News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Kuka lähetti jo kannattajakortteja JM-K:lle?

Started by terrakotta, 31.03.2009, 23:01:45

Previous topic - Next topic

terrakotta

Hiukan sitä tuolla toisessa topikisa mietittiin, että kuinkakohan suuria määriä yksittäiset ihmiset on saanut nimiä kerättyä. Ajattelin, että tänne voisi tulla ylpeilemään pienemmillä ja suuremmilla saavutuksista. Pysyttäisiinkö kuitenkin totuudessa, jookos? Kukaan ei kuitenkaan usko jos joku väittää keränneensä yksin 500 korttia. ;D

Ernst

Minä laitoin yhden, omani.

Petraamisen varaa jäi.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Diogenes

Poika ja sen kaverit (18-19v) 4kpl + oma =5
(vaimo ei "antanut")

Esa N.

There's too many men, too many people making too many problems..

Jos Suomi nähdään maana, josta saa turvapaikan tai on helppo oleskella, se voidaan nähdä vetovoimatekijänä. - Astrid Thors 25.02.2009

IDA

Itse laitoin neljä. Kaikki PS:n äänestäjiä eli puolueen Pj:n mukaan hajottajia :)

kertsu59

Neljä + oma . Ensi viikonloppuna täytyy yrittää lisää. ;)
Onko se monikulttuuri maailman paras asia.....Monietnisyys sensijaan voisi olla sitä.

Kaarle M.

Omani laitoin heti varmuudeksi, nyt sitten kova metsästys muiden nimistä...
"En ole takinkääntäjä. Olen muuttanut mieltäni, se on toinen asia."

Timo Soini

Noottikriisi

Aprillipäivän kunniaksi lähti kaksi nimeä, oma ja vaimon. :)
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Mika

"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

PrinssiEversti

General

Kurvari

10 lähti viime viikolla ja uudet listat täyttyy jo!

KJ

Vihdoinkin uskalsin jättää kiljutonkan vartioimatta ja käväisin kylillä hoitamassa velvollisuuteni.
What would Gösta Sundqvist do?

Lexor

Quote from: KJ on 01.04.2009, 20:09:45
Vihdoinkin uskalsin jättää kiljutonkan vartioimatta ja käväisin kylillä hoitamassa velvollisuuteni.

Pari lähti ja pari ei uskaltanut laittaa nimeään siinä pelossa että se pompahtaisi jossain vaiheessa jossain esille.

K.Orava

Kari ja Kirsti Kinnunen mukana eli The Kurre Family Nokialta komppaa.

maris42

Lähetin yhden, omani. Täällä on kunnassa on kepulandia ja naiset puhuvat vain käsitöistä ja ruoanlaitosta, toivotonta... :(
Supisuomalainen nainen

Rausku

Ullanlinna

Oma kortti lähetetty 2 viikkoa sitten.

Kari Kinnunen

Meiltä Nokialta lähti minun ja rouvan kortit. Viikonloppuna touhutaan lisää kun käyrään kavereilla saunomassa.

Elisa

Kolme olen lähettänyt Budapestistä. Täällä on se ongelma, ettei pahemmin suomalaisiin törmää. Huomasin juuri vähän liian myöhään Facebookista, että tänään täällä olisi jääkiekkomaaottelu suomi-unkari.  :(  Sieltä olisi voinut saada saalista. Kurva életbe.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

SyväSininen

Meikeläinen laittoi postiin 6 nimeä.

ElinaElina

Hei kaikille, heräsi pelko, että jos ei ilmoita tässä ketjussa, laittaneensa nimeä lappuun, on ikuinen petturi. Ei näin. Siksi rohkaisen kaikkia jotka ei halua/viitsi kertoa, olemaan kertomatta, ei siitä voi päätellä juuta eikä jaata.

(Elisalle thank juu oikeinkirjoitusohjeista :))
Facebookissa kiva sivu: Lieksa maahanmuutto kuvia

Yrjöperskeles

Kuusi nimeä on lähtenyt. Lisää kerätään.
Tää on viivan alapuolella näkyvää tekstiä.

Frank

Omasta perheestä on tullut neljä nimeä. Kavereista on nimensä lisännyt kaksi. Sitten vielä oma nimi päälle, eli yhteensä seitsemän. Nämä lähteneet jo JM-K:lle. Pääsiäiseksi matkaan maakuntaan tapaamaan tuttuja ja sukulaisia, ja eiköhän sieltä toinen mokoma irtoa.

Samuli Salminen

Yhdeksän nimeä tältä hipiltä. Viikonloppuna varmasti lisää.

Pikipoika

No yheksän lähti. Ens viikolla tulee 10 varmaa ja eiköhän niitä lissääkin tuu.
--- Kaikilla on oikeus mielipiteisiini ---

Ano Nyymi

Mä lähetin yhden eli omani. Toivottavasti Mäki-Kutale pitää siitä lapusta hyvää huolta ;)

Jouko Piho

Lähetin yhden eli omani tänään.

Jouko Piho

Kazakstan

Täältä lähtee logististen ongelmien myötä kortteja vasta viikon-parin sisällä. Puolen tusinaa nimeä saan varmasti kasaan, eli tusinaan tähdätään.

far angst

22 valitsijamieskorttia lähti, ja taitavat kohta olla perilläkin.
Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.