News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Nettiehdokas Karjalaisen vaaliketju (118)

Started by Kimmo Karjalainen, 04.01.2011, 22:43:00

Previous topic - Next topic

Kimmo Karjalainen

Asiaa tarkoin harkittuani ja riittävät tietojärjestelmät pystyyn saatuani olen päättänyt aloittaa eduskuntavaalikampanjani. Olen 35-vuotias tuotantotalouden diplomi-insinööri Helsingistä ja työskentelen IT-alalla projektipäällikkönä. Homma-aiheinen esittelyni on esittelyketjussa.

Ajan Suomen kansalaisten etuja, suoraa demokratiaa, sananvapautta ja nykyistä tiukempaa maahanmuuttopolitiikkaa Muutoksen periaatteiden mukaisesti. Henkilökohtaisesti haluan tehdä Suomesta nykyistä turvallisemman sekä vapaamman maan elää ja asua.

Tuon suoran demokratian edustukselliseen demokratiaan kahta tietä. Pitkän aikavälin tavoite on saada Suomeen Sveitsin suora demokratia, jossa kansalaiset voivat kumota huonot lakiesitykset ja ehdottaa uusia lakeja kansalaisaloitteilla. Sveitsin malli ohjaa päättäjät huomioimaan kansan tahdon jo etukäteen lakivalmisteluissa tai kansalaiset torjuvat lain. Jos joku laki on osoittautunut huonoksi, niin se voidaan korjata kansalaisaloitteen kautta. Näin puretaan edustuksellisen demokratian klikkiytyminen pienelle piirille. Myös päätöksenteon jumiutuminen saadaan purettua alistamalla hankala päätös sitovaan kansanäänestykseen.

Lyhyen aikavälin tavoite on tuoda suora demokratia Suomen edustuksellisen demokratiaan heti, kun minut valitaan kansanedustajaksi. Aion järjestää nettiäänestyksiä siitä, painanko hallituksen esityksille Jaa vai Ei. Sinä päätät, minä painan! Tällöin ainakin yksi kansanedustaja äänestää asiasta niin kuin kansalaiset haluavat. Tuon äänestäjille tietoa äänestysvaihtoehtojen hyvistä ja huonoista puolista, joita nettikeskustelu täydentää. Näin nettiäänestäjät saavat hyvät lähtötiedot äänestyspäätöksen tekemiseen.

En aio järjestää äänestyksiä joka asiasta vaan ainoastaan niistä, jotka kiinnostavat nettiäänestäjiä. Minä selvitän muidenkin asioiden hyvät sekä huonot puolet ja teen äänestyspäätöksen itse. En järjestä äänestyksiä asioista, jotka määräytyvät selkeästi ajamieni vaaliteemojen kautta. Vaaliteemojani ovat suomalaisten etu, suora demokratia, sananvapaus ja tiukempi maahanmuuttopolitiikka. Lisäksi saat päättää vaalikampanjani aikana nettiäänestyksissä, mitä minun tulee ajaa eduskunnassa.

Kokeile, miten voisit vaikuttaa nettiäänestyksessä.
On muuten hieno. Et ole ennen nähnyt sellaista!!1

Vaalituki

Tukiyhdistys perustetaan, jossa sille tulee tarvetta. Sitä ennen mahdollinen vaalituki kannattaa ohjata puolueen tilille. Halutessaan rahat voi "korvamerkitä" tietylle ehdokkaalle. Katso tarkemmin Muutos 2011:n vaalityön tukeminen.

Kampanjasivut

Vaalisivut
Blogi
Facebookin vaalisivu
Nettiäänestysten keskustelualue

Tukiryhmä

Jos haluat mukaan tukiryhmään, niin ota yhteyttä. Kaikenlaista kampanjaa hyödyttävää tekemistä on riittävästi kaikille halukkaille. Jo pelkästään nettiäänestykseen vastaaminen auttaa minua kampanjassani.

Yhteystiedot

Puhelin: 045-3506233
Sähköposti: [email protected]

Kimmo Karjalainen

Paljon on ehtinyt tapahtua sitten ensimmäisen viestin. Nettiäänestyksen vastaajia on jo yli sata ja lisää tulee tämän päiväisen Uuden Suomen bloggaukseni myötä. Avasin siis blogipalstan siellä.

Mutta heti seuraavaksi kiitokset Hommaforumin ylläpitäjille banneripaikasta etusivulla!

Muutoksen graafikko teki huikean bannerin ja suuret kiitokset siitä.

(http://cms.hommaforum.org/images/stories/ad/kimmo.jpg)

Ostin tilaa webhotellista ja tein itse omat vaalisivuni osoitteeseen www.kimmokarjalainen.fi.
Olisikohan pitänyt palkata joku?

No, palkkasin valokuvaajan ottamaan kuvia ja kävin kuvauksissa, joten ainakin se asia on kunnossa.

Laitoin ehdokastietoni Tekniikan Akateemisten Liiton (TEK) sähköiseen lomakkeeseen. Nimeni, kuvani, perustietoni ja linkki nettisivuilleni julkaistaan 18.3.2011 ilmestyvässä TEK-lehdessä sekä TEK:n nettisivuilla.

Osallistun ensi tiistaina TEK:n järjestämään tulevaisuustyöpajaan Aalto-yliopiston Design Factoryssä. TEK kokoaa ehdolla olevat tekniikan alan ammattilaiset luomaan ajatuksia siitä, miten seuraavalla vaalikaudella taataan hyvinvointiyhteiskuntamme tulevaisuus. TEKin tavoitteet on kerrottu täällä.

Kimmo Karjalainen

Suljin 1.nettiäänestykseni. Ensimmäiseen avoimeen nettiäänestykseen tuli 130 vastausten lähetystä. Kysymyksiin ei ollut pakko vastata ja vastausten määrä oli 113 – 125 kysymystä kohden. Vastausten määrä on riittävä antamaan suuntaa jatkoäänestyksiä varten.

Laitoin vastausjakaumat valintakysymyksittäin vaalisivustooni. Palaan vastauksiin ja avoimiin kohtiin, kunhan ehdin kirjoittamaan niistä.

Kimmo Karjalainen

Olen aukaissut toisen nettiäänestykseni ja se on avoin kaikille. Tuosta linkistä aukeaa uusi ikkuna äänestykseen.

Käsiteltävinä aiheina ovat positiivinen erityiskohtelu töihinotossa, vihapuhelaki, homoparien adoptio-oikeus perheen ulkopuolelle ja perustuslain muuttaminen. Vastaaminen on helppoa, jos on valmis mielipide. Vaihtoehdot ovat Jaa, Ei ja Tyhjä kuten eduskunnan äänestyksissä. Pakollisia kysymyksiä ei ole.

Äänestys on auki vaaliviikonlopun lauantai-iltaan eli 16.4.2011. Sitten julkistan tulokset.

Kimmo Karjalainen

Tilasin reilusti jaettavia vaalimainoksia kokoa A5. Jos haluat jakaa näitä jossakin Helsingin alueella tai ottaa vaikkapa koristeeksi, ota minuun yhteyttä yksityisviestillä. Lähetän postitse tarvitsemasi määrän.

Ps. Ei kannata yrittää tulostaa. Luonto tuhoutuu tulostimen kuluttamasta musteen määrästä.

Pss. Kyllä, kopioin häikäilemättä Kieloston viestiä.

Marjukka Kaakkola

Toivottavasti saat riittävästi jakelijoita, yllättävän kovaa hommaa se on kun puhutaan tuhansista, tai kymmenistä tuhansista!

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Kimmo Karjalainen

Quote from: Miniluv on 06.04.2011, 00:15:13
Vain torahampaat puuttuu ;D

http://en.wikipedia.org/wiki/Bill_Compton_(The_Southern_Vampire_Mysteries)

Ai muistutan mainoksessa komeaa elokuvatähteä? Kiitos Miniluv.

Tässä vielä kuva aurinkolaseilla.
(http://www.kimmokarjalainen.fi/kuvat/muut/Mainos_torat.jpg)

Jotta viestiin tulisi jotain asiaakin, niin kirjoitin suomalaisen demokratian puutteista ja keinoista saada kansan tahto näkymään eduskunnan päätöksenteossa.