News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Virallisluontoinen kalluppi: Kuinka päädyit kirjautumaan Homma-foorumiin?

Started by HaH, 16.12.2008, 02:30:01

Previous topic - Next topic

Kerro muille, kuinka päädyit näihin sameisiin vesiin? ( - vastaa totuudellisesti, sillä Homma ei armahda)

Olen vieraskirjalainen Sopuli, ja Suur-Siiseli käski minut tänne
Sain hyvän vinkin muualta. Mistä?
Googletin itseni tänne vahingossa. Apua!
Nokunne Isot Pojat pakotti... ja emmää sit niinqu uskaltanu sanooett'mmä haluu.
Olen laskuvarjo-desantti, ja tulin tuhoamaan teidät punaisten pioneerien hengessä!

reino

Quote from: Ilkka on 21.12.2008, 02:11:28
Scripta & vieraskirja, pitkään seurannutta kalustoa myöskin :)

Vai niin? Mutta minkäs muumipeikon takia sinulla on avataressa salkkuydinpommia kantavan miehen kuva?!?! Oletkos sinä se mies, joka kanniskelee salkkuydinpommia paikasta toiseen!?!?!?

Nyt kyllä leimautuu koko Hommafoorumi taas kerran salkkuydinpommittajien foorumiksi ja uskottavuus menee. Ja se on Ilkan vika!1

Koittakaa nyt vihdoinkin ymmärtää, että salkkuydinpommit ovat vaarallisia käsiaseita, joiden ainoa käyttötarkoitus on ihmisten tappaminen. EI SAA tappaa ihmisiä salkkuydinpommeilla!

P.S.  ;D

Julmuri

Kirjoittelen paljon netin keskustelupalstoilla eri aiheista. Olen etsinyt foorumia, jossa voi kirjoitella kriittisesti maahamuutosta, mutta joka ei ole nassefoorumi.

besatt

Joskus vuonna miekka huomasin Isänmaallisen Oikeiston vieraskirjassa viestin, jossa kerrottiin Suomen Sisun keskustelusivusta. Pitihän sinne mennä, ja juuri hetki sitten huomasin olevani täällä.  ???

ap

Mr.Business

Scriptan kautta, ja hieman tärähtänyt ystäväni, jonka arvomaailmaa en todellakaan jaa, kauhisteli miten "noilla kriitikoilla on nyt jo oma Homma sivustonsakin"..  ;D
Täten kätkin nämä sanat, tutkiskelin niitä sydämmessäni ja ymmärsin, että minulla ei ollut muuta järkevää vaihtoehtoa kuin kirjautua foorumiin..

Kokoliha

Suur-Siiseli patisti.
Vieroitusoireita toki on; hämmästyttävän lyhyessä ajassa lievä addiktio sinne ehti kehittyä.

VEEJAY

Scripta vei ja toi mukanaan...on jonkunkinverran kerrottavaa kaikesta mitä olen itse kokenut. Nyt uskallan avautua, tai en ihan nyt, mutta tässä kohta.
-realisti-kriittinen realisti-

reino

Tämä galluppi lukittu tilanteessa, jossa foorumi on ollut toiminnassa noin 2 viikkoa ja rekisteröityneitä käyttäjiä on 880.

Otetaan vastaava galluppi uudelleen joskus syssymmällä ja katsotaan, onko tullut mitään eroa siinä, mitä kautta ihmiset tänne löytävät.