News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Miten maksajat saisivat lopetettua pakolaisten vastaanottamisen Suomessa?

Started by Vielä työläinen, 28.03.2009, 20:46:30

Previous topic - Next topic

Vielä työläinen

Olen uusi täällä foorumilla ja pahoittelen mikäli tästä aiheesta on jo ketju täällä. En ole kahlannut koko keskusteluketjukokonaisuutta läpi.

Olen nimeni mukaisesti vielä työläinen. Olen tavallinen perusveronmaksaja siinä 2500 euron huippeilla tulee bruttoa per kuukaisi.

Olen tyrmistynyt miten paljon verorahoja tuhlataan pakolaisten hyysäämiseen Suomessa. Avunannon paikanpäälle hyväksyn. Tätä nykyistä järjetöntä suomalaisten verorahojen tuhlaamista en hyväksy. Kaiken lisäksi summat vain kasvavat vuosi vuodelta.

Vaadin, että Suomeen ei oteta enää yhtään pakolaista niin kauan kuin vaikkapa vanhainkodeissa on suomalaisen eläkkeen ansainneita vanhuksia vaipoissaan yön yli, koska ei ole varaa palkata hoitajia tarpeeksi, että vanhus saataisiin avustettua tarpeilleen.

Muitakin vastaavia esimerkkejä olisi. Vaatimus siis on, että suomalaisten asiat laitetaan ensin todella kuntoon ennenkuin yhtään ulkomaaneläjää tänne meidän rahoillamme elelemään otetaan. Mieluiten yhtäkään maahanmuuttajaa ei Suomeen pitäisi ottaa, ellei muuttaja pysty itseään elättämään.

Koska mikään tämäntyyppinen vaatimus ei nykyisessä poliittisen korrektiuden ajassa mene läpi, olen valmis antamaan uhkauksen; näyttää siltä, että Suomeen voi tulla kuka tahansa loisimaan. Näin ollen alan itsekin loisimaan. Lopetan työt ja alan sosiaalipummiksi. 500 päivää ansiosidonnaisella ensi alkuun ja siitä sitten eteenpäin sosiaalitoimiston avustuksilla.

Jos esimerkiksi 31.12.2010 tuhansia, mieluiten satojatuhansia töissä olevia ihmisiä suunnitellusti ja etukäteen päivämäärän ilmoittaen tekisi näin, poliittinen voima olisi murskaava. Eikö tässä olisi kannatettava ajatus? Lopetetaan työt kun kerta tämän hölmöilyn maksaminen ei enää kiinnosta. Protestimielialaa nostattamaan vain. Tässä olisi yksi mies joukkoon mukaan sotimaan.

Esimerkiksi asuntovelallisille tämä keino olisi varmasti vaikea toteuttaa, mutta meitä, joilla ei velvoitteita ole, on varmaan kuitenkin riittävästi?

salieri

Moni on jo tehnyt vastaavan, meidän vanhukset kuolee nälkään ja hoidon puutteeseen.
http://octavius1.wordpress.com/

M.

Tämähän on kuin päähenkilö John Galt Ayn Randin romaanista "Atlas Shrugs".

Jii

Quote from: Vielä työläinen on 28.03.2009, 20:46:30
Jos esimerkiksi 31.12.2010 tuhansia, mieluiten satojatuhansia töissä olevia ihmisiä suunnitellusti ja etukäteen päivämäärän ilmoittaen tekisi näin, poliittinen voima olisi murskaava. Eikö tässä olisi kannatettava ajatus? Lopetetaan työt kun kerta tämän hölmöilyn maksaminen ei enää kiinnosta. Protestimielialaa nostattamaan vain. Tässä olisi yksi mies joukkoon mukaan sotimaan.

Ehdotuksesi on kieltämättä munakas. Veikkaan että siinä vaiheessa järjestettäisiin Suomen suurimmat kertausharjoitukset, joissa treenattaisiin yllättäen omaa alaa. Siis ainakin julkisella sektorilla.

STP

Otsikon vastaukseen ainoa lyhyen tähtäimen vaihtoehdot ovat
1. Nyt kannattajakortteja Mäki-Ketelälle ja paljon
2. Äänestetään Jussia EU-vaaleissa isolla joukolla

bayern

Hyvä kysymys. Kansa on tämän aiheen tiimoilta jakautunut leireihin, toiset vastustavat ja toiset haluavat lisää, itse vastustan nykykäytäntöä ja sen järjettömyyttä.
Suomessa halutaan aina olla kehityksen kärjessä, ja tässä kohtaa Suomeen olisi hyvä hetki kehittää järjestelmä, jossa kansalaiset voisivat valita, maksavatko verorahoina vanhusten hoitoa, lasten koulutusta, luokkakokojen pienentämistä yms. Suomalaisille suunnattua apua, vai maksavatko he pakolaisten elämisen ja ylläpidon. Niistä rahoista, jotka halukkailta kerättäisiin, kustannettaisiin vain se määrä pakolaisia, minkä rahaa on kerätty halukkailta mokuttajilta. Tässä kohtaa mokuttajat sitoutuisivat hoitamaan maksuvelvoitteensa vaikka maailman tappiin asti, jos pakolainen ei jostain syystä työllistykään ja jää valtion hyysättäväksi. Ne, jotka valitsevat maksavansa vanhusten hoitoon ja Suomalaisten hyväksi, eivät saa olla vastuussa pakolaisista; he maksaisivat omaa osuuttansa siihen minkä ovat valinneet.
Itsellä on kokemuksia jonkun verran maailmalta, oma avopuoliso on Ranskalainen ja olen asunut Saksassa 2 vuotta. Muutin sinne mielenkiinnosta 2002, jolloin työttömyysaste oli todella korkea, vailla tietoa työstä, vailla mitään tukia. Paikalla otin keltaiset sivut kaverin luona kouraan ja kahdessa viikossa olin työssä ilman mitään kotoutushöpinöitä, samalla kun työttömiä oli liki saman verran kuin Suomessa ihmisiä. Töihin kyllä pääsee, jos haluaa, maassa kuin maassa ja missä tahansa tilanteessa
Saksassa ihmettelin ensimmäisenä vuonna veroselvitystä, ja siitä vois ottaa Suomessakin käyttöön mokuttajille yhden kohdan, eli ns. Solidaritätszuschlag
Tämä solidariteettilisä lie tänä päivän luokkaa 5,5% tuloista, ja tällä rahoitetaan ent. Itä-Saksan uudelleenrakentamista. Samanlaisen veron voisi asettaa niille, jotka haluavat lisää pakolaisia Suomeen, ja he sitoutuisivat maksamaan sitä lopun elämäänsä, myös eläkkeestään.

On täysin järjetöntä että suuri osa kansasta ei halua verorahojensa menevän pakolaisten hyysäämiseen, mutta näin on päätetty.