News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Virallisluontoinen kalluppi: Kuinka päädyit kirjautumaan Homma-foorumiin?

Started by HaH, 16.12.2008, 02:30:01

Previous topic - Next topic

Kerro muille, kuinka päädyit näihin sameisiin vesiin? ( - vastaa totuudellisesti, sillä Homma ei armahda)

Olen vieraskirjalainen Sopuli, ja Suur-Siiseli käski minut tänne
Sain hyvän vinkin muualta. Mistä?
Googletin itseni tänne vahingossa. Apua!
Nokunne Isot Pojat pakotti... ja emmää sit niinqu uskaltanu sanooett'mmä haluu.
Olen laskuvarjo-desantti, ja tulin tuhoamaan teidät punaisten pioneerien hengessä!

Viljami

Rekisteröidyin heti, kun se oli mahdollista. Tämä on jotenkin niinku kansalaisvelvollisuus  ;D. Luultavasti se vähä, mitä kirjoittelen, menee tuonne peräkammarin ja tänne tuvan puolelle. Salongissa käyn lukemassa viisaampien horinoita. HOMMAssa vaan täytyy olla mukana!
For thirty years, Germans lectured Ukrainians about fascism. When fascism actually arrived, Germans funded it, and Ukrainians died fighting it - Timothy. D. Snyder

Vae victis

Vuosien takaa Scriptaa ja vähäisemmässä määrin vieraskirjaa seuranneena päädyin luonnollisesti tänne.

Kimmo Veijalainen

Nuivin ircissä, #scriptalla. Idlasin, kunnes saavutin nirvanan. Yhtäkki-väkkiä taivas repesi, ja sieltä lankesi suuri valo, ja valosta kaikui jonkun vara-Reinon ääni: Klikkaa, lapseni. Klikkasin, ja klikkaus oli hyvä.

weekendsoldier

Suursiiselin esikunnasta kävi käsky taisteluosasto weekendsoldierille siirtyä moottorimarssilla homma foorumin maastoon ja asettua sinne siilipuolustukseen.

Torgoth

Jätin vastaamatta, kun ei sopivaa vaihtoehtoa löytynyt. Vieraskirjaa en ole lueskellut, mutta kun Scriptan etusivulta linkki foorumiin löytyi, niin pitihän se kirjautua.

Mulukku

Scriptassa olevan linkin kautta toki. Harmi vaan, että kerkesin vasta uudistuksen jälkeen, niin eipä saa sitä omaa avataria.

Dark Serenity

Scriptan kautta :) Ihme että tuollainen puuttui vastausvaihtoehdoista.

Tosin ei tämä tunnu sittenkään niin virallisluontoiselta gallupilta. :)

Sosiaalinen konstruktio

Olkoon tämä nyt sitten ensimmäinen viestini Homma-foorumiin.

Erilaisilla nuivilla - ja vähemmän nuivilla - keskusteluareenoilla olen roikkunut 90-luvulta alkaen. Scriptaa ja Mestarin vieraskirjaakin olen lukenut niiden alusta asti. Itse osallistun keskusteluihin harvakseltaan, mutta seuraan kyllä hyviä debatteja aktiivisesti täällä muun yleisön joukossa.

prestionat

En äänestänyt mitään kosken löytänyt omaa vaihtoehtoa. Toivottavasti Homma kasvaa ja kehittyy. Meidän hommahan on pitää Suomen nenä pinnalla.

viherpiiperö

Muutamia vuosia vieraskirjaa seuranneena olen oppinut paljon.

Olen aina pitänyt itseäni hyvin vasemmistolaisena(kuten edelleen, mutta mieltäni on usein painanut vasemmiston tapa hoitaa asioita. Historia on veristä, mutta verisintä nimenomaan vasemmistolla. Rakastan rauhaa enkä koskaan halua toisille pahaa, siksi olen lähiaikoina joutunut miettimään kuinka vasemmistolainen lopulta olenkaan.

Halla-ahon vieraskirjaa seuranneena olen huomannut "meidän" puolen olevan hyvin kärkäs ja aatteellinen sekä omista periaatteistaan tinkivä. Vaikka itse pidän joitakin Halla-ahon kirjoituksia hyvinkin hyökkäävinä ja lapsellisina, pitää kuitenkin todeta että pahempaa on kirjoittelu häntä vastaan. Se, että tietyt toimittajat ja tietyt mediat syrjivät kyseistä henkilöä tällä tavalla on naurettavaa enkä voi mitenkään hyväksyä tällaista toimintaa.

Pahemman asiasta tekee poliitikkojen täydellinen kyvyttömyys ottaa vastaan kritiikkiä toimistaan. Se saa minut raivon partaalle. Astrid Thors on valehdellut kansalle suoraan päin naamaa, tosin tämän ovat tehneet muutkin aina Kanervasta Vanhaseen (enimmäkseen muissa asioissa). Mielestäni nykyinen meno on käsittämätöntä ja täysin vääristynyttä.

En ole koskaan ollut rasisti enkä tule koskaan olemaankaan. Mutta nuiva minusta on tullut viimeisen kuukauden aikana. Jos olen siis termin oikein käsittänyt? Ja ulkomaalaislakiin tulen vielä ottamaan tarkemmin kantaa, mutta ensin täytyy lukea läpi asiaankuuluvat dokumentit. Onpahan joulunpyhiksi jotain tekemistä...

Tunkki

Quote from: viherpiiperö on 17.12.2008, 21:21:02
Mutta nuiva minusta on tullut viimeisen kuukauden aikana. Jos olen siis termin oikein käsittänyt?

Oikein olet käsittänyt. Sinulla on, kulunutta klisettä viljelläkseni, silmät auenneet. Olet nähnyt, lukenut, ottanut selvää ja huomannut että ei ihan näin kiitos. Tervetuloa.

hammerzeit

Quote from: Vääräpää on 16.12.2008, 02:39:56Oikeesti näin Scriptassa.

Sama. Pitkään olin tällaista foorumia toivonut myös kotoisten nuivistipiirien käyttöön ja kun scriptaan ilmestyi linkki, olin paikalla ns. näätänä. Sen jälkeen harmittikin pari päivää kun rekisteröinti oli kumossa.

Siinä se taas nähtiin ettei kannata kiirehtiä!
A war is easily won if your enemy does not know he is fighting.

M.E

Tohtori Vihan synergiakenttien kautta lähettämät telepaattiset siltaviestit keskellä yön pimeimpiä tunteja pakottivat minut tänne toteuttamaan hänen synkkää tahtoaan. Suohillaa-illallaa!
"Tässäkö se elämä sitten olikin? Sanokaa heille, että sanoin jotain älykästä."

hancockred

Toni H.

Scriptan vakiolukija vuodesta 2005 lähtien, vieraskirjaakin pari vuotta seuraillut ja silloin tällöin kommentteja raapustellut. HommanTM tulo mukaan oli kyllä suuri edistys, vieraskirja näytti jo eduskuntavaalien aikaan kaoottiselta viestimäärän takia.

Junkkari

Scriptaa ja sen vieraskirjaa lukenut jo niin kauan, etten edes muista... Vieraskirjan seuraamisen jätin vähemmälle vaalien jälkeen viestimäärän räjähdettyä ja lukemisen muuttuttua lähes työksi. Hommaan nyt oli pakko liittyä, jotta pysyy ajan tasalla nuivismin maailmanvalloituksessa (Sanna! täällä suunnitellaan wöörld dominatzioonia). Tosin täälläkään ei ehdi norkoilla niin paljon kuin haluaisi. Miten helevetissä teillä riittää aikaa, kun tuntuu että jotkut on täällä 24/7? Netsi ei tietenkään nuku, mutta pitää netsinkin syödä ja käydä potalla.

Helios

Olen ollut Scriptan vieraskirjan orja jo pitkään, pääasiassa taustalla. Mikään ei ole koskaan mennyt minulta ohi. Lopulta terapeuttini antoi käskyn vierottua vieraskirjasta ja hankkia elämä, joten hyvään aikaan ilmaantui Homma-foorumi. Tosin edelleen kieroilla silmilläni luen toisella silmällä vieraskirjaa ja toisella Hommaa samanaikaisesti, tähän ei muuten moni pysty. Vieroitus jatkuu.

Peltirumpu

Shaman

Scriptaa usein seuraavana, toisinaan ajattelijana, ajattelin liittyä mukaan tällekin tajunnanvirran valtatielle.
Inhoan monopoleja, varsinkin politiikassa. Perinteinen aivopesu alkaa onneksi rakoilemaan internetin avoimuuden ajassa. Kun vaan ihminen keksisi uudestaan aivojensa olemassa olon tässä korporatiivisessa holhouksessa.

Toivon tältäkin foorumilta paljon.

urogallus

Scriptan Vieraskirjasta (vai pitäisikö sanoa Vieroskirja?) tänne. Ns. Hommaa olen seurannut noin neljä vuotta, ja viimeisen vuoden aikana alkanut itsekin agitoida ja tehdä nuivaa siiselintyötä.

Kaptah

Scriptaa lueskelin tässä viime aikoina Halla-Ahon tekstien saattelemana. Sinne taas löysin, kun HS häntä niin suitsutti rasistina, homonampujana ja muutenkin epäkelpona uusnatsina. Kuinka ollakaan, varsin punavihreä aatemaailmani koki jonkun sortin täräyksen. Nyt kun nämä asiat kiinnostavat, on mukava jos voi puhua asioista niistä kiinnostuneiden kanssa. Edelleenkään kun maahanmuuton ongelmat eivät mukavaan kahvipöytäkeskusteluun oikein sovellu. Säästää lähimmäisiä kun voi purkaa sydäntään täällä.
"Krimillä nähdyt joukot olivat paikallisia itsepuolustusjoukkoja. Kuka tahansa voi ostaa univormuja kaupasta."
- V. Putin 4.3.2014

"Viimeaikaiset tapahtumat Krimin niemimaalla osoittivat sotilasvoimiemme uudet laadulliset kyvyt ja henkilökunnan korkean moraalin."
- V. Putin 28.3.2014

Lazer Apparaten

Quote from: Shaman on 19.12.2008, 21:00:33
Scriptaa usein seuraavana, toisinaan ajattelijana, ajattelin liittyä mukaan tällekin tajunnanvirran valtatielle.
Inhoan monopoleja, varsinkin politiikassa. Perinteinen aivopesu alkaa onneksi rakoilemaan internetin avoimuuden ajassa. Kun vaan ihminen keksisi uudestaan aivojensa olemassa olon tässä korporatiivisessa holhouksessa.

Toivon tältäkin foorumilta paljon.

Odottelen jo internetin sensuroimista, sekin päivä koittaa.
Vidi Europae recens et mori

antabush

Asioista, joista ei voi puhua, tulee vaieta.

Miau

Aika moni näyttää sanoneen, että Scriptasta ja pitkään seuraillut. Omalta kohdalta tuo ensimmäinen pitää paikkansa, mutta vasta ulkomaalaislakikohelluksen seurauksena löysin tieni ensin Scriptaan ja vähän myöhemmin sitten tänne.

Hemerocallis

June

Kannattaa uskoa hyvällä, tulijat eivät lopu vastaanottamalla ! JH-a, Narinkkatori 10.10.2015

Jaku

Ilkka

Scripta & vieraskirja, pitkään seurannutta kalustoa myöskin :)