News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Portaalin Hommakalenteri

Started by Ant., 01.02.2011, 17:36:43

Previous topic - Next topic

Ant.

Portaaliin on asennettu kalenteri: http://cms.hommaforum.org/index.php?option=com_gcalendar&view=gcalendar&Itemid=56#year=2011&month=2&day=1&view=month

Hommaa kiinnostavista tapahtumista kuten vaalitilaisuuksista, radio- ja televisio-ohjelmista ja sen sellaisista voi vinkata tähän ketjuun.

Kalenterimerkinnän kirjoittamisen ohjeet

Otsikko: Kirjoita tapahtumasta lyhyt muutaman sanan otsikkoa tyyliin: "Matti Meikäläinen Homman vaalipaneelissa". Jos otsikko on kovin pitkä ja sisältää yksityiskohtaista tietoa, se vie kalenterista turhan paljon tilaa.

Aika: Sikäli kun et tiedä tapahtuman tarkkaa alkamisaikaa tai tapahtuma kestää koko päivän, pane rasti ruutuun "Koko päivä". Jos tiedät tapahtuman alkamis- ja loppumisajat, merkitse ne kalenteriin. Jos tiedät pelkän alkamisajan, merkitse se kalenteriin ja keksi loppumisajaksi joku todennäköinen kellonaika. Tällöin ainakin tärkeämpi alkamisaika näkyy kalenterissa oikein.

Missä: Kirjaa tähän tapahtuman paikka. Esimerkiksi: "Helsinki, Tehtaankatu 1". Osoite kannattaa olla sellaisessa muodossa, että Google map, jota kalenteri käyttää, voi löytää paikan kartalta.

Kuvaus: Tähän voit kirjoittaa tarkennuksia edellisiin kohtiin sekä tarkemman kuvauksen itse tapahtumasta. Voi olla hyvä myös liittää linkki siihen verkkosivuun, josta tapahtuma on poimittu.
Homma is the new black.

Roope

Hienoa. Tätä olen kaivannutkin.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

antero

04.02.2011 21:35 YLE FST5 Dok: Kun Borat tuli kaupunkiin
07.02.2011 21:50 YLE FST5 Dok: Lahjus se on joka kannattaa
Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

Ant.

Sikäli kun joku kokee, että hänellä on toisinaan kalenteriin jotain lisättävää, hän voi pyytää kalenteritunnuksia ylläpidolta. Varsinkin eduskuntavaalien alla ehdokkailla lienee paljon tapahtumia ja niiden mainostamiseen kalenteri on käypä väline. Varsinaisen kalenterin lisäksi viisi seuraavaa kalenteriin merkittyä tapahtumaa näkyvät portaalien etusivun oikeassa marginaalissa, josta moni voi ne bongata.
Homma is the new black.

Ant.

Vaalien alla uusia tapahtumia nousee kuin sieniä sateella. Hommakalenteriin niistä on päivitetty monia, mutta ei suinkaan kaikkia. Sikäli, kun joku haluaa auttaa pitämään kalenterin kattavana, muistutan mahdollisuudesta osallistua sen päivitystalkoisiin pyytämällä tunnukset itselleen. Erityisesti tämä koskee ehdokkaita. Ehdokkaat itse ovat kaikkein parhaiten perillä omista tapahtumistaan. Kalenterin päivittämisessä on pieni vaiva ja lisäksi sen kautta saa mukavasti lisämainosta omille tapahtumilleen.

Muilla kuin ehdokkailla on erityisesti työnsarkaa TV- ja radio-ohjelmien lisäämisessä kalenteriin. Mitä lähemmäs vaaleja tullaan, sitä enemmän vaaliohjelmaa media syytää ulos.
Homma is the new black.

Veli Karimies

Minä voin päivittää sinne Muutoksen feissaus/muita tapahtumia sitä mukaan kun niitä tulee, ellei joku muu jo näin tee. Tungen ne jo muutenkin tuonne Muutoksen omaan kalenteriin sitä mukaan kun niitä minulle ilmoitetaan.

Ant.

Homma is the new black.

Ant.

Homma is the new black.