News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2011-03-26 IS:Nainen raiskattiin törkeästi Helsingissä: Kädet ja jalat sidottiin

Started by JoKaGO, 26.03.2011, 13:53:35

Previous topic - Next topic

JoKaGO

Onko tämä mennyt jotenkin ohi?

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Nainen%20raiskattiin%20t%C3%B6rke%C3%A4sti%20Helsingiss%C3%A4%20K%C3%A4det%20ja%20jalat%20sidottiin%2012%20tunniksi/art-1288378331458.html

"33-vuotias sitoi naisen jalat ja kädet maalausteipillä ainakin 12 tunnin ajaksi estäen naisen liikkumisen ja poistumisen asunnosta yöllä."

Voin hyvin kuvitella naisen hädän suuruuden, kun ei ole saanut katkaistuksi MAALAUSTEIPPIÄ, jolla oli sidottu. Kehitysvammainen?

Vai onko kyseessä sittenkin rikastus?
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Lasse

"väitetyn velan perintä" tekstissä on käsittääkseni markkeri huumeympyröihin...

--Lasse
NOVUS ORDO HOMMARUM

Juffe

Osallisten etnisyyksistä ei ole mitään viitteitä, joten ei siitä sen enempää.

Tässä vaan taas kiinnittyi huomio tuomioiden pituuteen(lyhyyteen). Mitä ihmettä sitä oikein pitää raiskaajan tehdä, että rangaistuksia alkaa napsua asteikon yläpäästä?

Adolf Stege

Quote from: Juffe on 26.03.2011, 14:07:24

Tässä vaan taas kiinnittyi huomio tuomioiden pituuteen(lyhyyteen). Mitä ihmettä sitä oikein pitää raiskaajan tehdä, että rangaistuksia alkaa napsua asteikon yläpäästä?

Sitten, kun se kohdistuu johonkin valtaapitävään, tai hänen läheisiinsä.

Kareliana-55

QuoteVoin hyvin kuvitella naisen hädän suuruuden, kun ei ole saanut katkaistuksi MAALAUSTEIPPIÄ, jolla oli sidottu. Kehitysvammainen?

Oletko tosissasi?

Eräs tyyppi taas valitteli, kun hänelle putosi PUMPULIA päähän.
Tosin se paali painoi tonnin.
Juurillani seison - en paikoillani.

Faidros.

Quote from: JoKaGO on 26.03.2011, 13:53:35

Onko tämä mennyt jotenkin ohi?

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Nainen%20raiskattiin%20t%C3%B6rke%C3%A4sti%20Helsingiss%C3%A4%20K%C3%A4det%20ja%20jalat%20sidottiin%2012%20tunniksi/art-1288378331458.html

"33-vuotias sitoi naisen jalat ja kädet maalausteipillä ainakin 12 tunnin ajaksi estäen naisen liikkumisen ja poistumisen asunnosta yöllä."

Voin hyvin kuvitella naisen hädän suuruuden, kun ei ole saanut katkaistuksi MAALAUSTEIPPIÄ, jolla oli sidottu. Kehitysvammainen?

En oikein ymmärtänyt. Vähätteletkö vain maalausteipin kanssa tehtyä raiskausta? Voisin kuvitella, että koko rullan vetäminen ranteen ympärille rauhoittaa raavaamaankin miehen, varsinkin jos se tehdään joka jäseneen. En tosin tiedä yksityiskohtia ko raiskauksesta, mutta ei kai muutkaan?

Muoks. Lainauksen hännät tuli vahingossa kommenttini perään, sorry.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

JoKaGO

Viittaan siihen, että jos on hengenhädässä oleva nainen, niin ei siinä MAALAUSTEIPPI pidättele. Näytä minulle nainen, joka ei vapaudu maalarinteipistä repimällä, niin minä näytän sinulle kehitysvammaisen/huumeissaolevan/itse sitä halunneen naisen.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

P

Quote from: Mika R. on 26.03.2011, 14:10:13
Quote from: Juffe on 26.03.2011, 14:07:24

Sitten, kun se kohdistuu johonkin valtaapitävään, tai hänen läheisiinsä.

Veropetos, tai kirjoittaa nettiin. Silloin napsuu rangaistusta.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Veli Karimies

Mitä on maalausteippi? Olen kyllä kuullut puhuttavan maalarinteipistä, mutta en koskaan maalausteipistä. Onko se jotain teippiä mitä dumpataan maaliastiaan ja sillä sitten maalataan? Vai onko itse teipissä maaliosa?

Kyse on varmaankin ollut ilmastointiteipistä, eli jesarista.

JoKaGO

Quote from: Veli on 26.03.2011, 15:29:11
Mitä on maalausteippi? Olen kyllä kuullut puhuttavan maalarinteipistä, mutta en koskaan maalausteipistä. Onko se jotain teippiä mitä dumpataan maaliastiaan ja sillä sitten maalataan? Vai onko itse teipissä maaliosa?

Niin, no jesari saa tietenkin ihmeitä aikaan  ;D Siitä ei sitten ihan niin helposti vapaudukaan, jos ei ylety puremaan.

B52

Quote from: Veli on 26.03.2011, 15:29:11

Jeesusteippiä, tuota maakunnan jesaria kutsutaan täällä stadissa roudarinteipiksi.

Mutta itse asiaan, koittakaa sitoa jalat tai kädet kiinni perinteisellä maalarinteipillä, vannon että saa olla harvinaisen riuska jätkä/muija joka tuosta vapautuu helposti.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Paula 8v.

Nuivanlinna

Kyllä maalarinteippikin pitää kun tarpeeksi monta kierrosta laitetaan. Ja olivathan nuo raiskarisankarit vielä vahtimassa, joten ei nainen voinut varmastikaan repiä ja rimpuilla kovinkaan täysillä!
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Faidros.

Quote from: JoKaGO on 26.03.2011, 14:52:50

Viittaan siihen, että jos on hengenhädässä oleva nainen, niin ei siinä MAALAUSTEIPPI pidättele. Näytä minulle nainen, joka ei vapaudu maalarinteipistä repimällä, niin minä näytän sinulle kehitysvammaisen/huumeissaolevan/itse sitä halunneen naisen.

Kokeile nyt ensin vapaissa olosuhteissa repiä maalarinteippirulla kappaleiksi. Sen jälkeen kokeile kaikki jäsenet teipattuna samaa hommaa.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

JoKaGO

Quote from: Faidros. on 26.03.2011, 17:30:49
Kokeile nyt ensin vapaissa olosuhteissa repiä maalarinteippirulla kappaleiksi. Sen jälkeen kokeile kaikki jäsenet teipattuna samaa hommaa.

Pari maalaushommaa tehneenä tiedän, että teippi ei kestä mitään. Tai sitten, kun pitäisi irrota tai katketa, niin ei oikein aina meinaa. Raivo auttaa.

B52

Quote from: JoKaGO on 26.03.2011, 17:49:05
Quote from: Faidros. on 26.03.2011, 17:30:49

Pari maalaushommaa tehneenä tiedän, että teippi ei kestä mitään. Tai sitten, kun pitäisi irrota tai katketa, niin ei oikein aina meinaa. Raivo auttaa.

Saanko tulla teippaamaan? ;D

Noottikriisi

Jospa asialla oli nyt sen verran keskimääräistä maalaria älykkäämpiä kaveruksia että laittoivat enemmän kuin yhden kerroksen teippiä?  :roll:

Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

MikkoAP

Quote from: Noottikriisi on 26.03.2011, 18:04:34

Jospa asialla oli nyt sen verran keskimääräistä maalaria älykkäämpiä kaveruksia että laittoivat enemmän kuin yhden kerroksen teippiä?  :roll:

Niin. Ei s**tana, kun tämä menee teippitekniseksi väittelyksi.  :facepalm:

Kyllä sitä varmaan vaikka ompelulangalla saa sidottua, jos sitä tarpeeksi paljon käyttää.
Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

Noottikriisi

Quote from: MikkoAP on 26.03.2011, 18:09:22

Kyllä sitä varmaan vaikka ompelulangalla saa sidottua, jos sitä tarpeeksi paljon käyttää.

No juu, tämä vois olla huvittavaa jos ei olisi kyse vakavasta asiasta.
Oikeasti siis olen samaa mieltä että ihmisen saa sidottua maalarinteipillä tai melkein millä vaan heikollakin materiaalilla.

Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

B52

Quote from: MikkoAP on 26.03.2011, 18:09:22

Miten voit olla yllättynyt siitä mihin keskustelu johtaa?

risto

+1 tälle.

Tuskin on olemassa niin heikkoa teippiä tai narua, etteikö sillä sitominen onnistu kunhan sitä riittävästi käyttää. Lopputulos saattaa muistuttaa sitten muumiota jollain löytötavaratalon maalarinteipillä, mutta varmasti onnistuu.
"JH-a:n ei suurmoskeijalle oli niin pitkä ja perusteellinen, että tyhmimmät luulivat sen olevan kyllä." -Faidros.

vrv

Maalarinteippiä on ainakin kolmea erilaista. Hintakin vaihtelee 2€-6€ saman levyisestä. Jos ei joku usko, käyköön vaikka bauhausin maaliosastolla.

Jotain kummallista ko. "raiskauksessa" vaikuttaa olevan.
"Tulkoot hurttina aroiltaan, multiin mahtuvat tänne"
Uuno Kailas

PaulR

Aika moni tyttö lamaantuu. Tähän ei ole kotona opetettu ja harjoitettu.

Ymmärrettävää.

Malla

Tai esim. ihan muuten vain vammaisen tai vammautuneen? (Onko vammaisen sitominen muuten jotenkin enemmän okei kuin ei-vammaisen? Oma vika?)
Miten sitä teippiä voi repiä, jos kädet ovat selän takana, sormetkin teipattu eikä pääse liikkumaan? Kysynpä vain varmuuden varoiksi.

Palava pensas

Quote from: vrv on 26.03.2011, 18:24:51
Jotain kummallista ko. "raiskauksessa" vaikuttaa olevan.

Mitä tarkoitat ja miksi lainausmerkit?
Om dat de werelt is soe ongetru, Daer om gha ic in den ru

vrv

Odotellaan nyt lopullisia tietoja (jos niitä koskaan saadaan)ja tehdään sitten päätelmät.
Tuskin olen ainut jonka usko oikeusjärjestelmään on lievästi sanoen kärsinyt?
"Tulkoot hurttina aroiltaan, multiin mahtuvat tänne"
Uuno Kailas

AuggieWren

Paskapuhetta. Maalarinteipillä voi kahlita kenet tahansa, vaikka voimamiehen.
Kaikki ongelmat johtuvat rasismista ja kantaväestön asenteista.

Tommi Korhonen

Quote from: AuggieWren on 26.03.2011, 22:08:27
Paskapuhetta. Maalarinteipillä voi kahlita kenet tahansa, vaikka voimamiehen.
Niin voi. Mutta siihen tarvitaan sen verran kärsivällisyyttä ettei sitä rikollisella varmastikaan ole. Termivirhe.

Ja vaadin rikollisille rangaistuksia!
(Toki huomioiden sen että pelkkä rankaisuvaikutus ei ole oikeusjärjestelmän pääasiallinen tai ohjaava tavoite.)
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.