News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Nuivat vihreät ehdokkaat

Started by moeb, 18.03.2011, 15:33:08

Previous topic - Next topic

hattiwatti

Quote from: tapio on 19.03.2011, 19:24:52
Panu Laturi: Vihreät ei hyväksy vihapuheita emmekä ota ehdokkaiksi rasisteja tai minkään sortin maahanmuuttokriitikkoja. Haluamme sanoa tämän myös ääneen. Haastan muut puolueet tekemään saman.
http://www.vihreat.fi/node/4885?page=3

Laturi kähmintää suojelevana rötösherrana tässä ketjussa.
http://hommaforum.org/index.php/topic,42984.0.html

Tiistaina klo 12 eteenpäin eduskunnan kansalaisinfossa tiedotustilaisuus korruptiocasesta jossa Laturi eräänä syyllisenä. Laturi ja muut vihreät on kutsuttu paikalle. Kannattaa mennä naureskelemaan kuka niistä tulee ja kuinka moni jättää tulematta.
--

Eero Paloheimo aamulehdessä mainitsee Laturin mokutuslausunnon kimmokkeeksi eroanomuksen jättämiseen.

http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Vaalit/1194667204167/artikkeli/puheenaihe+vihrea+osto-+ja+myyntiliike.html

" Mainitsit eron syyksi ylimitoitetun muuttoliikkeen suosimisen. Millä tavoin se ilmeni vihreissä?

– Se ilmeni muun muassa siten, että puoluesihteeri sanoi, ettei ehdokkaaksi pääse kukaan, joka on maahanmuuttokriittinen. Uskomaton lausunto. Ja juuri ennen kuin jätin eroanomuksen puolueen puheenjohtaja sanoi, että perussuomalaiset ovat vihreiden suurin vastustaja, ja se johtuu juuri heidän maahanmuuttokriittisestä asenteestaan.

– Massiivisella maahanmuutolla, jota tapahtuu kaikkialla maailmassa, on kolme maapallolle kielteistä vaikutusta. Ensinnäkin se on luonnolle haitallista. Kun porukka on kalunnut alueen käyttökelvottomaksi, ei aleta esimerkiksi kasvattaa puita, vaan väestö siirtyy uudelle alueelle ylikuormittamaan sitä.

– Toinen argumentti on kulttuurinen. Muutto ei ei lisää monikulttuurisuutta vaan luo koko maailmaan yhtenäisen massakulttuurin. Ei se ole hyvä, että Lontoo, New York, Rooma ja Pariisi muuttuvat samanlaisiksi.

– Kolmas seikka on taloudellinen. Kehitysmaista lähtevät tarmokkaimmat, aloitekykyisimmät ja koulutetuimmat nuoret miehet, joita siellä eniten tarvittaisiin. Vastaanottomaissa heistä tehdään sitten bussikuskeja ja siivoojia.

4 Ovatko vihreät sinisilmäisiä maahanmuuttoasioissa?

– Eivät sinisilmäisiä mutta pinnallisia ja tekopyhiä. Minustakin on kivaa, että katukahvilassa Espalla on kesäisin monenkirjavaa jengiä, muttei se riitä perusteeksi tuhoisalle maailmanlaajuiselle trendille.

– Tehokkainta auttamista on ihmisten auttaminen heidän kotiseuduillaan
"

Kyborg

Nuiva Vihreä?

Taisit juuri keksiä uuden vedenkestävän paradoksin.
"Samaan aikaan kun maamme koulutetuimmille ihmisille ei ole töitä, joku älypää pitää rasismina sitä, ettei niitä löydy afrikkalaisille koneinsinööreille, jotka ovat hukanneet paperinsa ja lukutaitonsa."

- Nim. Professori

Dragon

Quote from: Kyborg on 20.03.2011, 10:32:44
Nuiva Vihreä?

Kyllä meitäkin itseasiassa on. Ympäristönsuojelulliset näkökannat eivät ole poissulkevia tiukemman maahanmuuttopolitiikan kanssa. En tosin ole ehdolla missään :D

Marjukka Kaakkola

Quote from: Kyborg on 20.03.2011, 10:32:44
Nuiva Vihreä?

Onhan tuossa sanaparissa sellaista tahatonta komiikkaa, varsinkin täällä Hommassa.   ;D

Mutta meitä nuivia vihreitä on tosiaan paljon, olisi hauska oikeastaan tietää miten paljon virheät on menettänyt (ja menettää) kannattajia monikulttuurisuushulluuden ja demokratiavajeensa vuoksi. Ehkäpä se nyt 17.4. näkyy.  ;)

Pliers

En ole vihreä. Sinnikkäästi olen äänestänyt ihmistä Kokoomuksen oikealta laidalta, vaikka tyypillisesti Suomalainen oikeistokin on minulle liian vasemmalla. Ymmärrettävästi Vihreät ovat minulle niin vasemmalla, etten edes näe heitä maapallon kaareutumisesta johtuen. Pidän kuitenkin luontoa suuressa arvossa. Vastustan turpeen polttoa, avohakkuita ja turkistarhausta. Myös tuotantoeläinten oloista, sekä nykymuotoisesta porotaloudesta olen hyvin huolissani. Nykyinen väestönkasvu tuhoaa luonnon ja ihmislajin.
"The hardest thing in the world to understand is the income tax."
"Great spirits have often encountered violent opposition from weak minds."
-Albert Einstein-

Ihan sama kohtelu kauttaaltaan kaikille ei ole kuitenkaan yhdenvertaisuutta. -toiminnanjohtaja Eva Lindberg, Pakolaisneuvonta ry-

Brandöt

Quote from: Ulkopuolinen on 18.03.2011, 16:08:57
Pirkanmaan vaalipiirissä Kristillisdemareiden Sirpa Pursiainen on maltillisesti nuiva ja maltillisesti kansallismielinen, ydinvoimavastainen ja tolkullisella tavalla myös ympäristömyönteinen.

Kuulostaa hyvältä; kukas täällä olisi sellainen uudenmaan vaalipiirissä?  :)

VikaTikki

Onkos täälläkin ne 5 miljoonaa vihreän sävyä kaikessa vivahteikkuudessaan?
Bryssä on bryssä vaikka voissa paistais.

do.ut.des

Face:

Päivän Persu
tekijä: Jussi K. Niemelä päivä: 23. huhtikuuta 2011 kello 9:28

"Mitä kala tekee? Ui. Miten kalan uiminen lopetetaan? Pannaan kala päiviltä. Mitä vasemmistohuligaani tekee? Heittää kiviä. Miten vasemmistohuligaanin kivenheitto lopetetaan?"    "Pelottavaa on vain se, että poliisi ei vallitsevassa mediailmapiirissä voi ampua luotia päähän kiviä nakkelevalle ihmissaastalle. Itse vasemmistohuligaanihan on vain liikaa amerikkalaisia elokuvia nähnyt hyytelötytinä, joka kaatuu puhaltamalla."   -Kansanedustaja Jussi Halla-aho, Scripta, Vieraskirja, 19. toukokuuta 2006

Jussi K. Niemelä: Juu, olen aiemmin todennut, että Halla-aho ja Persut tuovat sharian Suomeen nopeammin kuin islamistit. Sitä ei vain kutsuta shariaksi, mutta meininki on ihan sama.
lauantai kello 10:03
"Elintason nousu on sitä, että entistä useammalla on enemmän rahaa käytössä kuin järkeä." - P.V.

"Peace for us means the destruction of Israel and nothing else." - Yasser Arafat

Oami

Quote from: do.ut.des on 25.04.2011, 10:27:14
Kansanedustaja Jussi Halla-aho, Scripta, Vieraskirja, 19. toukokuuta 2006

Ehkä Halla-aho osallistui vuoden 2003 eduskuntavaaleihin salanimellä ja Niemelä vain tietää tästä paremmin kuin monet muut.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Kivikova

Quote from: tapio on 19.03.2011, 19:24:52
Panu Laturi: Vihreät ei hyväksy vihapuheita emmekä ota ehdokkaiksi rasisteja tai minkään sortin maahanmuuttokriitikkoja. Haluamme sanoa tämän myös ääneen. Haastan muut puolueet tekemään saman.
http://www.vihreat.fi/node/4885?page=3

Luin tuon blogikirjoituksen ja ihmettelin, että kirjoitukset maahanmuuttokriittisyydestä sekä Kataisen puheet lietsoisivat vihaa.  :roll: Ilmeisesti Laturi on sitä mieltä, että Persujen kannatus on osaksi Kataisen vihanlietsonnan ansiota. En ihmettelisi yhtään jos vihertävän idealistin logiikka pelaisi tällä tavalla ja nähtävästi sitä tekeekin.

Eiköhän se selkein vihanlietsoja ole ollut juuri Vihreät itse, sekä Thorsin mamu-politiikka, joka on närkästyttänyt äänestäjät kiristämään linjaa. Monestihan vihan kohteena eivät ole edes maahanmuuttajat vaan juuri löysällä asenteella mamu-asioihin suhtautuvat henkilöt, kuten juuri Thors. Siitähän nämä uhkailut johtuvat.

Itse tekisin maahanmuuttajana saman, jos nyt kerran joku haluaa ilmaiseksi minua elättää, niin mikä ettei. Vihervasurit eivät ymmärrä sitä, että mamukriitikot pitävät itseään monesti samanvertaisina mamujen kanssa, eivätkä syytä heitä järjestelmän(löysän) hyväksikäytöstä.

Itse en suoraan vihaa mamuja, vaan juuri kalpeanaamaisia vastuuttomia ksenomaanipolitiikkoja, jotka ehdoin tahdoin haluavat rapauttaa järjestelmää vastuuttomalla politiikallaan.  >:(

Panun kannattaakin kysyäkin itseltään, että kuka vihasi ja ketä.
- Lukihäiriötä jo vuodesta 1977.
- Pessimisti ei pety!
- Tykkää Natsi-suklaa Eskimosta.