News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2012-06-20 Saksa: Berliiniläisessä nuorisovankilassa ei tarjoilla sianlihaa

Started by rähmis, 27.06.2012, 20:59:37

Previous topic - Next topic

rähmis

Berliiniläisessä Lichtenraden nuorisovankilassa ei ruokalistalta löydy sianlihaa. Syy on se, että asiakkaista 70% on maahanmuuttajataustaisia, jotka eivät voi sitä syödä uskonnollisista syistä.

Pikavierailun laitoksessa tehnyt demaripoliitikko Erol Özcaraca pitää tilannetta epäoikeudenmukaisena. Hän katsoo, että maksamakkarasta ja kinkusta pitävien oikeuksia poljetaan.

"Minä ainakin tuntisin itseni syrjityksi", Özcaraca totesi.

Berliner Kurier

Emo

Yllättävä lausunto Özcaracalta. Tuosta ei imaami tykkää.

Totuus EPT

Kyllähän uusien "Saksalaisten" pitää oppia maan tapoihin myös ruokakulttuurissa. Braatwurstia ja scnitzeliä vaan syömään.
Missä ******i siellä ongelma.

Ernst

Sianlihakausti vie huomion itse peruskysymyksestä. Sehän kuuluu näin: miksi ihmeessä saksalaisen nuorisovankilan väki on 70%:n osuudella muslimeja? Koska kyseessä ei voine olla geneettinen erityispiirre, onko sitten selitys uskonnollinen erityispiirre vaiko vain rasismi.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Jaska Pankkaaja

Quote from: rähmis on 27.06.2012, 20:59:37
Hän katsoo, että maksamakkarasta ja kinkusta pitävien oikeuksia poljetaan.

Niin poljetaankin, miksi vitussa " maksamakkarasta ja kinkusta pitävien" pitää kustantaa ne  maksamakkarat ja kinkut näille kusipäille? Miksei kotoperäiset tee töitä puuro- ja perunavetoista ateriaansa vastaan jollain TYÖleirillä? Miksei ulkoperäiset ole perheineen jo kotimaissaan, ENNEN kuin tarve nuorisoVANKILA tason kotoutukseen tuli?

Niin minäkin tunnen.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Marko M

Minä olen lakto-ovo-vegetaari ja minun oikeuksiani poljetaan lähes joka päivä kanta-suomalaisten taholta enkä minä siltikään halua tuhota heitä vaan haluan elää heidän kanssaan demokraattisessa , vapaassa ja suomalaisessa yhteiskunnassa jossa ei ole vieraita ja vahingollisia vaikutteita .

törö

Huligaaneille pitäisi opettaa naistenlehdistä tuttu keskitysleirin ruokavalio, jossa on kasviksia ja hiilareita sen verran että pysyy terveenä ja työkykyisenä, mutta niin vähän rasvoja ja proteiineja, että aivot kärsivät aliravitsemuksesta eivätkä toimi kunnolla. Dieettiin kuuluvalla säännöllisellä liikunnalla taataan, että rasvat ja proteiinit menevät pääsääntöisesti lihaksiston rakennusaineiksi. Näin mainonta ja muu asennekasvatus menee paremmin jakeluun.

Lopputulos on ihannekansalainen, joka uskoo melkein mitä soopaa tahansa.

Eli eivät ne mitään lihaa edes tarvitse vaan vähän soijaa ja raejuustoa. Juhlapäivänä ruokalistaan voi lisätä vaikka keitetyn kananmunan.

kekkeruusi

Mistä lähtien vangeilta on kysytty mitä ruokaa heille tarjotaan? Ääliösuvaitsevaisuutta taas pahimmillaan. Tietysti kaikki liha on myös halal.

MW

Koraani muistaakseni jopa sallii "haramin" nauttimisen hätätilanteessa, mutta hätäkös noilla. Uudet isännät talossa.

Lahti-Saloranta

Berliiniläisessä Lichtenraden nuorisovankilassa ei ruokalistalta löydy sianlihaa.
Eiköhän tuonkin laitoksen muonapuolen hankinnat kuulu EU:n kilpailusäädösten piiriin. Tässä ilmeisesti syrjitään sianlihan tuottajia. Kumma jos sikafarmarit ei moisesta älähdä.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Nuivanlinna

.............. demaripoliitikko Erol Özcaraca pitää tilannetta epäoikeudenmukaisena. Hän katsoo, että maksamakkarasta ja kinkusta pitävien oikeuksia poljetaan.

Berliner Kurier

Erol taitaa olla uus-saksalainen, nimestä päätellen.
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Emo

Quote from: Nuivanlinna on 27.06.2012, 22:38:16

Erol taitaa olla uus-saksalainen, nimestä päätellen.

Erol on (suku)nimestä päätellen turkkilainen.

Lupu(kulkuri)

Hyvä Erol ! Äänestän teikäläistä kunnallisvaaleissa !

VMJ

Quote from: Marko M on 27.06.2012, 21:23:54
Minä olen lakto-ovo-vegetaari ja minun oikeuksiani poljetaan lähes joka päivä kanta-suomalaisten taholta enkä minä siltikään halua tuhota heitä vaan haluan elää heidän kanssaan demokraattisessa , vapaassa ja suomalaisessa yhteiskunnassa jossa ei ole vieraita ja vahingollisia vaikutteita .

Ei minunkaan tarpeitani näin A-luokan lihansyjänä kunnioiteta. Vaadin kokolihaa!

Ja näin karppiaikana hiilihydraatiton vaihtoehto pitäisi aina olla.
Homma ^^!!

Seal

Quote from: Marko M on 27.06.2012, 21:23:54

Liityn kerhoon.

Marjapussi

Kait nyt juomiakin pitää saada maun  mukaan. Viiniä ja oluttahan ei oikeistaan pidetä alkoholijuomina tuollapäin, joten hyvää pintahiivaolutta ja Bratwurstia hapankaalin kera pitää saada myös tarjolle syrjinnän välttämiseksi.
Marokon kauhu oli sanansa mittainen eikä velipoikakaan jäänyt Aarnea pahemmaksi epätoivotun maahanmuuton estämisessä. Mutta kuka tulee torjumaan aiheettoman turvapaikkaturismin?