News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2009-03-28 HS: Timo Soini ehdolle EU-vaaleihin

Started by Kazakstan, 28.03.2009, 14:38:33

Previous topic - Next topic

Jesse Ikälumi

On inhimillistä muuttaa mielensä ja tuskallista tunnustaa se.
I will never be a memory.

Tiikeri

- Moraalini ja omatuntoni eivät alistu EU:n tasolle, Soini toteaa
- Soini totesi aktiivisen kansalaistoiminnan olevan jopa suositeltavaa.

Vielä kehtaa puhua jotain moraalista ja omastatunnosta.
S.P.Q.R

DuPont

En aio äänestää Timoa. Ääneni menee joko Kokoomukselle tai Nevadaan, en vielä tiedä.

Martel

Nelosen nettisivuilla on Timo Soinin haastattelu. Alkuvaiheessa toimittaja tenttaa Soinia englanniksi, ja sitten kyselee terveisiä Jussi Halla-aholle. Soinin ilme klipin lopun "Minä en pelkää mitään"-kohdalla oli mielenkiintoinen.

http://www.nelonen.fi/videot/default.asp?video=8387&c=1

HaH

Quote from: Martel on 29.03.2009, 00:43:11

...kyselee terveisiä Jussi Halla-aholle. Soinin ilme klipin lopun "Minä en pelkää mitään"-kohdalla oli mielenkiintoinen.

No oli muuten. :o

Kun moraalinen ihminen valehtelee omapyyteisesti, hän näyttää juuri tuolta. Valheellisen lauseen alku alkaa aina mukavasti, mutta puolivälissä lausetta kun itse tajuaa, että nyt tuleekin valhe ulos suusta, loppu takeltuu jännästi. Juuri noin kuin Soini tuossa.

(Psykopaatit ja slibowiczit ovat asia erikseen; nyt on puhe siis moraalisista ihmisistä, joihin katolinen Soinikin varmasti lukeutuu.)

Homma^^^ ei voi tarjota leipää, mutta sirkushuveja sitäkin enemmän.

Mika

"Menen itse paikan päälle katsomaan onko Euroopan Unionista mihinkään ja miltä se käytännössä, sisältä päin nähtynä näyttää ja kuinka toimii."

Uskomattoman falskia ja mahtipontista. Soini pitää selvästikin persujen äänestäjiä täysinä pelleinä. Mies taisi vain haluta yht'äkkiä mukaan EU-edustajien kultapossukerhoon (http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/54739-uutta-tietoa-kultapossukerhosta-%E2%80%93-%E2%80%9Dsantillinen-stubb%E2%80%9D-sen-paljastaa)
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

Liero

Quote from: Martel on 29.03.2009, 00:43:11
Soinin ilme klipin lopun "Minä en pelkää mitään"-kohdalla oli mielenkiintoinen.

Soini on niin ^^^, että Jumalaakin unohtui pelätä.

TiuskeaRakki

Kuulostaa aika erikoiselta että valtakunnan tason poliitikko voisi olla nimenomaan EU-kriittinen ja kuitenkin tietää kritisoimastaan asiasta niin vähän, että pitää lähteä "paikan päälle ottamaan selvää"...