News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Veltto sekoilee:

Started by Kristiina, 30.03.2009, 20:12:08

Previous topic - Next topic

Kristiina

http://perttivelttovirtanen.blogit.uusisuomi.fi/2009/03/30/timo-soinin-ryhdikas-veto-systeemi-ulisee/

Velton Uuden Suomen blogissa Veltolta ihan asiallisesti tentataan, miksi Halla-Aho jätettiin rannalle. Veltto ensin kiertää kysymykset, mutta lopulta ryhtyy vainoharhaisesti nimittelemään Halla-Ahon kannattajia:

QuoteTyhminkin tajuaa, että nyt blogeissa näilläkin sivuilla "Halla-ahoa sumeilematta kehuvat", ovat kepulaisia, tai yksinäinen RKP:läinen, vihreitä tai peräti joku Korhonen! Ei Halla-aho kehut vielä vähän aika sitten olleet noin mahtavia! Huh! Vaikka Jussi hyvä mies onkin. NYT PERUSSUOMALAISET HAJALLE!!! NE MENI JA TEKI KAUHIAN VIRHEEN! TIMO ON ....ja heh, heh sanon minä - teidät on nähty! Katsokaa välillä peiliinkin! 

Alkuasukas

Ööööh.... Veltto on yksi turhimmista poliitikoista, ja pihalla kuin postilaatikko.
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

Kristiina

Quote from: Alkuasukas on 30.03.2009, 20:15:29
Ööööh.... Veltto on yksi turhimmista poliitikoista, ja pihalla kuin postilaatikko.

Totta.

Kazakstan

Quote from: Kristiina on 30.03.2009, 20:12:08
Velton Uuden Suomen blogissa Veltolta ihan asiallisesti tentataan, miksi Halla-Aho jätettiin rannalle. Veltto ensin kiertää kysymykset, mutta lopulta ryhtyy vainoharhaisesti nimittelemään Halla-Ahon kannattajia:

QuoteTyhminkin tajuaa, että nyt blogeissa näilläkin sivuilla "Halla-ahoa sumeilematta kehuvat", ovat kepulaisia, tai yksinäinen RKP:läinen, vihreitä tai peräti joku Korhonen! Ei Halla-aho kehut vielä vähän aika sitten olleet noin mahtavia! Huh! Vaikka Jussi hyvä mies onkin. NYT PERUSSUOMALAISET HAJALLE!!! NE MENI JA TEKI KAUHIAN VIRHEEN! TIMO ON ....ja heh, heh sanon minä - teidät on nähty! Katsokaa välillä peiliinkin! 

Kiitokset Kristiinalle analyysistä. Itse en nimittäin ymmärtänyt tuosta Velton sitaatista yhtään mitään.

Vasarahammer

Quote from: Kazakstan on 30.03.2009, 20:19:42
Kiitokset Kristiinalle analyysistä. Itse en nimittäin ymmärtänyt tuosta Velton sitaatista yhtään mitään.

Kiitokset Kazakhstanille tunnustuksesta. En yleensä saa tolkkua Velton puheista ja olen epäillyt, että se johtuu omasta tyhmyydestäni. Ehkä vika ei olekaan minussa.
"The trouble with our liberal friends is not that they're ignorant; it's just that they know so much that isn't so." -Ronald Reagan

PaulR

Kaikille on vastaus keskeiseen kysymykseen kristallinkirkas jahka Jussin kannatus on mitattu EU vaaleissa. Omalta listalta.

Kristiina

Quote from: Kristiina on 30.03.2009, 20:12:08

Kannattaa lukea blogin lukijoiden kommentit läpi (kommentit ovat ihan järkeviä, vaikka Velton horinoista ei ota oikein selvää). Lopulta Veltto hermostuu, kun häneltä on tarpeeksi kauan tentattu Halla-Ahosta. (Ymmärrettävää on, että nimenomaan Veltolta tentataan Halla-Ahosta, koska Veltto kaikesta huolimatta on Perussuomalaisten kansanedustaja.)

Velton ydinsanoma tämän kaiken jälkeen on että Halla-Ahon kannattajat:

a) "ovat kepulaisia, tai yksinäinen RKP:läinen, vihreitä tai peräti joku Korhonen!"
b) "Ei Halla-aho kehut vielä vähän aika sitten olleet noin mahtavia!"

ja sitten tämä ilmiselvästä hermostuneisuudesta kielivä:

c) "NYT PERUSSUOMALAISET HAJALLE!!! NE MENI JA TEKI KAUHIAN VIRHEEN! TIMO ON ....ja heh, heh sanon minä - teidät on nähty!"

Tässä täytyy osata vähän tulkita  :D

stadilainen

Tätä tyyppiähän äänestettin pressaksikin. kertoo suomen kansan fiksuudesta. jos kimi räikkönen olisi ehdokkaana, niin auta armias. persut tipshti yhtä paljon kuin veltto fymistä.
voiko vitutukseen kuolla ? testi käynnissä

Mika

Quote from: Alkuasukas on 30.03.2009, 20:15:29

Vuosikymmenien aikana pössytelty kama on tehnyt tehtävänsä...
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

IDA

Velton puolesta sanottakoon, että hän jatkaa:

Jokainen - ja tarkoitan jokainen - kohtalaisellakin järjellä varustettu tajuaa mihin Suomi on ajautumassa tällä menolla! Jos "kansankiihoittamisesta ja vihanlietsomisesta" jotain tahoa pitäisisyyttää - niin muutamaa sensaatiolehteä ja säännöllistä aamusta jo ilmestyvää imyrkynlykkääjää! Toki tarvitaan puolueellisia puolivauhkoja pömppöaivoja jotta reaktio yltyy...- että vihanlietsonta kohtaisi keskiluokan ja valtapuoluiden kuorillakaunistellut ja - pidätellyt kaikkia muita vihaajat!

Kaipa hänen on ehdokkaana yritettävä nähdä asia niin, että Soini teki oikean ratkaisun. Omasta mielestäni ratkaisu oli tyhmä. Siis nyt kaksi viidestä eduskuntaryhmän jäsenestä pyrkii Europarlamenttiin. Mikäli he onnistuvat Eduskuntaan jää Vistbacka ja neljä ensikertalaista.

ElinaElina

Nyt paljastuksia ! Veltto tietää kaiken. Minä paljastan olevani Astrid-täti !
Facebookissa kiva sivu: Lieksa maahanmuutto kuvia

etnis

Ehkäpä tässä valossa teiden erkaneminen saattaisi olla pitkällä tähtäimellä ihan hyväkin juttu. Suomi parka vaan ehtii tämän kaavan mukaan ottamaan aika lailla peruuttamatonta hittiä.
Chaos rampant in age of distrust
Confrontations impulsive habitat

etnis

Quote from: ElinaElina on 30.03.2009, 20:36:19
Nyt paljastuksia ! Veltto tietää kaiken. Minä paljastan olevani Astrid-täti !

Minä olen Mika-setä!

Haluatko että tulen lukemaan iltasaduksi väitöskirjaani?

Maisteri Nuivakka

Vieraslajien leviämisen estäminen olisi helpompaa ja huomattavasti halvempaa kuin vieraslajien aiheuttamien ongelmien ratkaisu jälkikäteen. - Suomen luonnonsuojeluliitto

Bored.

Itse nyt en tulkitse tuota nyt niinkään jyrkästi negatiiviseksi tai omituiseksi. Tässä siis vielä koko teksti varmuuden vuoksi, jos joku ei sitä käy blogin keskusteluosasta katsomassa:

QuoteJoskus tuntuu että se syy miksi valitsin itsenäisenä ja sivistyneenä pohjoismaalaisena ja suomalaisena perussuomalaiset näkyy loistavasti nykyään blogeissa!

Muu kuin perus- ja perisuomalaisuus itseensäuskovana ja maastaan välittävänä ja toistaan kunnioittavana on muuttunut formulamaiseksi päällehuutamiseksi humalaisella raivolla, tai "pömppö-aivottomaksi" kitinäksi - hesalaismallisesti iltapäivälehtien sensaatioita silmät sumeina seuraten!

Tyhminkin tajuaa, että nyt blogeissa näilläkin sivuilla "Halla-ahoa sumeilematta kehuvat", ovat kepulaisia, tai yksinäinen RKP:läinen , vihreitä tai peräti joku Korhonen! Ei Halla-aho kehut vielä vähän aika sitten olleet noin mahtavia! Huh! Vaikka Jussi hyvä mies onkin. NYT PERUSSUOMALAISET HAJALLE!!! NE MENI JA TEKI KAUHIAN VIRHEEN! TIMO ON ....ja heh, heh sanon minä - teidät on nähty! Katsokaa välillä peiliinkin!

Jokainen - ja tarkoitan jokainen - kohtalaisellakin järjellä varustettu tajuaa mihin Suomi on ajautumassa tällä menolla! Jos "kansankiihoittamisesta ja vihanlietsomisesta" jotain tahoa pitäisi syyttää - niin muutamaa sensaatiolehteä ja säännöllistä aamusta jo ilmestyvää imyrkynlykkääjää! Toki tarvitaan puolueellisia puolivauhkoja pömppöaivoja jotta reaktio yltyy...- että vihanlietsonta kohtaisi keskiluokan ja valtapuoluiden kuorillakaunistellut ja - pidätellyt kaikkia muita vihaajat!

Susanna Rahkamoa loukkaavien ja uhkailevien ihmisten täytyy olla valtapuolueiden perusäänestäjiä - muuten moista ala-arvoisuutta ei edes iltäpäivälehtien jatkuvasta rummutuksesta huolimatta voi ymmärtää!? Samoja henkilöitä tai heidän lapsiaan kuin perusuomalaisten asioista paremmin kuin he itse tietävät!

Se mahdollisuus, minkä nimenomaa blogit tarjoavat asioiden syiden pohtimiseen, ei saa tuhoutua muutamien "isopuolue-uskollisten maansamyyjien ja heidän mainostoimistojensa iskulauseita orjamaisesti toistavien" terroriin!

Joten kiitos teille, jotka rehellisesti näitte ja näette mihin pakkorakoon Timo, minut ja perussuomalaiset on eri puolilta ajettu - lähinnä äänekkäimpien sensaatiokauppiaiden ja Besserwisserien ansiosta!

EU ja ääntenlaskentalaki eivät ole Suomen ainoa - ongelma!?
[/size]

Sorry pitkä lainaus, mutta minusta tuo pitää lukea kokonaan, jotta siihen tolkun saa - ettei käy kuin Jussin tekstejä lainanneille unnasakkoloille ja muille. :) Varmasti tietyt tahot (enkä puhu Homman jäsenistä) yrittävät nyt rikkoa ja repiä uusin asein.

Vox

Quote from: Vasarahammer on 30.03.2009, 20:22:10

Kiitokset Kazakhstanille tunnustuksesta. En yleensä saa tolkkua Velton puheista ja olen epäillyt, että se johtuu omasta tyhmyydestäni. Ehkä vika ei olekaan minussa.

Velton puheista on tosiaan vaikea saada selvää. Kun Veltto puhui netttisensuuria vastustavassa mielenosoituksessa, mielenosoittajat alkoivat huutaa "Mistä sä puhut? Mistä sä puhut?". Mistä Veltto sitten puhui? No, tietenkin seksuaalisesta häirinnästä, lasten kasvatuksesta ja Suomi-neidon ahterista.
Yle 19.10.2009: "Helsinki antaa lisärahaa ongelmakouluille – – Lisärahan perusteena on huoltajien alhainen koulutus ja tulotaso sekä oppilaiden maahanmuuttotaustaisuus."

Yle 20.10.2009: "Virkkunen: Maahanmuuttajat voimavara kouluille".

Kristiina

Quote from: IDA on 30.03.2009, 20:33:24
Velton puolesta sanottakoon, että hän jatkaa:

Jokainen - ja tarkoitan jokainen - kohtalaisellakin järjellä varustettu tajuaa mihin Suomi on ajautumassa tällä menolla! Jos "kansankiihoittamisesta ja vihanlietsomisesta" jotain tahoa pitäisisyyttää - niin muutamaa sensaatiolehteä ja säännöllistä aamusta jo ilmestyvää imyrkynlykkääjää! Toki tarvitaan puolueellisia puolivauhkoja pömppöaivoja jotta reaktio yltyy...- että vihanlietsonta kohtaisi keskiluokan ja valtapuoluiden kuorillakaunistellut ja - pidätellyt kaikkia muita vihaajat!

Kaipa hänen on ehdokkaana yritettävä nähdä asia niin, että Soini teki oikean ratkaisun. Omasta mielestäni ratkaisu oli tyhmä. Siis nyt kaksi viidestä eduskuntaryhmän jäsenestä pyrkii Europarlamenttiin. Mikäli he onnistuvat Eduskuntaan jää Vistbacka ja neljä ensikertalaista.

Meinasin lainata tuonkin pätkän, mutta vaikka aikani sitä tavasin, en täysin sisäistänyt mistä Veltto loppujen lopuksi siinä puhui.

Saippuakupla

Noin sekavaa tekstiä tulee tuotettua jos olen nauttinut pari pulloa punaviiniä ja saisin päähäni alkaa kirjoittamaan jotain muka järjellistä ;D

Roope

Velttoa on turha hiillostaa puoluehallituksen päätöksestä. Veikkaan ettei hänellä ollut siitä etu- eikä jälkikäteen mitään tietoa. En ihmettelisi sitäkään, että muutama "kepulainen" yrittäisi lyödä kiilaa perussuomalaisten sisälle esimerkiksi härnäämällä Halla-ahosta blogeissa.

Hesarin ja Usarin maahanmuuttoon liittyvissä nettikommenteissa esiintyy ainakin pari samantyyppisiä kommentteja tuottavaa aktiivista henkilöä/ryhmää usean eri nimimerkin voimin. Myös false flagia havaittavissa. Kannattaa siis miettiä mitä ja kuinka kommentoi. Yleensä ei kannata kommentoida ollenkaan.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

etnis

Quote from: Roope on 30.03.2009, 20:57:03
Velttoa on turha hiillostaa puoluehallituksen päätöksestä. Veikkaan ettei hänellä ollut siitä etu- eikä jälkikäteen mitään tietoa. En ihmettelisi sitäkään, että muutama "kepulainen" yrittäisi lyödä kiilaa perussuomalaisten sisälle esimerkiksi härnäämällä Halla-ahosta blogeissa.

Osoittaa kyllä hyvin kuinka "huono" väline internet on politiikan tekoon, ainakin tietynlaisille ihmisille, joita on helppo provosoida nopeaan, harkitsemattomaan reaktioon. Huonosti harkittu parahdus on netissä tuosta vaan kaikkien nähtävissä eikä sitä saa koskaan kokonaan pyyhittyä taannehtivasti pois. Tätä nähtiin useampaan otteeseen kunnallisvaalien aikaan: ensin hyvää hyvyyttään loistava postaus, sitten 20 nettinatsia ampumassa suvaitsevaista hölönpölyä alas kriittisen terävillä tosiasioilla, aikansa inttämistä, sitten kommentit kieltoon ja parhaimmillaan lopuksi koko kirjoituksen katoaminen.

Ennen vanhaan sanottiin ettei "vähän hitaampia" saanut kiusata.

guest1783

Velton puheista on tosiaan vaikea saada selvää ja kirjoituksesta näemmä vielä vaikeampaa. Hänen näyttää oleva vaikea pysyä asiassa, ihan silkkaa tajunnanvirtaa on välillä.

Jotenkin tuosta keskustelupostauksesta jonkinlainen katkeileva punainen lanka löytyy, poislukien Susanna Rahkamon maininta, joka jää kyllä varsin hämäräksi. Luettavuutta ja ymmärrettävyyttä - heikentää kummallinen ajatusviivan - ja pisteiden ja... - huutomerkin käyttö! Puhumattakaan "nyt lainausmerkeistä".

Minkähänlaista urheilijoiden on ollut olla Veikon "psyykattavana"?

stadilainen

Hesarin ja Usarin maahanmuuttoon liittyvissä nettikommenteissa esiintyy ainakin pari samantyyppisiä kommentteja tuottavaa aktiivista henkilöä/ryhmää usean eri nimimerkin voimin. Myös false flagia havaittavissa. Kannattaa siis miettiä mitä ja kuinka kommentoi. Yleensä ei kannata kommentoida ollenkaan.

Jos ei puolueen edustajat tiedä mitä puolueessa tehdään, niin johan on vittu . jos minä olisin puolueessa haluaisin kyllä tietää mitä tapahtuu. mutta ehkä kike laulaa sen persuille, EI MINULLE!

Vox

Tulkitaanpa vielä tuota tekstiä. Veltto luulee, että Halla-ahon kannattajiksi esittäytyvät eivät ole oikeasti Halla-ahon kannattajia vaan kilpailevien puolueiden väkeä, joiden tarkoituksena on hajottaa Perussuomalaiset. Veltto ei ymmärrä, että Halla-aholla on oikeasti noin innokkaita kannattajia. Turha tuosta on loukkaantua. Sanoo kuitenkin Halla-ahoa hyväksi mieheksi.

Kuten tuossa jo aiemmin sanottiin, Veltolta tuskin kannattaa kysyä Halla-ahon ehdokkuudesta. Veltto ei kuulu asiasta päättäneeseen puoluehallitukseen.
Yle 19.10.2009: "Helsinki antaa lisärahaa ongelmakouluille – – Lisärahan perusteena on huoltajien alhainen koulutus ja tulotaso sekä oppilaiden maahanmuuttotaustaisuus."

Yle 20.10.2009: "Virkkunen: Maahanmuuttajat voimavara kouluille".

Mika.H

Quote from: Vox on 30.03.2009, 21:13:40

Kuten tuossa jo aiemmin sanottiin, Veltolta tuskin kannattaa kysyä Halla-ahon ehdokkuudesta. Veltto ei kuulu asiasta päättäneeseen puoluehallitukseen.

Tuli vaan mieleen, että MITÄ tuolta Veltolta kannattaisi kysyä? Itselläni lyö vaan tyhjää...

;)
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Sorsalampi

Veltto ei liity Homman aihepiiriin. Veltto ei kuulu PS:n päättäviin (ei sen puoleen itse puolueeseenkaan). Veltto on ihan positiivisesti suhtautunut Hallikseen ja antanut ajoittaen tiukkaakin kommenttia ns. "vihreistä helsinkiläisnaisista".

Ei nyt prkl aleta haukkumaan väärälle puulle.
Hommaa jo vuodesta 2005

stadilainen

Quote from: Del on 30.03.2009, 21:21:56
Minä haluan nyt vähän kehaista Velttoa. Veltto on yksi parhaista, ellei peräti paras, urheilupsykologi tässä maassa. Tiedän muutamankin Velton vastaanotolla käyneen urheilijan ja kaikilla kommentit ovat olleet ylistäviä. Veltolla on kuulemma erinomainen kyky lukea ja psyykata ihmisiä ja on livenä fiksu ja terävä. Ulosanti on kylläkin vähän outo ja vaatii totuttelua. Mutta poliitkolle tärkeitä kykyjä kyllä selkeästi löytyy. Velton vastaanotolla on muuten känyt ihan Suomen urheilun ykköskaartia mailmanmestariesta olympiavoittajiin. Kertoo paljon miehen kyvyistä toimia äärimmäisen vaikeiden persoonien(huippu-urheilijat=äärimmäinen kunnianhimo ja narsismi) kanssa. Lienee turha sanokaan että noita kykyjä tarvitaan politiikassa.

Tämä nyt vain mainintana kaiken mollauksen lomaan. Itse pidän Velttoa hyvänä ja pätevänä tyyppinä.

Nimenomaan vaikeitten persunien ja narsistien kanssa . oliko halme vaikea , hoitiko veltto hänet kuntoon,ja jos hoiti niin miksei hän ole persujen listalla .

K.Orava

Herra Virtanen nauttii jonkinasteista kansansuosiota. Sinänsä hänen poliittinen subjektinsa on hiukan epärelevantti.

Suomeksi antakaa Velton olla, Veltto on veltto. Jos haluaisimme riveihimme oikeasti mielipiteitä omaavan suomirock legendan voisimme kysyä Mauri 'Moog' Konttista.

Maisteri Nuivakka

Quote from: Del on 30.03.2009, 21:39:09
Quote from: Mika.H on 30.03.2009, 21:16:51
Quote from: Vox on 30.03.2009, 21:13:40

Tuli vaan mieleen, että MITÄ tuolta Veltolta kannattaisi kysyä? Itselläni lyö vaan tyhjää...

;)

Veltolta voi vaikka kysyä miten voitetaan olympiakultaa. Muistaakseni Janne Ahonen on kysynyt ;)

Eikä ole voittanut.  ;)
Vieraslajien leviämisen estäminen olisi helpompaa ja huomattavasti halvempaa kuin vieraslajien aiheuttamien ongelmien ratkaisu jälkikäteen. - Suomen luonnonsuojeluliitto

PK

Veltto ei taida myöskään olla PS jäsen. Vaikka velton puheista ei saa selvää, oli hän niitä muutamia, jotka ovat pistäneen Thorsille ja Thorsin laille vastaan. Saa nähdä, mihin suuntaan hän ottaa kantaa jatkossa.

Kristiina

Velton kommenttia pitää lukea sitä taustaa vasten, että häneltä tuossa blogiketjussa aikansa tivaamalla tivattiin, miksi Halla-Aho jätettin rannalle (sivuutti kysymykset), kunnes lopulta hermostui. Tässä Velton aiempi kommentti samassa ketjussa.

QuoteAi niin - vielä vastaukseksi niille, jotka SYYTTÄVÄT MEITÄ JA MINUA siitä, että "tietoisesti" teemme näin ja näin! Eikö mieleen ole juolahtanut - vai oma puoluetaustako mustamaalaa kaiken kirkkaamman omankin ajattelun - että Media on ajanut valtapuolueiden ja hallituspuolueiden RKP ja VIhreät taholta jatkuvasti PS:ää jos jonkinlaiseen ansaan!?

Kun sitten taas näytämme selviävän eteen päin - hyvinkin - niin meitä aletaan syyttää, ikään kuin olisimme pystyneet manipuloimaan mediaa - ja valtapuolueiden kellokkaita!? Huh!? Mutta kiitos arvonannosta!!!

Yritin tulkita tuota, mutta vaikeaa se on.