News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Blogi: Elisa Siekkinen

Started by Elisa, 28.03.2011, 02:56:32

Previous topic - Next topic

Phantasticum

Quote from: Elisa on 01.06.2011, 00:15:51
Kyllä, ymmärsit oikein. Siinä tapauksessa en ymmärrä, miksi puhut Venäjästä. Eikä Suomen pitäisi Naton pillien mukaan tanssia missään nimessä.

Meillä on se ero, etten minä pysty millään uskomaan siihen, että Suomella olisi minkäänlaista vaikutusvaltaa tai päätäntävaltaa Natossa. Ja niin kauan, kun Venäjä ja Nato ovat eri puolilla, minusta on Suomen etu pysyä puolueettomana.

Elisa

Quote from: Almost human on 01.06.2011, 00:28:55
Quote from: Elisa on 01.06.2011, 00:21:43
Quote from: Almost human on 01.06.2011, 00:19:04
Elisa, tämän päivän tietojen pohjalta Wille Rydman ei ole pyrkimässä jatkokaudelle KNL:ssä. Oletko itse asettumassa ehdolla tai "oletko käytettävissä" seuraavaa puheenjohtajaa valittaessa?

Minulla tulee ikä vastaan, joten tätä kysymystä ei tarvitse pohtia. Ensi vuoden voin vielä olla missä tahansa luottamustehtävässä kokoomusnuorissa ja liittohallitukseen olen käytettävissä. :)

Jahah, voi harmi. No, miltä tuntuu olla (kohta) aikuinen sitten ;)

Kiitos, tuntuu ihan hyvältä. Aikansa kutakin, eikä yhteistyö kokoomusnuorten kanssa siihen lopu, että siirtyy itse "ukkopuolelle". :)

Quote from: Phantasticum on 01.06.2011, 00:30:10
Meillä on se ero, etten minä pysty millään uskomaan siihen, että Suomella olisi minkäänlaista vaikutusvaltaa tai päätäntävaltaa Natossa. Ja niin kauan, kun Venäjä ja Nato ovat eri puolilla, minusta on Suomen etu pysyä puolueettomana.

Venäjä ja Nato eivät ole eri puolilla, vaan tekevät tiivistä yhteistyötä.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Elisa

Quote from: ktv on 01.06.2011, 00:35:23
Quote from: Phantasticum on 01.06.2011, 00:30:10
Quote from: Elisa on 01.06.2011, 00:15:51
Kyllä, ymmärsit oikein. Siinä tapauksessa en ymmärrä, miksi puhut Venäjästä. Eikä Suomen pitäisi Naton pillien mukaan tanssia missään nimessä.

Ja vaikka ei puolueettomana, niin ainakin irti pro-islam NATOsta.

En tiedä, mistä olet saanut tuon käsityksen. Naton agendalla on myös islamilaisen terrorin torjuminen.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

mikkoellila

Quote from: Elisa on 01.06.2011, 00:46:19
Naton agendalla on myös islamilaisen terrorin torjuminen.

Niin on myös Pakistanin agendalla, mutta silti Pakistanin armeija suojeli Osama bin Ladenia vuosikausien ajan.
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Elisa

Quote from: ktv on 15.06.2011, 19:37:58
Libya: Pommituksia Gaddafia vastaan islamistien/berberi kapinallisten puolella.

Syyria: Parastaikaa maihinnousun valmistelu  Muslim Veljeskunnan auttamiseksi yhteistyössä Turkin kanssa.

Ajattelinkin kirjoittaa Libyan ja Syyrian eroista seuraavaksi. Saat vastaukset sieltä.

Fatman

Quote from: Elisa
Natolle ja Euroopan unionille Venäjä ei ole koskaan ollut sotilaallinen uhka, eikä sitä ole sellaiseksi mielletty kuin korkeintaan huonoina hetkinä Baltiassa ja Puolassa.
...
Suomessa luullaan yleisesti, että Venäjän uhka on Naton keskusteluagendalla edelleen ykkösaihe. Neuvostoliiton ja Varsovan liiton uhka oli, mutta Venäjä ei sitä ole.
...
Ehkä joku vielä kuvittelee, että Suomi voisi joutua jopa erillishyökkäyksen kohteeksi ilman, että se hetkauttaisi yhtäkään EU:n tai Naton jäsenmaata.
:facepalm:

Elisa

Quote from: Rytiläinen on 21.06.2011, 19:01:19
Quote from: Almost human on 01.06.2011, 00:19:04
Elisa, tämän päivän tietojen pohjalta Wille Rydman ei ole pyrkimässä jatkokaudelle KNL:ssä. Oletko itse asettumassa ehdolla tai "oletko käytettävissä" seuraavaa puheenjohtajaa valittaessa?
Koska Elisa on "piireissä", voinen tiedustella ennakkosuosikeista Rydmanin seuraajaksi. Onko odotettavissa Rydman 2.0 vai Stubb/Katainen 2.0?

Ei ole kylläkään tämän ketjun aihepiiriä, mutta ehdolle on asettunut tällä hetkellä yksi ehdokas, Antti Häkkänen, jolla on niin laaja tuki, ettei vastaehdokasta välttämättä tulekaan. Tyyliltään Häkkänen on hyvin erilainen poliitikko kuin Rydman, ja hänen painotuksensa ovat muualla, mutta hyvä ehdokas varmasti Hommankin kannalta.