News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

J. Mönkkönen (ps): Seka-avioliitot kaunistuttavat Suomea

Started by mikkoellila, 17.03.2011, 15:58:43

Previous topic - Next topic

mustikka

Quote from: MaryLee on 17.03.2011, 19:30:25
Quote from: mustikka on 17.03.2011, 18:28:58
Kyllä varmasti Suomessa on parempi elämä kuin Thaimaassa, ainakin elintaso on parempi. Mutta puhuinkin miehen- ja naisenmallista. Miten thaimaalais-suomalaisen perheen tytär mieltää itsensä naisena? Äiti näyttää alistumisen esimerkkiä, joka ei sovi yhtään suomalaiseen kultuuriin.

öö.. jospa se ongelma onkin suomalainen kulttuuri.
Viittaan Päivi Räsäseen: "Mies on perheen pää".

Sen fundamentalistiakan sanomisiahan kannattaakin uskoa. Sivistyneissä maissa ei ole perheen päitä, vain aikuisia tai lapsia. Jos mies ei kestä tasa-arvoista perhe-elämää, sitten vaan hakemaan puolisoa, joka haluaa olla miestään alempana. Jotenkin vaan tuo tasa-arvo ja kulttuurin sivistystaso näyttäis menevän käsikädessä. Siksi minuakin usein ihmetyttää, että samat ihmiset jotka puhuvat tasa-arvosta, haluavat monikulttuurisuuden nimissä tuoda tänne kulttuureja joissa ei olla tasa-arvosta kuultukaan. Mutta olkoon perheen pää-aihe minun osaltani tässä, jokainenhan voi omassa perheessään jakaa puheenjohtajuuden¨miten tahtoo.

Kyborg

Quote from: Reich on 17.03.2011, 16:10:39
Kauneus on katsojan silmässä. Mönkkösellä on täysi oikeus mielipiteeseensä. Turha kiistellä, mutta itse en kannata valkoisten sukupuuton edistämistä.

Samaa mieltä. Tottakai Mönkkönen puolustelee valintojaan, mitä muutakaan hän voisi tehdä?
"Samaan aikaan kun maamme koulutetuimmille ihmisille ei ole töitä, joku älypää pitää rasismina sitä, ettei niitä löydy afrikkalaisille koneinsinööreille, jotka ovat hukanneet paperinsa ja lukutaitonsa."

- Nim. Professori

Marjapussi

Aika huvittavia kommentit noista thai-suomalaisista parisuhteista. Kaakkois-aasialaiset naiset eivät todellakaan ole kovin alistuvaisia vaikkapa verrattuna oikeauskoisiin sisariinsa. Jos alistamista on vaimokkeen tekemä aamiainen, niin kannatan epätasa-arvoa. Muutenkin vaikkapa itä-eurooppalaiset naiset ovat keskimäärin paljon tyylikkäämpiä ja traditionaalisempia kuin joku kotimainen teleketjuvirhefeministi.
Marokon kauhu oli sanansa mittainen eikä velipoikakaan jäänyt Aarnea pahemmaksi epätoivotun maahanmuuton estämisessä. Mutta kuka tulee torjumaan aiheettoman turvapaikkaturismin?

Lunoir

Ne jotka eivät suomesta ihan oikeasti löydä itselleen kumppania, mahtavat olla geenipoolin pohjasakkaa. Tällöinhän ulkomailta (varsinaisesti ulkomailta, eli euroopan ulkopuolelta) kumppanin hakeminen heikentää suomalaisen kansan geenipoolia.

KeiKei

QuoteJoka kerta, kun suomalainen menee naimisiin ulkomaalaisen kanssa, Suomi muuttuu piirun verran kauniimmaksi, terveemmäksi ja älykkäämmäksi maaksi, koska miksi kukaan menisi naimisiin ulkomaalaisen kanssa jos löytäisi Suomesta paremman puolison.

Olen monta suomalaisen naisen nigerialaista aviomiestä nähnyt ja mielestäni noiden ukkojen naiminen ei ole tehnyt Suomea piirun vertaa "kauniimmaksi, terveemmäksi ja älykkäämmäksi". Useassa tapauksessa tosin vaikutus on ollut päinvastainen.

MaisteriT

Quote from: KeiKei on 20.03.2011, 10:46:47
Olen monta suomalaisen naisen nigerialaista aviomiestä nähnyt ja mielestäni noiden ukkojen naiminen ei ole tehnyt Suomea piirun vertaa "kauniimmaksi, terveemmäksi ja älykkäämmäksi". Useassa tapauksessa tosin vaikutus on ollut päinvastainen.

Mitäpäs se parinvalinnan arvomarkkinateoria ennustaakaan... Sinänsä se on se F1-polvi jossa fitness paranee.
AL: Jussi Halla-Aho (kuvassa) poseeraa tässä arkistokuvassa virallisesti puvussa. Tiistaina hänet nähtiin eduskunnassa rennoissa kesävaatteissa.

Lunoir

Quote from: MaisteriT on 20.03.2011, 12:30:38
Quote from: KeiKei on 20.03.2011, 10:46:47

Mitäpäs se parinvalinnan arvomarkkinateoria ennustaakaan... Sinänsä se on se F1-polvi jossa fitness paranee.

Ainakin sitä että parien markkina-arvot ovat toisiaan lähellä, ja että nigerialaisen miehen suomalaisvaimo on mitä todennäköisimmin ylipainoinen, työtön yksinhuoltaja. Seka-avioliitot, terveemmän ja kauniimman Suomen puolesta!

mustikka

Mun ihan henk.koht. mielipide on, että toi pätee toisinpäinkin. Jotain vikaa on siinä suomalaisessa miehessä, joka hakee thaikun tai vastaavan, jos ei kerran ole suomalaista fiksua naista saanut.
Ja mitä tulee tuohon alistuvuuteen, onkin vähän monipiippuisempaa kuin päältä näyttää. Nainen voi käyttää aikamoista seksuaalista valtaa mieheen ja siten hyötyä tästä taloudellisesti. Ts. palvella miestä hyvin ja saada vastikkeeksi parempi elintaso kuin kotimaassaan. Ja saahan siinä mieskin näyttää valtaansa kuin ostaa naiselleen 200€ käsilaukun johon naisella itsellään ei olisi ikinä varaa. Nämä vähemmän sivistyneistä kulttuureista tulevat ovat muuten aika persoja kiiltävän ja kalliiden merkkien perään. Satasien käsilaukku voi olla jotain aivan uskomattoman ihmeellistä köyhistä oloista tulevalle tytölle. Ja vastikkeeksi tarvitsee vain tehdä kotitöitä ja olla rouva. Kotomaassaan tyttö saattaisi joutua tekemään 10-tuntisia päiviä esim. tehtaassa ja ansaita sillä juuri ja juuri katon päälleen ja ruoan. Saattaisin itsekin tuossa tilanteessa valita Pertin 65v. ja määritellä rakkauden vähän toisin kuin me länsinaiset yleensä.

mustikka

En usko, että vahingoksi, mutta lieneekö kaunistukseksikaan. Tai miten sen kaunistamisen nyt tulkitseekaan. Eiköhän suomalaisen kanssa naimisissa olevat/olleet sopeudu yhteiskuntaan paremmin kuin mamut yleensä. Maahanmuuton ongelmat ovat muualla kuin näissä liitoissa.

Luotsi

Mönkkönen, Oinonen, Kike Elomaa... Mikä noita yhdistää?
Kyllä, aina saa pelätä myötähäpeää kun suu aukeaa. Aion näet kaikesta huolimatta äänestää saman puolueen listoilla olevaa edustajakandidaattia.
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

Rafael K.

Quote from: Kaapo on 20.03.2011, 14:31:38
Ette te nyt oikeasti voi olla sitä mieltä, että on jotenkin vahingoksi Suomelle, jos joku kansalainen nai ulkomaalaisen..?  :facepalm:

No hommafoorumilla taitaa olla aika paljon kansallismielisiä, joiden mielestä Suomen kansalla on omia etuja ja syytä ajaa niitä. Kansan tahtoa on aika vaikea lähteä toteuttamaan, jos ei ole sitä kansaakaan, vaan kaikilla on kaksi passia eikä mitään erityistä syytä pitää yhtä maata parempana kuin toistakaan. Kansan muodostamiseen tarvitaan riittävä määrä yhteisiä asioita, joita voivat olla kieli, uskonto, ulkonäkö ja mitä niitä nyt.

KeiKei

Ette te nyt oikeasti voi olla sitä mieltä, että on jotenkin vahingoksi Suomelle, jos joku kansalainen nai ulkomaalaisen..?  :facepalm:

Olen oikeasti sitä mieltä, että Suomen kansalaisella on oikeus naida kenet haluaa. Eivät kaikki hae emäntää ryssänmaalta tai thaikuista. Omasta emännästäni ei vielä ole Suomelle vahinkoa koitunut ja moneen kertaan olen joutunut tunnustamaan olevani vähemmän maahanmuuttokriittinen kuin hän ???.

Mönkkönen vain teki virheen käyttämällä joka kerta -ilmausta. Vaikka oma ulkomaalainen puolisoni kaunistaa mielestäni Suomea aivan mielettömästi, olen eri mieltä Mönkkösen kanssa. Yleistyksien kanssa pitää itse kunkin olla varovainen.

Jari Martikainen

Quote from: KeiKei on 21.03.2011, 08:25:48

Mönkkönen vain teki virheen käyttämällä joka kerta -ilmausta. Vaikka oma ulkomaalainen puolisoni kaunistaa mielestäni Suomea aivan mielettömästi, olen eri mieltä Mönkkösen kanssa. Yleistyksien kanssa pitää itse kunkin olla varovainen.

Voisitko kertoa mistä vaimosi on kotoisin?
Tämä olisi kiva tietää, jos vaikka joskus joutuu etsiskelemään uutta emäntää.
Tämä nykyinen täytyy näköjään pistää pihalle, koska hän ei tämän keskustelun perusteella kaunistuta Suomea. Pikkuisen sääli näin 9-vuoden ja parin muksun jälkeen, mutta ei tässä kai muutakaan voi.

PaulR

Quote from: mustikka on 20.03.2011, 14:07:43
Ja vastikkeeksi tarvitsee vain tehdä kotitöitä ja olla rouva.

Voi tuokin olla aivan ylivoimaista. Kysyin eilen, että viittikkö laittaa safkat uuniin. Seuraavaksi saakin kuulla olevansa alistava ja hyväksikäyttävä sika.  ;D

KeiKei

Quote from: Jari Martikainen on 21.03.2011, 08:41:39
Quote from: KeiKei on 21.03.2011, 08:25:48

Voisitko kertoa mistä vaimosi on kotoisin?
Tämä olisi kiva tietää, jos vaikka joskus joutuu etsiskelemään uutta emäntää.
Tämä nykyinen täytyy näköjään pistää pihalle, koska hän ei tämän keskustelun perusteella kaunistuta Suomea. Pikkuisen sääli näin 9-vuoden ja parin muksun jälkeen, mutta ei tässä kai muutakaan voi.

;D Albaniasta on minun parempi puoliskoni kotoisin  ;D

Oman vaatimattoman kokemukseni pohjalta voin sanoa, ettei sillä kansallisuudella/kansalaisuudella niin väliä ole. Huonoja ja hyviä ihmisiä löytyy kaikkialta ja hyvää suomalaista ei todellakaan kannata vaihtaa keskinkertaiseen ulkolaiseen. Seka-avioliitto voi olla kaunistus tai kauhistus, kuten ihan mikä tahansa avioliitto. Jotkut eivät sitä vaan jostain syystä tajua tai halua tajuta. Sitten tulee näitä typeriä yleistyksiä, joiden pohjalta ei järkevää keskustelua synny.

Viinankylväjä

Quote from: Reich on 17.03.2011, 16:10:39
Kauneus on katsojan silmässä. Mönkkösellä on täysi oikeus mielipiteeseensä. Turha kiistellä, mutta itse en kannata valkoisten sukupuuton edistämistä.

Venäläiset eivät ole valkoisia? Onko valkoinen rotu? Jos on, niin mitä espanjalaiset ovat? Kiinalaisetkin ovat aika valkoisia, hankalaksi menee.

Perttu Ahonen

Minä en kyllä näe mitään vikaa siinä, että joku menee naimisiin ulkomaalaisen kanssa ja kauneus on katsojan silmässä. 

Kansallismielisyyden kannalta on oleelista se, että kotoutuuko aviopuoliso Suomeen ja tunteeko perhe olevansa suomalaisia. 

Jos ajatellaan vastakohtaa rakkausavioliitoille eli, että eräisiin maahanmuuttajiin kipataan kottikärryillä rahaa "kotoutumiseen" ja kouluttamiseen suomalaiseen yhteiskuntaan ja lopputulos on se, että ko. humanitaariset maahanmuuttajat halveksuvat suomalaisuutta ja Suomen kulttuuria.

Rafael K.

Quote from: Perttu Ahonen on 21.03.2011, 14:55:21
Minä en kyllä näe mitään vikaa siinä, että joku menee naimisiin ulkomaalaisen kanssa ja kauneus on katsojan silmässä. 

Kansallismielisyyden kannalta on oleelista se, että kotoutuuko aviopuoliso Suomeen ja tunteeko perhe olevansa suomalaisia. 

Kansallismielisyyden kannalta oleellista on kyllä myös se, tuntevatko ne muut kansan jäsenet, että nämä ulkomaalaisen jälkeläiset ovat suomalaisia. Se taas riippuu ihan tilanteesta. Suomessakaan syntyneellä ei ole mitään subjektiivista oikeutta saada muilta tunnustus siitä, että hän on ihan oikea suomalainen tai että hän on yhteisön jäsen niin kuin joku muukin.

Tällainen turha suvaitsevaisuus, jossa selitetään että kuka tahansa voi olla suomalainen, jos siltä tuntuu, sekoittaa vaan asioita ja sotii ihmisten arkikokemuksia vastaan. Tässä nyt ei kuitenkaan puhuta ihmisarvosta vaan siitä, onko järkevää muodostaa poliittinen yhteisö tietyn yhteenkuuluvuuden perusteella. Jos suuri määrä tämän yhteisön oletettuja jäseniä oikein juhlistaa sitä, että eivät koe olevansa sitoutuneita tähän yhteisöön, vaan tekevät niin kuin huvittaa, niin on se on koko yhteisön toiminnan kannalta ongelma, niin kuin tämä monikulttuurisuuden rikkauden toitottaminen on.

Ja kukaan tässä kommentoineista ei varmaankaan pidä tämän Mönkkösen venäläistä vaimoa ongelmana tai enkä katso että se heikentää hänen kansallismielisyyttään, mutta kyllä tuollainen yleisen tason lausunto seka-avioliittojen ihanuudesta kuulostaa siltä, että on todellisuudentaju vähän hukassa.

Nuivettunut Han-nenetsi

Quote from: Rafael K. on 21.03.2011, 16:04:31
Jos suuri määrä tämän yhteisön oletettuja jäseniä oikein juhlistaa sitä, että eivät koe olevansa sitoutuneita tähän yhteisöön, vaan tekevät niin kuin huvittaa, niin on se on koko yhteisön toiminnan kannalta ongelma, niin kuin tämä monikulttuurisuuden rikkauden toitottaminen on.

Nimenomaan, yhteiskunnasta tulee kipeä jos molemmat edellä alleviivatut asiat toteutuvat (alleviivaukset minun). Yksittäiset seka-avioliitot eivät ole yhteiskunnallinen ongelma, eivätkä hieman useammatkaan jos ulkomaan puolisot integroituvat osaksi yhteiskuntaa.

Quote from: Rafael K. on 21.03.2011, 16:04:31
Ja kukaan tässä kommentoineista ei varmaankaan pidä tämän Mönkkösen venäläistä vaimoa ongelmana

Katsoisin myös että Mönkkösen vaimoa ei pidä kukaan ongelmana, vaan Mönkkösen puheita. Sen verran eri planeetalta nuo Mönkkösen rodunparannusjutut ovat että niiden perustaksi sopisi esitellä jotain todisteita ellei halua pellen mainetta.
Toksinen soijamaskuliini