News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Pelle Miljoona & NUS - Häpeän Olla Valkoinen, häpeän olla rikollinen

Started by Lalli IsoTalo, 18.02.2011, 22:52:43

Previous topic - Next topic

Lalli IsoTalo

Jeps,

Kuulin sattumalta Pellen alkutuotantoa, joka on sitä itseään. Tasa-arvoisesti myös valkoinen nainen saa osansa masokismista, joka näyttää olevan suvisten geneettinen erityispiirre.

Pelle Miljoona & NUS-Häpeän Olla Valkoinen
http://www.youtube.com/watch?v=-25hjX-jatA

1. Valkoinen mies meni Afrikkaan
neekereistä teki orjia
varasti sielun ja isänmaan
valkoinen nainen kävi kirkossa
musta orja ajoi vaunuja
ja jäi sateeseen ulos odottamaan

Kertosäe:

Häpeän olla valkoinen
häpeän olla rikollinen
häpeän olla ihminen

2. Valkoinen mies murhas intiaaneja
ahtaissa reservaateissa
loput myrkytti halvalla viskillä
valkinen nainen coca-cola kameralla
ottaa kuvan heittää dollarin
kun vanhat soturit tekee temppujaan

3. Valkoinen mies kylvi napalmia
Vietnamin riisipelloilla
ja siellä kuoli paljon lapsia
valkoinen nainen otti ottolapsia
ja näin hän luuli saavansa
anteeksi kaikki syntinsä

4. Valkoinen mies leikkii kuningasta
Rhodesiassa, Afrikassa
menisi vain takaisin kotimaahansa
valkoinen nainen leikkii kuningatarta
työntäisi timantit vain vaginaansa
ja menisi takaisin kotimaahansa

5. Valkoinen mies otti värillisen
töihin liukuhihnalle ja kaupungin öihin
laman mukana tämä lähteä sai
valkoinen nainen kiehui kiimassa
oma mies oli liikematkoilla
ja gastarbeiter vielä yölöysin sai
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

kohmelo

Oli miten oli, mutta vanha punkki on aina parempaa kuin uusi.

ajuha

Petri oli muinoin kantaaottava, minun ei tarvitse hävetä, isäni oli romani.

Edellisellä kvantaalisella ajatusten juoksulla, en voi olla vastuussa "neekereiden" orjuuttamisesta,,olenhan minäkin vähemmistöä, työnantaja orjuuttaa minua työn muodossa, ja antaa menetetyn vapaa-ajan vastikkeeksi palkaksi kutsuttua rahallista korvausta.

Mielestäni 5. säe on uber alles.

P

Quote from: kohmelo on 18.02.2011, 23:06:47

Vanha punkki vuonna 1991 lähetti tutulle tytölle baarissa, jossa oli soittanut pöytäämme roudarin tuomana lapun, jossa luki "Pelle haluu sut". Voi vinha, että revettiin, kun tyttö näytti meille lapun. Sen jälkeen en ole voinut suhtautua Pelleen vakavasti, kuullessani jonkun hänen biisinsä tai nähdessäni hänen kuvansa.

Pelle, silloin ++30 siis vonkasi 18-vuotiaalta "sitä" roudarin kantamalla paperilapulla. Todennäköisesti pelle pelimiehenä kannatti roudareilla useammankin lapun useammalle tytölle baarissa, jotta varmasti löytyisi seuraa.. Joo äijä on tosiaan pelle..  ;D
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

MW

Quote from: P on 18.02.2011, 23:31:38

Vanha punkki vuonna 1991 lähetti tutulle tytölle baarissa, jossa oli soittanut pöytäämme roudarin tuomana lapun, jossa luki "Pelle haluu sut". Voi vinha, että revettiin, kun tyttö näytti meille lapun. Sen jälkeen en ole voinut suhtautua Pelleen vakavasti, kuullessani jonkun hänen biisinsä tai nähdessäni hänen kuvansa.

Pelle, silloin ++30 siis vonkasi 18-vuotiaalta "sitä" roudarin kantamalla paperilapulla. Todennäköisesti pelle pelimiehenä kannatti roudareilla useammankin lapun useammalle tytölle baarissa, jotta varmasti löytyisi seuraa.. Joo äijä on tosiaan pelle..  ;D

Liha on heikko. Mitenköhän P(elle) olisi voinut kiusaamusta vastustaa, jos olisi helppoon tottunut?

;D, anyway. Ja onhan toi vähän hintelää, lappuja. Jonossahan heitä pitäisi oleman.

Lalli IsoTalo

Päät -yhtyeen ensisingle oli myös aika hyvä, varsinkin kertsi ja vika lause.

"Rotat"

Kertosäe:

Kaikki miehet on rottii
ja niitten päät on pelkkii pottii
En mä tartte niitä
Rotta, älä lapsii siitä

1. Tehtävä suuri mun pitää täyttää:
rottia miellyttää, silmiä räpyttää
Persettä mun pitää keinuttaa, housuni pudottaa

2. Niiden jutuille kikattaa,
vaikken mä niitä tajuukaan
Rotan mielen haluun tyydyttää
Enhän mä muuhun kelpaakaan,
kun rottien kahleet on poikki maan
Orgasmia teeskentelen

3. Mitä enemmän naisissa käydään,
sitä komeempi poika on
Mutta meitä huoriks haukut!

Vaikka hän sanoo, että sua rakastaa,
älä päästä rottaa nakertamaan päätäsi
— Missä N, siellä R

JT

Entäs sitten tämä melkoisen visionäärinen monikulttuuriseen Lontooseen kriittisesti suhtautuva kipale (Pelle Miljoona & N.U.S: Lontoo)
http://www.youtube.com/watch?v=9WuwnhLJsr4
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

MW

Luotsi

Pelle, silloin ++30 siis vonkasi 18-vuotiaalta "sitä" roudarin kantamalla paperilapulla. Todennäköisesti pelle pelimiehenä kannatti roudareilla useammankin lapun useammalle tytölle baarissa, jotta varmasti löytyisi seuraa.. Joo äijä on tosiaan pelle..  ;D

Surprise, surprise - ns julkkikset ovat ihan yhtä himokkaita ja fiksuja kuin muutkin. Vain mahdollisuudet vaihtelevat.
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

P

Quote from: MW on 18.02.2011, 23:39:34

Pelle, silloin ++30 siis vonkasi 18-vuotiaalta "sitä" roudarin kantamalla paperilapulla. Todennäköisesti pelle pelimiehenä kannatti roudareilla useammankin lapun useammalle tytölle baarissa, jotta varmasti löytyisi seuraa.. Joo äijä on tosiaan pelle..  ;D

Liha on heikko. Mitenköhän P(elle) olisi voinut kiusaamusta vastustaa, jos olisi helppoon tottunut?

;D, anyway. Ja onhan toi vähän hintelää, lappuja. Jonossahan heitä pitäisi oleman.

Ilmeisesti siihen aikaan, ei enää takahuoneen ovella ollut jonoa, josta valkata se kaunein. Piti laittaa roudari laputtamaan sopivia salista..  ;D
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.

Mika

Pellen suhteen on käynyt niin, että diggailen äijää nykyään, vaikka 70-luvun lopusssa olin ihan eri leirisssä.

Oma arvomaailma on nyt vähemmän mustavalkoinen, ja on se tietysti Pellessäkin syynsä: äijän fanaattinen paatos on kadonnut, ja tilalle on tullut tyyni ja rauhallinen (rastafarilainen?) elämänasenne...
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

P

Quote from: Uuno Nuivanen on 18.02.2011, 23:45:21
Onko jollekin pyhäinhäväistys, jos sanon, että Pelle on ja on aina ollut paska?  :P

Yritin kerran vuosia tuon lappuepisodin jälkeen keskustella triviaalisti erään tunnetun keikapaikan vessan pissoaareilla herran kanssa. Siis molemmat kusemassa. Joo ei onnannut sananvaihto. Vaikka kusi kuulostikin valuvan pissoaariin, niin ilmeisesti paine otsalohkossa ei helpoittanut tarpeeksi. Ymmärrän julkimoiden vitutuksen, mutta ... Tietysti eturauhanen alkaan vaivaamaan vanhemmiten?

MW

Quote from: P on 18.02.2011, 23:49:53
Ilmeisesti siihen aikaan, ei enää takahuoneen ovella ollut jonoa, josta valkata se kaunein. Piti laittaa roudari laputtamaan sopivia salista..  ;D

Niin ne mahtavatkin kaatuu, tai pihisee. Radio 957:n haastateltavana ollut, tämä opettaja ja kansankynttilä. Joka haluaa jonkun, lapulla.

Ihan mielenkiintoista läppää sinänsä, kun tuo oma nuoruus sattui samoille ajoille.
Mut hei, siististi kuuul.

Lalli IsoTalo

Quote from: MW on 18.02.2011, 23:43:46
Quote from: Lalli IsoTalo on 18.02.2011, 23:40:14
älä päästä rottaa nakertamaan päätäsi

Hyvää Joulua. EP kuudessa minuutissa. HC:tä on pakko rakastaa... 8)

Biisin kesto tyyliin 0:38 on juuri sopiva. Autenttista joulumeininkiä.
— Missä N, siellä R

Maastamuuttaja

Tosihyviä masokistibiisejä mielisairaaloiden ulkopuolisessa maailmassa on sen verran harvoja, että eiköhän tämä iskostu suoraan maso-sado-hypettäjien tajuntaan. Sanoitus pelkästään asettunee kirjallisuuden Nobel-ehdokkaiden kärkeen. 

MW

^Muista ansioista puhumattakaan. Aikansa skenessä oli kuitenkin joskus jopa hauska pyöriä, vaikkei sisäpiiriin kuulunutkaan.

Kuvittele Turun tuomiokirkko täyteen niittitakkisia keesipäitä. +200. Tämäkin nähtiin. Parin vaatetuskin oli... kliseinen, mutta mieleenpainuva. "Pörri" muistaakseni oli morsiamen nimi, juuri muita läheisiä en tuntenut.

Lyyli

Kyllä nyt hävettää kun olen kolme kertaa tehnyt rikosilmoituksen mustista miehistä!           

IDA

Quote from: Lyyli on 19.02.2011, 00:18:53
Kyllä nyt hävettää kun olen kolme kertaa tehnyt rikosilmoituksen mustista miehistä!          

Väärin teitkin ämmä. Kuule kuinka me miehet huokaamme ohimennen:

http://www.youtube.com/watch?v=NDfH_J4MAUQ

;)

pelle12

Quote from: Mika on 18.02.2011, 23:51:37
Pellen suhteen on käynyt niin, että diggailen äijää nykyään, vaikka 70-luvun lopusssa olin ihan eri leirisssä.

Eppu Normaali vs. Pelle Miljoona 70-luvun lopulla, olin Pellen leirissä (diinari oli tietysti out of the question). Jo teininä tosin nauratti jotkut Pellen yleistykset, kuten tuo 'häpeän olla valkoinen'-biisi. Jossain vaiheessa aloin inhota koko Pelleä (käheäksi laulettu ääni, naiivit sanoitukset jne.), tänään suhtaudun Pelleen kuten mihin tahansan camp-ilmiöön, hymyilevän myötätuntoisesti.

pelle12

Onko jollekin pyhäinhäväistys, jos sanon, että Pelle on ja on aina ollut paska?  :P
Ei ainakaan minulle. Vaikka vinyylikokoelmassani onkin Pelle Miljoona ja Nus, ja joskus ammoin ollut myös Moottoritie on kuuma, ei Pelle mikään idoli minulle koskaan ole ollut. Ei Sex Pistolskaan, vaikka kolahtikin,  saanut minusta punkkia. Ei saanut Pellekään, vaikka teinin ehdottomuudessa Eput voittikin.

MW

Quote from: pelle12 on 19.02.2011, 01:11:54
Ei ainakaan minulle. Vaikka vinyylikokoelmassani onkin Pelle Miljoona ja Nus, ja joskus ammoin ollut myös Moottoritie on kuuma, ei Pelle mikään idoli minulle koskaan ole ollut. Ei Sex Pistolskaan, vaikka kolahtikin,  saanut minusta punkkia. Ei saanut Pellekään, vaikka teinin ehdottomuudessa Eput voittikin.

Bollocks on edelleen hyllyssä, ja soinutkin, hiljattain. Tiukempaa rock-pläjäystä 70-luvulta saa hakea, vaikka toki noiden norsujenkin juttuja kuunneltiin/kuunnellaan.

Norsut tarkoittavat nyt bändejä, joilla oli omat Boieng 727:t, jne. Ja tiätysti Piiklessi.

Shorai shorai.

MW

Quote from: pelle12 on 19.02.2011, 01:32:18
Quote from: MW on 19.02.2011, 01:25:17
Quote from: pelle12 on 19.02.2011, 01:11:54

Bollocks on edelleen hyllyssä, ja soinutkin, hiljattain. Tiukempaa rock-pläjäystä 70-luvulta saa hakea, vaikka toki noiden norsujenkin juttuja kuunneltiin/kuunnellaan.

Norsut tarkoittavat nyt bändejä, joilla oli omat Boieng 727:t, jne. Ja tiätysti Piiklessi.

Shorai shorai.
Muistan vielä hämärästi millaisen vaikutuksen tuo levy Never Mind the Bollocks tekikään, tai oikeastaan sinkku God save the Queen. Kyllä silloin jokin räjähti tajunnassa. Valitettavasti Suomi punk/uusi aalto ei koskaan moiseen yltänyt. Rehellisyyden nimessä on toki tunnustettava se tosiasia, että kun Suomi-punk löi itsensä lopullisesti läpi, olin jo itse ylittänyt kaikkein haavoittuneimman iän eli en ollut enää varhaisteini.

Jep jep, lautasella pyörähtää myös (org. vinyylinä) mm. Edith Piaf, Benny Goodman, Glenn Miller, Louis Armstrong, shit, even The Guess Who, Bob Marley, jne. Jäniksestä ja muista kaks-seiskoista puhumattakaan. Never Mind on silti parhautta.

Olen hyvin suvaitsevainen, jossain suhteessa.

LambOfGod

pelle on pelle mut stadis on kuuntelemisen aarvosta kamaa

http://www.youtube.com/watch?v=HsVnExzvsLg

pelle on nimensämukainen näihin verrattuna

http://www.youtube.com/watch?v=su0dkHstMYI&feature=channel
Kukkahattuinen Fatima: "Mitkä positiivisen syrjinnän muodot itseäsi eniten huolettavat ja ärsyttävät?"

Lalli IsoTalo

Quote from: LambOfGod on 19.02.2011, 04:17:08
pelle on nimensämukainen näihin verrattuna

http://www.youtube.com/watch?v=su0dkHstMYI&feature=channel

Eetterissä leijui Children Of Bodominin jäljiltä sen verran semanttista korinaa, ärinää ja röhinää, että verbaalinen viesti jäi epäselväksi. Koska tekstityksen puute (ver. Terveet Kädet)

Kun nämä metallistyypit tuijottavat tarpeeksi kauan syvyyteen, alkaako syvyys tuijottaa takaisin?
— Missä N, siellä R

Jouko

Näistähän lähtee se ajatus että "häpeän olla suomalainen". Kukin tykönään voi miettiä että mitä hävettävää siinä on ja onko se pelkkää huonoa itsetuntoa. Hävettääkö olla VHM? Tai VHN?

Itse uskon että emme ole maailmalle mitään velkaa. Päinvastoin. Suomalaiset ovat saamapuolella. Meidän ei ole pakko ostaa hyväksyntää maailmalta isolla rahalla, kuten nyt parhaillaan tehdään. Eikä ole mikään pakko alistua EU- ja NATO-kuriin. Painukoot hemmettiin!
Suomi on suvereeni, itsenäinen valtio: Oma lippu (Suomen Siniristilippu), oma kieli(äidinkieli suomi), oma maa-alue(isänmaa Suomenniemi), oma armeija (Suomen Puolustusvoimat), oma kulttuuri, oma historia, oma kansa.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Erikjaak

Quote from: Jouko on 19.02.2011, 07:04:21
Näistähän lähtee se ajatus että "häpeän olla suomalainen". Kukin tykönään voi miettiä että mitä hävettävää siinä on ja onko se pelkkää huonoa itsetuntoa. Hävettääkö olla VHM? Tai VHN?

Itse uskon että emme ole maailmalle mitään velkaa. Päinvastoin. Suomalaiset ovat saamapuolella. Meidän ei ole pakko ostaa hyväksyntää maailmalta isolla rahalla, kuten nyt parhaillaan tehdään. Eikä ole mikään pakko alistua EU- ja NATO-kuriin. Painukoot hemmettiin!
Suomi on suvereeni, itsenäinen valtio: Oma lippu (Suomen Siniristilippu), oma kieli(äidinkieli suomi), oma maa-alue(isänmaa Suomenniemi), oma armeija (Suomen Puolustusvoimat), oma kulttuuri, oma historia, oma kansa.

Näin, todellakin näin. Tässä maassa on yksi kieli ylitse muitten. Ja kaikenmaailman pakkoruotsittajat ja muut kusipäät saa painua vaikka helvettiin!

Ernst

Quote from: Mika on 18.02.2011, 23:51:37

Oma arvomaailma on nyt vähemmän mustavalkoinen, ja on se tietysti Pellessäkin syynsä: äijän fanaattinen paatos on kadonnut, ja tilalle on tullut tyyni ja rauhallinen (rastafarilainen?) elämänasenne...

Krooninen kannabisaddiktio vie terän miltä tahansa meiningiltä.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

OTU

Minä en häpeä olla valkoinen. Ja etenkään en häpeä olla suomalainen.

Jos Pelle puhuu itsestään rikollisena, niin kyllä: tuollaisesta "laulamisesta" pitäisi minustakin saada rangaistus. Tuollainen vuosikymmenten raakunta -äänisaasteen levitys- vastaa vähintäin keskisuuren järven saastuttamista.
Väitätkö meitä väkivaltaisiksi? Peru väitteesi, tai tapamme sinut.
Merkel: ,,Multi-Kulti ist absolut gescheitert"
"David Cameron will say as he declares that the doctrine of multiculturalism has "failed" and will be abandoned."
Sarkozy: Vallitseva maahanmuuttajapolitiikka epäonnistunut.