News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2011-02-08 Italia: Mohamed isä tappoi tyttärensä: liian länsimainen

Started by atella, 08.02.2011, 13:28:56

Previous topic - Next topic

atella

Isä Mohamed tappoi tyttärensä Hina Saleemin. Syy: tytär "liian länsimainen". Väärä poikaystävä, poltti tupakkaa. Tyttö myös kieltäyi menemästä naimisiin miehen kanssa jonka perhe oli valinnut aviomieheksi.

Isä kertoi olevansa, kaikesta huolimatta, tai ehkä juuri tästä johtuen, "hyvä isä". Perhe on muslimitaustainen, Pakistanista. He olivat asuneet Italiassa noin viisi vuotta. Tappo tapahtui muslimeille tyypillisesti: kurkku viillettiin auki. Ruumis haudattiin perheen asuintalon puutarhaan.

Isä sai vankeutta 30 vuotta. Kaksi tapossa mukana ollutta lankoa sai myös 30 vuotta kumpikin.

N. 5000 naista menettää vuosittain henkensä kunniamurhissa; perheen "kunniaa" häpäisty elämällä väärin.

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-12388801
"On totta että voit huijata kaikkia ihmisiä jonkin aikaa;
voit jopa huijata joitakin ihmisiä kaiken aikaa;
mutta et voi huijata kaikkia ihmisiä kaiken aikaa."

- Abraham Lincoln

Arto Tuhkamuna

L. Brander

Vaikuttaa yksittäistapaukselta, jollaista ei voi tapahtua koskaan Suomessa. Meillähän tapahtumat ovat perinteisesti irrallaan henkilöiden uskonnosta. Kulttuuritausta voi vaikuttaa Suomessa mutta vain myönteisiin tekoihin.

Nyt vähän avarakatseisuutta peliin, meillä olisi paljon opittavaa Mohamedista, loppui ainakin se tupakanpoltto...

LB
Dystooppinen salamasota

MoonShine

Jostain ihmeen syystä juuri Suomeen hakeutuu/ajautuu vain pelkkiä maltillisia ja maallistuneita musulmaaneja, kaikki ääriainekset Africasta, Irakista, Iranista ja Afghanistanista ovat aina menneet ja tulevat aina menemään muualle Eurooppaan, kuten esim. Tanskaan, Hollantiin ja Ruotsiin.

Jäänee ikuiseksi arvoitukseksi miten se on mahdollista ja kuka portinvartija meitä suomalaisia oikein suojelee.

Kunnes......
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

Professori

Nämä uutiset ovat kovin järkyttäviä.

Olen itse aikuistumassa olevan kahden lapsen isä, enkä voi kuvitella tappavani kumpaakaan heistä mistään syystä. Tai jos niin jostain käsittämättömästä syystä kävisi, ei ensimmäinen ajatukseni kyllä olisi kutsua itseäni"hyväksi isäksi".

Tämäkin tapaus siis kertoo kuinka erilaisessa maailmassa nämä ihmiset elävät meihin verratuna. Eipä ihme, että sopeutumisessa länsimaihin sitten on kaikenlaisia vaikeuksia.
Niin kauan kuin yhteiskunnassa on todellinen sananvapaus se ei voi olla läpeensä mätä. Sen sijaan jokaisesta läpeensä mädästä yhteiskunnasta puuttuu todellinen sananvapaus.
Lisää ajatuksia: http://professorinajatuksia.blogspot.com/

Mötys

Voisiko kunniaväkivalta tai kunniamurha termien sijaan käyttää sanoja jotka osuvammin kuvaisivat tätä ilmiötä meidän perspektiivistä? Emmehän me kansanmurhaakaan kutsu tuholaisten hävittämiseksi tai muuksi vastaavaksi.

MoonShine

Minä kutsun ja pidän niitä häpeäväkivaltana ja -murhina.
Ja tulen aina vastustamaan tämän em. kulttuurin leviämisen sallimista Länsimaihin.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.