News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Äänestetään uudelleen, kunnes saadaan oikea tulos!

Started by far angst, 21.03.2011, 08:54:18

Previous topic - Next topic

far angst

Taas äänestetään, kun viimeksi taidettiin äänestää väärin?

http://www.rikare.fi/fi/node/19
Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

Gommi

Tällaiset äänestykset on vähän epäluotettavia.

Ei muuta kuin skripti pyörimään, joka poistaa välimuistin, lataa sivun, äänestää, poistaa välimuistin... Samalla tapaa joihinkin taloussanomien lukijakommentteihin tulee 500 miinusääntä viidessä minuutissa. olen jo usean vuoden naureskellut sitä "apple-peukuttajaa" siellä joka uskollisesti vahtii palstaa.  :D

Äänestin kuitenkin vain yhden kerran, rehellinen kun olen 8)

Gommi

Keksin muuten keinon millä tuohon voi saada 100 ääntä minuutissa ohjelmoimatta mitään. Tuon laskurin on tehnyt joku tosi amatööri. 

Koska kuitenkin haluamme saada tällä foorumilla oikean, rehellisen tuloksen, en paljasta miten tämä tehdään. Vaikka toki ei siihen mitään Kevin Mitnickiä vaadita tajuamaan miten se tehdään.   8)

mrwhite

Kohta varmaan valitetaan, että propelipäät on hakkeroinut meidän tietoturvallisen äänestyksen..

dothefake

Koko kysymyksen asettelu oli "Vieläkö lyöt isääsi"-tasoa.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Orpheus

Quote from: mrwhite on 21.03.2011, 23:09:32
Kohta varmaan valitetaan, että propelipäät on hakkeroinut meidän tietoturvallisen äänestyksen..

Mitä siellä sivuilla oli? Ei toimi linkki ainakaan mulla.

mrwhite

aféni Watson

Eipä toimi linkki enää mullakaan. Tuliko tolle sivulle nyt ennalta arvaamaton kävijämäärä ja sivut kaatu ku tosta tuli hommalle uutinen?
Vai äänestikö joku teistä propellipäistä scriptalla useita kertoja ja he poistivat sivut käytöstä? xD

mrwhite

Taitaa tulla kohta mulle bannia masinoinnista. Luulen.

No laittamani viesti oli tasoa basic:

10 get url
20 goto 10

Siistin itse viestini pois, toivottavasti riittää modeille.

mrwhite

mrwhite

Minulla ei ole mitään intressejä lähteä kaatamaan minkään maailman sivustoja, mutta tuollaisen äänestyssivuston esillelaittaminen kyllä kaivaa verta nenästä.

Jos joku lähti kaatamaan tuota, niin laittakaa stoppi.

Turhaa herätätte adminin.