News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Jouko Pihon kirjoitukset

Started by Jouko Piho, 08.01.2011, 22:04:18

Previous topic - Next topic

TheMovement

Piholle suora kysymys:

Luitko viestejäni ja/tai laittamiani linkkejä?

tjuguskegg

Quote from: Vaskela on 27.01.2011, 06:34:04
Itsenäisyyspuolueessa Uudenmaan piiri ry:ssä ei ole puoluekuria, jokainen ehdokas vastaa sanoistaan omille äänestäjilleen ja voi täten myös pitää vaalilupauksensa. Tämä on vastaus Jesse Sahasen s-postiin minulle.

Jyrki Vaskela
Itsenäisyyspuolueen Uudenmaan piiri ry:n pj.
Vantaa
http://www.saunalahti.fi/jvask

Kiitos vastauksestasi, jonka sain sähköpostiini! Mutta miksi ihmeessä ilmoitit viestittelystämme tähän ketjuun? Modet hei, onko jonkinlaista kysy/vastaa ketjua olemassa Itsenäisyyspuolueelle?

Jouko Piho

Quote from: TheMovement on 27.01.2011, 17:50:39
Piholle suora kysymys:

Luitko viestejäni ja/tai laittamiani linkkejä?

En vielä.
Tässä on tullut niin paljon luettavaa ja kirjoitettavaa viime aikoina, että en ole ehtinyt.
Mutta luen ilman muuta ja kommentoin sen jälkeen.

Jouko Piho

Jouko Piho

Luin nyt the Movementin kirjoituksen, mutta en ole tutkinut vielä linkkejä.
Sanon tässä nyt ensimmäiset vaikutelmani.

Vanha maailmanjärjestys ja Uusi maailmanjärjestys tuntuvat saman kolikon kahdelta eri puolelta. Kumpikin on paha.

Tekstissä vilahteli gnostilaisia käsityksiä. Gnostilaisuus on minun näkökulmasta katsottuna harhaoppia. Kaiken kaikkiaan vaikuttaa siltä, että the Movement on New Agelaista fisosofiaa. Vaikuttaa myös siltä, että the Movement on illuminaattien eli OWOn itsensä markkinoima liike, jotta sen ajamaan Uuteen maailmanjärjestykseen suhtauduttaisin myönteisesti. Eli kyseessä on massiivinen disinformaatio ja harhauttaminen, jos ja kun annetaan ymmärtää, että NWO ja the Movement olisivat jotenkin hyviä asioita. Sama arvioni koskee myös Zeitgeist-liikettä.

Rahavalta, joka palvoo Mammonaa ja Luciferia, ei voi eikä halua tehdä mitään hyvää. Se haluaa vain kahmia itselleen rahaa, luonnonvaroja ja yhä enemmän kontrolloivaa valtaa.

Minä vastustan sekä OWO:ta että NWO:ta. Vastustan Saatanaa, illuminaatteja, saatananpalvojia ja vapaamuurareita.

Jouko Piho

Imperium

Jouko Piho, onko sinulla esittää mitään todisteita Illuminaattien salaisen suunnitelman toteutumiseksi.
Ainakin itse tulkitsen maailmanpolitiikan tapahtumia niin, että Yhdysvallat on vahvistumassa, ei ainakaan heikentymässä tai matkalla kohti tuhoa. Myöskään Venäjän ja Kiinan aggressioita Yhdysvaltoja kohtaan ei ole nähtävissä. Kylmä sotakin on ollut ohi jo kohta 25 vuotta.

junakohtaus

QuoteMinä vastustan sekä OWO:ta että NWO:ta. Vastustan Saatanaa, illuminaatteja, saatananpalvojia ja vapaamuurareita.

Lapualaiset on tapettu aikaa sitten, nyt on laihialaiset menossa.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

IDA

Quote from: Piho on 27.01.2011, 20:47:26
Tekstissä vilahteli gnostilaisia käsityksiä. Gnostilaisuus on minun näkökulmasta katsottuna harhaoppia. Kaiken kaikkiaan vaikuttaa siltä, että the Movement on New Agelaista fisosofiaa. Vaikuttaa myös siltä, että the Movement on illuminaattien eli OWOn itsensä markkinoima liike, jotta sen ajamaan Uuteen maailmanjärjestykseen suhtauduttaisin myönteisesti. Eli kyseessä on massiivinen disinformaatio ja harhauttaminen, jos ja kun annetaan ymmärtää, että NWO ja the Movement olisivat jotenkin hyviä asioita. Sama arvioni koskee myös Zeitgeist-liikettä.

Tässä olet kyllä varmasti ainakin osittain oikeassa. Tosin siitä mitä illuminaatteja on ja kuka muka on erilaisten suunnitelmien takana ja ovatko suunnitelmat edes mitenkään tietoisia voi olla montaa mieltä.

Sanotaan vaikka niin, että sarvet ja pukinsorkathan sieltä taustalta kuitenkin joka tapauksessa vilkkuvat ;)

Jouko Piho

Quote from: Imperium on 27.01.2011, 21:23:48
Jouko Piho, onko sinulla esittää mitään todisteita Illuminaattien salaisen suunnitelman toteutumiseksi.
Ainakin itse tulkitsen maailmanpolitiikan tapahtumia niin, että Yhdysvallat on vahvistumassa, ei ainakaan heikentymässä tai matkalla kohti tuhoa. Myöskään Venäjän ja Kiinan aggressioita Yhdysvaltoja kohtaan ei ole nähtävissä. Kylmä sotakin on ollut ohi jo kohta 25 vuotta.

Miten tulevaisuudesta voi olla todisteita kenellekään, joka ei usko profetiaan tai futuristisiin skenaarioihin?
Jos joku haluaa perehtyä näihin asioihin, niin googletus riittää ilman minun apuani.

Jouko Piho

CaptainNuiva

Quote from: Piho on 28.01.2011, 00:09:44
Quote from: Imperium on 27.01.2011, 21:23:48

Miten tulevaisuudesta voi olla todisteita kenellekään, joka ei usko profetiaan tai futuristisiin skenaarioihin?
Jos joku haluaa perehtyä näihin asioihin, niin googletus riittää ilman minun apuani.

Jouko Piho

Eli usko profetiaan tai futuristiseen skenaarioon on todiste jonkun asian, ihan minkä vain, olemassa olosta?
Entäs jos joku uskoo johonkin toiseen,vastakkaiseen profetiaan tai futuristiseen skanarioon niin tällä logiikalla myös hän on oikeassa...Ja jos ei ole niin tämä taas tarkoittaa että mielestäsi vain sinulla on oikea totuus tiedossasi?

Googletusko tuo sen oikean tiedon?
Kun asia internetissä niin sen on oltava totta?
Jos haluat perehtyä joulupukin olemassa oloon niin googelta ja valaistu, pukki on asuu korvatunturilla sittenkin!
Google kertoo, pakko olla totta!

Epäilemmättä kansanedustajana pyrkisit vaikuttamaan päätöksiin sen mukaan mitä Google kertoo...Miksipä ei korvattaisi ensin vaikkapa valiokuntia Googlella.
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Jouko Piho

Ei profetia tai tiedemisten futuristinen skenaario ole todiste mistään.
Kyse on uskosta, uskooko profetioihin ja vastaaviin.
Aika sitten näyttää, miten on, ei Google.

Jouko Piho

TheMovement

Piho:

Vastustat maailman rahaeliittiä, ja se on positiivista. :)

Mitäpä mieltä olet ainoasta keinosta kaataa nämä vanhat eliittisuvut, eli 100% perintöverosta?

Odottelen vastaustasi mielenkiinnolla. :)

L. Brander

Terve Piho

Ettei tämä menisi pelkäksi illuminaateista ja antikristuksista jankkaamiseksi, niin päivitä välillä, miten sun kampanja on noin muuten lähtenyt liikkeelle. Onko tullut kierrettyä, jos on, niin missä, miten jengi on ottanut vastaan jne.

Toki ketjun aihe on nimenomaan sun kirjoitukset, mutta kai tänne silloin tällöin pienet kuulumiset mahtuu.

LB

Dystooppinen salamasota

Jouko Piho

Quote from: TheMovement on 28.01.2011, 14:42:10
Piho:

Vastustat maailman rahaeliittiä, ja se on positiivista. :)

Mitäpä mieltä olet ainoasta keinosta kaataa nämä vanhat eliittisuvut, eli 100% perintöverosta?

Odottelen vastaustasi mielenkiinnolla. :)

En ole tuollaisesta ennen kuullutkaan.
En usko, että missään mikään 100 % perintövero onnistuu.
Itse asiassa olen asian suhteen realisti, että en usko mitään suurempaa muutosta tulevan ennen kuin Jeesus Kristus tulee hallitsijana maan päälle.
Sitä ennen rahan ja etuoikeutettujen sorto muita ihmisiä kohtaan tulee jatkumaan.
Vain Kristus kykenee voittamaan Mammonan. Siihen ei pysty kommunismi, ei Zeitgeist, ei the Movement eikä Maitreya, vaikka yrityksiä on ollut ja tulee olemaan.

Jouko Piho

Jouko Piho

Quote from: L. Brander on 28.01.2011, 15:00:32
Terve Piho

Ettei tämä menisi pelkäksi illuminaateista ja antikristuksista jankkaamiseksi, niin päivitä välillä, miten sun kampanja on noin muuten lähtenyt liikkeelle. Onko tullut kierrettyä, jos on, niin missä, miten jengi on ottanut vastaan jne.

Toki ketjun aihe on nimenomaan sun kirjoitukset, mutta kai tänne silloin tällöin pienet kuulumiset mahtuu.

LB

En ole kiertänyt missään enkä tule sellaista vaalityötä kovin paljoa tekemäänkään.

Olen kirjoittanut netissä eri foorumeilla ja kotisivuillani. Olen alkanut lähettää kirjoituksiani myös Uudenmaan sanomalehtiin. Jatkossa lähetän juttujani myös joihinkin erikoislehtiin, joiden lukijoina on kohderyhmiini kuuluvia ihmisiä. Odotan myöhemmin keväällä yhteydenottoja eri medioista, kun lehdet ym. haluavat tehdä kysymyksiä ehdokkaille ja haastatella heitä.

Olen vastannut tähän mennessä yhdeksään vaalikoneeseen.

Varsinaisen maksullisen vaalimainonnan aloitan joskus maaliskuussa. Tulen käyttämään Uudenmaan paikallislehtiä sekä tiettyjä erikoislehtiä.

Puolue hoitaa katujenvarsiin tulevan ulkomainonnan. Olen siinä omalta osaltani auttamassa.

Olen mukana kutsuttuna kirjoittajana sivustolla http://vaalikeskustelu.fi/ .

Olen kehittämässä Facebook-toimintaa lähipäivinä.

Jouko Piho

Bren McGuire

Piho, kirjoituksistanne tässä keskustelussa sain sen kuvan että olette kristitty.

Siispä kysyn mikä on kantanne siihen Raamatun kertomukseen, jossa juutalaisten ja kristittyjen kantaisä Aabraham saa Jumalalta käskyn uhrata Iisakin, oman poikansa.
Tuossa kertomuksessahan, kuten epäilemättä hyvin tiedätte, Aabraham suostuu tähän vaatimukseen, ja ryhtyy ilman mitään kysymyksiä tai epäilyksiä uhraamaan poikaansa.
Mutta ennenkuin Aabraham ehtii tappaa Iisakin, Jumala pysäyttää hänet, ja sanoo että hyvin teit.
Aabrahamin toiminta oli Jumalan silmissä hyvää, koska Aabraham näin osoitti pelkäävänsä häntä, ja olevansa valmis mihin tahansa, jos Jumala käskee.

Eli mikä on mielipiteenne Aabrahamin toiminnasta?
Toimiko hän ihailtavasti, vaiko tuomittavasti?

Käykääs täällä:
http://m484games.ucoz.com/

IDA

Jos haluaa yleisen, kristillisen näkemyksen, niin aiheesta on kirjoitettu paljonkin.

Jos taas haluaa Jouko Pihon mielipiteen, niin kannattaa ottaa se Jouko Pihon mielipiteenä, eikä yleistää sitä kristittyjen mielipiteeksi. Voi toki olla, että Jouko Piho tuntee yleiset, kristilliset tulkinnat ja varmasti tunteekin, mutta kyllä ne löytyvät muutenkin, kuin kirjautumalla tänne kysymään asiaa Jouko Piholta.

Jouko Piho

Quote from: Bren McGuire on 28.01.2011, 20:03:13
Piho, kirjoituksistanne tässä keskustelussa sain sen kuvan että olette kristitty.

Siispä kysyn mikä on kantanne siihen Raamatun kertomukseen, jossa juutalaisten ja kristittyjen kantaisä Aabraham saa Jumalalta käskyn uhrata Iisakin, oman poikansa.
Tuossa kertomuksessahan, kuten epäilemättä hyvin tiedätte, Aabraham suostuu tähän vaatimukseen, ja ryhtyy ilman mitään kysymyksiä tai epäilyksiä uhraamaan poikaansa.
Mutta ennenkuin Aabraham ehtii tappaa Iisakin, Jumala pysäyttää hänet, ja sanoo että hyvin teit.
Aabrahamin toiminta oli Jumalan silmissä hyvää, koska Aabraham näin osoitti pelkäävänsä häntä, ja olevansa valmis mihin tahansa, jos Jumala käskee.

Eli mikä on mielipiteenne Aabrahamin toiminnasta?
Toimiko hän ihailtavasti, vaiko tuomittavasti?

Jumala toimi ihailtavasti.
Jumala tiesi kaiken ennalta tietävänä Jumalana, että Aabraham tulee olemaan kuuliainen. Sitä varten Jumala oli jo etukäteen varannut lähistölle uhrieläimen, joka sitten uhrattiin.

Tässä tapahtumassa Aabrahamille itselleen selvisi, kuinka paljon hän uskoi ja luotti Jumalaan. Aabraham luotti siihen, että vaikka Iisak kuolisikin, niin Jumala on voimallinen herättämään Iisakin henkiin. Aabraham uskoi tämän sen takia, että Aabrahamille oli annettu lupaus, että hänen jälkeläisestään Iisakista tulee suuri ja siunattu kansa. Joten jos Jumala vaatiikin Iisakin uhraamista, niin ei mitään hätää, Jumalalla täytyy olla takataskussa jokin keino asian ratkaisemiseksi, niin kuin olikin.

Iisakin läheltä piti uhraus on myös esikuva siitä uhrista, minkä Jumala antoi uhratessaan oman Poikansa Golgatan ristillä meidän syntien anteeksiantamisen puolesta. Siinäkin Jumalalla oli ratkaisu: kolmen päivän kuluttua Jeesus nousi kuolleista.

Jouko Piho

Miniluv

Keskitymme tässä ketjussa Pihon politiikkaan liittyviin mielipiteisiin.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

tjuguskegg

Quote from: Miniluv on 28.01.2011, 21:09:25
Keskitymme tässä ketjussa Pihon politiikkaan liittyviin mielipiteisiin.

Voisiko arvon mode määritellä että mitkä jutut kuuluvat Pihon poliittisiin mielipiteisiin ja mitkä eivät? Hän nimittäin sotkee niin taitavasti uskontoa, salaliittoteorioita ja politiikkaa yhteen syssyyn.

Miniluv

Montako sivua arvon nimimerkki haluaa määritelmää?

:)

Riittäköön tällä kertaa se, että satunnaisista raamatunkohdista kysely ei ole suotavaa.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Jouko Piho

Quote from: vihanator on 28.01.2011, 21:59:52

Hän nimittäin sotkee niin taitavasti uskontoa, salaliittoteorioita ja politiikkaa yhteen syssyyn.

Kiitos!

Bren McGuire

Piho kirjoitti:
QuoteJumala toimi ihailtavasti.
Jumala tiesi kaiken ennalta tietävänä Jumalana, että Aabraham tulee olemaan kuuliainen. Sitä varten Jumala oli jo etukäteen varannut lähistölle uhrieläimen, joka sitten uhrattiin.

Tässä tapahtumassa Aabrahamille itselleen selvisi, kuinka paljon hän uskoi ja luotti Jumalaan. Aabraham luotti siihen, että vaikka Iisak kuolisikin, niin Jumala on voimallinen herättämään Iisakin henkiin. Aabraham uskoi tämän sen takia, että Aabrahamille oli annettu lupaus, että hänen jälkeläisestään Iisakista tulee suuri ja siunattu kansa. Joten jos Jumala vaatiikin Iisakin uhraamista, niin ei mitään hätää, Jumalalla täytyy olla takataskussa jokin keino asian ratkaisemiseksi, niin kuin olikin.

Kiitoksia vastauksesta.
Otaksun, että mielestänne myös Aabraham näin ollen toimi ihailtavasti ollessaan valmis uhraamaan poikansa Jumalan käskystä, vaikka ette sitä suoraan tuossa sanokkaan.

Tähän vielä jatkokysymys:
Onko ihmisuhraukseen komentaminen mielestänne hyväksyttävä tapa testata henkilön uskollisuutta?
Näinhän vastauksenne perusteella voisi olettaa,jos kerran Jumala toimi tuossa ihailtavasti.

Miniluv kirjoitti:
QuoteKeskitymme tässä ketjussa Pihon politiikkaan liittyviin mielipiteisiin.
Aivan oikein.
Mutta Pihon poliitiikka tuntuu perustuvan melko vahvasti uskonnolliseen vakaumukseen, kuten tässä ketjussa on moneen otteeseen käynyt ilmi.
Näin ollen keskustelua Pihon harjoittamasta uskonnosta ei voi välttää.

Äskettäin joku kysyi hänen mielipidettään 100% perintöveroon,ja vastaus oli:
QuoteEn ole tuollaisesta ennen kuullutkaan.
En usko, että missään mikään 100 % perintövero onnistuu.
Itse asiassa olen asian suhteen realisti, että en usko mitään suurempaa muutosta tulevan ennen kuin Jeesus Kristus tulee hallitsijana maan päälle.
Sitä ennen rahan ja etuoikeutettujen sorto muita ihmisiä kohtaan tulee jatkumaan.
Vain Kristus kykenee voittamaan Mammonan. Siihen ei pysty kommunismi, ei Zeitgeist, ei the Movement eikä Maitreya, vaikka yrityksiä on ollut ja tulee olemaan.
Tuostahan voi vetää sen johtopäätöksen,että Piho ei usko poliittisen muutoksen olevan mahdollista,ennenkuin Jeesus ilmestyy maan päälle,ja ottaa ohjat käsiinsä.
Eli kyseessä on vahvasti poliittis-uskonnollinen agenda.

Ja Miniluv kirjoitti myös:
QuoteRiittäköön tällä kertaa se, että satunnaisista raamatunkohdista kysely ei ole suotavaa.
Kyseessä oleva Raamatun kohta ei ole mitenkään "satunnainen".
Aabraham on yksi kristinuskon tärkeimpiä hahmoja,ja tuo uskollisuustesti on kyseisen henkilön elämän ehkä tärkein tapahtuma,ja näin ollen se on samalla keskeinen Raamatun opetus.

Käykääs täällä:
http://m484games.ucoz.com/

Miniluv

Ensinnäkin tervetuloa foorumille, Bren. Tätä en ole vielä muistanut sanoa.

Ja kun en voi tietää, kuinka kauan olet foorumia seurannut, niin tiedoksi, että yleiselle uskontokeskutelulle on laitettu lukko. Jatketaan ihmisuhrauksesta vasta sitten, jos Piho antaa aihetta ottaa siihen kantaa.

Edit: Piholla on blogi, jossa topdennäköisesti pätee toisenlainen politiikka. Kiinnostuneimmat varmaan suuntaavat sinne.

Salvation

Quote from: Piho on 08.01.2011, 22:04:18
Maantieteellisen sijaintinsa takia Venäjä tulee pitämään aina Suomea puskurialueenaan, joka voidaan vaikka miehittää, jos kansainvälinen kriisi ja seuraavan maailmansodan uhka sitä edellyttää.

Itse asiassa uskon, että juuri niin tulee jossain vaiheessa tapahtumaan.

Venäjä katsoo Suomen edelleen kuuluvan omaan etupiiriinsä. Pietarin ja pohjoisen Muurmanskin sotilasalueen turvallisuuden takia Venäjä tarvitsee mielestään tarpeeksi puskurialuetta Suomesta.

Jos Venäjä ehdottaa neuvotteluja Suomen osittaisesta miehittämisestä, Suomen on syytä tällä kertaa suostua siihen turhan verenvuodatuksen välttämiseksi. On nimittäin syytä ajatella, että mahdollisen sodan päätyttyä ja turvallisuustarpeiden muututtua Venäjä lopettaa sodanaikaisen miehityksen ja tilanne normalisoituu.

Toisen maailmansodan jälkeen niin ei tapahtunut, vaan Neuvostoliiton miehitys tai muu voimakas vaikuttaminen jatkui, kuten nähtiin esim. Baltian maissa, jotka kaikki liitettiin Neuvostoliittoon. Mutta silloin oli syynä kommunismi ja halu levittää neuvostojohtoista kansainvälistä kommunismia kaikkialle maailmaan.

Nykyisen Venäjän kohdalla ei ole enää tätä kommunismin peikkoa, joten uskon, että jos Venäjä miehittää Baltian maat ja osittain Suomenkin jonkin tulevan sodan alkuvaiheessa, niin sodan päätyttyä tilanne palaa ennalleen, ainakin siinä tapauksessa, että Venäjä häviää sodan.

Jouko Piho

Jokainen yksittäinen kirjoitus ei ansaitse omaa ketjuaan. Jatkossa kirjoitukset tämän ketjun jatkoksi. Tämä on käytäntö myös kaikkien muiden kohdalla. - Ant.

Jouko tekstisi pitäisi alkaa "Olipa kerran" ja päättyä tietenkin "sen pituinen se".
Harvemmin näkee noin epäisänmaallista ihmistä kuin sinä.
Oppitunti sosiaalidemokratiasta...
http://www.lintukoto.net/agora/kirjoitus.php?id=114

Jouko Piho

Salvation

Olet ymmärtänyt minut väärin.
Minä olen harvinaisen isänmaallinen ihminen.
Minä katson sitä mikä on Suomelle kussakin tilanteessa parasta.

Jouko Piho

Salvation

Quote from: Piho on 28.01.2011, 23:27:06
Salvation

Jouko Piho

Niin ajattelepas miten olisi käynyt kun Suomi olisi oppisi mukaisesti luovuttanut alueet Neuvostoliitolle 65 vuotta sitten. Tilanne olisi sama kuin Baltiassa nyt. Onneksi ei sentään ihan noin pölhä porukkaa ollut silloinkaan

Jouko Piho

Quote from: Salvation on 28.01.2011, 23:29:59
Salvation

Jouko Piho

Niin ajattelepas miten olisi käynyt kun Suomi olisi oppisi mukaisesti luovuttanut alueet Neuvostoliitolle 65 vuotta sitten. Tilanne olisi sama kuin Baltiassa nyt. Onneksi ei sentään ihan noin pölhä porukkaa ollut silloinkaan

Minä olen tuonut käsitykseni julki, mutta ehkä sinä et ole sitä näkemystäni nähnyt, että Suomen ratkaisu 1939 oli oikea eli että Suomi ei antanut periksi vaan valitsi mieluummin sodan. Se oli oikea ratkaisu silloin.

Jouko Piho

Jouko Piho

Bren

En arvostele mitään Jumalan toimia. Kaikki mitä Jumala tekee on oikein.

Mitä tulee siihen, että lopullinen voitto pahasta ja esim. rahan vallasta saadaan vasta kun Kristus palaa maan päälle, niin sen sanominen ei tarkoita, ettei ihmisten tule kuitenkin yrittää toimia hyvän puolesta pahuutta vastaan.
Siksi minäkin olen menossa politiikkaan, koska uskon, että pahassakin maailmassa on mahdollista saada aikaan edistystä hyvään suuntaan, ainakin jonkin verran.
Lopullista hyvää ja rauhan aikaa ei ole kuitenkaan ihmisten mahdollista saada aikaan, ennen kuin ihmiskunnan pettäjä Saatana sidotaan ja pahan valta loppuu. Tämän voiton Pahasta voi saada vain Juudan Leijona, Jeesus Kristus.
Maran ata!

Jouko Piho

Salvation

Quote from: Piho on 28.01.2011, 23:35:44
Quote from: Salvation on 28.01.2011, 23:29:59
Salvation

Jouko Piho

Minä olen tuonut käsitykseni julki, mutta ehkä sinä et ole sitä näkemystäni nähnyt, että Suomen ratkaisu 1939 oli oikea eli että Suomi ei antanut periksi vaan valitsi mieluummin sodan. Se oli oikea ratkaisu silloin.

Jouko Piho

Ja toisaalta myönnät että nyt Venäjän voittaessa mahdollisen sodan, sen etupiiri jäisikin osaksi Venäjää. Ja kuten mainitsit, olisit halukas siihen etupiiriasemaan ihan vapaaehtoisesti. Isänmaallistako?

Salvation

Viel yks juttu Piho... laitetaaks vetoo, ettet oo eduskunnassa 2011- 2015 kansanedustajana?