News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2011-03-17 Umayya Abu-Hanna muutti Amsterdamiin (yhdistetty)

Started by Oinomaos, 17.03.2011, 11:05:44

Previous topic - Next topic

Elemosina

Quote"Mulla oli musta tyttö, jonka päälle syljettiin, kun sen äiti oli siinä vieressä. Mitä se tyttö tekis 15-vuotiaana, kun äiti ei enää ole siinä ja kun se on täynnä hormoneita ja finnejä ja kävelee pimeellä kadulla yksin? Mä mietin, että mitä mä oon tarjoamassa tyttärelleni", Abu-Hanna pohtii.

Tuo lapsen päällesylkeminen on kyllä niin törkeä juttu että jos olisin äiti, olisin vaatinut kiinniotettavaksi ja rangaistavaksi moisen tyypin.
Käyttänyt kaiken energiani saadakseni tyypin vastuuseen ja tajuamaan että moista ei tehdä. Noin pienten lasten päällekäyminen on törkeä teko. Todennäköisesti minä olisin äitinä suuttunut siitä niin paljon että olisin käynyt päällesylkijän kimppuun.

Muistaako joku missä tämä törkeä lapsenpäälle sylkeminen tapahtui? Oliko se se 80-vuotias rasistimummo joka sen teki?
Avoimilla rajoilla tuhottiin avoin yhteiskunta
EU-turistien CV http://hommaforum.org/index.php/topic,6906.msg1324730.html#msg1324730

ikuturso

Quote from: Roope on 06.09.2014, 10:49:18
...
"Mulla oli musta tyttö, jonka päälle syljettiin, kun sen äiti oli siinä vieressä. Mitä se tyttö tekis 15-vuotiaana, kun äiti ei enää ole siinä ja kun se on täynnä hormoneita ja finnejä ja kävelee pimeellä kadulla yksin? Mä mietin, että mitä mä oon tarjoamassa tyttärelleni", Abu-Hanna pohtii.
Helsingin Sanomat: Hollanti on Umayya Abu-Hannalle parempi kuin Suomi 6.9.2014

Umayyan pitäisi mennä hoitoon.

Nainen, joka on ikänsä kärsinyt rasismista Suomessa hankkii ehdoin tahdoin itselleen yönmustan adoptiotyttären umpirasistiseen Suomeen. Nainen hankkii lapsen vain oman rasismofobiansa toteennäyttämisen välikappaleeksi - ainakin siltä hän saa sen näyttämään.

Mitä Umayya on tarjoamassa tyttärelleen? Oman asenteensa. Ja se, jos mikä ei ole tyttären tulevaisuuden kannalta hyväksi.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

TheVanishedTerrorist

Quote from: Elemosina on 06.09.2014, 10:56:30
Quote"Mulla oli musta tyttö, jonka päälle syljettiin, kun sen äiti oli siinä vieressä. Mitä se tyttö tekis 15-vuotiaana, kun äiti ei enää ole siinä ja kun se on täynnä hormoneita ja finnejä ja kävelee pimeellä kadulla yksin? Mä mietin, että mitä mä oon tarjoamassa tyttärelleni", Abu-Hanna pohtii.

Tuo lapsen päällesylkeminen on kyllä niin törkeä juttu että jos olisin äiti, olisin vaatinut kiinniotettavaksi ja rangaistavaksi moisen tyypin.
Käyttänyt kaiken energiani saadakseni tyypin vastuuseen ja tajuamaan että moista ei tehdä. Noin pienten lasten päällekäyminen on törkeä teko. Todennäköisesti minä olisin äitinä suuttunut siitä niin paljon että olisin käynyt päällesylkijän kimppuun.

Muistaako joku missä tämä törkeä lapsenpäälle sylkeminen tapahtui? Oliko se se 80-vuotias rasistimummo joka sen teki?
Kuviteltua (mielikuvitusolentoa) on vaikea ottaa kiinni?

MW

Rasismi on taru. Illman sitä ympäri maailmaa heinäsirkkojen lailla levittäytyneitä elintasopakolaisia ei saada tuntemaan yhteyttä toisiinsa.

Ernst

Quote from: SerialSuicideBomber on 06.09.2014, 11:22:14

Niinpä. Kuka sylki, milloin sylki, missä sylki, kuka muu oli näkemässä, milloin ilmoitettiin viranomaisille, milloin viranomaisten tutkinta valmistui, mitä seurasi?

Pääle sylkeminen muuten kuuluu ihan muihin kulttuureihin kuin omaamme.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

far angst

Abu-Hanna vaatii ja tovereitten juitsaamana saa julkisuusfixinsä vaikka säälistä, kun vieroitusoireet ovat vaikeimmillaan. Eikö tuon sekoparan ollut pakko tehdä peräten jopa kaappiexitus lesbona, kun sellainen vielä oli korkeinta muotia ja sillä pääsi vallan potretin kanssa aviisiin?

Mutta on asioille vain hyväksi, että tuo olio tyrkkii itseään esiin.  Mitä enemmän Abu-Hannan alventi killistelee plarissa, sitä enemmän rajatapaukset kallistuvat pois mamu-mokumaniasta ja järjen suuntaan. 
Muistanemme, kuinka kummajainen Kuttu-Uma Elisabeth Rehnin kampanjapäällikkönä joka kerran televisiossa haahuillessaan poiespelvoonnutti Ellulta 100 000 ääntä?  (Siksi  lie Lehtinen ja muut demarit tarjosivatkin Umalle niin paljon näkyvyyttä telkussa)   

Saman palvelun tekee Abu-Kitinä nuivuudelle.  Enemmän vaan tuotakin kummajaista kansan nähtäväksi,  että saavat sitten kansalaiset samaistua oikeen urakalla ja kahvaa myöden.
Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

ike60

Quote from: M on 06.09.2014, 11:30:06
Quote from: SerialSuicideBomber on 06.09.2014, 11:22:14

Niinpä. Kuka sylki, milloin sylki, missä sylki, kuka muu oli näkemässä, milloin ilmoitettiin viranomaisille, milloin viranomaisten tutkinta valmistui, mitä seurasi?

Pääle sylkeminen muuten kuuluu ihan muihin kulttuureihin kuin omaamme.

Voi olla että niitä sylkemisiä ei ole ollenkaan tapahtunut ja Abu-Hanna manifestoi rikasta tarinankerrontaperinnettä. Voi olla että oikeasti joku rasisti on tullut tahallaan sylkemään Abu-Hannan tyttären päälle. Toisaalta, ottaen huomioon kuinka herkälle Abu-Hannan rasismianturit on viritetty, kyse voi myös olla vahinkojen tai sattuman tulkitsemisesta rasismiksi.

Minunkin päälleni on elämäni aikana pari-kolme kertaa syljetty vahingossa. Kerran heppu ajoi polkupyörällä ja oli syventynyt kaverinsa kanssa keskustelemisen, ja sylkäisi sivulle edes katsomatta sinne päin. Satuin kävelemään juuri siinä kohdassa ja osa roiskeista osui päälleni. Tyyppi vielä naurahti ja kiisti "eikä osunut" kun kovaäänisesti huusin hänen peräänsä "älä sylje toisten päälle, se osui muhun". Toisella kerralla käiväräinen - tupakoitsija - näytti keskittyneen omiin ajatuksiinsa ja luultavasti ajatteli sylkäistä sellaisen keskitetyn räkäisyn, mutta sylkäys hajosi ilmassa ja roiskeita lensi kädelleni ja vaatteilleni. Oletan että näissä tapauksissa oli kyse huolimattomuudesta ja vahingosta, mutta tietenkin on mahdollista että sällit tunsivat vastenmielisyyttä minua kohtaan ryhmäni - VHM - takia ja ilmensivät sitä räkimällä.

Kerran taas sattui niin että olin ajatuksissani kävelemässä ja juuri pyöräilijän ohitettua minut naamaani osui jotain märkää. En ollut kiinnittänyt tuohon jässikkään mitään huomiota, joten en voi sataprosenttisesti sanoa, kääntyikö hän minua kohti ja räkäisi. Paljon todennäköisempi vaihtoehto on kuitenkin, että tuulenpuuska lennätti läheisen puun lehdiltä sadevettä naamalleni.

Jos nyt kuitenkin asettuisin poliittisesti korrektin rasismin monitoroijan asemaan, herkistäisin itseäni esimerkiksi lukemalla kiihkeitä rasisminvastaisia kirjoituksia tai keskustelemalla samanmielisten kanssa, ja ihonvärini olisi tummempi, minulla ei olisi mitään vaikeuksia tulkita noita tapauksia siinä valossa, että rasismi on ollut niissä mahdollista. Tai tarkemmin ajatellen melko todennäköistä. Tai oikeastaan aika varmaa.

TheVanishedTerrorist

Abu-Hannan ei kannata matkustaa ainakaan kiinaan tyttärensä kanssa...

kummastelija

Allekirjoittaneelle kävi vuosia sitten sillä tavalla että lontoon koneessa tuli kitattua kalijaa sen verran että rakko oli haleta Heathrowssa. Ei muuta kuin ensimmäiseen hyyssiin kuselle lentolaukun kanssa. Siinä vieressä kuseskeli intialaisheebo sellaisessa extaasissa että kusikaukalosta virtsaa lensi
a) sinne ja
b) tänne.
Lentolaukkuni sai osansa. Koin pöyristystä, ahdistusta, järkytystä ja oli pakottava tarve soittaa hyyssäriin. Kolmen millisekunnin jälkeen tulin järkiini ja lähdin pois.
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

Faidros.

Voi vittuhattu, että miesystävätkin hakataan Suomessa siitä syystä, että seurustelee/pannut Apu-Hannan kanssa!? Tässä on kyllä uhriutumisen suomenennätys tiukoilla!  :facepalm:

Ja tällaisia juttuja vielä julkaistaan aivan kuin tosina! :o

Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

TheVanishedTerrorist

Onko nuo pahoinpitelyt ilmoitettu poliisille?

foobar

Quote from: Faidros. on 06.09.2014, 14:38:00
Voi vittuhattu, että miesystävätkin hakataan Suomessa siitä syystä, että seurustelee/pannut Apu-Hannan kanssa!? Tässä on kyllä uhriutumisen suomenennätys tiukoilla!

Uhriutumisen, ja itsekeskeisyyden. Mikään Abu-Hannan maailmassa ei taida tapahtua kuin hänen tähtensä.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Mika

Quote from: far angst on 06.09.2014, 11:33:19
Abu-Hanna vaatii ja tovereitten juitsaamana saa julkisuusfixinsä vaikka säälistä, kun vieroitusoireet ovat vaikeimmillaan.

Tällaisten täysin turhanpäiväisten Abu-Hanna -juttujen päätarkoitus lienee pitää eukko ihmisten muistissa, ettei julkisuusarvo pääse laskemaan liian alas.  Jos A-H hiipuisi kokonaan pois suomalaisten tietoisuudesta, kukaan ei enää maksaisi hänelle Suomesta juttupalkkioita tai julkaisisi hänen kolumnejaan.  Myös mahdollisuudet palata, ja tulla valituksi jonon ohi johonkin toiseuskuraattorin virkaan, hiipuisivat merkittävästi. 
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

Kemolitor

Ei se Hollantikaan ihan totaalinen onnela ollut:

Mutta ei Amsterdamkaan tietenkään näin ristiriidaton ole. Hollannissa on 2000-luvulla alkanut uusi nationalismin aalto, joka läikkyy myös amsterdamilaisten maahanmuuttajien, varsinkin muslimien, päälle.

Ja vaikka musta iho on kadulla yhtä tavallinen näky kuin valkoinenkin, ei mustia valtaapitävissä juuri näy. Kulttuuri muuttuu hitaasti, jopa kouluissa.

Kun Abu-Hannan tytär oli neljävuotias, hänen koulussaan järjestettiin teemaviikko, jonka aiheena olivat sankarimallit. Tytär kertoi koulupäivän jälkeen, ettei hän ollut saanut olla yksikään sankareista, koska Peppi Pitkätossu tai lentoemäntä ei muiden lasten mielestä voinut olla musta.

Kirotut nationalistit.

Tärkein asia tulee lopussa:

Ristiriidoista huolimatta Abu-Hannasta tuntuu, että Amsterdamissa on tilaa myös yhdelle palestiinalais-israelilais-suomalaiskirjailijalle ja tämän eteläafrikkalais-suomalais-palestiinalais-hollantilaiselle tyttärelle.

Tuosta taisi unohtua se, että Amsterdamissa on tilaa, kunhan rasistinen Suomi muistaa aburahoittaa hänen Amsterdamissa oloaan. Siinä on muuten aika hyvä perustelu aina apurahahakemuksiin: "Jollette myönnä minulle apurahaa, tulen takaisin Suomeen".

Tosiasiallinen Nuiva

Quote from: Kemolitor on 06.09.2014, 15:45:26
Siinä on muuten aika hyvä perustelu aina apurahahakemuksiin: "Jollette myönnä minulle apurahaa, tulen takaisin Suomeen".

Antakaa tilinumero. Maksan aburahaa ihan omistani, jos tarkoitus on noinkin ylevä.
Non poteris veritatem

MW

-lais, -lois, -lainen ja hänen -lais, -lois -laisensa. Lois Lane on Teräsmiehen muija, don't you forget about that, biatch.

Todellakin toiseuden valinnut ammatikseen tuo huru.

dothefake

Ennenkaikkea, otettiinko sylkinäyte DNA-tutkimuksia varten?

Ps. Täytyy kyllä tunnustaa, että kun näkee jotain muijan valitusta, niin alkaa koko juttu sylettää.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

RP

Taltioituna Kansikuva Hesarin verkkosivuilta teksteineen. Jos annettaisiin tehtäväksi parodioita UAH:ta, en tiedä mitä tekisin
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

RP

Quote from: Faidros. on 06.09.2014, 14:38:00
Voi vittuhattu, että miesystävätkin hakataan Suomessa siitä syystä, että seurustelee/pannut Apu-Hannan kanssa!?
Eihän kai sentään pahoinpitelyiden motiivilla spekuloinut. Jos olivat UAH:n kaltaisia luonteeltana ja ulosanniltaan, en minä kauheasti ihmettelisi vaikka varsinkin illalla kioskijonossa olisivat voineet turpaansa saadakin.
"Iloitsen Turkin yrityksestä yhdistää modernisaatio ja islam."
http://www.ulkopolitiikka.fi/article/523/martin_scheinin_periaatteen_mies/

MW

Quote from: RP on 06.09.2014, 19:20:52
Taltioituna Kansikuva Hesarin verkkosivuilta teksteineen. Jos annettaisiin tehtäväksi parodioita UAH:ta, en tiedä mitä tekisin

Nih. Millä ne tienasivat voin leipänsä päälle, ennen kuin oli rasismia? Mutta silmät luon ylös taivaaseen, rasismin mustia pilviä etsiskellessä.

Miniluv

Quote from: Kemolitor on 06.09.2014, 15:45:26
Ristiriidoista huolimatta Abu-Hannasta tuntuu, että Amsterdamissa on tilaa myös yhdelle palestiinalais-israelilais-suomalaiskirjailijalle ja tämän eteläafrikkalais-suomalais-palestiinalais-hollantilaiselle tyttärelle.

Identiteetin yliannostus.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Saippuakupla

Muistaako joku, onko Abu-Hanna aikaisemmin maininnut Pekka Siitoimen kyttäilleen häntä?

Quote from: HS/Kuukausiliite syyskuu 2014Vuonna 1881 Naantalissa ei ollut monta maahanmuuttajaa, mutta oli kaupungissa aiankin yksi ihminen, joka oli ulkomailta tulleista hyvin kiinnostunut. Tunnettu suomalainen uusnatsi Pekka Siitoin otti tavakseen seurailla Abu-Hannaa pitkin Naantalin jalkakäytäviä. Hän ei oikeastaan tehnyt mitään. Hän vain seuraili.
"Markku sanoi, että se varmaan ottaa mittoja uunia varten", Abu-Hanna sanoo.
Mutta se oli tietenkin vitsi. Vielä 1980-luvulla ulkomaalainen sai lopulta olla Suomessa aika rauhassa. Ulkomaalaisiin ihmisiin suhtauduttiin enemmänkin hämmästellen kuin pelokkaasti.

kummastelija

Olis muuttanut alunperin hollantiin. Ei tuon julkkislorton nuppi hirveästi säteile jos on pari vuosikymmentä itseään kiduttanut huonompirotuisten seurassa. Noh. Meidän aburahat ovat hyvin kelvanneet.
"Syö paskaa ja kuole pois!!" - PEN sananvapauspalkinnolla palkittu Abdirahim Hussein suomalaisnaiselle. 5.11.2015
"Hussein teki riko­sil­moi­tuksen vihapuheesta" Hussein on jakanut sosiaalisessa mediassa useita esimerkkejä siitä, miten häntä on nimitelty ja uhkailtu eri viesteissä: 18.8.2015

Jukka Wallin

Quote from: kummastelija on 06.09.2014, 20:00:43

Olis muuttanut alunperin hollantiin. Ei tuon julkkislorton nuppi hirveästi säteile jos on pari vuosikymmentä itseään kiduttanut huonompirotuisten seurassa. Noh. Meidän aburahat ovat hyvin kelvanneet.

Hän on huomannut jossakin vaiheessa, että hänen markkina-arvo on laskussa mamu piireissä, joten hänen oli lähdettävä kohun saattelemalla pois, jotta saisi taas "katu-uskottavuutta" lehdistön silmissä. Nykyinen vineeminen aiheuttaa vain huvittaneisuutta, ei sääliä, mitä hän varmaan itse haluaisi.
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

MW

Quote from: Saippuakupla on 06.09.2014, 19:34:40
Muistaako joku, onko Abu-Hanna aikaisemmin maininnut Pekka Siitoimen kyttäilleen häntä?

Quote from: HS/Kuukausiliite syyskuu 2014

Ulkomaalaisiin ihmisiin suhtauduttiin enemmänkin hämmästellen kuin pelokkaasti.

En nyt oikein allekirjoita tuota, mutta koska HS:n kirjoittaja väittää suhtautumisen muuttuneen hämmästelevästä pelokkaaksi, olisi mielenkiintoista kuulla hänen analyysinsa siitä, mistä tämä muutos johtuu. En myöskään muista hämmästelyä, enkä ole ihan nuori, mutta ehkä toimittaja voisi valottaa tätäkin?

Onko Siitoinin haamu tussutellut jotain zyklon phobiaa ilmakehään, vai mitä ihmettä? Kohtaamisteoria?

Kemolitor

Quote from: HS/Kuukausiliite syyskuu 2014Vuonna 1881 Naantalissa ei ollut monta maahanmuuttajaa, mutta oli kaupungissa aiankin yksi ihminen, joka oli ulkomailta tulleista hyvin kiinnostunut. Tunnettu suomalainen uusnatsi Pekka Siitoin otti tavakseen seurailla Abu-Hannaa pitkin Naantalin jalkakäytäviä. Hän ei oikeastaan tehnyt mitään. Hän vain seuraili.
"Markku sanoi, että se varmaan ottaa mittoja uunia varten", Abu-Hanna sanoo.
Mutta se oli tietenkin vitsi. Vielä 1980-luvulla ulkomaalainen sai lopulta olla Suomessa aika rauhassa. Ulkomaalaisiin ihmisiin suhtauduttiin enemmänkin hämmästellen kuin pelokkaasti.

Hesarissa on ollut vuosittain ainakin yksi isompi juttu, jossa Umayya kertaa rasistiset kärsimyksensä Suomessa. Pekka Siitoimen (taipuukohan se noin?) osuutta ei kyllä minusta kertaakaan ole tullut esille.

Toisaalta Naantali ei kovin iso kylä ole, ei siinä suurta aktiivisuutta tarvita, että sattuu muutaman kerran kulkemaan samaa katua kuin Umayya, äkkiäkös siitä sitten johtopäätökset tekee. Syyllistyihän Jussi Halla-ahokin kauheaan rasistiseen aktioon kävellessään tahallaan hitaammin kuin Umayya:
http://www.halla-aho.com/scripta/umayya_abu_hanna_ja_kohtaamisongelma.html

Ehkä Umayya tajusi, että pikkuhiljaa pitäisi jotain uutta keksiä eikä vain kertailla sitä yhtä ja samaa mummo-tarinaa.

Saippuakupla

Quote from: Kemolitor on 06.09.2014, 20:28:34
Ehkä Umayya tajusi, että pikkuhiljaa pitäisi jotain uutta keksiä eikä vain kertailla sitä yhtä ja samaa mummo-tarinaa.

Tätä itsekin epäilen. Uuteen kirjaan pitää pumpata uusia kokemuksia rasismista.

*Siitoimen nimen taivutuksesta kielihommassa.

Uuno Nuivanen

Kokemukseni mukaan hollantilaiset, ei siis 'hollantilaiset', ovat aika mukavia ihmisiä pääsääntöisesti. Pyydämme anteeksi abubabua, pilaa vielä lisää tuota jo puoliksi tuhottua ennen niin kivaa maata. Abu tosin palaa vielä ruokakupin luo, joten vahinko Alankomaille ei liene pysyvä.

Sitruunamelissa

On maininnut jossain haastattelussa tuosta Naantalissa seurailemisesta, mutta en kyllä muista, että seurailijan nimeä olisi silloin maininnut. Seuraavassa haastattelussa ei seurailijaa mainita lainkaan, mutta Abu-Hanna on kyllä muutenkin Naantalille katkera (Naantalin vika tietysti) siitä, että töitä ei löytynyt, eikä edes kielikurssia.

Quote"20 vuotta on mennyt, enkä voi vieläkään antaa Naantalille anteeksi", Abu-Hanna sanoo.
http://ylioppilaslehti.fi/2001/11/suomalainen-sekasikio/
Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä, turvapaikanhakija jatkaa.