News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2011-03-01 Sisu/Hommaforumilla suunnitellaan hyökkäystä Jani Toivolan kimppuun?

Started by Almost human, 01.03.2011, 18:11:57

Previous topic - Next topic

Lemmy

- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Uljanov

Quote from: bebeto007 on 01.03.2011, 20:39:20
Iltalehti muutti tekstin!!!:

- Hommaforum-keskustelupalstalla on osana keskustelua liikkunut uhkaus minua kohtaan. Olen saanut varoituskirjeen, että hyökkäystä minua vastaan suunnitellaan, Jani Toivola kertoo.

Ei siis enää sanaakaan Suomen Sisusta... Saiko joku edellisestä ruutukaappauksen?

Mitä ihmettä oikeasti tapahtuu... valhetta muutetaan lennossa..

edit:

Ja miten suora sitaatti Toivolalta muuttuu itsestään jälkeenpäin merkitykseltään aivan erilaiseksi? Tämä toimittaja pelaa nyt erittäin likaista peliä.

Siis ei tämä voi olla totta. Rikosasia tämän täytyy olla, ei valtamedia voi valehdella näin härskisti täysin julkisesti.

Topelius

Quote from: bebeto007 on 01.03.2011, 20:39:20
Iltalehti muutti tekstin!!!:

- Hommaforum-keskustelupalstalla on osana keskustelua liikkunut uhkaus minua kohtaan. Olen saanut varoituskirjeen, että hyökkäystä minua vastaan suunnitellaan, Jani Toivola kertoo.

Ja se keskustelu on epäilemättä tämä ketju? :D Farssin aineksia.

Enni

ttw

Uutisia naapurista-> http://rahmispossu.net

Myrddin

Jani olisi kyllä täydellinen False Flag tyyppisen iskun kohde, joka toteutuessaan voisi kääntää vaalien suunnan.

Kuka tahansa voi lähetelle sähköposteja kenelle vaan. Sitten pistetään vähän huhua liikkeelle jne.

Lopuksi jonkun pitäisi toteuttaa, mutta rahalla saa.

Vaikka tällä palstalla ei kovin innokkaasti suhtauduta salaliittoteorioihin, on esim. Port Arthur aika omituinen tapaus monessa suhteessa. Siinäkin yhdellä tapauksella vaikutettiin voimakkaasti yleiseen mielipiteeseen.
http://www.biblebelievers.org.au/palies1.htm
http://www.thechristianidentityforum.net/smf/downloads/PA.pdf

Enni

Tässä ketjussa ilmeisesti siis UUSIMMAN uutisen mukaan joku olisi esittänyt uhkauksia? Olisi mielenkiintoista nähdä nuo viestit, joissa uhkauksia on esitetty.

Komppaan ttw: tä,

VITTU MITÄ PASKAA.

RTT

Otetaas nykyinen versio tänne talteen kaiken varalta:
QuoteKampanjoi pelko mielessä
Tiistai 1.3.2011 klo 17.51
Vihreiden kansanedustajaehdokasta Jani Toivolaa kohtaan suunnitellaan hyökkäystä.

Ilmeisesti perusteina on se, että Toivola on puoliksi kenialainen ja kertonut avoimesti homoseksuaalisuudestaan.

Toivola sai tietää asiasta erään ystävänsä kautta, joka varoitti häntä.

- En ole tehnyt mitään rikosilmoitusta, mutta totta kai asia huolestuttaa minua. Ensimmäistä kertaa mietin, onko kampanjointini turvallista.

- Olen jopa pohtinut henkivartijan palkkaamista, mutta se on aika kallista, Toivola kertoo.
Hommaforum-keskustelupalstan tilalla luki alunperin Suomen Sisu-järjestön sähköpostilista.

Lemmy

Nyt liikkuu uhkaus iltapulun tyhjäntoimittajia vastaan, että tästä ei selviä krapulalla  ;D
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Enni

Tuossa uutisessa nyt pieni aika-dilemma.

Hommafoorumilla uhkaillaan (eli käsitän tarkoitettavan juuri tätä nimenomaista ketjua), ja Toivola on saanut siitä kirjeen jo aikaisemmin?  :o

Melkoista aikamatkustusta.

pelle12

Quote from: ttw on 01.03.2011, 20:43:06
VITTU MITÄ PASKAA. Helvetin valehtelijat.
Miten niin?? Minua ainakin hävetää olla paitsi valkoinen, myös hommalainen. Sitä paitsi, ehkäpä tuo Janin avautuminen tuo taas muutaman uteliaan tällekin foorumille, ja kenties jotkut heistä huomaavat, etteivät asiat olekaan ihan niin kuin mediassa annetaan ymmärtää.

IDA

Quote from: Uljanov on 01.03.2011, 20:41:26
Mitä ihmettä oikeasti tapahtuu... valhetta muutetaan lennossa..

edit:

Ja miten suora sitaatti Toivolalta muuttuu itsestään jälkeenpäin merkitykseltään aivan erilaiseksi? Tämä toimittaja pelaa nyt erittäin likaista peliä.

Siis ei tämä voi olla totta. Rikosasia tämän täytyy olla, ei valtamedia voi valehdella näin härskisti täysin julkisesti.

:D Tahatonta? parodiaahan tämä on.

Samaa mieltä. Julkisen sanan neuvostolla nyt ainakin olisi taas kerran pohdinnan paikka.

ttw

Quote from: RTT on 01.03.2011, 20:45:19
Otetaas nykyinen versio tänne talteen kaiken varalta:
QuoteKampanjoi pelko mielessä
Tiistai 1.3.2011 klo 17.51
Vihreiden kansanedustajaehdokasta Jani Toivolaa kohtaan suunnitellaan hyökkäystä.

Ilmeisesti perusteina on se, että Toivola on puoliksi kenialainen ja kertonut avoimesti homoseksuaalisuudestaan.

Toivola sai tietää asiasta erään ystävänsä kautta, joka varoitti häntä.

- En ole tehnyt mitään rikosilmoitusta, mutta totta kai asia huolestuttaa minua. Ensimmäistä kertaa mietin, onko kampanjointini turvallista.

- Olen jopa pohtinut henkivartijan palkkaamista, mutta se on aika kallista, Toivola kertoo.
Hommaforum-keskustelupalstan tilalla luki alunperin Suomen Sisu-järjestön sähköpostilista.

Kuvakaappaus

http://bayimg.com/MaEdHAadD
Uutisia naapurista-> http://rahmispossu.net

Jiri Keronen

Onko kenelläkään tallessa alkuperäistä uutista, jossa puhutaan Suomen Sisusta ja jossa Toivola väittää kuulleensa asiasta kaveriltaan?
Suoraa demokratiaa ja vapautta kaikille.

Vae Victis -blogini

Topelius

Ehkä joku on irroittanut Mikko Ellilän lauseita kontekstistaan ja tulkitsee alla olevan jonkinlaisena uhkauksena? Siinä tapauksessa pitää kyllä jo nauraa. Ei Toivolaa koskeva keskustelu tällä foorumilla kovin mieltä ylentävää ole, mutta tuo oli ainoa sellainen keskustelu, jonka löysin, jossa puhutaan Toivolasta ja väkivallasta samassa lauseessa.

http://hommaforum.org/index.php/topic,6875.msg107040.html#msg107040

Quote3.) Miksi Jani Toivolan kaltainen flamboyant homosexual moittii kristillistä kirkkoa sen tavasta vältellä homoseksuaalisuuteen liittyviä kysymyksiä, mutta ei sanallakaan kritisoi muslimien tapaa esittää tappouhkauksia homoille?

Islamin mukaan homoseksuaalisuus on kuolemansynti. Islamilaisen lain eli sharian mukaan homoseksuaalisuudesta annetaan kuolemanrangaistus. Miksi tämä ei lainkaan häiritse Jani Toivolan kaltaista julkihomoa?

Jos muslimit tulevat valtaan, Jani Toivola teloitetaan välittömästi homoseksuaalisen suuntautumisensa vuoksi.

Miksi tämä ei lainkaan häiritse Jani Toivolaa? Miksi hän ei lainkaan kritisoi islamia?

Miksi Suomessa ei kukaan homo vastusta muslimeja, jotka haluavat tappaa kaikki homot?

gloaming

Nyt alkaa Leena sitten olla aika päättää.

Onko se Hommaforum, Suomen Sisu vai joku muu?

Yksi sana riittää kuvaamaan:

Valehtelija.
Jag stöder Feministiskt initiativ. Våga vara feminist! Feministiskt initiativ - Det tredje största partiet i Simrishamn.

RTT

Aamulehti ei ole vielä ehtinyt muuttaa uutisointiaan:
Quote18:31.IL: Jani Toivolaa kohtaan suunnitellaan hyökkäystä – Harkitsee henkivartijaa

Vihreiden kansanedustajaehdokasta Jani Toivolaa kohtaan suunnitellaan hyökkäystä, kertoo Iltalehti verkkosivuillaan.

Jani Toivolan mukaan Suomen Sisu -nimisen järjestön jäsenet ovat lähetelleet toisilleen sähköpostiviestiä, jossa hyökkäystä suunnitellaan. Iltalehden mukaan Suomen Sisu -järjestön jäsenet eivät ilmeisesti pidä siitä, että Toivola on puoliksi kenialainen ja avoimesti homoseksuaali.

Asiasta kertoi Toivolalle hänen ystävänsä.

– En ole tehnyt mitään rikosilmoitusta, mutta totta kai asia huolestuttaa minua. Ensimmäistä kertaa mietin, onko kampanjointini turvallista. Olen jopa pohtinut henkivartijan palkkaamista, mutta se on aika kallista, Jani kertoo Iltalehdelle.
http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Vaalit/1194668592630/artikkeli/il+jani+toivolaa+kohtaan+suunnitellaan+hyokkaysta+harkitsee+henkivartijaa.html

Uljanov

Quote from: Jiri Keronen on 01.03.2011, 20:48:47
Onko kenelläkään tallessa alkuperäistä uutista, jossa puhutaan Suomen Sisusta ja jossa Toivola väittää kuulleensa asiasta kaveriltaan?

Tämä todellakin olisi tärkeä saada. Kun nämä asetetaan rinnakkain, Iltalehden valehtelu valheen muuttaminen lennossa tulee kaiken kansan nähtäville.

bebeto007

Ylimutka on nimensä veroinen, eli mutka vaan laajenee lennossa. Tästä suivaantuneena taidan antaa firmaltamme ylimääräisen lahjoituksen Teemu Lahtisen vaalikampanjaan. Eli Teemu, otatko privana yhteyttä ja annatko kampanjasi tilinumeron.
War is not over until you admit it to yourself! *General Patton*

Topelius

Enni

Ottakaa nopeasti tuosta Aamulehden uutisesta ruutukaappaus tms.! : ) En itse osaa... : / Voisiko tuota Iltalehden juttua vielä kaivaa jostain välimuisteista?

Punaniska

Aattelin vähän auttaa Toivolaa, ja kaivoin erään  "uhkaavan kommentin", mistä joku Janiin ihastunut wannabe on saattanut aloittaa shown:

Quote from: mikkoellila on 14.05.2009, 17:19:39

Islamin mukaan homoseksuaalisuus on kuolemansynti. Islamilaisen lain eli sharian mukaan homoseksuaalisuudesta annetaan kuolemanrangaistus. Miksi tämä ei lainkaan häiritse Jani Toivolan kaltaista julkihomoa?

Jos muslimit tulevat valtaan, Jani Toivola teloitetaan välittömästi homoseksuaalisen suuntautumisensa vuoksi.

Miksi tämä ei lainkaan häiritse Jani Toivolaa? Miksi hän ei lainkaan kritisoi islamia?

Miksi Suomessa ei kukaan homo vastusta muslimeja, jotka haluavat tappaa kaikki homot?

4.) Miksi Jani Toivola ei lainkaan kiinnitä huomiota isänsä kotimaassa Keniassa esiintyvään aggressiiviseen, väkivaltaiseen homofobiaan?

Toivola vietti Keniassa kolme viikkoa vuodenvaihteen tienoilla, mutta ei sano sanaakaan sekä muslimien että kristittyjen Keniassa lietsomasta verenhimoisesta vihasta homoja kohtaan.

Mikäs tuossa logiikassa on pielessä? Homona on aika ilkeä olla muslimimaissa. Ei kai se ole kenellekään jäänyt epäselväksi?

Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Lemmy

Suomen Sisu käskee äänestämään vihreitä, jolloin muslimit saisivat vallan? Aikamoinen uhkaus!  :flowerhat:

apexi

Quote from: Enni on 01.03.2011, 20:53:20
Voisiko tuota Iltalehden juttua vielä kaivaa jostain välimuisteista?

Ei tarvi kaivaa.
"See computers are racist because they make them too hard to use. They need to make them easy like TV, so people in the community can have good jobs. Computers are made by whites and chinese, and they don't like it when we try to get ahead."
-Rakim, Oakland.

foobar

En yhtään ihmettelisi jos Vihreillä/Iltalehden toimittajilla olisi pieni vihreä kirjanen/tietopankki johon olisi merkitty journalistisen tason mukainen kirjoittamista helpottava faktoidi: "Hommaforum: Synonyymi muukalaisvihamielisen Suomen Sisun -yhdistyksen (kts. Halla-aho) sähköpostilistalle."
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

haapa

Täs on toi vanha Iltalehden kuva jos tarvitsee. Sain otettua kun oli jäänyt välilehdelle sivu auki.

edit. Olin vähän myöhässä  ;D

Goldstein

Vielä yksi kuvalinkki alkuperäiseen uutiseen.

http://bayimg.com/MAeDoaADD

Onpahan aika menoa. Kaverille kun huomautin tästä kuviosta, niin tokaisi, että jo on maailmankirjat sekaisin, kun ei voi enää Iltalehteen luottaa! : )

Edit: Linkki korjattu. Näköjään kuitenkin tarpeettomasti.
"We sleep between the storm that was
and the storm which has to come" -Moonspell

Topelius

Pasi Kylliö

matkamasentaja

Yrittää kerätä sääliääniä etukäteen. Se uhrius, nääs..