News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Milla Hannula: "Maassa maan tavalla"

Started by Argon, 14.01.2011, 18:34:50

Previous topic - Next topic

IDA

Quote from: tapio on 01.03.2011, 14:47:45
Olen seurannut Jalosen kirjoituksia tod.orgista ja olen usein kummastellut, mistä hän on saanut niin hirveän Halla-aho-kammon.

Itse olen tosiaan ihmetellyt samaa. Pitäisiköhän Halla-ahofobia ottaa jo EU:n tautiluokitukseen islamofobian rinnalle eräänlaisena suomalaisen tautiperimän mukaisena ilmentymismuotona tästä vakavasta sairaudesta?

Milla sentään oikeasti kritisoi Jussia aikanaan, Jalonen sen kuin jankuttaa :)

Jussi Halla-aho

Quote from: IDA on 01.03.2011, 13:42:01
Jussi Jalosen pakkomielteinen Jussi Halla-aho-kammo tekee tuosta arvostelusta aika turhan.
Olen seurannut Jalosen kirjoituksia tod.orgista ja olen usein kummastellut, mistä hän on saanut niin hirveän Halla-aho-kammon.

Jalosen Jussi haluaisi olla olemassa. Hänestä on ikävää, ettei kukaan ole kuullut Jalosen Jussista. Saadakseen huomiota Jalonen perustaa silloin tällöin blogin, ja sitten, kun kukaan ei noteeraa, hän lopettaa bloginsa kovaäänisesti. Kun kukaan ei noteeraa tätäkään, alkaa ahdistaa.

Jalonen roikkuu lahkeessani siinä toivossa, että osa huomioarvostani ropisisi hänen päälleen. Onhan näitä nähty, ei Jalonen ole ainutlaatuinen lieveilmiö.

Todorg on Jalosen kannalta tyydyttävä ratkaisu. Yleisö ja fanijoukko nyt ei ole laadukkainta (eikä runsainta) mahdollista, mutta kuten sanonta kuuluu, sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas. Ja mieluummin ensimmäisenä Capuassa kuin toisena Roomassa, kuten Caesar (tai joku) sanoi.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Sanglier

Virtuaalipeniskateus on kamala asia. Tosin kukapa ei haluaisi olla tunnettu, puhuttu, arvostettu, jopa palvottu, ja saada nimensä historiaan.

Veikko Suvanto

Quote from: Jussi Halla-aho on 02.03.2011, 12:02:29
Jussi Jalosen pakkomielteinen Jussi Halla-aho-kammo tekee tuosta arvostelusta aika turhan.

Jalosen Jussi haluaisi olla olemassa. Hänestä on ikävää, ettei kukaan ole kuullut Jalosen Jussista. Saadakseen huomiota Jalonen perustaa silloin tällöin blogin, ja sitten, kun kukaan ei noteeraa, hän lopettaa bloginsa kovaäänisesti. Kun kukaan ei noteeraa tätäkään, alkaa ahdistaa.

Jussi Jalonenhan tunnetaan suorastaan Puolassa asti. Hänen Suomen-kirjeitään julkaistaan silloin tällöin Puolan arvovaltaisimmassa (katolisessa) viikkolehdessä Tygodnik Powszechnyssä. Odotan jo innolla huhtikuuta ja Jalosen speciaali-raborttia eduskuntavaaleista :)
Mon front est rouge encor du baiser de la Reine ;
J'ai rêvé dans la grotte où nage la Sirène...

IDA

Quote from: Veikko Suvanto on 02.03.2011, 20:02:29
Jussi Jalonenhan tunnetaan suorastaan Puolassa asti. Hänen Suomen-kirjeitään julkaistaan silloin tällöin Puolan arvovaltaisimmassa (katolisessa) viikkolehdessä Tygodnik Powszechnyssä. Odotan jo innolla huhtikuuta ja Jalosen speciaali-raborttia eduskuntavaaleista :)

Ei ihme, että autuas Johannes Paavali II pettyi Puolan kehitykseen ;)

Vasarahammer

Olen odottanut Jaloselta laadukasta maahanmuuttokritiikin kritiikkiä ja islamofobien irrationaalisten pelkojen kumoamista. Luulen, että joudun odottamaan vielä pitkään.

Päivystävän dosentin uralla ylimielisyys pitäisi pystyä peittämään paremmin, kuin mihin Jalonen pystyy. Toveriverkko ei pelasta, koska jäsenkirja ei ole oikean värinen.
"The trouble with our liberal friends is not that they're ignorant; it's just that they know so much that isn't so." -Ronald Reagan

risto

Quote from: Vasarahammer on 02.03.2011, 20:59:28
Olen odottanut Jaloselta laadukasta maahanmuuttokritiikin kritiikkiä ja islamofobien irrationaalisten pelkojen kumoamista. Luulen, että joudun odottamaan vielä pitkään.

Samat mietteet. Hyvää kritiikin kritiikkiä tarvittaisiin, mutta valitettavasti Jalosesta ei vain taida olla tähän. Hän on liian hapan, vihainen ja katkera kyetäkseen älykkääseen kritiikkiin, kun kohteena on maahanmuuttokritiikki. Selväjärkisyyden puuska Jalosella koittaa, kun siirrytään muihin aiheisiin. Toki näissäkin aiheissa Jalosella on aivan kuin pakkomielteenä sisällyttää teksteihinsä merkityksetöntä nippelitietoa ihan vain sanoakseen, että "mä muuten tiedän tämänkin asian ja olen siitä erittäin ylpeä".

Yritin joskus erittäin huonolla menestyksellä viritellä järkevää keskustelua Jalosen kanssa tod.orgissa, mutta mainittu katkeruus tai peniskateus ilmeisesti muodostui esteeksi.

Jalonen muuten käyttää Halla-ahosta johdonmukaisesti nimitystä "filologi" tai pidemmästi "eiralainen filologi". Olen aina kuvitellut sen liittyvän siihen, että Jaloselle tekee äärimmäistä tuskaa kirjoittaa Halla-ahon nimeä, mutta asiaan liittyy ilmeisesti jälleen myös peniskateus: Jalonen on itse edelleen pelkästään vaivainen lisensiaatti, ei tohtori. Tästä syystä Jalonen ei voi käyttää nimitystä "tohtori Halla-aho", vaan korkeintaan "filologi Halla-aho".
"JH-a:n ei suurmoskeijalle oli niin pitkä ja perusteellinen, että tyhmimmät luulivat sen olevan kyllä." -Faidros.

Jussi Halla-aho

Nyt muistinkin, että sain joskus yhteiseltä tuttavaltamme lahjaksi Puolan-Venäjän-sotaan osallistuneen Kaarlo Kurkon puolankieliset muistelmat (Cud nad wisla, valitan härpäkkeiden puuttumista), joihin Jalonen on kirjoittanut esipuheen. Ihan ok, joskin ansio kuulunee pikemmin aiheen kiinnostavuudelle kuin Jalosen tutkijan- tai kirjoittajanlahjoille.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Juho Eerola

Quote from: Jussi Halla-aho on 02.03.2011, 12:02:29

Jalonen roikkuu lahkeessani siinä toivossa, että osa huomioarvostani ropisisi hänen päälleen. Onhan näitä nähty, ei Jalonen ole ainutlaatuinen lieveilmiö.

Todorg on Jalosen kannalta tyydyttävä ratkaisu. Yleisö ja fanijoukko nyt ei ole laadukkainta (eikä runsainta) mahdollista, mutta kuten sanonta kuuluu, sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas. Ja mieluummin ensimmäisenä Capuassa kuin toisena Roomassa, kuten Caesar (tai joku) sanoi.

Minä en tiennyt ollenkaan, että kuka on tämä Jalonen. Elokuussa pääsin ylen ykköseen erääseen keskusteluohjelmaan puhumaan kansallismielisyydestä. Tämä Jalonen oli samassa ohjelmassa. Kun eräs tuttavani kuuli kenen kanssa olin ohjelmaan menossa, hän käski vetämään Jalosta turpaan. Tsekkasin toki netistä miehen tiedot aika pintapuolisesti. Kun tapasimme sitten siellä Ylessä, oli minulle yllätys, että hän tunnisti minut ja myös se, että sen jälkeen hän on kommentoinut varsin vakavaan sävyyn muutamia kieli poskessa heittämiäni juttuja. En tiedä olisiko pitänyt varautua paremmin, mutta verraten sinisilmäisenä hänen kanssan samaan studioon astelin. Myöhemmin olen tajunnnut, että persut, Halla-aho ja maahanmuuttokritiikki ovat punainen vaate Jaloselle.

Ps. Minulle ei kuitenkaan jäänyt mitään negatiivista kuvaa miehestä. Ei sen enempää kuin muistakaan kanssani eri mieltä olevista lukutoukista.

Sanglier

Hell hath no fury like a bookworm scorned. Internetin historia on täynnä verivihollisia, vendettoja ja virtuaalista verta. Ihan normihommaa.

Vakavaksi menee vasta kun nettisoturin mielikuvitushirviöt nousevat näytöltä kummittelemaan reaalimaailmaan. Ehkä ennen vaaleja saamme lukea tiedostusvälineistä Varman Tiedon äärikansallisten kuolemanpartioista jotka vainoavat akateemisia renttuja ja raittiusmiehiä. Tai mulattihomoja.

Ant.

Jalosella olisi kapasiteettia teräväänkin kritiikkiin, mutta hän, samoin kuin ainakin kolmella nimimerkillä Todorgiin kirjoittanut kollegansa Köyry Väyränen, ei kykene minkäänlaisiin myönnytyksiin. Viha Halla-ahoa ja hommalaisia kohtaan on niin pohjatonta, ettei näissä nähdä mitään hyvää.

Tuon siiven kuvauksissa Halla-aho ja hommalaiset ovat jonkinlaisia pahantahtoisia kehitysvammaisia, jotka ovat ylipäätään huonoja kaikessa ja jotka kaikki ovat työttömiä. Tähän kun yhdistetään erilaiset keskitysleirifantasiat, joihin Jalonen tosin ei ole syyllistynyt, saadaan aikaan keitos, joka poikkeaa niin paljon oikeassa maailmassa tehdyistä havainnoista, ettei kovin suurta hyväksyjäjoukkoa ole odotettavissa. Ei, vaikka keitoksessa olisi mukana myös terveen kritiikin aineksia.

Täälläkin joku voisi vihapäissään kirjoitella, miten ikityötön ja kirjoitustaidoton Jalonen on perustanut Sveitsiin pankkitilin, jonne hän ohjaa puolet Suomen budjetista ja minkä takia kaikki Suomessa on huonosti ja tiet ovat liukkaita. Tai miten kaikki Suomen muslimit ovat rikollisia eikä yksikään heistä käy töissä. Varmaan siinä viha hetkeksi helpottaisi. Täällä suurin osa kirjoittajista kuitenkin ymmärtää, että valehtelemalla ja liioittelemalla tulee syöneeksi vain omaa uskottavuuttaan. Tätä Jalonen ja kumppanit eivät ole ymmärtäneet. Tai sitten he eivät välitä. Ehkä heillä on ensisijaisena tehtävänä purkaa turhautumistaan ja pahaa oloaan, eikä uskottavalla vaikuttamisella ole suurta merkitystä.
Homma is the new black.

Kokoliha

Quote from: Kasvokeskeinen on 01.03.2011, 13:36:45
Uutta arvostelua pukkaa:

http://agricola.utu.fi/julkaisut/kirja-arvostelut/index.php?id=1741

Arvostelu lähdeluetteloineen on tieteellisyydessään harvinaisen vakuuttava, ja täyttänee vaivatta Tampereen legendaarisen yliopiston - jossa esimerkiksi Anne Moilanenkin on saanut feministis-uskonnollisen herätyksensä - neutraalin ja laadukkaan tieteentekemisen kriteerit. Onko tuo joku Jussi Jalonen muuten kenties sukua kuuluisalle pirkanmaalaiselle asesepälle,Jyri Jaloselle , jonka käsitöinä valmistamat siluettipistoolit ja tarkkuuskiväärit ovat alalla jo käsite? Jos on, niin ei mikään turha jätkä ollenkaan.

Veikko Suvanto

Quote from: Jussi Halla-aho on 03.03.2011, 14:21:06
Nyt muistinkin, että sain joskus yhteiseltä tuttavaltamme lahjaksi Puolan-Venäjän-sotaan osallistuneen Kaarlo Kurkon puolankieliset muistelmat (Cud nad wisla, valitan härpäkkeiden puuttumista), joihin Jalonen on kirjoittanut esipuheen.

Härpäkkeet härpäkkeinä, mutta Wis?an eli Veikselin voisi sentään kirjoittaa isolla ;) Täytyypä etsiä tuo kirja jostakin, kuulostaa kiinnostavalta.
Mon front est rouge encor du baiser de la Reine ;
J'ai rêvé dans la grotte où nage la Sirène...

Jussi Halla-aho

Quote from: Veikko Suvanto on 03.03.2011, 20:43:10
Quote from: Jussi Halla-aho on 03.03.2011, 14:21:06
Nyt muistinkin, että sain joskus yhteiseltä tuttavaltamme lahjaksi Puolan-Venäjän-sotaan osallistuneen Kaarlo Kurkon puolankieliset muistelmat (Cud nad wisla, valitan härpäkkeiden puuttumista), joihin Jalonen on kirjoittanut esipuheen.

Härpäkkeet härpäkkeinä, mutta Wis?an eli Veikselin voisi sentään kirjoittaa isolla ;) Täytyypä etsiä tuo kirja jostakin, kuulostaa kiinnostavalta.

Przepraszam.

- nimim. sivullinen.

Almost human

Quote from: Almost human on 21.02.2011, 19:09:14
Quote from: sluippa on 21.02.2011, 18:17:43
Voiko olla niin, ettei pääkaupunkiseudun kirjastoissa ole yhtäkään kappaletta Milla Hannulan kirjaa? Ei ainakaan helmet.fin haulla löytynyt.

Tulossa on tulossa on, sisäpiirin tieto ;).

No nyt on saatavilla pääkaupunkiseudun kirjastoista: http://www.helmet.fi/record=b1983056~S9*fin
En ole ikinä pitänyt tätä faktoista keskustelemista mielenkiintoista. Faktat kun ei keskustelemalla muutu.
-Dan Koivulaakso

Portaat vievät sinne suuntaan minne niitä kävelee
-Saara Huttunen

Iloveallpeople

QuoteKriittisen myönteisesti maahanmuuttokriittisistä
...

Kirjailija tunnustaa rehellisesti suhtautuvansa "maahanmuuttorintaman toimintaan kriittisen myönteisesti" ja kertoo osallistuneensa toimintaan aiemmin. Mielestäni suhtautuminen myös näkyy tekstissä, mutta johdannon luettuaan lukija voi sitä odottaakin.

Kuitenkin tausta tuo myös ongelmia. Nyt kritiikki maahanmuuttovastaisia kohtaan jää vähäiseksi. Lähinnä internetin keskustelupalstoille keskittynyt toiminta esitetään lukijalle ennen kaikkea sananvapauskysymyksenä. Palstoilla esiintyvään rasismiinkin viitataan, mutta marginaalisena ilmiönä. Lisäksi maahanmuuttokriittisten painotukset näkyvät selvästi tekstistä, käytettyä kieltä myöten.

Varsinaisena tieteellisenä tutkimuksena tai todellisena maahanmuuttokritiikin historiana teosta on vaikea pitää. Teoreettinen viitekehys on sangen ohut ja tarkasteluaukko yhteiskuntaan liian kapea. Tosin tutkimukseksi kirjaa ei käsittääkseni ole tarkoitettukaan.

Jussi Kämäräinen

Etelä-Saimaa
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

mikkoellila

Quote from: Ant. on 16.02.2011, 10:28:11
Quote from: Jussi Halla-aho on 16.02.2011, 10:01:49
Olipa ihastuttavan neutraali ja viileä arvio.

QuoteKuinka viileän tieteellisesti tutkija sitten on pystynyt kohdettaan analysoimaan oman osallisuutensa puitteissa?

En ole huomannut, että tästä olisi oltu huolissaan ns. "maahanmuuttotutkijoiden" kohdalla.

Poikkeukselliseksi tilanteen tekee vielä se, että Hannula kertoo rehellisesti, mistä lähtökohdista hän asiaa lähestyy. Milloin Anna Rastas, Vesa Puuronen tai vaikka tämän jutun kirjoittanut Matti Mörttinen kertovat, että he kirjoittavat juttunsa ja "tutkimuksensa" kaikkea muuta kuin neutraaleista lähtökohdista?

Miksi esim. "maahanmuuttotutkija" Vesa Puuronen haluaa peitellä sitä tosiasiaa, että on SKP:n aktivisti?
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Emperor

Uusimmassa Tiede-lehdessä Marko Hamilon arvio kirjasta. Nuiviintumista havaittavissa.

torakka

Tuli eilen ostettua Elisa-kirja palvelusta tää tabletille. Saa metrossa lukea työmatkoilla. Millasia mielipiteitä tää kirja teissä herätti? itsse olen päässyt kohtaan jossa Aletaan puhua suomen-sisusta.

siviilitarkkailija

Minä en voi suositella tällaista luettavaksi kun en ole sitä lukenut enkä usko lukevani.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

O. M. Hietamaa

Suomalaisen kirjakaupan alennusmyynnistä voit nyt hankkia omaksesi tämän ansiokkaan historiateoksen vain 6:lla euroopanrahalla:
http://www.suomalainen.com/fi/Maassa-maan-tavalla-sku-P9789511248712

Ostaessani itse tuon kirjan 29. lokakuuta 2011 maksoin siitä 33 rahaa, mikä tietenkin oli törkeää kiskontaa ja täysin vastaan sitä ylevää periaatetta, että hyvän kirjallisuuden pitäisi olla edullisesti myös vähävaraisen rahvaan saatavilla. Koettelihan moinen riistohinnoittelu ankarasti jopa minunkin rikkauttani ja voimavarojani. Onneksi noista 1930-luvun pimeistä vuosista on sittemmin edetty niin pitkälle, että hinnan pudottua murto-osaan silloisesta luulisi melkein kenellä tahansa olevan riittävät resurssit. Täten kehotankin nyt kaikkia, joilla vielä on tämä aukko sivistyksessään, hankkimaan yksityiskirjastonsa täydennykseksi tuon välttämättömän alansa perusteoksen, jossa myös monet tämän forumin arvostetut jäsenet saavat äänensä kuuluviin.

törö

Quote from: siviilitarkkailija on 05.10.2012, 09:27:30
Minä en voi suositella tällaista luettavaksi kun en ole sitä lukenut enkä usko lukevani.

Mulla tuosta otsikosta tulee mieleen saudiarabialaisien islamilaisen lain asiantuntijoiden neuvot burkhakieltoihin suhtautumiseen. Jos on pakko asua maassa, jossa sitä ei saa käyttää niin sitä ei tarvitse käyttää, ja jos sitä kuitenkin haluaa käyttää niin voi muuttaa maahan, jossa sitä saa käyttää. Aika samaa logiikkaa heidän länsimaissa asuville muslimeille tarkoitetut neuvonsa ovat muutenkin noudattaneet.

Sitten ovat nämä tapaukset, joiden muka pitää tehdä rukoukset ajallaan vaikka missä tilanteessa, suunnittelematta sitä yhtään etukäteen. Islamilaisissa maissa sillä tyylillä pääsee pian poliisiasemalle ja salaisen poliisin kirjoihin ääri-islamistina.

Ei meillä ole mitään velvollisuutta antaa muslimeille erivapauksia, joita islamkaan ei heille anna.

Dallis11

Tietääkö joku mistä Millan tavoittaa? Asui ennen meilläpäin Porvoossa, mutta ei tiettävästi enää.

junakohtaus

Ei henkilötietoja esiin, kiitos.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

torakka

miks tollanen tyyppi arvostelee kirjoja :facepalm:

http://www.mtv3.fi/uutiset/kirjat/index.shtml/2011/09/1385352/milla-hannula-maassa-maan-tavalla-maahanmuuttokritiikin-lyhyt-historia

QuoteNäin suvaitsevaisena eurokansalaisena sanoisin, että kirja on helppolukuinen ja sopii mainiosti esimerkiksi krapulalukemiseksi. Lukemisen jälkeen kirjan voi heittää takkaan.

QuoteKommentoija on MTV3 Uutisten kotimaantoimittaja.

Hän mielellään kaiken käsiinsä saavan uuden tietokirjallisuuden.

Lukuharrastuksen tiellä on usein työ-perhe-ja sosiaalinen elämä, joten aivan kevyin perustein hän ei kirjaan tartu.

Hän myös mielellään kritisoi lukemaansa, koska tietää ettei itse olisi kovinkaan hyvä kirjailija.
:facepalm:

JT

Quote from: torakka on 11.03.2013, 09:08:07
Hän myös mielellään kritisoi lukemaansa, koska tietää ettei itse olisi kovinkaan hyvä kirjailija.
..mutta ei ole päässyt siitä yli.

Tietokirjojen polttamisesta fantasioivan tuhnuliston itku ja parku kovenee. Sekin on hyvä merkki.
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

torakka

Quote from: JT on 11.03.2013, 09:21:00
Quote from: torakka on 11.03.2013, 09:08:07
..mutta ei ole päässyt siitä yli.

Tuhnuliston itku ja parku kovenee. Sekin on hyvä merkki.

"aivan kevyin perustein hän ei kirjaan tartu"  ja "hyvää krapulalukemista"
kertoo mun mielestä osittain kys. ihmisestä sen että ei uskalla kohdata kertomusta nyky suomesta täysin selvällä päällä ;)

Alkuasukas

QuoteNäin suvaitsevaisena eurokansalaisena sanoisin, että kirja on helppolukuinen ja sopii mainiosti esimerkiksi krapulalukemiseksi. Lukemisen jälkeen kirjan voi heittää takkaan.

Täältä lisää Pauli-pojan ajatuksia. Osa ihan hauskoja:

QuoteEli otetaan tosiasiat tosiasioina. Romanikerjäläisille emme mitään mahda, koska heillä on oikeus oleilla maassamme EU-kansalaisstatuksen turvin.
Paskapuhetta. Oikeus oleilla ei ole oikeus kerjätä.

QuoteJopa aivan tavallisen suomalaisen työssäkäyvän romanin on vaikea vuokrata asuntoa vapailta markkinoilta, koska ennakkoluulot ovat ja pysyvät.
Vaikeuksia on ollut myös yksisarvisella, Joulupukilla ja Lumimiehellä.

http://blogit.mtv3.fi/hetkinen/author/paulipoutanen/
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

IDA

MTV3:ssa suvaitsevainen eurokansalainen tarkoittaa sitä, että on päässyt Allersin lehtiin kyttäämään Rihannan konserttia, lukemaan sen ympärillä pyöriviä juoruja ja raportoimaan niistä, jos löytyy sopiva kuva. Ei sen kummempaa.
qui non est mecum adversum me est

JT

Quote from: IDA on 11.03.2013, 09:33:09
MTV3:ssa suvaitsevainen eurokansalainen tarkoittaa sitä, että on päässyt Allersin lehtiin kyttäämään Rihannan konserttia, lukemaan sen ympärillä pyöriviä juoruja ja raportoimaan niistä, jos löytyy sopiva kuva. Ei sen kummempaa.

Älä unohda luontaisetuja, kuten vippareita Seiskan pikkujouluihin!
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)