News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2011-03-20 KS: Tarvittaessa halla-aholaiset laitetaan ruotuun

Started by matti, 20.03.2011, 10:30:12

Previous topic - Next topic

Sanglier

Mäenpäähän se kai on jonkinlainen mittatikku sille mikä sopii ja mikä ei. Siitäkö kiikastaa kun taas housut kastuivat kun millwallhuivi vilahti?

MaisteriT

Quote from: Turkulaine on 20.03.2011, 12:10:11
Kumma juttu ettei Soini koskaan korjaa mitään hänestä esitettyä perätöntä ja haitallista väitettä.

Tämä on ihan perusasia. Jos tuntematon Husein Muhammed haukkuu Soinia natsiksi, se on pääasiassa Huseinin ongelma. Jos Soini kieltäisi tämän, hän antaisi ensinnäkin huomiota vastustajalleen, ja toiseksi voitaisiin kirjoittaa "Soini kieltää olevansa natsi", minkä moni lukisi valheellisesti "Oikeasti Soini on natsi, mutta hän kieltää sen". On turha kommentoida paskapuhetta. Haju vain tartuu.
AL: Jussi Halla-Aho (kuvassa) poseeraa tässä arkistokuvassa virallisesti puvussa. Tiistaina hänet nähtiin eduskunnassa rennoissa kesävaatteissa.

Professori

Näyttävät provot uppoavan joihinkin. Minusta tässä kannattaa kuunnella esimerkiksi Halla-ahoa, Hirvisaarta ja Lahtista, joilla ei tietääkseni ole minkäänlaista ristiriitaa Soinin kanssa. Eikä heidän maahanmuuttoasenteistaan liene epäselvyyttä kenelläkään.

Sitä paitsi, jos persujen eduksuntaryhmästä merkittävä osa on nykymaahanmuuttopolitiikkakriittisiä (tämä kai olisi oikea sana, vähän pitkä tosin), ei Soini ole niin tyhmä että rupeaa savustamaan heitä pois puolueestaan.

Sinänsä tuo kirjoitus jälleen kerran kertoi siitä epätoivoisesta vimmasta, jolla persujen tuleva vaalivoitto koitetaan estää.
Niin kauan kuin yhteiskunnassa on todellinen sananvapaus se ei voi olla läpeensä mätä. Sen sijaan jokaisesta läpeensä mädästä yhteiskunnasta puuttuu todellinen sananvapaus.
Lisää ajatuksia: http://professorinajatuksia.blogspot.com/

Jaakko Sivonen

Mielenkiintoista kuinka helposti eräät palstan kokoomususkovaiset menevät Kainuun Sanomien toimittajan ansoihin ja provoiluun mukaan. On se ihmeellistä, että kokoomuslaiset kansanedustajat ja ministerit voivat äänestää yksimielisesti Thorsin ulkomaalaislain ja kansalaisuuslain puolesta, ja silti jotkut kuvittelevat kokoomusta joksikin muuksi kuin mokutuspuolueeksi.

Mitä kokoomuksen maahanmuuttopolitiikkaan tulee, Alexander Stubbhan on jo todennut seuraavaa:

QuoteStubb tyrmää Rydmanin ajatukset täysin. "Joka puolueessa on rydmaneja. Heidän ajatuksillaan ei ole mitään tekemistä kokoomuksen maahanmuuttolinjan kanssa. Ei mitään", Stubb painottaa.
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Stubb+Mamu-keskustelu+on+muuttunut+vastenmieliseksi/1135254803142
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

Kommeli

Quote from: Jaska Pankkaaja on 20.03.2011, 12:26:56
Quote from: Mika.H on 20.03.2011, 12:15:46

ps. ja onhan sekin mahdollista, että persuista ja kokoomuksesta irtaantuisi samanhenkiset yhdeksi järkeväksi oikeistopuolueeksi. Mahdollisuus tuohon on tosin pieni, jopa mitätön, mutta mahdollisuus kuitenkin.

Tai se että Persuista siivotaan vaalien jälkeen hörhöt ulos ja mukaan liittyy kaikki järkevät poliitikot kokoomuksesta, kepusta ja vaikka muistakin "yhdeksi järkeväksi oikeistopuolueeksi. Mahdollisuus tuohon on tosin pieni, jopa mitätön, mutta mahdollisuus kuitenkin."

:)
Niin. Tämä minullakin kävi mielessä.  :)
"onhan se todellakin mahdollista"

Olli Immonen

Quote from: pw on 20.03.2011, 12:44:26
Juuri näin. Olen kyllä perin hämmästynyt että edelleen niin moni lankeaa zuurnalistien asettamiin ansoihin. Tätä hajaannusta media aivan erityisesti havittelee.

Niinpä. Soinilla ei ole mitään meitä "halla-aholaisia" ehdokkaita vastaan. Olin eilen tuolla Kajaanin torilla ja Kainuun Sanomien toimittajakin siellä häärääsi. Kuulin eräältä Perussuomalaisten aktiivilta, että joku ko. lehden (keskustalainen) politiikan toimittaja oli kutsunut minua jossakin yhteydessä "puolinatsiksi". Se siitä Kainuun Sanomien politiikan toimituksen puolueettomuudesta.

juge

Jään kauhulla odottamaan jotakin tämän tyyppistä:

Soini tyrmää Halla-ahon ajatukset täysin. "Joka puolueessa on halla-ahoja. Heidän ajatuksillaan ei ole mitään tekemistä minun puolueeni maahanmuuttolinjan kanssa. Ei mitään", Soini painottaa.
Osmo Soininvaara: "Pakolaistulva Afrikasta on vasta tulossa"

juge

Quote from: Olli Immonen on 20.03.2011, 13:11:18
Juuri näin. Olen kyllä perin hämmästynyt että edelleen niin moni lankeaa zuurnalistien asettamiin ansoihin. Tätä hajaannusta media aivan erityisesti havittelee.

Niinpä. Soinilla ei ole mitään meitä "halla-aholaisia" ehdokkaita vastaan. Olin eilen tuolla Kajaanin torilla ja Kainuun Sanomien toimittajakin siellä häärääsi. Kuulin eräältä Perussuomalaisten aktiivilta, että joku ko. lehden (keskustalainen) politiikan toimittaja oli kutsunut minua jossakin yhteydessä "puolinatsiksi". Se siitä Kainuun Sanomien politiikan toimituksen puolueettomuudesta.

On toki täysin mahdollista, että toimittaja on laitellut omiaan. Ihan sama pätee muistakin poliitikoista tehtyihin juttuihin, mutta ne täällä tietenkin uskotaan 100 % luotettaviksi, jos ne sopivat omaan maailmankuvaan.

Mika.H

Quote from: juge on 20.03.2011, 13:13:15
On toki täysin mahdollista, että toimittaja on laitellut omiaan. Ihan sama pätee muihinkin poliitikkoihin, mutta ne jutut täällä tietenkin uskotaan 100 % luotettaviksi, jos ne sopivat omaan maailmankuvaan.

Niinpä niin.

Tasapuolisuuttaa voisi odottaa tuohon medialukutaitoonkin.

Tähän onkin hyvä päättää päivän kiukuttelut. Lähden metsään etsimään lähteitä. Tää terassilla löhöily saa nyt riittää..;)

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Kala

Toimittaja on selkeästi ajanut Soinin ansaan. Tottakai Soini puuttuu räikeimpiin rasisteihin, sehän on jokseenkin selvää, mutta toimittaja on selkeästi halunnut tehdä yhteyden "halla-aholaisiin", vaikka Soini ei itse tätä tehnyt.

Älkää luottako mediaan, varsinkaan otsikkoihin.

thinkingmind

Quote from: Kajsaniemi R on 20.03.2011, 11:41:35
Quote from: Uuno Nuivanen on 20.03.2011, 11:28:36

Persuja voi äänestää Soinista huolimatta.

Ei voi. Viimeistään tämä Soinin avautuminen teki sen selväksi. Yhdelläkään monikulttuuria vastustavalla henkilöllä ei ole Timpan puolueessa MITÄÄN merkitystä. Timppa sanoi sen juuri itse. Esimerkiksi Kokoomuksen puheenjohtaja J-B Qatainen ei ole KOSKAAN sanonut mitään vastaavaa, vaikka täysin idioottimaista politiikkaa onkin muuten harjoittanut.

Quote from: Eldritch on 20.03.2011, 11:31:01

Kova on tarve yrittää lyödä Persut halki Soinin sanomisia vääntämällä. Mutta ei se onnistu, eihän?  

Kyllä se nyt on ihan Soini itse, joka tässä on jotain sanonut. Kukaan muu ei ole sanoja Soinin suuhun laittanut tai niitä väännellyt. Onneksi tämä nyt tuli näin hyvin selville vielä ennen vaaleja.

Hei kuule Jyrki Kataisen mielestä suomi tarvitsee KIPEÄSTI maahanmuuttoa ja Jyrkin mielestä monikulttuurisuus on ihanaa vaikka Merkel, Sarkozy ja Cameron muuta höpöttävätkin lisäksi Jyrki ajaa EU liittovaltiota aivan kiimassa ja EU byrokraatit ovat jo kirjoittaneet suunnitelmat kuinka suomeen alkaa lappaa reilut 20 000 humanitaarista elättiä vuodessa ja nää suunnitelmat sisältyy EU:n yhteiseen turvapaikkapolitiikkaan jota kokoomus kannattaa.

Jos Jyrki on niin kova jees-mies EU:lle että tuhlaa suomalaisten rahat etelä-euroopan ja saksan ja ranskan pankkien pelastamiseksi niin luuletko oikeesti ettei Jyrki olisi silmät kiiluen sanomassa jees-jees-jees yli 20 000 humanitaariselle mamulle vuodessa kun EU niin määrää?
Siinä ei muutaman Rydmanin puheet kuule paina yhtään mitään.

Lisäksi mun täytyy sanoa että on aika yksisilmäistä uskoa Sanoman eli Hesarin omistamien lehtien tarinoista yhtään mitään koska monikulttuurisuususkovaiset toimittajat yrittää mitä paskaa vain saadakseen Persujen kannatuksen laskuun ja varmistaakseen että Jyrki Katainen on suomen seuraava pääministeri ja voi sitoa suomen täysin liittovaltion osaksi jolle jää maksumiehen ja elintasopakolaisten loppusijoitusmaan rooli.

Äänestä kokoomusta jos haluat Jyrkin pääministeriksi ajamaan suomen liittovaltion osaksi jonka politiikasta maahanmuuttopolitiikka mukaanlukien päätetään brysselin byrokraattien toimesta.

Sua varmasti lämmittää kovasti 20 000 elätin saapumista per vuosi seuratessasi että Rydman pitää Zyskowiczin tyylisiä maahanmuuttokriittisten äänestäjien ääntenkeräyspuheita eduskunnassa ihan vapaasti mutta itse ajettu politiikka on mielipuolista mokutusta ja äänestyksissä painetaan juuri sitä nappia mitä Katainen ja Stubb kertovat että pitää painaa.

"Ongelma on se että suomen viranomaiset jakelevat turvapaikanhakijoille oleskelulupia kuin abit karkkia vaikka perusteita turvapaikan saamiseen ei ole.Kaikkiin näihin oleskelulupiin sisältyy lisäksi automaattisesti oikeus tuoda oleskeluluvan saaneen perhe suomeen suoraan sossun asiakkaaksi" -mä

herra 4x

Kannattaa ymmärtää että median jutut ovat aina toimittajan räknäilyä, siltä osin kun ei ole kyse Soinin suorista lainauksista.

Soini ei ole koskaan haukkunut Hallista taikka maahanmuuttopolitiikan asiallista kritiikkiä. Päinvastoin. Ja on ollut itse Eduskunnassa ajamassa järkevämpää maahanmuuttopolitiikkaa. Hommalaisuus ei ole Soinin kritiikin kohde.

Sen sijaan totta on, että Soini on antanut viimeisen parin vuoden aikana lausuntoja, joissa hänen arvionsa maahanmuuttokritiikin osuudesta Ps-puolueen kannatuksen noususta on mielestäni ja monen muun mielestä alakanttiin, jopa kertaluokkia. Vaalitulos selventää asiaa näiltä osin, kun näemme mikä osuus läpimenneissä on selvästi nuivilla.

SMP:n historia hajaannuksineen on sekä Soinin että Vistbackan kohdalla asia, joka heillä on vahvasti mielissä, koska ovat pitkän linjan toimijoita ja ovat rakentaneet Ps:n tuhkasta lähtien. Siis ymmärrettävää. Silti nimenomaan Vistbackan (ja Virtasen) julkisuudessa monesti esittämä hajaannusspekulaatio on käsittämätöntä. Huomattakoon että Soini ei ole tätä tehnyt.

Nyt vaan jälleen kerran: Vain itse munimalla Ps:n voitto voidaan torpata. Sekä johdon, ehdokkaitten että tukijoitten kannattaisi pitää tämä mielessä. Pelisilmän puutetta on näkynyt aina ajoittain, kaikilta noilta. Ja kiihtyen vaaleja kohden.

Rakkaudesta lajiin.

Kajsaniemi R

Quote from: Jaakko Sivonen on 20.03.2011, 13:01:49

Mielenkiintoista kuinka helposti eräät palstan kokoomususkovaiset menevät Kainuun Sanomien toimittajan ansoihin ja provoiluun mukaan.

Etkö ymmärrä, että se oli Timo Soini, joka näkemyksiään artikkelissa esitti, ei mikään toimittaja. Soinin näkemykset olivat täysin linjassa kaiken sen kanssa, mitä häneltä on aikaisemminkin kuultu. Jos näin ei ole, niin Soini varmaan korjaa asian pikaisesti. Ja täällä palstalla ei ole mitään "kokoomususkovaisia". Jos jotain uskonnollissävytteistä hurmosta esiintyy, niin se kohdistuu vain ja ainoastaan persuihin.

On se ihmeellistä, että kokoomuslaiset kansanedustajat ja ministerit voivat äänestää yksimielisesti Thorsin ulkomaalaislain ja kansalaisuuslain puolesta, ja silti jotkut kuvittelevat kokoomusta joksikin muuksi kuin mokutuspuolueeksi.

Kokoomus ei ole moqutuspuolue - ainakaan, jos Perussuomalaisiin verrataan. Selitin asian juuri tänään toisessa ketjussa. Voit sieltä käydä lukemassa persujen äänestyskäyttäytymisestä ja verrata sitä Kokoomukseen:
http://hommaforum.org/index.php/topic,44673.msg614048.html#msg614048

Mitä kokoomuksen maahanmuuttopolitiikkaan tulee, Alexander Stubbhan on jo todennut seuraavaa:

Mitä Kokoomuksen maahanmuuttopolitiikkaan tulee, Cai-Göran Stubb ei johda sen paremmin Kokoomusta kuin sen maahanmuuttopolitiikkaakaan. Timo Soini sen sijaan johtaa "rautaisella kädellä" persuja. Tilanne taitaa olla jokseenkin erilainen, vai mitä?

"Eivät ne [kerjäläiset] minua häiritse" -Timo Soini

"On luihuilua esiintyä nimimerkin takaa." -Timo Soini

"Valtion tulee huolehtia, että pakolaisia ja turvapaikanhakijoita vastaanottavilla kunnilla on enemmän resursseja." -Timo Soini

"Itse maahanmuutto on marginaalinen asia" -Timo Soini

Turkulaine

Soini voisi joskus tulla itse puolitiehen vastaan ja sanoa noita asioita, joita hänen kannattajat nyt joutuvat toistelemaan hänen puolestaan jokaisen ihmeellisen luottamusta nakertavan möläytyksen jälkeen. Lisäisi turvallisuudentunnetta kummasti "kentällä" ja tekisi valtaosan näistä rrrintamakiistelyistä tarpeettomiksi. Se on kai liikaa toivottu.
"Ei ole hyvä, jos talossa asuu pelkkiä maahanmuuttajia. Siitä tulee kaaos." -Nasir Abdullahi, Helsinki.

"Puheet Hämeen-Anttilan epärehellisyydestä ovat perusteettomia, sillä Hämeen-Anttilan rehellisyyden voi olettaa nousevan samalle tasolle valtaväestön kanssa vuosien saatossa." - Miniluv, Homma

mustanaamio

Quote from: Mika on 20.03.2011, 11:18:18
Quote from: juge on 20.03.2011, 10:35:50
"Minä johdan tätä puoluetta - siitä ei ole kenelläkään epäilystä. Minä olen näyttänyt menneisyydessä, miten käy, jos puolueen sääntöjä ja päätöksiä ei naudateta. Siinä ei kauaa nokka tuhise, kun ruotuun tullaan. Minä olen tarpeen tulleen hyvin raaka mies."

Uuden hallituksen soinilais-katolista linjaa ja ryhmäkuria kauhulla odotellen...

Toivottavasti Soinikin tajuaa edes vaalien jälkeen mistä puolueen kannatuksen nousu hyvin suurelta osin johtuu. Sen jälkeen tällaisten lapsellisten uhittelujenkin voisi jo toivoa jäävän taakse. 

Ilman mamukriittisiä ehdokkaita persujen kannatus olisi edelleen 5 %:n luokkaa.

Pelottavaa jos Soini todella unohtaa mistä suurimmat syyt puolueen ääni saaliiseen tulee olemaan
Onko kaikki huume hörhöt vihreiden kannattajia.Onko pummit vasemmistoliiton kannattajia.KYLLÄ ON.

ttw

Quote from: Kajsaniemi R on 20.03.2011, 13:28:44
Kokoomus ei ole moqutuspuolue - ainakaan, jos Perussuomalaisiin verrataan. Selitin asian juuri tänään toisessa ketjussa. Voit sieltä käydä lukemassa persujen äänestyskäyttäytymisestä ja verrata sitä Kokoomukseen:
http://hommaforum.org/index.php/topic,44673.msg614048.html#msg614048

Virkistäppäs muistiani kun ei nyt tule mieleen, että miten kokoomus on äänestänyt maahanmuuttoa ja ulkomaalaislakia koskevissa päätöksissä? TEOT ratkaisee ei paskapuheet.

EDIT: kokoomus kuuluu tuohon samaan mokuporukkaan mitä hitler näyttelee. "Monikulttuurisuus on rikkaus" http://www.youtube.com/watch?v=fWvhIXlGGOU
Uutisia naapurista-> http://rahmispossu.net

Mika

Quote from: juge on 20.03.2011, 10:35:50
"Minä johdan tätä puoluetta - siitä ei ole kenelläkään epäilystä. Minä olen näyttänyt menneisyydessä, miten käy, jos puolueen sääntöjä ja päätöksiä ei naudateta. Siinä ei kauaa nokka tuhise, kun ruotuun tullaan. Minä olen tarpeen tulleen hyvin raaka mies."

En epäile ollenkaan, etteikö tämä olisi aito kommentti Soinin suusta.  Sopii hyvin yhteen muutamien aiempien lausuntojen, lapsellisuuden ja Napoleon-kompleksin kanssa.

Soinilla on kuitenkin myös kiistattomat hyvät puolensa. Ja verrattuna muihin puoluejohtajiin se on loppujen lopuksi kuitenkin kohtalaisen siedettävä tyyppi.
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

thinkingmind

Quote from: juge on 20.03.2011, 13:13:15

On toki täysin mahdollista, että toimittaja on laitellut omiaan. Ihan sama pätee muistakin poliitikoista tehtyihin juttuihin, mutta ne täällä tietenkin uskotaan 100 % luotettaviksi, jos ne sopivat omaan maailmankuvaan.

Todennäköisyys että toimittaja haluaa mustamaalata perussuomalaisia on kuitenkin aika paljon korkeampi kuin että toimittaja haluaisi mustamaalata kokoomusta tai keskustaa tai SDP:tä tai Vihreitä.

"Ongelma on se että suomen viranomaiset jakelevat turvapaikanhakijoille oleskelulupia kuin abit karkkia vaikka perusteita turvapaikan saamiseen ei ole.Kaikkiin näihin oleskelulupiin sisältyy lisäksi automaattisesti oikeus tuoda oleskeluluvan saaneen perhe suomeen suoraan sossun asiakkaaksi" -mä

Turkulaine

Quote from: mustanaamio on 20.03.2011, 13:30:16Pelottavaa jos Soini todella unohtaa mistä suurimmat syyt puolueen ääni saaliiseen tulee olemaan

Kyse ei ole unohduksesta vaan näkemyserosta. Kun PS:n kannatus lähti nousuun samanaikaisesti maahanmuuttokriittisen liikehdinnän kanssa, Soini ilmoitti yksiselitteisesti että puolueen kannatuksen kasvu ei johdu maahanmuuttokritiikistä vaan EU-kritiikistä. Tämä näkemys tuskin on muuttunut.

Sinänsä Soini oli oikeassa ettei kannatuksen kasvu pelkästään maahanmuuttokritiikistä johtunut silloin, eikä se johdu pelkästään siitä nytkään. Se kuinka suuri merkitys maahanmuuttokriittisillä on on epäselvää, mutta voinemme luottaa Soinin pitävän merkitystä hyvin pienenä.
"Ei ole hyvä, jos talossa asuu pelkkiä maahanmuuttajia. Siitä tulee kaaos." -Nasir Abdullahi, Helsinki.

"Puheet Hämeen-Anttilan epärehellisyydestä ovat perusteettomia, sillä Hämeen-Anttilan rehellisyyden voi olettaa nousevan samalle tasolle valtaväestön kanssa vuosien saatossa." - Miniluv, Homma

Jaakko Sivonen

Etkö ymmärrä, että se oli Timo Soini, joka näkemyksiään artikkelissa esitti, ei mikään toimittaja.

Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin lähdekritiikki?

Kokoomus ei ole moqutuspuolue - ainakaan, jos Perussuomalaisiin verrataan.

Perussuomalaiset äänesti ainoana puolueena Thorsin ulkomaalaislakia vastaan. Kokoomuslaiset taas pitivät sitä ihanana lakina. Kokoomus on mokutuspuolue siinä missä RKP ja vihreätkin (joiden kanssa se mielellään kaveeraa samassa hallituksessakin). Kokoomus on nykyhallituksessa mokuttanut joka vaiheessa niin paljon kuin mahdollista. Se joka ei tätä ymmärrä huijaa itseään hyvin säälittävällä tavalla.

Saat vielä yhden sitaatin liittyen kansainväliseen sekoomukseen:

QuoteKyllä se linja, jota meidän puolueen puheenjohtaja Jyrki Katainen vetää, on yksiselitteisen liberaali. Se panostaa monikulttuurisuuteen, suhtautuu myönteisesti maahanmuuttoon ja ylipäätään kansainvälisyyteen
- Alexander Stubb haastattelussa. Puolueet koolla: Kokoomus. YLE TV1. 12.6.2010.

Mutta joo, jos haluat lisää mokutusta, humanitaarista maahanmuuttoa, pakkoruotsia ensimmäiseltä luokalta alkaen ja Euroopan liittovaltion, kokoomus on juuri oikea puolue.
Malo periculosam libertatem quam quietum servitium

Kajsaniemi R

Niinpä. Soinilla ei ole mitään meitä "halla-aholaisia" ehdokkaita vastaan.

Ai, sepä mielenkiintoista. Miksi se on sitten teitä "halla-aholaisia" sanonut "kottaraisenpönttöön tuijotteleviksi höyrypäiksi" jne?

Varmaan jonkun toimittajan false flaggia sekin? Paitsi tuolla kertaa Soinin halpamaiset nimittelyt olivatkin tainneet tallentua jollekin pikku videolle:
http://www.youtube.com/watch?v=z8jtGZOE0kU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=bkk3vCP71e4&feature=related

"Eivät ne [kerjäläiset] minua häiritse" -Timo Soini

"On luihuilua esiintyä nimimerkin takaa." -Timo Soini

"Valtion tulee huolehtia, että pakolaisia ja turvapaikanhakijoita vastaanottavilla kunnilla on enemmän resursseja." -Timo Soini

"Itse maahanmuutto on marginaalinen asia" -Timo Soini

Micke

Kaikki tuntemani jotka aikovat äänestää Persuja tekevät sen siksi että heidän mielestä maahanmuuttopolitiikka ei toimi.

Micke

Quote from: juge on 20.03.2011, 13:11:45
Jään kauhulla odottamaan jotakin tämän tyyppistä:

Soini tyrmää Halla-ahon ajatukset täysin. "Joka puolueessa on halla-ahoja. Heidän ajatuksillaan ei ole mitään tekemistä minun puolueeni maahanmuuttolinjan kanssa. Ei mitään", Soini painottaa.

Ja miten paljon Halla-aholaista politiikkaa uskot saavasi Kataisella ja Stubbilla?

thinkingmind

Quote from: MaisteriT on 20.03.2011, 12:52:53
Kumma juttu ettei Soini koskaan korjaa mitään hänestä esitettyä perätöntä ja haitallista väitettä.

Tämä on ihan perusasia. Jos tuntematon Husein Muhammed haukkuu Soinia natsiksi, se on pääasiassa Huseinin ongelma. Jos Soini kieltäisi tämän, hän antaisi ensinnäkin huomiota vastustajalleen, ja toiseksi voitaisiin kirjoittaa "Soini kieltää olevansa natsi", minkä moni lukisi valheellisesti "Oikeasti Soini on natsi, mutta hän kieltää sen". On turha kommentoida paskapuhetta. Haju vain tartuu.

Juuri näin.

Politiikan perussäännöt ovat aivan hakusessa monilla tänne kirjoittavilla.
Vasta jos tarpeeksi painava poliitikko hyökkää näyttävästi niin silloin sanotaan vastaan median kautta muuten jätetään huomioimatta ja puhutaan omaa politiikkaa.

TeemuT

Kokoomus ei ole moqutuspuolue - ainakaan, jos Perussuomalaisiin verrataan.

Juu, ei tietenkään: http://www.kokoomus.fi/aate/tavoitteet/periaateohjelma/

"Monikulttuurisuus

Haluamme edistää kulttuurien välistä vuorovaikutusta ja vastustamme syrjintää ja rasismia sen kaikissa muodoissa. Aidon monikulttuurisuuden toteutuminen edellyttää suvaitsevaisuutta kaikilta osapuolilta. Monikulttuurisuus on rikkaus, joka omalta osaltaan kehittää yhteiskuntaa. Suomalaisen ja eurooppalaisen kulttuurin sekä kristillisen perinteen tunteminen ja ymmärtäminen avaavat mahdollisuuden aitoon vuorovaikutukseen maassamme.
"

Puolueen johtohahmothan ovat vieläkin kovempia moquttajia kuin kokoomuksen periaateohjelmakaan antaa ymmärtää.

Kaivapas persuilta vastaavaa moqutusta.

foobar

Quote from: Hermit on 20.03.2011, 11:26:39
En tiennytkään, että Nuiva Vaalimanifesti vastustaa maahanmuuttopolitiikkaa.  :facepalm:

No holtiton maahanmuuttopolitiikka on ainoa maahanmuuttopolitiikaksi kutsuttava toimintamuoto. Muut ovat natsismia tai jotain sellaista.

Aika käsittämätön ilmaus kieltämättä. Nykyinen maahanmuuttopolitiikka kun on lähinnä juuri sitä että aktiivinen asiainhoito minimoidaan sieltä, missä sitä eniten tarvittaisiin. Aikamoista epäpolitiikkaa siis.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Olli Immonen

Lisään edelliseen kommenttiini sen verran, että Kainuun Sanomat on yrittänyt viime vuoden lopusta lähtien pääkirjoituksissaan ja erilaisissa kolumneissaan luoda vahvasti vastakkainasettelua "soinilaisten" ja "halla-aholaisten" välille. Tällainen uutisointi (jossa yhdistellään haastateltavan sanomisia sieltä ja täältä + lisätään tekstiin vähän kepulaista persuvihaa) ei siis ole ollenkaan uutta Kainuun Sanomien toimittajan kynästä.

juge

Quote from: thinkingmind on 20.03.2011, 13:35:43
Todennäköisyys että toimittaja haluaa mustamaalata perussuomalaisia on kuitenkin aika paljon korkeampi kuin että toimittaja haluaisi mustamaalata kokoomusta tai keskustaa tai SDP:tä tai Vihreitä.

Punavihreät toimittajat, joita enemmistö toimittajista on, haluavat mustamaalata kaikkea oikeistolaista ja konservatiivista. Kokoomus ja keskusta kuuluvat maalitauluihin ilman muuta.

ttw

Quote from: Olli Immonen on 20.03.2011, 13:41:49
Lisään edelliseen kommenttiini sen verran, että Kainuun Sanomat on yrittänyt viime vuoden lopusta lähtien pääkirjoituksissaan ja erilaisissa kolumneissaan luoda vahvasti vastakkainasettelua "soinilaisten" ja "halla-aholaisten" välille. Tällainen uutisointi (jossa yhdistellään haastateltavan sanomisia sieltä ja täältä + lisätään tekstiin vähän kepulaista persuvihaa) ei siis ole ollenkaan uutta Kainuun Sanomien toimittajan kynästä.

Jep. En ole huomannut, että olisi olemassa mitään eripuraista rintamaa vaan nyt on henki erittäin hyvä sekä tiivis. Suurin osa näistä on median ja toimittajien yritystä keksiä jotain jolla edes vähän saataisiin kiilaa väliin.
Uutisia naapurista-> http://rahmispossu.net

Turkulaine

Quote from: thinkingmind on 20.03.2011, 13:39:35
Quote from: MaisteriT on 20.03.2011, 12:52:53

Juuri näin.

Ette nyt ymmärtänyt lainkaan. Eipä kenenkään kannata mitään natsitteluita kommentoida. Kyse on siitä että Soini ei kommentoi mitenkään väitteitä siitä, millaisia lausuntoja hän on muka antanut julkisuuteen.

Aina kun Soini kertoo toimittajalle jotain typerää, soinilaiset uskottelevat itselleen ja muille vimmatusti että Soinin lausunnot ovat keksittyjä. Just. Soini se vaan jatkaa mukisematta ja korjauksia vaatimatta yhteistyötä tiedotusvälineiden kanssa, jotka keksivät hänelle sanomisia jotka vahingoittavat puoluetta. Uskokoon ken tahtoo, minä en usko.