News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

JM-K:n tiedotenurkka

Started by JM-K, 28.03.2009, 22:32:44

Previous topic - Next topic

Pawl

"Multicultural identification is the proclamation of victimization." -Sacks & Thiel

JM-K

Quote from: Nissemand on 18.04.2009, 10:41:14
Aktiivihommalaisten eli iltasatujen sivuilla on kohta iso juttu :D

Juu, laitoinkin jo Sannalle ja muulle medialle meiliä...

JM-K

Quote from: junakohtaus on 18.04.2009, 10:43:05
Ei taida lapa nousta täältä, mutta oma nimi sentään on pinossa mukana plus läheisen ihmissuhteen myös. Kaksi lisää on kuitenkin kaksi lisää 8)

JOKAINEN nimi on tärkeää. Muistakaa se!

EDIT: eli SINÄKIN olet ollut keräämässä niitä nimiä!

Ullanlinna

Jumalauta, nyt menen hierovaan suihkuun!  :D

Optimi

Oli niin Hommauttava luku, että vaatii ihan jääkylmän suihkun :-)
"Kukaan ei ole hyödytön,
aina voi olla edes
huonona esimerkkinä."

JM-K

Quote from: Ullanlinna on 18.04.2009, 10:45:59
Jumalauta, nyt menen hierovaan suihkuun!  :D

Älä vaan kiihotu / kiihota ketään siellä suihkussa. Itse kiihotuin äsken suihkussa niin perskeleesti. Tykkäsköhän naapurin ulkkisperhe nyt huonoa? Anteeksi, anteeksi ja vielä kerran ANTEEKSI!

EDIT: Samat sanat myös Optimille

Jeppe

Quote from: JM-K on 18.04.2009, 10:44:54
Quote from: Nissemand on 18.04.2009, 10:41:14
Aktiivihommalaisten eli iltasatujen sivuilla on kohta iso juttu :D

Juu, laitoinkin jo Sannalle ja muulle medialle meiliä...

Kuka väsää uutisen nopeiten? Kenen juttu on kiihottunein?  ???

Hessu

Tämä Homman jengi on loistavaa. Taitaa olla Suomen historian ensimmäinen netin kautta hoidettu ehdokkuus vaaleihin. Onhan toki ankaraa kenttätyötäkin mukana. Koko Suomi on mukana. Ajatelkaa, innostus vain leviää, kun faktat valkenevat kansalaisille.
Uskon valtavaan äänivyöryyn vaaleissa. Se tosin ei tule pelkästään uskomalla, vaan äänestämällä ja kehottamalla kaveriakin äänestämään. Vastaavaa koko kansan liikettä en muista nähneeni sitten Mauno Koiviston ensimmäisen presidenttiehdokkuuden. Tässä jengissä on voimaa ja pitoa.

Muistakaa, Jussi Halla-aho on ainoa todellinen vaihtoehto EU-vaaleissa. Muitakin nuivahkoja on, mutta ääni Jussille takaa viestin perille menon varmuudella. Eduskuntavaaleissa nousu jatkuu infernaalisena, mutta se on jo toinen juttu.

JM-K:n työ on hienoa ja kaikki korttien kerääjät ja allekirjoittajat ovat sankarillista väkeä. Lähes koko media on ollut vastassa ja varsinkin valtion "virallinen" pimittäjä eli YLEn uutistoimitus Helsingissä. Lisäksi syyttäjäviranomainen ja monet, monet muut.
Olen kuullut olevani rasisti, sika ja ennakkoluuloinen propellipää. Kiitos siitä kaikille "kehuja" antaneille jo tässä vaiheessa. Olen ottanut nimekkeet mielihyvällä vastaan, koska suomalaisen yhteiskunnan puolesta kannattaa sietää "kehuja".
Täytyy kuitenkin muistaa, että kovin urakka on vielä edessä. Oikeaa tietoa maahanmuutosta täytyy kertoa aina kun se on mahdollista, muuallakin kuin täällä forumilla. Tietämättömät täytyy saada tietoisiksi. Näin hieno porukka onnistuu missä vaan, siitä olen täysin vakuuttunut. Pidetään rauta kuumana, Jussi astuu estradille sitten kun on oikea hetki.

Teen epävirallista analyysiä viime kunnallisvaaleista Jussin osalta, koska joillain palstoilla on ollut virheellistä ja harhaanjohtavaa tietoa. Onko jossain päin Hommaa analysoitu Helsingin vuoden 2008 kuntavaaleja? Pistäkää vastausta tähän ketjuun linkityksineen, jos jotain löytyy.

Koepotkupallo

Quote from: Hessu on 18.04.2009, 10:55:13
Teen epävirallista analyysiä viime kunnallisvaaleista Jussin osalta, koska joillain palstoilla on ollut virheellistä ja harhaanjohtavaa tietoa. Onko jossain päin Hommaa analysoitu Helsingin vuoden 2008 kuntavaaleja? Pistäkää vastausta tähän ketjuun linkityksineen, jos jotain löytyy.

Halla-ahon vieraskirjan arkistosta löytynee vielä Jussin saamat äänet kaupunginosittain.

Rehellinen lapinmies on myös yrittäjä-lakimies, varatuomari, suunnistaja, aloittaja, kenttäjuristi, juristi, auktorisoitu lakimies, varatuomari, juristi ja pelle.

Jepulister

Pari kolme tuhatta kannattajakorttia on vaikuttava saavutus nykyaikana, kun kaikenlainen yhteiskunnallinen osallistuminen ja varsinkin oman nimensä likoon laittaminen on epäsuosittua.

Tähän on kuitenkin vielä matkaa:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Suuri_adressi

...pitäisi saada reilut miljoona nimeä, ja pelkällä feissaamisella. Ilman sähköisiä apuvälineitä. Tämän viestin tarkoitus ei ole vähätellä JMK:n urakkaa, mutta ehkä vähempikin määrä ylisanoja riittäisi. Kiitos kuitenkin Mäki-Ketelälle. Kyllä tällä urakalla jo historiankirjoihin pääsee.

Onkko

Quote from: Koepotkupallo on 18.04.2009, 10:57:50
Quote from: Hessu on 18.04.2009, 10:55:13

Halla-ahon vieraskirjan arkistosta löytynee vielä Jussin saamat äänet kaupunginosittain.

(http://users.pelikaista.net/~onkko/rosentitresize.jpg)

Hessu

Quote...pitäisi saada reilut miljoona nimeä, ja pelkällä feissaamisella. Ilman sähköisiä apuvälineitä. Tämän viestin tarkoitus ei ole vähätellä JMK:n urakkaa, mutta ehkä vähempikin määrä ylisanoja riittäisi. Kiitos kuitenkin Mäki-Ketelälle. Kyllä tällä urakalla jo historiankirjoihin pääsee.

Kannattanee muistaa, että tuolloin ( v. 1899 )takana oli melkein koko kansa. Nyt lähtötilanne on lähes päinvastainen ja poliittinen  aktiivisuus on toisenlaista. Ehkäpä tarkoitit kirjoituksellasi vain jarruttaa "liiallista" innostusta.
Jarrutteluun ei ole enää mitään aihetta. Nyt saa palaa. Nousujohteisesti. Suomalainen saa iloita menestyksestä eikä tarvitse jurottaa nurkassa, vaikka kuinka tekisi mieli huutaa hurraata. Tärkeintä on, että ehdokas pitää tassut maassa ja taustajoukot osaavat reagoida tilanteeseen oikein.

Nyt on pakko lähteä juoksulenkille, fiilis on huipussaan.

Pekka walden

Tuon sulle ainakin 20-30 nimee huomenna markkinoille. Nuivien sotapäälliköt saapuvat paikalle...

Supersymmetria

Quote from: JM-K on 18.04.2009, 10:38:49
Käsi pystyyn, kuka on ollut mukana keräämässä Halla-aholle 2455 kannattajakorttia?

Nolona myönnän, etten omaa korttiani harkinnan jälkeen lähettänyt. En halunnut tuoda nimeäni julki tässä yhteydessä, sillä pelkään nimilistan väärinkäyttöä. Tiedän, etten ole ainoa akateeminen Helsinkiläinen, joka ajattelee näin.

Tärkein on nyt tehty: olette saaneet Jussin ehdolle, jotta me pelkuritkin voimme osoittaa hänelle tukemme vaalisalaisuuden varjoissa...ja meitä on paljon! Omassa ystäväpiirissäni on kymmeniä toistaan nuivempia, joukossa useita työperäisiämaahanmuuttjia (niitä oikeita siis), joiden uskon antavan äänensä Jussille.

Muuten: Punavuoren vastaanottokeskus herätti useita naapureitani täällä Etelä-Helsingissä. Hernesaaren piikkienjakelukeskus toi arkeemme sekopäiset narkkarit, nyt pelätään uusia ongelmia. En tiedä yhtäkään paikallista, joka olisi tyytyväinen uuteen keskukseen. Lyhyiden keskusteluiden perusteella "yhden asian mies" saattaisi saada melkoisen äänisaaliin kotikonnuiltaan Eirasta, Ullanlinnasta, Punavuoresta, Kaartinkaupungista..

Nöyrä kiitos kaikille teille nimiä keränneille. Erityiskiitos tietysti puuhamies JM-Klle, upeaa työtä!

Jepulister

Quote from: Hessu on 18.04.2009, 11:28:22Ehkäpä tarkoitit kirjoituksellasi vain jarruttaa "liiallista" innostusta.
Jarrutteluun ei ole enää mitään aihetta. Nyt saa palaa. Nousujohteisesti. Suomalainen saa iloita menestyksestä eikä tarvitse jurottaa nurkassa, vaikka kuinka tekisi mieli huutaa hurraata. Tärkeintä on, että ehdokas pitää tassut maassa ja taustajoukot osaavat reagoida tilanteeseen oikein.

Osittain juuri tätä tarkoitin. Ollaan vapaasti innostuneita mutta ei anneta turhaan aihetta tehdä hommalaisista julkista pilkkaa. Päätavoite lienee äänimäärän maksimoiminen, ja sen kannalta on merkitystä muillakin asioilla kuin kampanjoitsijoiden omalla innostuksella.

Tämä ei ole mitenkään ainutlaatuinen saavutus, vaikka erinomainen toki.

Olkinukke

Quote from: Supersymmetria on 18.04.2009, 11:38:44
Käsi pystyyn, kuka on ollut mukana keräämässä Halla-aholle 2455 kannattajakorttia?

Nolona myönnän, etten omaa korttiani harkinnan jälkeen lähettänyt. En halunnut tuoda nimeäni julki tässä yhteydessä, sillä pelkään nimilistan väärinkäyttöä. Tiedän, etten ole ainoa akateeminen Helsinkiläinen, joka ajattelee näin.

Et suinkaan ole harvinainen palstalainen. On aivan selvä, että teitä lampaita on tällä foorumilla edelleen merkittävä määrä. Tulevia dhimmejä kaikki tyynni.

ämpee

Oletan, että 2455 luo nostetta jo itsessään, "voittajatiimissä" on vetoa.

Hieno Homma^^^ J M-K !!1! Se oli sellainen "miehen työ" johon moni mies ei pysty !!!!
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

ämpee

Quote from: Olkinukke on 18.04.2009, 11:54:17
Quote from: Supersymmetria on 18.04.2009, 11:38:44

Et suinkaan ole harvinainen palstalainen. On aivan selvä, että teitä lampaita on tällä foorumilla edelleen merkittävä määrä. Tulevia dhimmejä kaikki tyynni.

Aika rumasti sanottu, johan siellä luvattiin, että äänestyskopin intimiteettisuojassa Mestari tulee saamaan kaiken kannatuksen.
Ymmärrän erittäin hyvin niitä, jotka "suvaitsevaiston" puristuksessa joutuvat päivittäin hankkimaan leipänsä niin itselleen kuin perheelleensäkin, ei siinä paljoa huvita riskeerata tulevaisuuttaan pelkän mielipiteen vuoksi.
"Suvaitsevaiset" käyttävät häikäilemättä kaikkia keinoja niitä vastaan, joita he edes luulevat vastustajikseen, tästä on Hommassa^^^kin esimerkki, eli jos yhdellä meilillä pääsee "nauttimaan" koko maan kattavasta julkisuudesta, niin millaisen toiminnan siellä "filtin alla" laukaisee väärään kannattajayhdistykseen kuuluminen ?

Maamme sairastaa erittäin pahasti, kun mielipiteistäkin voi joutua vaikeuksiin.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Supersymmetria

Tai ehkä vaan valitsemme itsellemme sopivamman tavan vaikuttaa? Ei tarvita 100 000 kannattajakorttia, vaan ääniä vaaleissa. En siis suvaitse moista haukkumista Olkinukelta, joka ei minua tai saavutuksiani tunne.

Kukin Hommailkoon tyylillään.

MW

Quote from: Supersymmetria on 18.04.2009, 12:02:41

Tämä kirkkaana mielessä äänestyspäivänä, ja kertokaa unisille kavereillennekin! Tiukka vääntö JM-K:ltä ja muilta!

Täytynee taas käydä kättelemässä äijä sunnuntaina.

Olkinukke

Quote from: Supersymmetria on 18.04.2009, 12:02:41

Tai ehkä vaan valitsemme itsellemme sopivamman tavan vaikuttaa? Ei tarvita 100 000 kannattajakorttia, vaan ääniä vaaleissa. En siis suvaitse moista haukkumista Olkinukelta, joka ei minua tai saavutuksiani tunne.

Suuri osa tällä hetkellä kerätyistä nimistä on varmasti hommafoorumin ulkopuolelta, joka merkitsee, että hyvin suurelle osalle foorumille rekisteröityneistä on ollut ylivoimaista lähettää edes omaa nimeään JM-K:lle. Ääniä toki tarvitaan ja arvostan niitä ja äänten hankkimiseksi käytäviä privaatteja keskusteluja.

Sen sijaan dhimmiys on itsestäänselvyys sellaisella asenteella, että vuonna 2009 Suomessa ei ole kiveksiä antaa nimeään valitsijayhdistykselle. Vai ajattelitko, että ryhdyt sitten vanhana ja vaivaisena julistamaan vastustavasi islamisoitumista. Aivan niin, et tule sitä tekemään, me molemmat tiedämme sen. Täten arveluni tulevasta dhimmiytymisestä on oikea.

Nimitys lampaaksi sen sijaan ei ollut teknisesti ottaen oikein, mitä pahoittelen.

Leikitäänpä sitten hieman kiltimmin. Jokaisella on syynsä ja jos penkomaan ruvetaan, meistä kukaan ei ole tehnyt kaikkea, minkä olisi voinut.

PrinssiEversti

LOISTAVAA!!! Tähän historialliseen kansannousuun sopii loistavasti tämä mahtipontinen Wagnerin sävellys...pikkasen fiilistelen yksikseni:)

http://www.youtube.com/watch?v=V92OBNsQgxU

AB-käyttäjä

Veli-Kytevä for president! Todella mahtavaa duunia!

Supersymmetria

Quote from: Olkinukke on 18.04.2009, 12:12:37
Sen sijaan dhimmiys on itsestäänselvyys sellaisella asenteella, että vuonna 2009 Suomessa ei ole kiveksiä antaa nimeään valitsijayhdistykselle. Vai ajattelitko, että ryhdyt sitten vanhana ja vaivaisena julistamaan vastustavasi islamisoitumista. Aivan niin, et tule sitä tekemään, me molemmat tiedämme sen. Täten arveluni tulevasta dhimmiytymisestä on oikea.

Niitä nimiä tarvittiin 2000 ja ne saatiin. Minun nimeäni ei tarvittu. Kortti olisi siis kuitenkin pitänyt lähettää osoittakseni Olkinukelle, että minulla on kivekset? Olkinukke olettaa, että olen mies?

Ja vastauksena kysymykseesi: en ajatellut. En aio koskaan julistaa mitään. Vastustan islamisoitumista jo nyt ja toimin sen mukaisesti. Minun ei tarvitse hakea sille hyväksyntää Olkinukelta. Olkinukke julistakoon ja tuomitkoon dhimmiyteen jos kokee sen parhaiten edistävän Hommaa. Itse epäilen sen kuitenkin edistävän ennen muuta Olkinuken heikon itsetunnon piilottelua.

Älä siis imartele itseäsi, et sinä ole mitenkään tärkeä vaikka kortin osasitkin kirjoittaa. Itse asiassa matalaotsaisuutesi ja intosi tuomita tuntemattomia vain vahvistavat niitä negatiivisia stereotypioita, joita Hommalaisista mediassa viljellään. Mene itseesi.

Ja nyt loppu tämä leikki minun osaltani.

Lemmy

Quote from: JM-K
Quote from: reino
Onko kellekään ikinä kerätty pressanvaaliin sitä 20 000 nimeä ja jos on, niin kauanko meni aikaa?

Ei koskaan.

Öhömpsis. Veltto Virtanen osallistui presidentinvaaleihin vuonna 1994 valitsijayhdistyksen ehdokkaana. Jossain kirjoitti että fillarilla suhutteli pitkin Tamperetta nimiä kerätessä.
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

siipisupi

gloaming

Quote from: Lemmy on 18.04.2009, 12:44:53
Veltto Virtanen osallistui presidentinvaaleihin vuonna 1994 valitsijayhdistyksen ehdokkaana.

Tuo keräys jäi hyvin tuolloin lukiolaisen mieleen. Mielestäni VV oli (ja on) liian eksentrinen ollakseen vakavastiotettava. Ymmärsin, että moisen epäpresidentin ajaminen oli lähinnä protesti presidentti-instituutiota vastaan.
Jag stöder Feministiskt initiativ. Våga vara feminist! Feministiskt initiativ - Det tredje största partiet i Simrishamn.

Olkinukke

Quote from: Supersymmetria on 18.04.2009, 12:33:57
Niitä nimiä tarvittiin 2000 ja ne saatiin. Minun nimeäni ei tarvittu. Kortti olisi siis kuitenkin pitänyt lähettää osoittakseni Olkinukelle, että minulla on kivekset? Olkinukke olettaa, että olen mies?

Jos joku asiaa jo tunteva ei anna nimeään, se tarkoittaa, että muut joutuvat tekemään enemmän saadakseen jonkun perehdytettyä asiaan siinä määrin, että allekirjoitus tulee. Matemaattinen tosiasia. Kivesten osalta yritin käyttää vivahteikasta kieltä, jota nyt tunnet tarvetta tulkita kirjaimellisesti. Viittasin kiveksiin henkisellä tasolla eli rohkeuteen seisoa mielipiteensä takana. Mitään ei tarvitse minulle osoittaa.

Ja vastauksena kysymykseesi: en ajatellut. En aio koskaan julistaa mitään. Vastustan islamisoitumista jo nyt ja toimin sen mukaisesti. Minun ei tarvitse hakea sille hyväksyntää Olkinukelta. Olkinukke julistakoon ja tuomitkoon dhimmiyteen jos kokee sen parhaiten edistävän Hommaa. Itse epäilen sen kuitenkin edistävän ennen muuta Olkinuken heikon itsetunnon piilottelua.

Jos luet viestini vielä kiihkottomasti, huomaat etten kysynyt mitään. Totesin itsestäänselvyyden. Sen totuus ei mitenkään liity minuun, eikä edellytä minun tuomiotani, kyseessä on minusta riippumaton tosiasia. Itsetuntoni ei nähdäkseni myöskään liity asiaan millään tavoin.

Älä siis imartele itseäsi, et sinä ole mitenkään tärkeä vaikka kortin osasitkin kirjoittaa. Itse asiassa matalaotsaisuutesi ja intosi tuomita tuntemattomia vain vahvistavat niitä negatiivisia stereotypioita, joita Hommalaisista mediassa viljellään. Mene itseesi.

Ja nyt loppu tämä leikki minun osaltani.

En ole mitenkään tärkeä, se on selvä. Jos minä mielestäsi oletin (kirjaimellisesti tulkittuna) sinulla olevan kivekset, niin mistä sinä vuorostasi näet kalloni muodon.

Lukuunottamatta asiatonta heittoani lampaista viestini kestää minkä tahansa tarkastelun, siinä vain todetaan aivan ilmeisiä tosiasioita. Olen pahoillani, mikäli loukkasin.

Onhan se tietysti mahdollista, että olet oikeasti pahoillasi mikäli loukkasit, mutta yleinen elämänkokemus pistää kyllä olettamaan että olet siitä lähinnä hyvilläsi. Yritetään nyt ihan oikeasti edes omassa porukassa olla vittuilematta toisillemme, eikö vain?

ämpee

Quote from: Olkinukke on 18.04.2009, 12:52:30
Viittasin kiveksiin henkisellä tasolla eli rohkeuteen seisoa mielipiteensä takana.

Käytä sitten niitten kivestesi lisäksi hieman päätäsi, ja kuvittele tilannetta missä aito-"suvaitsevaisten" keskuudessa/alaisuudessa oleva Homma^^^lainen on, jos työ-yhteisössä tulee julki hänen kannattavan Mestaria.

Hommassa^^^ on jo yksi esimerkki siitä mitä yhdellä meilillä voi saada aikaan, jos se vain on väärässä paikassa.
Jos yhden meilin kopiolla pääsee valtakunnalliseen kuuluisuuteen, niin ei tarvita kristallipalloa arvatakseen mitä kannattajayhdistykseen kuuluminen voi aiheuttaa "sopivassa" työ-ympäristössä.

Jokainen pitää kiveksistään itse huolta niin kuin parhaaksi näkee, eikä siitä ole kenelläkään nokan koputtamista.
"Toisten housuilla on helppo istua tuleen", kuten Mestarikin asian ilmaisi.

Pidetään Homma^^^, kukin tavallamme !!1!

gloaming

Hyvät rouvat/herrat, ei ole mielekästä kiistellä, kuka/mikä on Hommalle riittävän arvollinen. Homma ei ole uskonto eikä Hommassa jaella viimeisiä tuomioita (parannuksen voi toki tehdä  ;D). Kaikki toimivat oman ajattelunsa mukaisesti. Noin 2.5k ihmisen kohdalla tämä on tarkoittanut kannattajakortin allekirjoittamista. Iloitkaamme siitä.
Jag stöder Feministiskt initiativ. Våga vara feminist! Feministiskt initiativ - Det tredje största partiet i Simrishamn.