News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2009-11-18 VARTTI: Paljastelijat piinaavat Itiksen uimahallia

Started by pamaus, 18.11.2009, 10:36:37

Previous topic - Next topic

Malla

Quote from: Kanta-astuja on 26.01.2011, 09:10:20
Eivät nuo itänaapurin edustajat käyttäydy niin hyvin meilläkään päin. Kaupunkilehti kertoo kansallisuuden mainiten, että vuokraavat uimahallissa uikkarit ja sitten varastavat ne. Hävikin seurauksena uikkareita ei enää vuokrata.

Kuvittelivat ilmeisesti ostaneensa uikkarit?
Auttaisikohan tuohon, että aikuisten uikkareista otettaisiin niiden ostohintaa vastaava pantti, esim. 20 euroa + 2 e pesukuluista? 20 e saisi takaisin uikkarit palauttaessaan. Saattaisi motivoida.

Sanglier

Täällä Ranskassa on uimahallin kassan vieressä karkkiautomaatin kaltainen myyntipiste josta saa uimalakin, uikkarit, pesuaineet jne pikkurahalla. Omaksi.

L. Brander

Quote from: Sanglier on 26.01.2011, 09:40:08
Täällä Ranskassa on uimahallin kassan vieressä karkkiautomaatin kaltainen myyntipiste josta saa uimalakin, uikkarit, pesuaineet jne pikkurahalla. Omaksi.

Hyvä idea! Ehkä Itikseen voidaan laittaa sellainen automaatti, josta saa liukuvoidetta ja vessapaperia.

LB
Dystooppinen salamasota

Lentomestari

Lisää voissapaistettujen käytöksestä muissa uimahalleissa. lappeen rannan uimahallissa ei aikoinaan ollut aikarajoitusta, sai uidan sen minkä jaksoi, voissapaistetut muuttivat käytäntöä, kun vladimir ja juri lähti kaupungille ostoksille jäi ludmila ja irina uimahalliin pikku pilttien kanssa, pulikoitiin ja saunottiin koko päivä, välillä käytiin pukukaapilla omia eväitä syömässä ja sitten jatkettiin. Tämän käytännön selvittyä henkilökunnalle, otettiin aikaraja käyttöön, kun kysyin asiaa kassalla vastasivat ettei se niin tarkkaa ole "senkun uit niin kauan kun haluat", sääntö on otettu "työkaluksi" voissapaistettujen takia. Imatran kylpylässä kuseskelusta onkin aiemmin ollut juttua.

Nämä haasteet tulevat rikastuksen myötä vääjäämättä pohdittavaksi jokaiseen uimahalliin.

L. Brander

Quote from: Lentomestari on 26.01.2011, 09:59:46
Lisää voissapaistettujen käytöksestä muissa uimahalleissa. lappeen rannan uimahallissa ei aikoinaan ollut aikarajoitusta, sai uidan sen minkä jaksoi, voissapaistetut muuttivat käytäntöä, kun vladimir ja juri lähti kaupungille ostoksille jäi ludmila ja irina uimahalliin pikku pilttien kanssa, pulikoitiin ja saunottiin koko päivä, välillä käytiin pukukaapilla omia eväitä syömässä ja sitten jatkettiin.

En minä koe tuota kovin suureksi ongelmaksi. Jo joku janari haluaa liottaa itseään kusensekaisessa kloorissa koko päivän, niin antaa mennä vaan. Huomattavasti suurempana ongelmana pidän lastenaltaassa masturboivia ulkomaalaistaustaisia miehiä.

LB
Dystooppinen salamasota

Ammadeus

Tuskin siellä pilttien keskellä slobo runkkaa?
Ei taida kuulua kulttuuriin?

Lentomestari

Quote from: L. Brander on 26.01.2011, 10:25:48
Quote from: Lentomestari on 26.01.2011, 09:59:46
Lisää voissapaistettujen käytöksestä muissa uimahalleissa. lappeen rannan uimahallissa ei aikoinaan ollut aikarajoitusta, sai uidan sen minkä jaksoi, voissapaistetut muuttivat käytäntöä, kun vladimir ja juri lähti kaupungille ostoksille jäi ludmila ja irina uimahalliin pikku pilttien kanssa, pulikoitiin ja saunottiin koko päivä, välillä käytiin pukukaapilla omia eväitä syömässä ja sitten jatkettiin.

En minä koe tuota kovin suureksi ongelmaksi. Jo joku janari haluaa liottaa itseään kusensekaisessa kloorissa koko päivän, niin antaa mennä vaan. Huomattavasti suurempana ongelmana pidän lastenaltaassa masturboivia ulkomaalaistaustaisia miehiä.

LB
Uskallan olla eri mieltä, ajatteles porukkaa joka levittää eväänsä pukukaapeille, pennut juoksee leipäpalat käsissään ja irinat hörppii sajua termarista, kyllä minua ainakin raisattaisi, jos kaappini olisi siinä lähistöllä, no miehenä tietenkin olen eri puolella, mutta ajattelenkin kanssasisaria.

Näitä ongelmia voi havainnollistaa kärjistyksellä, entäpä jos kaikki alkaisi käyttäytymään noin uimahalleissa, mitä siitä seuraisi?

No, minulle kuitenkin yks´hailee, olen lopettanut uimahalleissa käynnit, Imatran kylpylän myös. Viimeinen mitä haluan kuulla saunassa, on voissapaistetun posmotus.