News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Ps ja median asennemuutos

Started by victoria, 01.04.2009, 11:32:25

Previous topic - Next topic

victoria

Minä väitän että Soini/Ps vaihtoivat Halla-ahon neutraaliin ja jopa kehuskelevaan medianäkyvyyteen, ja sitä kautta hallituspaikkaan ja ministerinsalkkuun. Minä väitän että sopimus medianäkyvyydestä ja alustavat "hallitusneuvottelut" on tehty kokoomuksen kanssa. Sanoin pari päivää sitten ystävälleni että jos Halla-aho päätöksen jälkeen tulee paljon positiivista tai neutraalia julkisuutta, eli hyvää näkyvyyttä ,niin asia on selvä. Mitä tapahtui eilen? Hesari..? Ja ehkä kaleva kaiken parhaana esimerkkinä... lukekaa pääkirjoitus ja politiikkanuutiset niin ymmärrätte. Molempien lehtien kokoomuskytkennät kaikki tietää. Jos kaleva on vieraampi useammalle kuin Hesari niin kerron sen verran, että edellinen päätoimittaja (Uimonen) omaa siteet kokoomukseen ja nykyisellä (Mantila) on täysin kokoomuslaiset arvot. Nyt Soini nostettiin oppositiojohtajaksi yhdessä päivässä, samalla sdp:tä lyöden? Minä väitän, että näiden artikkelien rungot olivat lipastossa odottamassa viilausta ja päätöstä Halla-ahon kohtalosta.      Ei paha kauppa, yksi mies hallituspaikasta ja ministerinsalkusta kokoomusvetoisessa halituksessa. 

Turjalainen

Voi olla, voi olla. Kysymys kuuluu, Mitä Jussi tekee. Se ratkaisee tilanteen.
"Sotilaspapin puheen jälkeen koko miesjoukko seisoi hiljaisena pidätellen tunnevyöryä. Siellä täällä pari liikutuksen kyyneltä tipahteli rynnäkkökiväärin kylmälle teräkselle, valuen siitä asetta puristavalle kädelle ja tippuen lopulta maahan - isiltä perittyyn ja isien verellä lunastettuun maahan"

tommi

Quote from: Turjalainen on 01.04.2009, 11:36:01
Voi olla, voi olla. Kysymys kuuluu, Mitä Jussi tekee. Se ratkaisee tilanteen.

Jos Pekka Siit... Siikkalalta kysytään, niin Hallis perustaa yhden asian puolueen, vihapuolueen.
"We shall defend our island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender."  -Winston Churchill

http://sverigedemokraterna.se/

Ernst

Quote from: victoria on 01.04.2009, 11:32:25
Minä väitän että Soini/Ps vaihtoivat Halla-ahon neutraaliin ja jopa kehuskelevaan medianäkyvyyteen, ja sitä kautta hallituspaikkaan ja ministerinsalkkuun. Minä väitän että sopimus medianäkyvyydestä ja alustavat "hallitusneuvottelut" on tehty kokoomuksen kanssa. Sanoin pari päivää sitten ystävälleni että jos Halla-aho päätöksen jälkeen tulee paljon positiivista tai neutraalia julkisuutta, eli hyvää näkyvyyttä ,niin asia on selvä. Mitä tapahtui eilen? Hesari..? Ja ehkä kaleva kaiken parhaana esimerkkinä... lukekaa pääkirjoitus ja politiikkanuutiset niin ymmärrätte. Molempien lehtien kokoomuskytkennät kaikki tietää. Jos kaleva on vieraampi useammalle kuin Hesari niin kerron sen verran, että edellinen päätoimittaja (Uimonen) omaa siteet kokoomukseen ja nykyisellä (Mantila) on täysin kokoomuslaiset arvot. Nyt Soini nostettiin oppositiojohtajaksi yhdessä päivässä, samalla sdp:tä lyöden? Minä väitän, että näiden artikkelien rungot olivat lipastossa odottamassa viilausta ja päätöstä Halla-ahon kohtalosta.      Ei paha kauppa, yksi mies hallituspaikasta ja ministerinsalkusta kokoomusvetoisessa halituksessa. 

Emmävaantiiä - toisaalta media nostaa esiin Soinin venkoilua ehdokkuuksilla ja niihin liityvien tehtävien hoitamattomuudella.

Josko Timolle annetaan mediassa vielä turpaan tai täyslaidallinen?

Pitäisköhän tehdä Soinille jackburdenit* kesälomalla, kun kerran aika(a) on...

*"jackburdenit" viittaa Robert Penn Warrenin romaanin hahmoon, joka teki henkilöön käyviä tutkimuksia vastapuolen poliitikosta periaatteella, että jokaisesta löytyy saastaa kun tarpeeksi paljon tutkii.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

JoKaGO

Mun mielestäni kuvio on hyvinkin odotetunlainen.
Jos Timo haluttaisiin vetää lokaan, se olisi helppoa juuri painostamalla häntä tällä eipäs-juupas tilanteella.
Mutta kun Halla-ahon paholainen saatiin tällä keinolla paitsioon, tarkoitus pyhitti keinot. Kyllä ne nyt silittää Timo myötäkarvaan!

A2:ssa eilen Timo palasi asiaan, eli totesi, että hänhän on vasta ehdokas, ei valittu. Tähän asti media oli paukuttanut vain sitä, kuinka Timo tulee takaisin kesken kaiken EU:sta Suomeen 2011. Prkl, eihän vielä ole annettu yhtään ääntä kenellekään!
Meni muuten läpi se "puolueenhajoittajat"kin.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

M.E

Quote from: tommi on 01.04.2009, 11:39:22
-- Hallis perustaa yhden asian puolueen, vihapuolueen.

Eipäs kuin, Fasisti puolueen ja sinä(kin) olet fasisti!!1!!1
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."