualla, kirjoitti jotenkin niin, että hän kyllä tekisi kaikkea muuta mieluummin kuin politikoisi.

Minä uskoin, ja uskon edelleenkin tähän. Koska Jussi näkee (ja jotkut muut kansalaiset) miten Suomen käy, jos ei kukaan tee mitään mokuklusterin maahanmuuttopolitiikan muuttamiseksi, hän koki/kokee että täytyy toimia, eli ottaa vastaan kaikki se mediapaska, käräjät, ehdokkuus jne. jotta asioihin saataisiin muutos.

Uskon tänä päivänäkin siihen, että Jussi ei ole "ilman muuta nähnyt paljon aikaa ja vaivaa poliittisen uransa eteen", vaan häntä on ajanut hieman, itse asiassa helvetisti tärkeämpi asia. Suomen etu ja loppupeleissä olemassaolo.

Kun viittaat siihen, mitä hän hyötyy mahdollisesta edustajuudestaan, niin en ymmärrä, pitäisikö hänen olla nostamatta edustajanpalkkaa tms.

Rakkaudesta lajiin.

junakohtaus

Samaa mieltä 4xn kanssa. Duuneista maksetaan se liksa mikä niistä maksetaan ja jos on päässyt johonkin duuniin, saa duunin mukaisen palkan. On ihan selvää että mikä tahansa olisi ollut Jussille helpompi reitti jos se rahan perässä olisi, joten kuitatkoon mies palkkansa rauhassa kun valituksi tulee.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

danio

Satanen(100€)lähti. Toivottovasti ei liian myöhään.
Olen kiitollinen, että olen voinut olla mukana tässä historiallisessa hetkessa.

Muutos ei ole pelkästään mahdollinen, vaan väistämätön.

Bienveillant

Quote from: Roope on 08.04.2011, 01:35:07
Quote from: Matias Turkkila on 05.04.2011, 16:40:06
Televisiokampanja alkaa MTV3-kanavalla ennakkoäänestyspäivänä, keskiviikkona 6.4.

Quote# Yäk. Tuokaa sanko.

# Nyt ei voi edes katsoa TV:tä rauhassa kun äklöjä vaalimainoksia pukkaa päälle. Halla-aho se siellä äsken taas "leikkaisi maahanmuutossa".

# Fy vilka kandidatreklamer på TV. Såg just äckliga Halla-aho säga att "minä leikkaisin maahanmuutossa". Och nu måste jag spy. Hämta en hink.
Bettina S./YLE Twitterissä

Tässä oikein tyyppiesimerkki suvisten suvaitsevaisuudesta ja argumentaation kovasta tasosta.
Sohvaltahuutelija

mitäs mitäs