News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2011-03-01 Sisu/Hommaforumilla suunnitellaan hyökkäystä Jani Toivolan kimppuun?

Started by Almost human, 01.03.2011, 18:11:57

Previous topic - Next topic

normi

Quote from: MikkoAP on 02.03.2011, 08:35:29
Quote from: normi on 02.03.2011, 08:30:59
Jani Toivolalla on vain kaksi vaaliasetta ja toinen on tumma ihonväri ja toinen on homous. Tai no onhan julkkisasema tietysti se kolmas, mutta noilla kahdella teemalla täytyy janin pärjätä, koska varsinaista asiasisältöä ei taida olla.

Eipä Jani siltikään ole sen huonompi, tai kummempi kuin lukemattomat julkkisehdokkaat ennen häntä.

Niin, eikä parempi... jania haastateltiin jossain talk showssa ja melko naivilla menolla näytti olevan liikkeellä. Jäljelle jäi siis nuo kaksi silmiinpistävää asiaa.

Jullkisehdokkaiden huonous tulee siinä, että heidän ei tarvitse tietää eikä osata mitään, eikä edes tuoda sitä esiin. Aina riittää tyhmiä äänestäjiä, jotka eivät äänestä mielipiteitä vaan idolia. Janilla saattaa idolit jäädä turhan vähäisiksi kuitenkin.
Impossible situations can become possible miracles

Noottikriisi

Jani Toivolalla on vain kaksi vaaliasetta ja toinen on tumma ihonväri ja toinen on homous. Tai no onhan julkkisasema tietysti se kolmas, mutta noilla kahdella teemalla täytyy janin pärjätä, koska varsinaista asiasisältöä ei taida olla.

Mistäs Toivolan julkkisasema muuten on syntynyt? Minulle ei ainakaan tule miehestä mieleen muuta kuin nuo kaksi ensimainittua.

Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

normi

Quote from: Noottikriisi on 02.03.2011, 08:46:51

Mistäs Toivolan julkkisasema muuten on syntynyt? Minulle ei ainakaan tule miehestä mieleen muuta kuin nuo kaksi ensimainittua.

No osaahan se juontaa viihdeohjelmia ja sinänsä ihan mukavan oloinen tyyppi, mutta eiköhän nuo kaksi asiaa ole nimenomaan auttaneet tuolla jullkisuralla. Jos Jani olisi muuten ihan sam kuin nyt mutta VHM, niin ei varmaankaan olisi telkkariin päässyt?
Impossible situations can become possible miracles

jmk

Quote from: Noottikriisi on 02.03.2011, 08:46:51

Näköjään jonkun tv-ohjelman juontamisesta. Se on Suomessa takuuvarma lippu akkalehtien sivuille ja sitä kautta julkisuuteen ja eduskuntaan.

jmk

Onko muuten Iltalehti tai Aamulehti painanut uutisankan paperilehteenkin? Jos jollakulla on lehti näpeissään, voisi tarkistaa ja skannata talteen.

Suomitalon renki

Quote from: MikkoAP on 02.03.2011, 08:35:29

Eipä Jani siltikään ole sen huonompi, tai kummempi kuin lukemattomat julkkisehdokkaat ennen häntä.

Muistan ajan, kun kaveri totesi, että eduskunta on täynnä homoja. Aika ennustaja taisi olla,,  ;D ;D ;D

kgb

Muistuttaisin arvon hommalaisia siitä, että varsinkaan tätä ketjua, eikä mitään muutakaan täällä ole tarkoitettu Jani Toivolan henkilön ruotimiseen.
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

MikkoAP

Quote from: jmk on 02.03.2011, 08:49:47

Näköjään jonkun tv-ohjelman juontamisesta. Se on Suomessa takuuvarma lippu akkalehtien sivuille ja sitä kautta julkisuuteen ja eduskuntaan.

Niinpä. Ja ,jos esim Tanja Karpela, tai Maria Guzenina olisivat olleet susirumia, niin eipä heilläkään olisi äänisaalis koskaan kummoinen ollut.
Syrjiminen syrjimisen lopettamiseksi on kuin naisi neitsyyden tähden tai sotisi rauhan puolesta, vai miten se menikään. - M.

Lemmy

QuoteNiin, eikä parempi... jania haastateltiin jossain talk showssa ja melko naivilla menolla näytti olevan liikkeellä.
Meinaatko, että Toivola olisi yhtään sen huonompi työministeri kuin Sinnemäki?
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

LVirus

Quote from: Inna on 01.03.2011, 22:47:05
Jessus sentään  ;D. Jani Toivolaa oon aina pitäny tosi tavallisena, normijätkänä, jonka ainoita huonoja puolia on Virheiden ehdokkaana oleminen. Ja nyt sit jotain tällasta, ei vaan voi käsittää. Saapa nähdä miten homma etenee, eipä mene ainakaan tylsäksi ennen vaaleja.

Samaa mieltä, meni Janilta pisteet aika pahasti kun alkoi käyttämään "Kaikki Julkisuus on hyvää julkisuutta, kunhan nimi kirjoitetaan oikein"-korttia. Vihreiden ehdokkuus oli sitä ennen ainoa negatiivinen puoli (Tosin jos hän on vihreiden ehdokas LUONNON SUOJELUN takia, eikä vähemmistöjen suojelun takia niin sitten hän pisteet).
"Kun Lontoo tai Varisuo alkaa pikkuhiljaa uusien asukkaiden myötä muuttumaan Afrikaksi tai Lähi-idäksi, sitä kutsutaan kansainvälistymiseksi, mutta kun valkoihoinen länsimaalainen menee Afrikkaan tai Lähi-itään ja alkaa muuttamaan sitä eurooppalaiseksi, sitä kutsutaan kolonialismiksi." - KalleK

weekendsoldier

Quote from: Lemmy on 02.03.2011, 09:04:48
QuoteNiin, eikä parempi... jania haastateltiin jossain talk showssa ja melko naivilla menolla näytti olevan liikkeellä.
Meinaatko, että Toivola olisi yhtään sen huonompi työministeri kuin Sinnemäki?
No Sinnemäkeä huonompi on vaikea olla, mutta eikö olisi hyvä että vaihteeksi saataisiin joku parempi siihen hommaan. Muutenkin olisi hyvä kun eduskuntaan äänestettäisiin väkeä joka oikeasti osaa ja ymmärtää asioita, ja olla olisi muutakin näyttöä kuin TV-juontoa tai laulujen kirjoittamista Ultra Bralle (kuten Sinnemäellä), esimerkiksi että olis vaikka tehnyt oikeaa, rehellistä työtä?

AlaKumi

Quote from: ttw on 01.03.2011, 22:51:24
Quote from: LambOfGod on 01.03.2011, 22:47:19
Minä aion hyökätä Jania kohtaan lämpimällä halauksella sanoen samalla terveisiä hommafoorumilta. Tehkää kaikki muutkin niin kun häntä näette  ;)

Nettinatsit uhkasivat hyökätä... Eiku mitä? Netsit uhkasivat halata, ai jaa joo joo. :D

Olkaapas varovaisia noiden halaus-toiveiden kanssa. Akuliina Saarikoski totesi radio-haastattelussa että hommassa on häntä kohtaan esitettyjä halaus toiveita. Hänen mielestään nämä ovat aivan selkeää salakieltä pahoinpitelystä. Eli näin puhdas halaus muuttui medissa pahoinpitelyksi ja sellaisena monen kuuntelijan mieleen piirtyi.

Juho Eerola

Minua vastaan on poliittisin syin tehty jo neljä rikosilmoitusta. Mistään en ole saanut syytettä, enkä tuomiota. Rikosilmoituksista minua vastaan on otsikoitu paikallisessa lehdessä ja uutisissa mielestäni todella isosti. Sitten kun mitään ei ole ilmennyt, on uutinen aina ollut pienenä.

Eli tässäkin nyt revittiin isot uutiset siitä, että me täällä muka suunnittelemme jotain Jani Toivolaa vastaan. Kun käy ilmi että ei suunnitella, ei asiaa oikaista mitenkään.

Hippo

Jani Toivolalla on hieman epäilyttävä tuttavapiiri jos hän tuntee rasisteja Hommafoorumilta tai Suomen Sisusta. Tästä pitäisi olla jo huolissaan.

Pliers

Quote from: ttw on 01.03.2011, 22:51:24
Quote from: LambOfGod on 01.03.2011, 22:47:19
Minä aion hyökätä Jania kohtaan lämpimällä halauksella sanoen samalla terveisiä hommafoorumilta. Tehkää kaikki muutkin niin kun häntä näette  ;)

Nettinatsit uhkasivat hyökätä... Eiku mitä? Netsit uhkasivat halata, ai jaa joo joo. :D

Kannattaa olla varovainen myös halauksien kanssa. Sekin voidaan ymmärtää väärin. vrt akuliina-caust.
"The hardest thing in the world to understand is the income tax."
"Great spirits have often encountered violent opposition from weak minds."
-Albert Einstein-

Ihan sama kohtelu kauttaaltaan kaikille ei ole kuitenkaan yhdenvertaisuutta. -toiminnanjohtaja Eva Lindberg, Pakolaisneuvonta ry-

Sami Aario

Quote- En ole tehnyt mitään rikosilmoitusta, mutta totta kai asia huolestuttaa minua. Ensimmäistä kertaa mietin, onko kampanjointini turvallista.

- Olen jopa pohtinut henkivartijan palkkaamista, mutta se on aika kallista, Toivola kertoo.

Ei ole tehnyt mitään rikosilmoitusta. On pohtinut henkivartijan palkkaamista, mutta se on aika kallista. Kuulostaako uskottavalta?

EDIT: Väännänpä rautalankaa varmuuden vuoksi. Rikosilmoituksen tekeminen olisi ilmaista.

Rouge

Quote from: Juho Eerola on 02.03.2011, 09:48:46
Rikosilmoituksista minua vastaan on otsikoitu paikallisessa lehdessä ja uutisissa mielestäni todella isosti. Sitten kun mitään ei ole ilmennyt, on uutinen aina ollut pienenä.

(Ei liity Toivolakaustiin, mutta) skannaa ihmeessä nuo uutiset talteen ja laita esille nettiin. Moni lukija heräisi miettimään paikallislehtenne puolueettomuutta jos tosiaan rikosilmoitukset ovat etusivun juttuja ja syyttämättäjättämispäätökset sitten aina pienellä fontilla sivun 17 alanurkassa...

IDA

Quote from: Juho Eerola on 02.03.2011, 09:48:46
Minua vastaan on poliittisin syin tehty jo neljä rikosilmoitusta. Mistään en ole saanut syytettä, enkä tuomiota. Rikosilmoituksista minua vastaan on otsikoitu paikallisessa lehdessä ja uutisissa mielestäni todella isosti. Sitten kun mitään ei ole ilmennyt, on uutinen aina ollut pienenä.

Eli tässäkin nyt revittiin isot uutiset siitä, että me täällä muka suunnittelemme jotain Jani Toivolaa vastaan. Kun käy ilmi että ei suunnitella, ei asiaa oikaista mitenkään.

Huvittavinta on, että Aamulehti edelleen uutisoi alkuperäisen, täysin paikkaansa pitämättömän ja selkeästi rikolliseksi leimaavan uutisen mukaan. Aamulehti siis on ( olevinaan ) arvostettu ja vakava päivälehti :D

Tuo alkuperäinen uutinen taisi muuten olla Iltalehdessä - ja ihan varmasti Aamulehdessä - kauemmin kuin Janin läppä sinun facebookseinälläsi. Eli se siitä perinteisen median vastuusta.

Enni

Quote from: IDA on 02.03.2011, 10:49:58
Huvittavinta on, että Aamulehti edelleen uutisoi alkuperäisen, täysin paikkaansa pitämättömän ja selkeästi rikolliseksi leimaavan uutisen mukaan. Aamulehti siis on ( olevinaan ) arvostettu ja vakava päivälehti :D

Tuo alkuperäinen uutinen taisi muuten olla Iltalehdessä - ja ihan varmasti Aamulehdessä - kauemmin kuin Janin läppä sinun facebookseinälläsi. Eli se siitä perinteisen median vastuusta.

Ja Aamulehti ja Iltalehti kun kuuluvat samaan konserniin, on tässäkin Aamulehden uutisessa -kuten monessa muussakin- mainittu lähteenä Iltalehden uutinen, joka on siis jo sisällöltään ihan eri, kuin mitä Aamulehden puppuversio.   :facepalm:

Suomitalon renki

Tämä on nyt ihan ufo-osaston hommaa :flowerhat:, mutta vihreiden politikointia seuratessa tulee vaan mieleen seuraavaa. Ettei vaan joku puolueen sisältä ole "vuotanut" Toivolalle kyseistä juttua, arvaten hänen toimivan kyseisellä tavalla ja pelannut Toivolan ulos sisäisestä kamppailusta.  :facepalm: :flowerhat:

sa ole rasisti

If You Tolerate This Your Children Will Be Next

Perttu Ahonen

Quote from: Uljanov on 01.03.2011, 20:41:26
Quote from: bebeto007 on 01.03.2011, 20:39:20
Iltalehti muutti tekstin!!!:

- Hommaforum-keskustelupalstalla on osana keskustelua liikkunut uhkaus minua kohtaan. Olen saanut varoituskirjeen, että hyökkäystä minua vastaan suunnitellaan, Jani Toivola kertoo.

Ei siis enää sanaakaan Suomen Sisusta... Saiko joku edellisestä ruutukaappauksen?

Mitä ihmettä oikeasti tapahtuu... valhetta muutetaan lennossa..

edit:

Ja miten suora sitaatti Toivolalta muuttuu itsestään jälkeenpäin merkitykseltään aivan erilaiseksi? Tämä toimittaja pelaa nyt erittäin likaista peliä.

Siis ei tämä voi olla totta. Rikosasia tämän täytyy olla, ei valtamedia voi valehdella näin härskisti täysin julkisesti.

Kyllä voi MOT. >> Propagandassa ei tarvitse olla suurta älyllistä sisältöä>> - Joseph Göbbels

jmk

Quote from: Uljanov
Ja miten suora sitaatti Toivolalta muuttuu itsestään jälkeenpäin merkitykseltään aivan erilaiseksi?

Vieläkö on olemassa joku, joka uskoo "suoran sitaatin" tarkoittavan suomalaisessa mediassa oikeasti suoraa sitaattia eli sanatarkkaa lainausta?

Pääsääntöisesti lehtien "suorat sitaatit" ovat toimituksen muotoilemia.

edit: lainauksen attribuutio

mustanaamio

Päivää,olen mustanaamio uusi jäsen.Oli pakko tänne rekkautua kun on tullut luettua tätä palstaa.Nyt sappikivet hypähti kurkkuun.Uuutinen janin lausahduksista iltalehdessä on saanut työpaikkani vaali keskustelun kuohuamaan.Sanoin että lukekaa homma foorumista totuus asiasta niin saatte faktaa.Ei käy kun jutun on kirjoittanut arvostettu iltalehti niin se on totuus.perkele että on vaikeeta selittää ettei totuus ole se minkä kyseisestä opuksesta luet.Valitettavasti ihminen kun lukee uutisen niin ei sen enempi ota selvää mikä totuus,sitten totuudeksi jää iltalehden sepustus.
ps.sori kirj virheet,kiire ja tohkeissaan olo syy. :roll:
Onko kaikki huume hörhöt vihreiden kannattajia.Onko pummit vasemmistoliiton kannattajia.KYLLÄ ON.

jmk

Quote from: mustanaamio on 02.03.2011, 11:57:56
perkele että on vaikeeta selittää ettei totuus ole se minkä kyseisestä opuksesta luet.

Sepä se. Lehdistö on nyky-Suomessa suvereeni vallankäyttäjä, joka ei ole vastuussa mistään eikä kenellekään.

Lehdistö sanelee, mitä ihmiset uskovat; suurin osa ei edes ymmärrä epäillä, ja niillä lopuilla ei ole mitään tehokasta keinoa lehdistön mahtia vastaan.

Lasse

Taitaa Iltalehdella menna etusivu uusiksi:

Omat koirat purivat
Hommafoorumin tappolista laajenee
Nyt Jussi Halla-ahoakin uhkaillaan!!!

http://hommaforum.org/index.php/topic,44021.0.html

--Lasse
NOVUS ORDO HOMMARUM

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Miniluv

Melkein psykologian opiskelun aloittaneelle (tjsp.): jos nyt ei kuitenkaan lähdettäisi etsimään niitä narsisteja nurkasta tässä ketjussa.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

ukdoesntwork

Quote from: Sami Aario on 02.03.2011, 10:48:11
Quote- En ole tehnyt mitään rikosilmoitusta, mutta totta kai asia huolestuttaa minua. Ensimmäistä kertaa mietin, onko kampanjointini turvallista.

- Olen jopa pohtinut henkivartijan palkkaamista, mutta se on aika kallista, Toivola kertoo.

Ei ole tehnyt mitään rikosilmoitusta. On pohtinut henkivartijan palkkaamista, mutta se on aika kallista. Kuulostaako uskottavalta?
Ei. Koska 100% varmasti itse se kusettaja.

mustanaamio

Onko kaikki huume hörhöt vihreiden kannattajia.Onko pummit vasemmistoliiton kannattajia.KYLLÄ ON.