News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Ps-puolueelle, Soinille, meille

Started by herra 4x, 28.03.2009, 22:08:02

Previous topic - Next topic

herra 4x

Olen Halla-ahon kannattaja. Koska hän on sanonut asian ääneen. Siirryin presidentin- ja kunnallisvaaleissa ps-puolueen äänestäjäksi entisenä pitkäaikaisena kokoomuksen äänestäjänä koska ps-puolue ainoana tarjosi alustan mielipuolisen maahanmuuton vastustamiselle. Tämä alustuksesta.

Nyt on tehtävä johtopäätökset. Olen miettinyt asiaa pitkään ja tullut seuraaviin johtopäätöksiin.

1) Halla-ahon ohitus ps-puolueen ehdokaslistalta oli Demlan ja mediakiihotuksen voitto.

2) Soinia ei oltu pidetty ajan tasalla. Hän piti Halla-ahon kirjoituksia "pitkänä köytenä" jota ei takuulla lue. Kunpa olisi lukenut/lukisi. Näkisi mitä Halla-aho on TODELLA sanonut, vs. median vääristely. Kannatuskorttien keruun funktio ei ollut hänelle (tai puhemiehelle Vistbackalle) mennyt perille. Siis syy keruuseen ei ole/ollut puolueen hajottaminen vaan Halla-ahon ehdokkuuden varmistaminen. Halla-ahon  itsensä julkituomat asiaa selventävät kannanotot ovat kaikuneet näköjään kuuroille korville.

3)Vaikka kuinka tekisi mieli vittuilla ps-puolueelle, niin jätetään vittuilematta. Ps-puolue on AINOA puolue jolla on ollut munaa sanoa jotain suomalaisen elämänmenon muuttavaa mielipuolista maahanmuuttoa vastaan.

4) Soini kieltäytyi allekirjoitamasta RKP:n kiristysrasismivetoomusta, mistä suuri kunnioitus.

5) Olisi pitänyt infota Soinia paremmin kannatuskorttien keruun funktiosta.

6) Ei pidä lyödä suhteita poikki Ps-puolueeseen.

7) Jatkossa olen valmis tekemään äänestyspäätöksessäni niin kuin Halla-aho ohjeistaa. Tämä ei ole munattomuuta vaan raakaa realismia. Pääasia on holtittoman maahanmuuton estäminen ja meille tutun suomalaisuuden säilyttäminen. Vaikka Ps-puolue teki niin kuin teki niin  olen valmis äänestämään heidän ehdokkaitaan jos Hallis näkee tämän parhaaksi. Kyse on myös eduskuntavaaleista ja siitä minkä puolueen listoilla Hallis on silloin. Kyse on Jussin suhteesta ps-puolueeseen ja sitä kautta ovien auki pitämisestä vahvaan puolueeseen holtittoman maahanmuuton jarruttamiseksi/estämiseksi.

8) Pyydän veljiä ja siskoja, Lyyli erikseen mainittuna, miettimään näitä ja toimimaan vastoin suomalaisen miehen kansallista, ehkä suorastaan geneettistä erityispiirrettä, ja äänestämään siten kuin joku muu, esim. Mestari sanoo.

Itse en kokisi itseäni petturiksi vaikka äänestäisin Ps-puoluetta.
Itse en kokisi itseäni petturiksi vaikka äänestäisin Hallis-listaa.

Kyse on siitä mihin keskitämme äänet.

Annan itselleni valtuudet noudattaa Halla-ahon ohjetta.
Ja siitä huolimatta olla itse päättävä ihminen.

Älkää mollatko Soinia.
Älkää mollatko Mäki-Ketelää.

Kaikelle on selitys vaikka se ei näy heti.
Rakkaudesta lajiin.

Noottikriisi

Komppaan tässä herraa. :D
Vaikka olenkin pettynyt PS:n päätökseen ja loukkaantunut Soinin perusteluista, niin pidän maahanmuuton järkeistämistä niin tärkeänä asiana että olen valmis äänestämään vaihtoehtoa joka asiaa parhaiten edistää. Voi olla PS tai sitten Halla-aho.
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

stjohan

Mites se Katainen sanoi silloin Iken erottamisen aikoihin? Joko luottamus on täydellinen tai sitten sitä ei ole.

Mitä Perussuomalaisiin tulee, niin en minä halua tuollaista kieroilua ja selän takana touhuilua tukea. Soini luulee, että hän voi tehdä mitä tahansa, kelle tahansa, miten tahansa. Persut tulevan saamaan ääniä ja kannatus saattaa vielä nousta, mutta jossain vaiheessa tulee raja vastaan.

Odotan suurella mielenkiinnolla Halla-ahon omia kommentteja asiaan.
"Jos sinulla on vihamiehiä, tiedät puolustaneesi jotain jossain vaiheessa elämääsi."

-Sir Winston Churchill-

junakohtaus

Omasta puolestani pidän selvänä vain yhtä asiaa eli sitä, että Jussia ei haluttu ps:n ehdokkaaksi eurovaaleihin. Jos olisi haluttu, olisi nimetty ja loppu on juttua, pelkkää juttua.

Tästä voi sitten jokainen vetää millaiset johtopäätökset tahtoo.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

herra 4x

Quote from: Lyyli on 28.03.2009, 22:27:10
Käske Mestari, tottelen!

Mestari ei ole nyt linjoilla, mutta Global Moderatoreita on jonoksi asti valmiina komentamaan neitosia.

Korossstan, että olin ekana, vaikken olekaan moderaattori.
Rakkaudesta lajiin.

Pöllämystynyt

On hyvin todennäköistä, että Soini johdettiin harhaan. Hän ja muut Halla-ahon hyllyttämisestä päättäneet eivät yksinkertaisesti käsittäneet missä mennään. He olivat pihalla kuin lumiukot, antoivat höynäyttää itseään pahemman kerran. Ihmettelen edelleen, miksei heitä pidetty tietoisina asioista, miksi median ja virkamiesten annettiin tulla väliin ja sotkea koko juttu.

Ilmeisesti Soini ja kumppanit saatiin uskomaan osa median syytämistä valheista, ja he sitten näennäisen ovelasti kampittivat Halla-ahon. Sinänsä taktinen oveluus olisi ollut jopa ymmärrettävää, jos sille olisi ollut perusteet. Soini ja kumppanit luulivat ilmeisesti tosissaan, että heillä on perusteet, että Halla-ahosta kerrotuista valheista osa onkin totta. Lisäksi he eivät vain käsittäneet Halla-ahon ja internetin potentiaalia.

Soini ja kumppanit mokasivat pahemman kerran, ja siitä voi kyllä syyttää, mutta voimme myös kysyä itseltämme, miksi näitä persuja ei pidetty jatkuvasti tietoisina maahanmuuttokriittisen kansanliikkeen kehityksestä.

Persut voidaan vielä nostaa jotenkin, mutta ainakin nykyisten johtohenkilöiden poliittiset kyvyt ja tahto asettuivat erittäin arveluttavaan valoon. En tiedä, voiko noista perussuomalaisten johtohahmoista saada vielä kelpoja poliitikkoja tai voidaanko heidän maineensa palauttaa. Ehkä heistä jotkut ovat vain liian tumpeloita politiikkaan. Toiset taas saattavat vain olla tietämättömiä. Maine on pienin heidän ongelmistaan, kansa äänestää hädässä ketä tahansa jolla on järkeä päässään. Näillä tiedoilla ja kyvyillä persut eivät kuitenkaan voi jatkaa. Heistä ei ole potentiaaliseksi "Suomen pelastajaksi" siinä kunnossa kuin heidän tietojensa ja/tai taitojensa taso nyt on. He voivat nykyisellään enintään sohaista oikeaan suuntaan, että tuonne päin olisi nyt mentävä, ja jäädä sitten seisomaan ja jaarittelemaan tumput suorina.

Jotain paljon nykyisiä perussuomalaisia tehokkaampaa ja poliittisesti valveutuneempaa toimintaa tai järjestöä on saatava aikaan ja pian. Jokainen kuukausi upottaa Suomea uuteen keskiaikaan. Kehitys on pantava poikki aivan lähiaikoina sellaisella kyvyllä ja nopeudella, johon persuista ei olisi ollutkaan.

Voit ihmetellä, miten tämä muka tapahtuu. Vastaukseni on tässä vaiheessa vasta sellainen, että se on saatava aikaan, koska meillä ei ole varaa mihinkään muuhun, meillä ei ole varaa olla saamatta tätä ihmettä aikaan. Yhteiskuntamme peruspilareita syödään altamme, yhteiskunnan etninen rakenne on jatkuvan, alkuperäiskansan kannalta epäedullisen muokkauksen kohteena, etniset konfliktit alkavat jo häämöttää edessämme, aikaa ei todellakaan ole hukattavaksi.

Jonkinlainen "ihme" on nyt saatava pian aikaiseksi, koska se on aivan välttämätöntä vapaan kansalaisyhteiskunnan, yhteiskuntarauhan ja alkuperäiskansan pelastamiseksi.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Risto A.

Itse näen asian näin:

1. monikulttuurisuus on laitettava jäihin

2. Halla-ahon koko Suomen kannatuksen mittaaminen on tähän paras ja ainoa keino.

- jos Halla-aho saa vaaleissa sellaisen äänivyöryn kuin ounastelen, se on itsessään keino ja motiivi. Tämän äänivyöryn jälkeen Jussi voisi puolestani tehdä EUssa mitä lystää tai olla tekemättä niinkuin parhaaksi katsoisi (näin hän tekee toki jo nyt, mutta) - äänivyöry ilmaisisi kansan näkemyksen yksinkertaisimmalla demokraattisella tavalla, joka ei olisi selitettävissä mitenkään maton alle.

- lisäksi, koko monikultturisuudessa, sen jatkamisessa tai pysäyttämisessä, jo olemassaolevat hallitsevat puolueet ovat jokatapauksessa avainasemassa.

3. Jos Halla-aho ei saisi suomessa mykistävää äänisaalista, niin omasta puolestani se on sitten kansa puhunut. Seuraava liike tästä eteenpäin olisi vuosikymmenien työ politiikan sisällä, joka on, kuten Soini osoittaa: pelkkää helvetin peliä. Ns. ei minun 'two girls one cup' -peli, jossa haluan olla mukana millään tavalla.

premissi = tarkalleen määritelty juurisyy

Jari Martikainen

Quote from: Risto A. on 28.03.2009, 23:15:16
Itse näen asian näin:

2. Halla-ahon koko Suomen kannatuksen mittaaminen on tähän paras ja ainoa keino.

Olen täysin samaa mieltä. Halla-ahon ehdokkuus on todellakin ainoa tapa mitata kannatus.
Ääni Persuille EU-vaaleissa ei ole enää ääni monikulttuurisuutta vastaan - se on ääni Soinille, joka paskat välittää maahanmuuttokritiikistä/kriitikoista.

MW

Quote from: Risto A. on 28.03.2009, 23:15:16
Itse näen asian näin:

- jos Halla-aho saa vaaleissa sellaisen äänivyöryn kuin ounastelen, se on itsessään keino ja motiivi. Tämän äänivyöryn jälkeen Jussi voisi puolestani tehdä EUssa mitä lystää tai olla tekemättä niinkuin parhaaksi katsoisi (näin hän tekee toki jo nyt, mutta) - äänivyöry ilmaisisi kansan näkemyksen yksinkertaisimmalla demokraattisella tavalla, joka ei olisi selitettävissä mitenkään maton alle.

- lisäksi, koko monikultturisuudessa, sen jatkamisessa tai pysäyttämisessä, jo olemassaolevat hallitsevat puolueet ovat jokatapauksessa avainasemassa.

3. Jos Halla-aho ei saisi suomessa mykistävää äänisaalista, niin omasta puolestani se on sitten kansa puhunut. Seuraava liike tästä eteenpäin olisi vuosikymmenien työ politiikan sisällä, joka on, kuten Soini osoittaa: pelkkää helvetin peliä. Ns. ei minun 'two girls one cup' -peli, jossa haluan olla mukana millään tavalla.

Samoilla linjoilla, kysymys ei ole valinnasta, vaan viestistä. Jos laariin sataa hyvin ja viesti menee perille, eduskuntavaalien tullen JH-a ja muutama muukin sopiva nuiva voi jakaa jonotuslippuja värvääjille. Huono resepti? Lisää talouden sukellusta ja roimaa mokutusta kansan kurjistuessa, hämmennä hiljaisella tulella. Joko toimii?

JR

No, Soinin perustelut olivat perseestä ja hän meni sortumaan ylimielisyyteen sen suhteen, että perusteluihin joku uskoisi. Pitää muistaa, että persut olivat tehneet päätöksensä yksimielisesti, siihen ei ole nokan koputtamista, elikkä Persut lemppasivat meidät laidan yli.
Pitäiskö nyt kerätä sympatiapisteitä, eiköhän monikulttuurisuuskin vielä näytä karvansa ja korkoa voi tulla koron päälle eduskuntavaaleihin mennessä. Kriittisyyttä ei kuitenkaan pidä lopettaa, löylyä lissää vaan. Mitään uutta pienpuoluetta ei kannata lähteä perustamaan, se juttu ei tule kantamaan. Homman kannalta parasta olisi uida kaikkiin puolueisiin sisälle.

Jepulister

Quote from: JR on 29.03.2009, 00:26:40

No, Soinin perustelut olivat perseestä ja hän meni sortumaan ylimielisyyteen sen suhteen, että perusteluihin joku uskoisi. Pitää muistaa, että persut olivat tehneet päätöksensä yksimielisesti, siihen ei ole nokan koputtamista, elikkä Persut lemppasivat meidät laidan yli.

Eurovaalit ovat yksi mahdollisuus mitata tilanne maanlaajuisesti. Soinille voidaan nyt näyttää, miten realistinen hänen arvionsa Perussuomalaisten kannatuksen koostumiksesta on ollut. Soini on itse sanonut, että PS:n kannatuskehityksestä suurin osa selittyy EU-vastaisuudella. Perussuomalaisten puoluehallituksen yksimielinen päätös myös merkitsee sitä, että eurovaaleissa heitä ei kiinnosta Halla-ahon mukana kulkeva äänimäärä. Nyt siis nähdään.

Suomen maahanmuuttopolitiikan kannalta ei ole merkitystä sillä, valitaanko täältä Soini, Halla-aho tai Kike Elomaa Europarlamenttiin. Suomen maahanmuuttopolitiikan kannalta on merkitystä sillä, onko ulkomaalaislaissa ns. kolmas kategoria (muu kuin pakolaisstatus tai toissijainen suojelu) vai ei.

Omasta puolestani kannatan ajatusta, että jos Halla-aho on ehdolla, häntä äänestetään tai muussa tapauksessa noudatetaan hänen antamaansa suositusta. Tämä on ainoa tapa lähettää riittävän selvät terveiset siitä, kuinka laajaa tupauunotoiminta Suomessa tätä nykyä on.

kertsu59

Kylläpä tuli tuosta eilisestä farssista likainen olo,mutta kuten Jussi kirjoitti jäitä hattuun itse aion äänestää Hallista en muita jos hän ei ole ehdolla sitten nukutaan nämä vaalit.
Onko se monikulttuuri maailman paras asia.....Monietnisyys sensijaan voisi olla sitä.

Hippo

IDA

Quote from: junakohtaus on 28.03.2009, 22:23:04
Omasta puolestani pidän selvänä vain yhtä asiaa eli sitä, että Jussia ei haluttu ps:n ehdokkaaksi eurovaaleihin. Jos olisi haluttu, olisi nimetty ja loppu on juttua, pelkkää juttua.

Tästä voi sitten jokainen vetää millaiset johtopäätökset tahtoo.

Samaa mieltä. Minusta johtopäätökset kannattaa myös vetää nyt, eikä viidestoista päivä.

Tämä on kuitenkin vain oma, henkilökohtainen mielipiteeni.

Hessu

Olen erittäin vahvasti sitä mieltä, että Jussi pitää saada ehdolle. Kaikki muut vaihtoehdot ovat huonoja. Uskottavuus kärsii, valtava noste ei saa pysähtyä. Kansalaisille täytyy tarjota todellinen vaihtoehto, se ei sulje yhteistyötä tulevaisuudessa minkään tahon kanssa.
Soini ja persut tekivät omat johtopäätöksensä, joiden lähtökohdista voi olla montaa mieltä. Itse pidän päätöksen perusteluita valheellisina ja oikea syy on pelko vallan menetyksestä Jussin suosion edessä sekä taipuminen eliitin tahtoon mahdollisen hallituspaikka - ja medianäkyvyyslupausten kanssa.

Miksi taipuisimme juuri kun olemme saavuttamassa jotakin?

Vaikka vaaleissa kävisikin niin, ettei Jussi pääsisi läpi, saisimme hyvän pohjan tulevaisuutta varten. Itse tosin uskon Jussin läpimenoon. Tämän hetken tilanne on julkisuuden kannalta erinomainen. Tästä eteenpäin vapaaehtoinen toiminta oikean tiedon levittämiseksi on avainasemassa. Tietoa täytyy levittää muuallakin kuin netissä. Ja nimenomaan muualla. Nettiä käyttävät saavat jo riittävästi infoa, sen sijaan vanhempi väki on pitkälle valtamedioiden varassa ja heillä voi olla täysin väärä käsitys koko tilanteesta. Toivon aktiivisuutta kaikilta, jotka uskovat asiaan.
Uskoisin aktiivisen ja organisoidun toiminnan käynnistyvän aivan lähiaikoina, joten otetaan vielä rauhallisesti ja informoidaan ihmisiä kaikkialla, missä liikumme. Asiallisesti ja tosiasioihin pohjaten. Nykyisten valtaa pitävien poliitikkojen valheellisia puheita ei kannata matkia. Toimitaan reilusti ja rehellisesti. Sitähän me oletimme Soinista ja peruistakin.