News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2011-03-17 Umayya Abu-Hanna muutti Amsterdamiin (yhdistetty)

Started by Oinomaos, 17.03.2011, 11:05:44

Previous topic - Next topic

Siili

Quote from: foobar on 31.12.2012, 17:47:35
Omasta puolestani telaketjusuvikset saavat aivan vapaasti mennä väliin. Ehkä muutama saa turpiinsa suomalaisilta, mutta kuinka moni saa turpiinsa esim. irakilaisilta, tuolta mediassa näkymättömäksi jääneeltä väkivalta- ja seksuaalirikosten uudelta kuningasryhmältä? Jotenkin epäilen ettei kukaan - koska he eivät yksinkertaisesti uskalla.

Kyllä moista on tapahtunut:

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/vihreiden-ville-komsia-puukotettiin-helsingissa/441989/

Sir Mustapossu

Quote from: Antti Tulonen on 31.12.2012, 13:57:06
Wille Rydman Facebook-seinällään:

Umayya myös asui tuolloin naapurustossani. Yritin kadulla kohdatessani aina tervehtiä häntä, mutta hän käänsi joka kerran mielenosoituksellisesti katseensa minusta pois päin.

Rydman tuhlasi aikaansa. Abu-Hanna on toivoton tapaus. Olen tällä palstalla joskus tilittänyt miten kohtasin Abu-Hannan junassa. Miltei tyhjä ravintolavaunu, juon hyvillä mielin rauhassa olutta kun Abu-Hanna rynnii sisään. Katsoo kuin halpaa makkaraa. Naama kuin petolinnun perse. En koskaan jätä vajaata tuoppia pöytään, mutta silloin oli lähellä.

Eino P. Keravalta

Quote from: joniq on 01.01.2013, 10:42:05
Tämä on vain minun henkilökohtainen näkemykseni mutta minun mielestäni Abu-Hanna on jollain lailla häiriintynyt narsisti. En väitä että näin on, vaan että hän antaa sellaisen vaikutelman. Olen sitä ikäluokkaa että olen varmaan seurannut hänen edesottamuksiaan alusta lähtien. En ymmärrä mihin muuhun, kuin hänen etniseen taustaansa perustuu se, että hän on saanut keekoilla koko ajan julkisuudessa. TV-keskusteluissa on selvinnyt että hänellä on mielipiteitä vaikka muille jakaa mutta perustelut puuttuvat usein kokonaan. Samoin nämä väitteet arkipäivän rasismista, kuljen todella usein julkisilla liikennevälineillä Helsingissä, enkä ole koskaan sattunut tällaisen nimittelyn todistajaksi.

Mamuja kohdellaankin eri standardeilla kuin mamusirkuksen maksajia.

Ei haittaa, vaikka mamu olisi vähälahjainen, röyhkeä perseilijä tai vaikkapa rikollinen; heitä suvaitaan aina ja heidän hölmöilynsä yritetään joko nähdä parhain päin tai sitten kääntä suomalaisten viaksi. Tämä Palestiinan lahja maailmalle ei ole poikkeus.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Rokka

Aburahahan ehdotti jo siirtolaiskiintiöitä työpaikoille aikoinaan.
http://www.talouselama.fi/tyoelama/siirtolaiskiintiot+kayttoon/a2071144

Milloinkohan Aburahalta tulee Said Hassan-tyylinen kannanotto koskien kriteerien alentamista mamuille myös politiikassa?

Vaikka jotenkin tähän tyyliin:
"Yhteisiin talkoisiin mukaan pääseminen on kuitenkin maahanmuuttajalle usein hankalaa. Eduskuntapaikka ei aukea ja kannattajia ei löydy. Ongelmana on kantaväestöä heikompi kielitaito. Umaayalla on ehdotus tilanteen korjaamiseksi:
Eduskuntapaikkoja jaettaessa voisi ottaa huomioon, että kieliongelma näkyy kannatuksessa ja ymmärretyksi tulemisessa. Kansanedustajan äänimäärävaatimuksia pitäisi maahanmuuttajien kohdalla madaltaa. Heille pitäisi olla eri kriteerit kuin muille."

Näin se tasa-arvo toteutuisi ;D

Lahti-Saloranta

Quote from: Sir Mustapossu on 01.01.2013, 11:20:15
Miltei tyhjä ravintolavaunu, juon hyvillä mielin rauhassa olutta kun Abu-Hanna rynnii sisään. Katsoo kuin halpaa makkaraa. .
Abu-Hannan näkemys junakohtauksesta:
"Saavun miltei tyhjään ravintolavaunuun jossa yrmeä pottunokka ryysti oluttaan. Hän loi minuun rasistisen katseensa kuin halpaan Tapolan mustaan makkaraan." 
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Sir Mustapossu

Quote from: Lahti-Saloranta on 01.01.2013, 11:48:39
Quote from: Sir Mustapossu on 01.01.2013, 11:20:15
Miltei tyhjä ravintolavaunu, juon hyvillä mielin rauhassa olutta kun Abu-Hanna rynnii sisään. Katsoo kuin halpaa makkaraa. .
Abu-Hannan näkemys junakohtauksesta:
"Saavun miltei tyhjään ravintolavaunuun jossa yrmeä pottunokka ryysti oluttaan. Hän loi minuun rasistisen katseensa kuin halpaan Tapolan mustaan makkaraan."

Juuri näin :) Näin ne kulttuurit kohtaavat!

foobar

Quote from: Eino P. Keravalta on 01.01.2013, 11:29:58
Quote from: joniq on 01.01.2013, 10:42:05
Tämä on vain minun henkilökohtainen näkemykseni mutta minun mielestäni Abu-Hanna on jollain lailla häiriintynyt narsisti. En väitä että näin on, vaan että hän antaa sellaisen vaikutelman. Olen sitä ikäluokkaa että olen varmaan seurannut hänen edesottamuksiaan alusta lähtien. En ymmärrä mihin muuhun, kuin hänen etniseen taustaansa perustuu se, että hän on saanut keekoilla koko ajan julkisuudessa. TV-keskusteluissa on selvinnyt että hänellä on mielipiteitä vaikka muille jakaa mutta perustelut puuttuvat usein kokonaan. Samoin nämä väitteet arkipäivän rasismista, kuljen todella usein julkisilla liikennevälineillä Helsingissä, enkä ole koskaan sattunut tällaisen nimittelyn todistajaksi.

Mamuja kohdellaankin eri standardeille kuin mamusirkuksen maksajia.

Ei haittaa, vaikka mamu olisi vähälahjainen, röyhkeä perseilijä tai vaikkapa rikollinen; heitä suvaitaan aina ja heidän hölmöilynsä yritetään joko nähdä parhain päin tai sitten kääntä suomalaisten viaksi. Tämä Palestiinan lahja maailmalle ei ole poikkeus.

Se enää puuttuisikin, että Abu-Hanna olisi rikollinen. Jotain sentään uupuu kehuttavasta optimistereotyypistä.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

dothefake

Tietääköhän miss Uistin, että hänestä ollaan näin kiinnostuneita?
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Miniluv

Tämä Palestiinan lahja maailmalle ei ole poikkeus.

Wikiartikkeli kyllä kertoo syntymäpaikaksi Haifan.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Kimmo Pirkkala

Quote from: Miniluv on 01.01.2013, 12:05:43

Israelilainen Umayya, vähän niin kuin ruotsalainen Keke Rosberg.

joniq

Quote from: dothefake on 01.01.2013, 12:02:22
Tietääköhän miss Uistin, että hänestä ollaan näin kiinnostuneita?
Tietäneekö vai ei, sehän tässä ei ole pääasia. Kiinnostus Abu-Hannan tapausta kohtaan johtunee siitä että hän on ollut kauan julkisuudessa Suomessa ja niin vähillä lahjoilla. Ketään muuta ei Suomen suvaitsevaisto ole ottanut niin omakseen kuin Papu-Hannan jolle mikään ei riittänyt. Puri vielä lähtiäiseksi ja myös Hollannista käsin ruokkivaa kättä. Tässä henkilössä kiteytyvät  Lähi-Itäläinen röyhkeys ja omahyväisyys kukkeimmillaan.

junakohtaus

Äkkiä tuli mieleen, että itse aloin ylipäänsä ajatella koko tätiä jonain siirtolaisena vasta siinä vaiheessa, kun se oli saanut suksensa ristiin kaikkien paitsi Allu Kouroksen kanssa ja alkoi sen marinansa, että onpas tämä paska maa kun minä en tule toimeen kenenkään kanssa. Sitä ennen se oli ollut mulla samassa kategoriassa kuin joku Neil Hardwick eli ihan täysin suomalaistunut, joka nyt vain sattuu olemaan kotoisin jostain muualta.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

dothefake

Joniq, asia kiinnostaa minua siinä mielessä, että mahtaa olla kovat tuskat, kun ei sisu anna periksi vastata ja jos vastaisi, niin keskustelu tärähtäisi tähtiin.
-Tytti Tuppurainen

Kimmo Pirkkala

^^Sama. Ei minulle ulkonäön tummuus herätä juurikaan mitään ajatuksia sen enempää kuin vaaleus. Muistan kuinka pidin joskus ennenvanhaan kotkalaista koripalloilijaa Larry Poundsia jotensakin ihan suomalaisena. (edit. ja pidän tietysti vieläkin, ettäs tiedätte)

http://fi.wikipedia.org/wiki/Larry_Pounds

Abu-Hanna tietenkin itse ajattelee, että hommaforumilaisten kaltaiset ihmiset pitävät häntä vastenmielisenä ihonvärin vuoksi, mutta kyllä ne on ne ajatukset, joiden vuoksi pidän häntä vastenmielisenä. Ihan niin kuin Abu-Hanna pitäisi minua vastenmielisenä ajatusteni eikä suomalaisuuteni vuoksi, eiks ni? Vaikka viime aikaisten juttujen perusteella vähän alkaakin jo vivahtaa siltä, että Abu-Hanna pitää suomalaisia vastenmielisenä ihan vain suomalaisuuden vuoksi. Sille tunteellehan meillä on se nimityskin, mikäs se nyt olikaan...?

Eino P. Keravalta

Quote from: Miniluv on 01.01.2013, 12:05:43

Ahaa, mutta ei kai nyt "lahjahevosen" synnyinpaikkaa katsota?
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Alkuasukas

"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

Kimmo Pirkkala

Quote from: Alkuasukas on 01.01.2013, 12:24:50
Israelissa arabikristittyvanhemmille syntynyt.

Eli aivan tyypillinen hollanninsuomalainen.

JoKaGO

Quote from: junakohtaus on 01.01.2013, 12:15:46
Äkkiä tuli mieleen, että itse aloin ylipäänsä ajatella koko tätiä jonain siirtolaisena vasta siinä vaiheessa, kun se oli saanut suksensa ristiin kaikkien paitsi Allu Kouroksen kanssa ja alkoi sen marinansa, että onpas tämä paska maa kun minä en tule toimeen kenenkään kanssa. Sitä ennen se oli ollut mulla samassa kategoriassa kuin joku Neil Hardwick eli ihan täysin suomalaistunut, joka nyt vain sattuu olemaan kotoisin jostain muualta.

Aika pitkälle näin täälläkin, paitsi episodi, joka tapahtui läheiselleni samaan aikaan kun Umayya pääsi A2:een hommiin, vähän hiersi kengässä. Umayyalla oli joskus kaikki ovet auki päästä yhteiskunnassamme sellaiseen asemaan kuin Husein Muhammed tai vaikkapa Aleksis Kouros. Jopa salonkikelpoisemmaksikin. Toimittajana YLEssä olisi saanut mielettömästi valtaa rakentaa jotain.

Hardwickhan on niitä Eila Kännön filtterin läpi Suomeen päässeitä Larry Poundsin, Gerald Leen, Billy "nokikeppi" Carsonin ja kauniin Caron Barnesin ("Härski hei, ulkomaalainen!) kera. Todistettavasti maahantulokriteerit olivat kohdallaan tuolloin!
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Ilkka

Quote from: törö on 31.12.2012, 22:36:37
Quote from: Ulkopuolinen on 31.12.2012, 22:30:25
Ehkä se on vittuilua?

Luultavasti suojautumista. Abu-Rahnan kanssa on nähtävästi helppo riitaantua ja se on pitkävihainen.

Tyypillinen suomalainen.

Tomi

Quote from: Rokka on 01.01.2013, 11:42:25
Aburahahan ehdotti jo siirtolaiskiintiöitä työpaikoille aikoinaan.
http://www.talouselama.fi/tyoelama/siirtolaiskiintiot+kayttoon/a2071144

Milloinkohan Aburahalta tulee Said Hassan-tyylinen kannanotto koskien kriteerien alentamista mamuille myös politiikassa?

Vaikka jotenkin tähän tyyliin:
"Yhteisiin talkoisiin mukaan pääseminen on kuitenkin maahanmuuttajalle usein hankalaa. Eduskuntapaikka ei aukea ja kannattajia ei löydy. Ongelmana on kantaväestöä heikompi kielitaito. Umaayalla on ehdotus tilanteen korjaamiseksi:
Eduskuntapaikkoja jaettaessa voisi ottaa huomioon, että kieliongelma näkyy kannatuksessa ja ymmärretyksi tulemisessa. Kansanedustajan äänimäärävaatimuksia pitäisi maahanmuuttajien kohdalla madaltaa. Heille pitäisi olla eri kriteerit kuin muille."

Näin se tasa-arvo toteutuisi ;D

Kas kun ei vaadi maahanmuuttajakiintiötä eduskuntaan. Tosin silloin olisi ongelma, että mistä puolueista maahanmuuttajat pitäisi ottaa ja miten määritellään maahanmuuttaja, riittääkö pelkkä ulkomailla syntyminen, vaikka olisi muutaman vuoden ikäisenä muuttanut Suomeen ja vanhemmatkin olisivat täysin suomalaisia, vai esim. henkilö joka on aiemmin ollut jonkun muun maan kansalainen (kansanedustajaehdokkaanhan pitää olla suomen kansalainen).

Blanc73

QuoteKansanedustajan äänimäärävaatimuksia pitäisi maahanmuuttajien kohdalla madaltaa. Heille pitäisi olla eri kriteerit kuin muille."

Kas kummaa, kuulostaa juuri samalta kuin vuoden kulttuuriseppä Ahmedin jutut. "haluamme tasa-arvoista kohtelua, joten meille pitää olla eri kriteerit kuin valtaväestölle". Ylimielistä ja röyhkeää idiotismia. Apartheidia kansalle!
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

foobar

Quote from: Blanc73 on 01.01.2013, 13:11:51
QuoteKansanedustajan äänimäärävaatimuksia pitäisi maahanmuuttajien kohdalla madaltaa. Heille pitäisi olla eri kriteerit kuin muille."

Kas kummaa, kuulostaa juuri samalta kuin vuoden kulttuuriseppä Ahmedin jutut. "haluamme tasa-arvoista kohtelua, joten meille pitää olla eri kriteerit kuin valtaväestölle". Ylimielistä ja röyhkeää idiotismia. Apartheidia kansalle!

Jos nyt tarkkoja ollaan, tuo tuossa yllä ei ollut (tietääkseni) Abu-Hannan itse sanomaa, vaan juurikin ekstrapolaatio Saidin jutuista. Vai oliko se interpolaatio Saidin ja Abu-Hannan juttujen väliltä?

Sinällään en montaakaan sekuntia ihmettelisi, jos tätäkin joku kohta ehdottaisi tasa-arvon parannuksena.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

JoKaGO

Quote from: foobar on 01.01.2013, 13:15:23

Jos nyt tarkkoja ollaan, tuo tuossa yllä ei ollut (tietääkseni) Abu-Hannan itse sanomaa, vaan juurikin ekstrapolaatio Saidin jutuista. Vai oliko se interpolaatio Saidin ja Abu-Hannan juttujen väliltä?

Sinällään en montaakaan sekuntia ihmettelisi, jos tätäkin joku kohta ehdottaisi tasa-arvon parannuksena.

Onhan siirtolaisparlamenttia jo ehdotettu, samoin tietyn määrän kansanedustajapaikoista korvamerkitsemistä mamuille. Tähän liittyen muistaakseni myös Umayyamme liitti suunnitelmansa rahan ja vallan uudelleenjaosta Suomessa.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

foobar

Quote from: JoKaGO on 01.01.2013, 13:23:51
Quote from: foobar on 01.01.2013, 13:15:23

Onhan siirtolaisparlamenttia jo ehdotettu, samoin tietyn määrän kansanedustajapaikoista korvamerkitsemistä mamuille. Tähän liittyen muistaakseni myös Umayyamme liitti suunnitelmansa rahan ja vallan uudelleenjaosta Suomessa.

Täsmälleen yllä lainattuja sanoja kukaan näistä ei ole tainnut kuitenkaan käyttää. Mutta kieltämättä aika pirun outoja etnisiä privilegioita on heitelty ehdotuksissa ilmaan estoitta.

Topi Junkkari

Quote from: foobar on 31.12.2012, 18:56:56
Onko tämä Saarikoski muuten klaania?

Sivujuonteena kerron, mitä tiedän, jottei synny ylimääräistä sivujuonnetta Pentti- tai Akuliina-spekulaatioineen.

Blogisti Tuuli Saarikoski on kantasuomalainen, omaa sukua Tuominen. Entinen armoitettu tietokonenörtti (mm. sfnet-koordinaattori), joka opiskeli kolmikymppisenä Hollannissa valokuvaajaksi ja asuu nykyään Saksassa.

Sukunimi tulee aviomieheltä Henri Saarikoskelta, joka on fysiikan tutkija.

Tämä kaikki on googlattavissa olevaa Intternetissä julkistettua tietoa.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

dothefake

Kansanedustajien määrää on kasvatettava tuntuvasti, jotta kaikki maahanmuuttajaryhmät saavat kiintionsä. Koska kaikki eivät mahdu nykyiseen rakennukseen pitää se purkaa ja tilalle tontin pienuuden takia uusi on tornin muotoinen. Mutta mikä nimeksi hmmm......ehdotan Baabelin parlamenttia.
-Tytti Tuppurainen

Tomi

Iltalehdessä oli eilen juttu maahanmuuttajien kokemasta rasismista, tässä juttu skannattuna:
(http://i7.aijaa.com/b/00078/11518211.jpg)
(http://i1.aijaa.com/b/00561/11518195.jpg)

Fer

Vaikeata on maahanmuuttajan elämä, kun joku on sanonut kiinalaiseksi ja matkinut puhetta.

Lemmy

Ainoa joka oli kohdannut rasismia oli Vesa Puuronen  :o
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Tomi

Quote from: Lemmy on 01.01.2013, 14:40:53
Ainoa joka oli kohdannut rasismia oli Vesa Puuronen  :o
Itse asiassa, jutun perusteella myös nuo maahanmuuttajatkin ovat kohdanneet rasismia satunnaisesti. Neekeriksi nimittelyä ja puheen matkiminen ei ole fiksua.

Minusta kuitenkaan Rahim, jolle kehuttiin: Oletpas sinä hyvätapainen neekeripoika, ei missään tapauksessa ollut rasistinen lause. Kyseessä oli aito kehu, jossa tämä vanhempi ihminen käytti neekeri-sanaa, koska hän oli varmaankin tottunut käyttämään sitä. Neekeri-sanahan tuli rasistiseksi vasta 1990-luvussa (korjatkaa jos olen väärässä, en ole aivan varma vuosikymmenestä). Vanhempi nainen olisi voinut sanoa, pelkkä poika, mutta se siltikin tuo ei rasismia, koska neekeri-sanaa ei siinä käytetty loukkaavassa merkityksessä.
Sen sijaan, jos sanoo esim. v***N neekeri tai s****nan neekeri, se on selvää rasismia, koska silloin neekeri-sanaa käytetään loukkaamiseen.