News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2011-02-13 IL:Lipponen Ylelle: "Olen varmasti keskustellut asiasta, so what?"

Started by skrabb, 13.02.2011, 19:02:51

Previous topic - Next topic

skrabb

QuoteLipponen Ylelle:
"Olen varmasti keskustellut asiasta, so what?"
Sunnuntai 13.2.2011 klo 17.49 (päivitetty klo 18.42)

Eduskunnan entinen puhemies Paavo Lipponen myöntää kertoneensa Tarja Halosen ja Vladimir Putinin tapaamisesta Yhdysvaltain suurlähettiläälle.

Lipponen ei vieläkään ole kertonut, miten hän on välittänyt tietonsa suurlähettiläälle. 

Paavo Lipponen kohutusta Wikileaks-tapaamisesta: Olin ihan muualla
Lipponen kertoi keskustelusta Ylen ruotsinkielisille uutisille.

- Olen varmasti keskustellut monista asioista USA:n lähettilään kanssa, kuten tästä. Olen käynyt tällaisia keskusteluja diplomaattien kanssa jo 40 vuotta ja jatkan sitä tänäkin päivänä, enkä tarvitse siihen lupaa enkä ole velvollinen selittämään sitä.

Toimittaja pyysi vielä vahvistusta, että Lipponen on ottanut Halosen ja Putinin tapaamisen esille suurlähettilään kanssa.

- Kyllä, olen varmasti keskustellut asiasta. So what? Lipponen toisti perään Wikileaks-tiedoista jo aiemmin käyttämänsä väheksyvän lausahduksen.

Hän ei vieläkään kertonut, miten ja milloin on suurlähettilään kanssa keskustellut. Wikileaksin vuotaman Yhdysvaltain lähetystön raportin mukaan Lipponen ja suurlähettiläs tapasivat 17. joulukuuta 2004. Lipponen kiistää tavanneensa suurlähettilään väitettynä päivänä. Lipponen sanoi eilen Ylen Ykkösaamussa olleensa kalenterinsa mukaan tuolloin Brysselissä. Halonen ja Putin tapasivat Pietarissa kolme päivää aiemmin.

Lipposen nopea tiedonsaanti ja aktiivinen raportoiminen Yhdysvalloille ovat herättäneet ihmetystä.

Lähde: Yle

STT-IL

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011021313180794_uu.shtml
Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki. Ei oikeutta maassa saa, ken itse sit' ei hanki.

Mika.H

Mikä tuossa on nyt uutinen?

edit.

medialukutaitoiset varmasti muistavat miksi toimittajat eivät nykyisin tykkää lipposesta... paavohan kielsi mediaa oleskelemasta eduskunnan yhdellä käytävällä. kermaperseet vetäsivät siitä herneen nenään.

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

ttw

Uutisia naapurista-> http://rahmispossu.net

Marjapussi

Ylen sensaatiohakuista noitavainoa. Kyllä Paavo mennentullen hakkaa vaimonsa poliittisella älykkyydellä.
Marokon kauhu oli sanansa mittainen eikä velipoikakaan jäänyt Aarnea pahemmaksi epätoivotun maahanmuuton estämisessä. Mutta kuka tulee torjumaan aiheettoman turvapaikkaturismin?

matkamasentaja

Tilitantti

Siitä tosiaan taisi olla kiinni. Ei ihan suomalaisille parane kaikkea kertoa.