News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Minä Äänestän Persuja.

Started by Hemmas, 30.03.2011, 23:24:39

Previous topic - Next topic

Hemmas

Äänestän persuja koska olen Suomalainen. Suomen etu on minun etu. Ja näin Suomen etu menee ulkomaalaisten edun edelle. Ulkomaalaisten ongelmat ovat niiden itse aiheuttamiaan, eivät siis minun asiani. Suomalaisten ongelmat ovat myös ulkomaalaisten aiheuttamia. Maahanmuutto, kehitysapu, EU:n aluepolitiikka ja ihmisarvojen levitys on täten siis lopetettava turhana.

Äänestän persuja koska rappiokulttuurin leviäminen on estettävä. Rappiokulttuuriiin kuuluu homous, suomenruotsalaisuus, väärät uskonnot sekä siviilipalvelus ja aseistakieltäytyminen. Asepalvelus on Jokaisen Velvollisuus eikä siitä pidä voida kieltäytyä. Kaikkien tulee mukautua kansan tahtoon sillä kansa tietää mitä tahtoo. Maassa maan tavalla.

Äänestän persuja koska Vihreät ja RKP vääristävät Suomalaisia Arvoja, jotka juontavat juurensa Itsenäisyydestä. Näitä ei tule muuttaa sillä ne ovat osa Suomalaisuutta. Suomen ei tule kumarrella isoille kapitalisti herroille tai sitoutua mihinkään riistosopimuksiin. Suomi on Suvereeni valtio jonka päätöksen tekee Kansa. Demokratia hämärtyy järjettömissä jätevesiasetuksissa, joista ei ole hyötyä yhdellekkään Suomen todelliselle Kansalaiselle.

Äänestän persuja koska rötösherrojen valta on saatava loppumaan. Nyky politiikka on byrokratiaa ja silmänlumetta. Vanhojen puolueiden rikkaat ja kansan tahdosta vieraantuneet johtajat riistävät köyhää kansaa ja syytävät rahat maahanmuuttajille tukijaisina pitääkseen EU-pamput ja yritysjohtajat tyytyväisinä. Suomen köyhä kansa kärsii sorvin ääressä kun romanit ahdistelevat meidän naisiamme rangaistuksetta. Tähän on saatava piste. Suomi Suomalaisille ja kunnia sille, jolle se kuuluu eli Työtätekevälle Suomen Kansalle joka tietää mitä haluaa! Elitistit mustamaalatkoon Perus Suomalaisia mutta Me Tiedämme mitä Haluamme emmekä usko enää porvareiden Valheita!

Ystävä

Vaivauduit sitten ihan kirjautumaan tuon postauksen vuoksi.

Suvaitsija

Tuvassa on jo oma ketjunsa persujen äänestämisestä tai äänestämättä jättämisestä, myös Teille Arvon Trolleille.
"Turvapaikanhakijat ovat paikallisesti merkittävä tulonlähde. Laitoksen vuosibudjetti on noin kaksi miljoonaa euroa."
-Vastaanottokeskus

"Joidenkin maahanmuuttajaryhmien kohdalla työttömyys on huomattavasti muita
ryhmiä korkeammalla tasolla. Tämä on sekä haaste että mahdollisuus."
-Helsingin tila ja kehitys 2013

Hemmas

:flowerhat: Höpölöpön, Suomi Suomalaisille. Kommarit hiljaa mäessä. Kyllä kansa tietää vaalien tullen. Tänään se taas nähtiin kuinka kolmosen vaalitentissä vanhoja puolueta kyykytettiin. Vaaleissa nähdään!

Mulli

Ai tämä olikin kommunistien foorumi?  :flowerhat:

Miniluv

Ketjuun on livahtanut pari Yhteen kirjoitettua yhdys sanaa. Nämä eivät ole perus Suomalaisen Doktriinin mukaista, eikä kukaan Todella isäm Maallinen henkilö voisi tuollaisia virheitään tehdä.

Suljenketjun.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/