News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Ihmisten käsitykset PS:n ajamasta linjasta

Started by aea, 18.01.2011, 23:27:40

Previous topic - Next topic

Tuija

Quote from: Steinerlapsi on 19.01.2011, 02:40:43
Ai ne mainitsemani toisen ja kolmannen polven siirtolaiset? Takaisin minne?

Minun mielestäni Suomi ei ole vielä menetetty, jos humanitaarinen maahanmuutto torjutaan tästä lähin kokonaan. Niille siirtolaisille, jotka jo Suomessa ovat, pyritään antamaan mahdollisuudet integroitua yhteiskuntaamme niin hyvin kuin mahdollista. Tähän ei tarvita paljon rahaa. Ja sitten he joko integroituvat (esim. islamilaiset tataarit) tai eivät integroidu (esim. mustalaiset). He, jotka eivät integroidu, säilyvät meillä ja tulevilla sukupolvillamme ristinä, joista on vain pidettävä huolta, koska nykyiset poliitikot olivat niin tyhmiä salliakseen nykyisen maahanmuuttopolitiikan.

Ketään jo maahan päässyttä sopeutumatonta maahanmuuttajaa tai hänen jälkeläistään ei siis laiteta keskitysleireille tai ammuta kuoliaaksi. Minun mielestäni. Peli ei ole Suomen osalta vielä menetetty, jos huhtikuussa Suomen kansa äänestää oikeita ihmisiä. Jos he taas äänestävät vääriä ihmisiä, he ovat itse valinneet monikulttuurisen tulevaisuuden.

Prinsessa Europe on kuin kuukautistilassaan kipuileva naisparka, joka ei ymmärrä työntää tamponia vuotavaan reikään, vaan vapaan liikkuvuuden aatteen nimissä työntää yhä uutta ja uutta Libresse-venettä housuihinsa, josta soutaa mantereellemme uusi ja ihmeellinen härkä, tällä kertaa väriltään musta, ja prinsessa Europe menee uudelleen samaan huiputukseen kuin tälle mantereelle saapuessaan, hyväilee uutta ja outoa härkää, kiipeää sen selkään ja tällä kertaa tuo musta härkä syöksee prinsessa Europen mereen ja hukuttaa neidon.

Anteeksi karkea ja ilmestyskirjamainen kuvaukseni.

Martikainen

Quote from: Martikainen on 19.01.2011, 02:10:54
Quote from: Steinerlapsi on 19.01.2011, 02:05:30
Ja edelleen: mihin palautetaan vaikka Turkin rajan yli tulleet? Useampi sata päivässä?

No jospa nuo osaisivat samaa tietä sinne mistä ovat tulleetkin?

Tätä voisi jossain määrin verrata siihen, että baariin pyrkii ei-toivottu asiakas. Pitäisikö portsarin ottaa hänet sisään siksi, että tällä on mahdollisesti pitkä kotimatka, vai olisiko se tämän pyrkijän ihan omalla vastuulla? Hädänalais-korttia on turha heiluttaa, ei niillä nälkään kuolevilla kärpästensyömillä ihmisillä ole varaa maksaa salakuljettajille.

Ai ne mainitsemani toisen ja kolmannen polven siirtolaiset? Takaisin minne? Eihän tuo vastaa kumpaakaan kysymykseen. Jos käsitellään sitä toista, oli Eurooppaan livahtaneet niin miten käytännössä? Heivataan Turkkiin, käännytetään merelle? Ihan oikeasti nyt.

Jaa, luulin että tarkoitit nimenomaan näitä vasta rajan ylittäneitä. No, täällä syntyneitä ei tietysti voi lähettää minnekään, ellemme muuta radikaalisti käsityksiämme eurooppalaisten valtioiden luonteesta jonkinlaisten heimokotimaiden suuntaan. Aika harva tällaista kannattanee.

Mitä niihin tulee jotka ovat vasta tulleet Eurooppaan, niin jos niitä ei haluta tänne, niin kyllä, juuri noin kuin sanoit. Takaisin Turkkiin tai samalla paatilla millä tulivatkin etelään yli Välimeren. Tämä on siis henkilökohtainen mielipiteeni.

Muutto toiseen maahan ei ole mikään perustavanlaatuinen ihmisoikeus. Jokaisella valtiolla on oikeus valita, ottaako se halukkaan vastaan vai ei. Tämä pätee yhtälailla meihin suomalaisiin. En voi vain matkustaa New Yorkiin ja ilmoittaa haluavani muuttaa sinne, eikä kukaan siellä helly myöntämään kansalaisuutta minulle vain siksi, ettei minulla sattuisi olemaan täällä töitä tai on muuten vain vaikeaa.

Steinerlapsi

Quote from: Tuija on 19.01.2011, 03:11:21
Ai ne mainitsemani toisen ja kolmannen polven siirtolaiset? Takaisin minne?

Minun mielestäni Suomi ei ole vielä menetetty, jos humanitaarinen maahanmuutto torjutaan tästä lähin kokonaan. Niille siirtolaisille, jotka jo Suomessa ovat, pyritään antamaan mahdollisuudet integroitua yhteiskuntaamme niin hyvin kuin mahdollista. Tähän ei tarvita paljon rahaa. Ja sitten he joko integroituvat (esim. islamilaiset tataarit) tai eivät integroidu (esim. mustalaiset). He, jotka eivät integroidu, säilyvät meillä ja tulevilla sukupolvillamme ristinä, joista on vain pidettävä huolta, koska nykyiset poliitikot olivat niin tyhmiä salliakseen nykyisen maahanmuuttopolitiikan.

Ketään jo maahan päässyttä sopeutumatonta maahanmuuttajaa tai hänen jälkeläistään ei siis laiteta keskitysleireille tai ammuta kuoliaaksi. Minun mielestäni. Peli ei ole Suomen osalta vielä menetetty, jos huhtikuussa Suomen kansa äänestää oikeita ihmisiä. Jos he taas äänestävät vääriä ihmisiä, he ovat itse valinneet monikulttuurisen tulevaisuuden.

Prinsessa Europe on kuin kuukautistilassaan kipuileva naisparka, joka ei ymmärrä työntää tamponia vuotavaan reikään, vaan vapaan liikkuvuuden aatteen nimissä työntää yhä uutta ja uutta Libresse-venettä housuihinsa, josta soutaa mantereellemme uusi ja ihmeellinen härkä, tällä kertaa väriltään musta, ja prinsessa Europe menee uudelleen samaan huiputukseen kuin tälle mantereelle saapuessaan, hyväilee uutta ja outoa härkää, kiipeää sen selkään ja tällä kertaa tuo musta härkä syöksee prinsessa Europen mereen ja hukuttaa neidon.

No hyvä. Jos unohdetaan Suomi hetkeksi ja pohditaan vaikkapa Saksaa, jossa liittokansleri on todennut monikulttuuriprojektin epäonnistuneeksi. Mitä SIELLÄ tulisi nyt tehdä? Tähän ei oikein vastausta saa mistään.

Tuija

Quote from: Steinerlapsi on 19.01.2011, 03:18:28
No hyvä. Jos unohdetaan Suomi hetkeksi ja pohditaan vaikkapa Saksaa, jossa liittokansleri on todennut monikulttuuriprojektin epäonnistuneeksi. Mitä SIELLÄ tulisi nyt tehdä? Tähän ei oikein vastausta saa mistään.

En todellakaan tiedä, mitä Saksassa pitäisi tehdä. Ehkä rukoilu voisi vielä auttaa. Suomessa voidaan kuitenkin tehdä vielä paljonkin.

Martikainen

Quote from: Tuija on 19.01.2011, 03:22:47
En todellakaan tiedä, mitä Saksassa pitäisi tehdä. Ehkä rukoilu voisi vielä auttaa. Suomessa voidaan kuitenkin tehdä vielä paljonkin.

Saksassa tosin huomattava osa muslimimaahanmuuttajista, lähinnä turkkilaisia, ei ole integroitunut yhteiskuntaan edes kolmannessa polvessa. Niin älyttömältä kuin se kuulostaakin, niin monet koko ikänsä maassa asuneet eivät edes osaa puhua saksaa, vanhempansa kun hakevat puolisonsa Turkista ja kotona puhutaan vain turkkia. Sitten käydään asioilla turkkilaisten omistamissa liikkeissä, luetaan turkkilaisia lehtiä, katsotaan turkkilaisia tv-kanavia ja kaveerataan muiden turkkilaisten kanssa.

Koska nämä ovat edelleen lähinnä turkkilaisen kulttuuripiirin jäseniä, voisivat saksalaiset kenties saada nämä lähtemään maasta ihan vain maksamalla heille siitä. Kalliiksihan se tietysti tulisi, mutta tulisiko se lopulta kalliimmaksi kuin voimakkaasti kasvava valtio valtiossa joka ei jaa oikein mitään kantaväestön kanssa?

far angst

Quote from: Steinerlapsi on 19.01.2011, 03:18:28,,,,,No hyvä. Jos unohdetaan Suomi hetkeksi ja pohditaan vaikkapa Saksaa, jossa liittokansleri on todennut monikulttuuriprojektin epäonnistuneeksi. Mitä SIELLÄ tulisi nyt tehdä? Tähän ei oikein vastausta saa mistään.

Tuo olisi ihan oman säikeensä arvoinen kysymys.  Se varmaankin houkuttelisi esiin radikaalien mielipiteiden ohella myös väärän tunnuksen kirjoittelua.

Kysymys on hyvä: mitä tehdä tilanteessa, jossa yhtään hyvää ratkaisua ei ole, ja kaikki edes mitenkään mahdolliset ratkaisut ovat huonoja ja/tai epäeettisiä.

Aloittaako joku tästä oman säikeen maailmaa ja Suomea koskevana, ei vain Saksaa?
Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

weekendsoldier

Quote from: Tuija on 19.01.2011, 00:00:00
Juttelin siskoni kanssa monikulttuurista syksyllä. Kun olin esittelemässä tilastotietoja humanitaaristen maahanmuuttajien työllistymisen ongelmista, siskolleni tuli paha mieli ja hän kysyi, mitä ehdotan ratkaisuksi, jonkinlaisia keskitysleirejäkö?

Hitlerin työt ovat niin vahvasti iskostuneet meidän mieliimme, että siitä johtuen luulen, että ihmiset ovat äärimmäisen herkkiä leimaamaan rasistiksi, jos alan puhua: "Onko meidän pakko ottaa lisää somaleja maahamme, kun entisetkään eivät työllisty?"

Eli siskoni tuntuu ymmärtävän kyllä maahanmuuton ongelmat ja myöntää kanssani tosiasioina sen, että integroituminen länsimaihin ei ole onnistunut. Tähän saakka keskustelu on keskustelua. Mutta se punainen kangas tulee väliimme heti, jos kyseenalaistan sen, että tällaista politiikkaa jatkossakin harjoitetaan. Silloin ollaan siskon mukaan jo vaarallisilla vesillä ja rotuteorioissa, joista ei ole tosiaan pitkä askel keskitysleireihin. Ihmisvihaa ei pidä missään muodoissaan sallia, hän sanoo. Toisin sanoen Euroopan monikulttuuristuminen on väistämätön paha, jonka vastustaminen kuitenkin on rasismia.

Sitä se punaviherpiipertäjien jatkuva natsikortin heiluttelu teettää. Kun Persut ja kaikki muutkin maahanmuuttokriittiset leimataan jatkuvasti natseiksi, itsenäiseen ajatteluun kykenemättömät yhteiskuntatieteiden opiskelijat ja muut "suvaitsevaiset" hyppäävät heti seuraavaan johtopäätökseen:

Persu = natsi >>> Persujen politiikka = natsien politiikkaa >>> Persut pääsevät valtaan = Rotulainsäädäntö ja keskitysleirit Suomeen.

Tuomas2

Quote from: Ystävä on 19.01.2011, 01:07:10
Ketjun aloittajaa neuvoisin, että ei kannata alkaa inttää sellaisen henkilön kanssa, joka on täysin vakuuttunut mielipiteestään. Parempaan tulokseen voi päästä, kun hienovaraisesti kertoo että on pohtinut jonkin verran asiaa, kertoo pari validia pointtia ja että näiden johdosta tullut tulokseen x.

Minä jättäisin tuon johtopäätoksen tekemisen kuulijalle. Parempi että saavat itse tajuta pointin kuin että jäisi edes mielikuva että rasisti-fasisti yrittää aivopestä kylmillä faktoilla.

IDA

Quote from: Emperor on 19.01.2011, 02:55:30
Ideologiaahan se on. Eräänlaista yhteiskuntafilosofiaa. Käytännön asioihin keskittyminen ei ole mitenkään poissulkevaa. Minkälainen ideologia ei koske käytäntöä?

Siis tietenkin ideologia koskee myös käytäntöjä. Asioita voi kuitenkin lähestyä niin, että ei pidä ideologista puhdasoppisuutta niin arvossa, vaan laitta käytännön seikat sen edelle.

Puhdas kriittisyys harjoitettua politiikkaa, jota muuten nykyään harjoitetaan lähinnä ideologisin perustein, kohtaan ei välttämättä luo omaa ideologiaansa. Ideologinen taso on hyvä olla olemassa, jotta tiedetään mitä tavoitellaan. PS:llä se on lähinnä kansallismielisyyttä joustavalla, käytännön kysymyksiin vastaavalla tavalla.

Esitin jo esimerkiksi kommunismin, joka kyllä koski käytäntöjä, mutta leijaili niin ideologisissa yläpilvissä, että vain sotki niitä. Hyvin surullisin seurauksin. Kommunismi oli tietyssä mielessä puhtaan akateeminen ideologia, joka eli akateemisesta keskustelusta, mutta ei ollut älyllisesti kosketuksissa muovaamansa ja johtamansa todellisuuden kanssa. Ideologiasta syntyi ilmoitus, että pitää teollistaa, joten ei ollut niin väliä, jos muutamia miljoonia kuoli nälkään.

En siis tarkoita, että akateemisuus olisi millään tavoin huono juttu, mutta poliittisen puolueen on parempi olla tapapainoisesti kosketuksissa myös ei-akateemiseen maailmaan ja tässä mielessä PS toimii minusta hyvin asioiden ja ideoiden noustessa puolueessa enemmän alhaalta ylöspäin kuin päinvastoin. Näin siis minusta; myönnän kyllä olevani PS:n suhteen puolueellinen.

Semiurbaani

Quote from: Tuija on 19.01.2011, 03:11:21

Tämä ylläoleva viesti selittääkin tuhatta omaa sanaani paremmin aloitusviestissä ihmetellyn ilmiön.

Suomalainen perushenkilö on äärimmäisen naiivi ja yhteiskunnallisesti sivistymätön. Hän viljelee kliseitä ja yleistyksiä. Siitä huolimatta, että hänellä on peruskoulun tai jopa lukion yhteiskuntaopin opinnot pohjana ja päivänpolitiikkaa tulvii tiedostusvälineiden tuutista. Hänestä on kivempi uskoa johonkin Pelastajaan kuin siihen, että kahdensadan sählärin monipuoluekokous saisi jotain kunnollista aikaan siellä eduskuntatalossa. JOKU lopettaisi humanitaarisen maahanmuuton Suomeen ensi vaalien jälkeen. Juu, jossaain rinnakkaistodellisuudessa ehkä.

Äärimmäisen huvittava ajatus kaiken lisäksi on, että juuri Perussuomalaiset saisivat kaiken vallan ja tekisivät yksissä tuumin jonkin muutoksen. PS on huomattavan vilpitön ja hyväätarkoittava, mutta äärettömän epäyhtenäinen ja kokematon porukka. Jos se saisi äkkiä valtaa, nähtäisiin sekaannus ja ilmiriita, iltapäivälehtien huippumenekit muttei mitään yhteiskunnallista muutosta. Eduskunnassa kun ei olisi PS:n paikoilla sataakahtakymmentä Timo Soinia, vaan todella sekalainen seurakunta.

Lapsenusko vaan on niin kivan simppeliä. Jos Kokoomus saisi vallan niin se tekisi Sitä, SDP tekisi tätä ja Keskustan vaalivoitto merkitsisi tuota. Jokainen noista on saanut tilaisuutensa, mikä on muuttunut?
"- Aiheen tarkkarajaisuus tekee siitä vaikeasti määriteltävän "

aea

No niin, hei taas.

Ensiksikin haluan kiittää keskusteluun osallistuneita, täällä on monia todella hyviä ja ajatuksia herättäneitä vastauksia.

Sain tuossa eilen itsekin jonkinlaisen ahaa-elämyksen: minähän olen itse 28-vuotias, mikä taas puolestaan tarkoittaa sitä, että olen muutaman vuoden (2-8 v.) vanhempi kuin suurin osa niistä henkilöistä, jotka ovat esittäneet aloitusviestissäni esiteltyjä näkemyksiä. Yksikään ko. näkemyksiä esittäneistä ei ole ollut yli 30-vuotias. (Yli 30-vuotiaillakin olen kohdannut jossain määrin samansuuntaisia näkemyksiä, mutta enemmän tai vähemmän lievennyttyinä; yli 30-vuotiaat tuntuvat pääsääntöisesti ymmärtävän, että jotain tälle maahanmuuttoasialle tarttis ihan oikeasti tehdä, että nykylinjalla ei kannata jatkaa.) Voisiko tässä olla mukana jonkinlainen ikä- tai sukupolvikuilu?

Ikäkuilun merkitys on selvä; vanhetessaan ihminen yleensä viisastuu ja muuttuu vähemmän idealistiseksi ja vähemmän ehdottomaksi. Se, mitä ahaa-elämykseni varsinaisesti koski, on tuo sukupolvikuilu - tämän päivän 20-26 -vuotiaat ovat käyneet peruskoulunsa ja lukionsa aikana, jolloin opetussuunnitelmaan (tai ainakin siihen käytännössä tapahtuvaan opetukseen) on kuulunut aimo annos ns. suvaitsevaisuuskasvatusta (lue aivopesua) ja monikulttuurisuuden varauksetonta ylistystä.

Itse olen käynyt peruskouluni 80- ja 90-luvuilla, yo-lakin sain keväällä 2002; kaikki kolme kouluani (ala- ja yläaste + lukio) olivat aivan täysin vitivalkoisen ja perunanenäisen väestön kansoittamia. En muista, että millään noista kolmesta kouluasteesta olisi ollut yhtään ainutta minkään väristä maahanmuuttajaa.

(Huom., esim. ala-asteellani Espoossa oli 550-600 oppilasta; en todellakaan tiedä, mistä itse kunkin vanhemman olivat kotoisin/lähtöisin. Minusta ko. asialla ei ole edes merkitystä, vaan olennaista pointtini kannalta on se, että kaikki lapset olivat suomea äidinkielenään puhuvia ja abouttiarallaa samaan arvomaailmaan kasvaneita.)

Mistään kulttuurien välisistä törmäyksistä ei oltu kuultukaan, eikä mitään erillistä ns. suvaitsevaisuuskasvatusta tarvittu - suvaitsevaisuus oli vielä siihen aikaan (siinä ympäristössä) itsestäänselvyys. Nykyäänhän näin ei ole, tosin tämä kyllä johtuu (minun mielestäni) lähinnä siitä, että sana suvaitsevaisuus on tosiaan tänä päivänä saanut aivan uusia ulottuvuuksia...tästä on oma ketjunsa toisaalla tällä forumilla, eikä siitä tässä enempää.

Sekava lätinäni tiivistettynä:

Minä olin jo ulkona sekä peruskoulusta että lukiosta siinä vaiheessa, kun tämä nykyinen suvaitsevaisuuskasvatuskiima ja maahanmuuton/maahanmuuttajien varaukseton ihailu ja ylistys aloitettiin oikein tosissaan. Ei tarvitse olla kuin muutamaa vuotta nuorempi henkilö kyseessä, ja tilanne voi olla aivan toinen.

Toinen minua tätä aivopesulta suojannut asia on tuo mainittu elin- ja kouluympäristön valkoihoisuus ja perunanenäisyys; ns. suvaitsemiskasvatukselle ei kertakaikkiaan ollut mitään pakottavaa tarvetta.

Jotenkin tulee väkisinkin mieleen, että jos koulun tärkein pedagoginen tehtävä on kasvattaa oppilaista ns. suvaitsevia ja etnistä värinää sokeasti palvovia monikultturisen yhteiskunnan työmuurahaisia, niin kriittisen ajattelun ja itsenäisen tiedonhaun opettaminen ovat saattaneet jäädä ehkä hieman aiempia vuosia vähemmälle...sattuneesta syystä.

rapa-nuiv

Quote from: aea on 18.01.2011, 23:27:40

1) Jos PS pääsee asioista päättämään, tullaan kaikki, siis todellakin AIVAN KAIKKI ulkomaalaiset ja ulkomaalaista syntyperää olevat, Suomessa asuvat henkilöt karkoittamaan Suomesta välittömästi. Viimeistä myöten ja pysyvästi.

(Tästä väitteestä esiintyy kaksi varianttia; toinen on täsmälleen se, mitä tuossa yllä lukee, toinen on sama kuin yllä, mutta sillä lisäyksellä, että karkoitus ja maahantulokielto koskee myös turisteja. Kyllä, ihan oikeasti (!))

Ja oliko tämä vastaajan mielestä
a) hyvä asia
b) paha asia
?
;)

että jos PS pääsee asioista päättämään, niin [jokin ylläesitetyistä vaihtoehdoista 1, 2 tai 3]?". Tähän olen saanut vastauksena että "kyllä, juuri näin siinä tulee tapahtumaan".

Tuohon tyyliin minäkin saattaisin vastailla, jos itseäni puolta vanhempi kiilusilmämummeli äityisi sarnaamaan.  - Silloin ennevvanhaan omina opiskeluaikoina 80-/90- luvulla nämä oli yleensä jehovia tai maitobaarilaisia.

Heittäytymällä tyhmäksi niistä yleensä pääsi eroon.

Kaikki yritykseni kumota näitä väittämiä, esittää faktoja tai haastaa vastapuoli itse tarkistamaan, että pitääkö hänen näkemyksensä paikkansa ovat valuneet kuin vesi hanhen selästä. Mitä tahansa olen sanonut, vastapuoli on ilmoittanut, että hän tietää asian vuorenvarmasti.

Tottakai ;)

Kun sitten olen ystävällisesti ilmoittanut, että voimme kaikin mokomin vaihtaa puheenaihetta heti, kun hän on vastannut pyyntööni koskien konkreettisia todisteita, on seurauksena ollut jokin seuraavista:

a) vastapuoli jatkaa valitsemastaan toisesta puheenaiheesta (nyt jo hieman aggressiivisempaan ja vaativampaan sävyyn), tai

khm

b) vastapuoli hyppää lennosta johonkin kolmanteen puheenaiheeseen, tai

khm

c) vastapuoli jättää minut kuin nallin kalliolle ja alkaa keskustella varsin innokkaasti jonkin toisen huoneessa olevan henkilön kanssa.

(* cough, cough *)

(*  Hint! Hint! *)

Kun sitten olen toistanut pyyntöni 4-7 kertaa,
Krhhm!
Krrrhm!

KRRR- KRRÖHHMMM!

on tapahtunut jompi seuraavista asioista:

a) vastapuoli poistuu yks'kaks kokonaan näyttämöltä kiireisiinsä vedoten, ja minä jään täysin kokonaan ilman minkäänlaista vastausta, tai

( rykimistä ja hienovaraista vihjailua )

on oikeasti ihan helkutin vaikea uskoa, että KENELLÄKÄÄN voisi olla noin älyvapaita käsityksiä

Tulee omilta opiskeluajoilta vastaava tapaus mieleen:
Surusilmähippi tuli keräämään adressia aarnimetsien suojeluun.
Kaverini tokaisi ykskantaan
" - Mun mielestä kaikki puut pitäisi ikimetsistä kaataa.
  Niistä pitäisi tehdä paperia.
  Ja sille paperille painaa seteleitä."

Kuului tuskahtunut "VOI EI!" ja surusilmähippitytön silmät valahtivat , jos mahdollista , vieläkin astetta surullisemmiksi .
;D
Jaxuhali !

aea

Quote from: Jari Leino on 20.01.2011, 21:52:30

Jos persut pääsevät valtaan, kaikki ikuiset opiskelijat pistetään työleirille.

;D

prestionat

Kaikki maan asukkaat, jotka eivät ole hankkineet ammattia taikka työtä, pitää pistää työleirille, jossa ravintoterapeutti on laskenut ruuan kulutuksen ja fysioterapeutti ahkeruuden. Työleiriläiset voisivat niittää kaislaa ja talvella puhaltaa pillillä avantoon happea.

gml

Haluaisinkin nyt tietää, että onko muilla live-elämän havaintoja, joissa vastapuoli on kivenkovaan uskonut johonkin seuraavista väittämistä:

Minä voin täältä kukkahattupuolelta sanoa, että minulla ei ainakaan mitään tuollaisia käsityksiä ole PS:stä. Sellainen kuva minulla on, että PS on työtätekevien, vähäosaisten ja yhteiskunnassa muulla tavalla heikossa asemassa olevien puolella. Joskus kun luin jotain periaateohjelmaa (vai oliko sääntöjä) niin tuli sellainen olo, että meidän puolueyrityksellä (Maailmanpuolue) voisi olla ihan samankaltaisia periaatteita mutta sillä erolla, että ne koskisivat kaikkia maailman ihmisiä eikä vain suomalaisia.

Itse näkisin heikossa asemassa olevien puolella olemisen ihan eri kokoluokassa tärkeänä asiassa kuin maahanmuuttokriittisyyden. Minun mielestäni siis ei väkisin tarvita sellaista vastakkainasettelua, että maahanmuuttajat vastaan köyhät kun todellisempi ongelma on ikuiset talouskasvattajat ja markkinakapitalisti-idealistit, jotka tekevät pitkällä tähtäimellä meidän (lähes) kaikkien elämästä kurjempaa.
Mikael Lönnroth

Lasse

Quote from: Inna on 21.01.2011, 00:34:34
Quote from: Jari Leino on 21.01.2011, 00:27:15
Quote from: Hohtava Mamma on 21.01.2011, 00:05:54
Missä tälle leirille voi ilmoittautua ?  :P

http://www.pakkotoisto.com/yleinen-keskustelu/61969-hanna-partanen-air/

OT. On ihan nätti, mutta kertoo haastatteluissa pakostaan päästä NYT syömään tai saa itkuraivarit. On siis todella huono ruokavalio tuolla ravintoterapeutilla, ei kenenkään pitäisi saada raivareita parin tunnin syömättömyyden vuoksi, ellei ole sairas.

Hannan kannattaisi kokeilla soturidieettia...
http://www.harjoittelu.net/ravinto-soturidietti.html

--Lasse
NOVUS ORDO HOMMARUM

Jouko

Kuopiossa on Hanna Partasen nimeä kantava Kalakukkoleipomo. Lienee kaikkein tunnetuin ja paras. ;D
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Martikainen

75D ja 85F? Hämmentävää salakieltä.  :)

ukdoesntwork

Quote from: Tuija on 19.01.2011, 00:20:02
Quote from: junakohtaus on 19.01.2011, 00:02:39
Ongelma on siinä, että natseja ei tahdo riittää vastustettaviksi, joten niitä pitää keksiä. Tarkoitan tätä.

Länsimaat kulttuuripiirinä eivät ole vielä ollenkaan päässeet irti toisesta maailmansodasta ja yliopistopiireissä angloamerikkalainen vaikutus on voimakkain.

Sanotaan, että oikeita rasisteja ei ole kuin äärimmäisen muutama. Minun suvussani löytyy mies, joka aivan selvinpäin ja täydessä ymmärryksessä ilman provosointia on minulle kertonut vakavissaan mielipiteensä, että Hitlerin työ jäi kesken. Hänen

mielestään kaikki juutalaiset tulisi tappaa yhä tänäänkin ja hän vihaa neekereitä ja Israelin valtiota. Kyseessä on keski-ikäinen hyvin koulutettu Suomen kansalainen. En tiedä, mitä puoluetta hän äänestää, mutta jos hän vaikka kertoisi äänestävänsä Perussuomalaisia, niin jossain määrin ymmärrän sen, että siskoni hyppii seinille välittömästi, kun keskustelu sisältää minkään etnisen ryhmän negatiivisten piirteiden arvioimista, sillä hän pelkää ihmisvihan ryöpsähtämistä valloilleen.

Quote from: Tintto on 19.01.2011, 00:04:30
Mikä on sitten sitä todellista hyödyllistä tiedettä?

Minun mielestäni lääketiede on hyödyllinen tiede. Kaikki muu on enemmän tai vähemmän hömppää.
Niin todella, oikeita rasisteja on todella vähän ja niitä ketkä on, ei kyllä millään jatkuvalla asennekasvatuksella muuteta, täysin turhaa yrittää 'kitkeä kaikkea rasismia'. Jostain syystä maanis-depressiivinen narsisti tuttuni,kuultuaan islam-kriittiset kantani alkoi kertomaan päästä keksittyjä tosi liioteltuja juttuja miten hän hakkaa ulkomaalaisia kaiken aikaa, ihan kuin minä niitä haluaisin kuulla ;D