News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2011-01-04 IL: Vaimo laittoi Tukholman pommittajan viestin nettiin

Started by LordBhorak, 04.01.2011, 23:03:30

Previous topic - Next topic

LordBhorak

Tukholman itsemurhapommittajan ääninauhaviestin julkaisi internetissä ensimmäisenä tämän vaimo, paljastui tiistaina.

Taimour Abdulwahabin vaimo kertoi ruotsalaisen TV4-kanavan haastattelussa laittaneensa viestin Youtube-palveluun miehensä kuoleman jälkeen, koska hän toivoi sen vastaavan ihmisten kysymyksiin teon syistä.

Abdulwahabin viesti ilmestyi Youtubeen kaksi päivää ennen kuin viranomaiset julkistivat sen. Siksi epäiltiin, että Abdulwahabilla oli ollut apuri, jolla oli pääsy hänen Youtube-tililleen miehen kuoleman jälkeen.

TV4:n haastattelussa vaimo kertoi, ettei tiennyt mitään miehensä suunnitelmista.

- Tuomitsen hänen tekonsa ja tuomitsen kaiken terrorismin. Jos olisin tiennyt, mitä hän aikoo, olisin estänyt häntä. Siksi hän ei kertonutkaan minulle mitään, vaimo sanoi.

STT-TT

Juu... hän tuomitsee. -LordBhorak-

P

Quote from: LordBhorak on 04.01.2011, 23:03:30
Tukholman itsemurhapommittajan ääninauhaviestin julkaisi internetissä ensimmäisenä tämän vaimo, paljastui tiistaina.

Taimour Abdulwahabin vaimo kertoi ruotsalaisen TV4-kanavan haastattelussa laittaneensa viestin Youtube-palveluun miehensä kuoleman jälkeen, koska hän toivoi sen vastaavan ihmisten kysymyksiin teon syistä.

Abdulwahabin viesti ilmestyi Youtubeen kaksi päivää ennen kuin viranomaiset julkistivat sen. Siksi epäiltiin, että Abdulwahabilla oli ollut apuri, jolla oli pääsy hänen Youtube-tililleen miehen kuoleman jälkeen.

TV4:n haastattelussa vaimo kertoi, ettei tiennyt mitään miehensä suunnitelmista.

- Tuomitsen hänen tekonsa ja tuomitsen kaiken terrorismin. Jos olisin tiennyt, mitä hän aikoo, olisin estänyt häntä. Siksi hän ei kertonutkaan minulle mitään, vaimo sanoi.

STT-TT

Juu... hän tuomitsee. -LordBhorak-

Ei kertonut mitään, mutta silti vaimo postasi viestin heti reaaliajassa.. Taquijaa ja kas Kitman. Kätevää, ei tarvitse hakea avioeroa, kun innostaa siipan yrittämään 72 neitsyen perään.
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Jepulister

Tuomitsee terrorismin eikä hyväksy miehensä tekoa, mutta silti levittää tämän valmistamaa terrorismiin yllyttävää propagandaa.

Kaikesta huolimatta olisin melkein valmis lyömään vaikka vetoa, että vaimoa ei tulla kuulustelemaan eikä muutenkaan tutkimaan.

Kalle

Laittoiko vaimo miehensä viestin nettiin "selittämään tekoa".

Vai yrittääkö vain estää poliisia pääsemästä uskonveljien jäljille?

MoonShine

Tehnyt mahdollisesti työtä käskettyä ohjeistuksen mukaan ja näin johdattaa tutkimuksia kauemmas muista terroristeista?
Ei kai ruotsalainenkaan poliisi ole niin suvaitseva, ettei tuota ota huomioon?
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

normi

Ilmeisesti muslimin ei tarvitse juurikaan selitellä vaimolle tai ylipäänsä kertoa sen tarkemmin, mihin milloinkin lähtee tai mitä tekee. Moi mä lähden Ruotsiin tapaamaan kavereita tms. heippa! Vai voiko? Joko siis täysin alistettu käskyläinen tai sitten... osallinen juonessa.

Pitäisin vaimoa vähintäin epäiltynä terrorismijuoneen osallisuudesta oli sitten pakotettu tai halukkaasti mukana.

Ei muuten kuulosta siltä että kauheasti olisi murheen murtama, kun oma golden egg poistui maan kamaralta? Outoa...

Impossible situations can become possible miracles

tarhuri

On tietenkin osa solua, koko elämä on ollut tähän valmistautumista.  Niinhän ne siellä kait tekevät.
Olen olemassa, siis ajattelen.