News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Klaus Hemanuksen (Vars-Suomi) vaalikampanjaketju. (yleistä tietoa)

Started by Heikki Tamminen, 03.01.2011, 12:04:26

Previous topic - Next topic

Heikki Tamminen

Apua tarvitaan!

Sulo Aittoniemi totesi hiljattain yllä olevassa rakennuksessa istuvan pelkästään rikollisia. Kenties hieman liioiteltua mutta tätä tukevia asioita on, kuten tunnettua tullut julki viimeaikoina. Perussuomalaiset ovat selväsanaisesti tuoneet esille kansalaisten mieltä kaivertavia asioita, joihin suuret ja pienetkään perinteiset puolueet eivät ole vaivautuneet etsimään korjausta.

Meillä ei ole käytössämme istumattomien kokousten ym rahastusautomaatteja, joten toivomme saavamme tukea suoraan kansalta. Vitonenkin ( 5,-) kelpaa. Voit halutessasi tukea vaalikamppanjaa maksamalla sinulle sopivan summan alla mainitulle tilille.

Tilinumero: ***

IBAN: ***

BIC: ***

saaja: Klaus Hemanuksen tukiyhdistys

[Edit/Admin: tukiyhdistyksen järjestämä keräys on päättynyt, tilitiedot on poistettu]

Jos haluat olla mukana vaalikampanjassa toiminnan tasolla esim jakamalla esitteitä ym, ota rohkeasti yhteyttä vaalipäällikkö Heikki Tammiseen:

mail: [email protected]  GSM: 044-301 9791

Yhdessä teemme enemmän!
Salon kaupunginvaltuutettu (ps.), valtuustoryhmän pj.
Kansanedustajan avustaja, Halla-ahon kotimaan avustaja
www.heikkitamminen.com

Heikki Tamminen

Vaalisivut:
http://hemanus.fi

Sivuilta linkit naamakirjaan, blogiin ym.

Tässä vaaliohjelmaa:

MORAALIVAJE KORJATTAVA

* Ei muusta yhteiskunnasta poikkeavia etuuksia tai vapauksia politiikoille.

* Pankeille ja rahoitussektorille vastuu tekemisistään

* EU:n jäsenmailla oltava vastuu omasta taloudenhoidostaan

* Lääkäri - lääketeollisuus kytkökset purettava

* Kunnissa työntekijät päättävät liikaa omista asioistaan – lakia muutettava

MUSLIMIEN AUTETTAVA TOISIAAN

* Muslimeille kristittyjen sijaan vastuu uskonveljien "turvapaikkaongelmista"

EDUSKUNTA MAAN ASIALLE

* Vesi- ja muut luonnonvarat suojattava ulkomaiselta "hyökkäykseltä"

* Kiinteistöomistus vain suomalaisille ja erityisluvan saaneille (vrt Venäjä)

POLIITTISET TABUT AVATTAVA

* Oikeusjärjestelmämme on mätä. Korjattava !

* Itse itselle vastoin perustuslakia annetut sotasyyllisyystuomiot kumottava

*  Pariisin rauhansopimuksen mukaisesti palattava Tarton rauhansopimukseen

*  Tiitisen lista julkistettava

www.heikkitamminen.com

Martikainen

Mitenkähän on, saavatko nuo kaikki varmasti kalustetut asunnot joissa on riittävästi tilaa ja lentoliput kotimaahan jääneiden perheenjäsenten paikallesaamiseksi, plus toimeentulotukea elinkustannuksiin, vai olisikohan meidän aika osoittaa globaalia vastuuta ja hakea heidät tänne?

Heikki Tamminen

Quote from: kmruuska on 03.01.2011, 12:37:12
Quote from: HessuT on 03.01.2011, 12:30:40
Quote from: kmruuska on 03.01.2011, 12:19:06
Quote from: HessuT on 03.01.2011, 12:12:33

Miten hyvin tunnet tämänhetkistä tilannetta muslimimaissa turvapaikanhakijoiden ja pakolaisuuden suhteen?

Varmaa tietoa on ehkä mahdotonta saada, mutta minun tietääkseni varsinaista turvapaikanhakua esim lähi-idässä ei ole lainkaan kun kyse on uskonveljistä. Käsite on ehkä tuntematon / ei käytössä. Esim poliittiset pakolaiset ovat jokaiseen maahan yhtä epätervetulleita kuin kotimaahansakin. Islamilaisten maiden keskeinen muuttoliike on vähäistä ylipäätään. Islamin sisäiset ristiriidat usein estävät muuton. Meidän pitää kuitenkin velvoittaa heidät pitämään huolta omistaan. Suomi ja Suomalaisuus ei kestä tämän hetken muslimi-muuttoliikettä. Mm. Egyptissä Suomea ja Ruotsia on mainostettu muslimien taivaana, tämä kertoo jotain meidän lepsusta asenteesta.

Minä laitan terveisiä eteenpäin tästä kysymyksestäsi itse ehdokkaalle myös. Itse toimin hänen vaalipäällikkönä.

No olipa hyvä että tuli puheeksi kun näyttävät faktat tältä osin olevan ainakin sinulla vähän hakusessa. Aluksi voit kertoa hänelle vaikka että esimerkiksi yksin Syyriassa on 1,2 miljoonaa pakolaista. Saudi-Arabiassa on 291 000 ja Jordaniassa 621 000.

Kiitoksia palautteesta.
Onhan siellä Syyriassakin "pakolaisia" ehkä jopa 2milj. Kuka tietää. Kyse oli siis näiden ihmisten oikeasta auttamisesta, eikä vain paikasta a paaikkaan b siirtämisestä. Ongelma ei poistu ihmisten uudelleen sioittamisella. Esim Syyriassa Irakilaisilla tuskin on kauhean hyvät oltavat, ja siihen jos saisimme vaikuttaa, voisimme vähentää huomattavasti myös Suomeen virtaavien ihmisten määrää. Nämä massaliikkeet eivät auta ketään ja esim suurilla pakoilaisleireillä eläminen perustuu Eurooppalaiseen humanitääriseen apuun. Ihmetyttää ainakin minua, miksi muslimit eivät tässä mielessä huolehdi toisistaan, vaikka liikkuminen toki on vapaata. Se on kuitenkin eri asia :)
www.heikkitamminen.com

Heikki Tamminen

Quote from: Martikainen on 03.01.2011, 12:44:36
Mitenkähän on, saavatko nuo kaikki varmasti kalustetut asunnot joissa on riittävästi tilaa ja lentoliput kotimaahan jääneiden perheenjäsenten paikallesaamiseksi, plus toimeentulotukea elinkustannuksiin, vai olisikohan meidän aika osoittaa globaalia vastuuta ja hakea heidät tänne?

Hyvä kommentti, juuri tätä tarkoitin. Itse en pidä kyllä kenenkään globaalina vastuuna heidän täällä elättämistään, vaan vastuun siirtämistä uskon veljille.
www.heikkitamminen.com

Heikki Tamminen

Quote from: kmruuska on 03.01.2011, 12:37:12
Quote from: HessuT on 03.01.2011, 12:30:40
Quote from: kmruuska on 03.01.2011, 12:19:06
Quote from: HessuT on 03.01.2011, 12:12:33

Miten hyvin tunnet tämänhetkistä tilannetta muslimimaissa turvapaikanhakijoiden ja pakolaisuuden suhteen?

Varmaa tietoa on ehkä mahdotonta saada, mutta minun tietääkseni varsinaista turvapaikanhakua esim lähi-idässä ei ole lainkaan kun kyse on uskonveljistä. Käsite on ehkä tuntematon / ei käytössä. Esim poliittiset pakolaiset ovat jokaiseen maahan yhtä epätervetulleita kuin kotimaahansakin. Islamilaisten maiden keskeinen muuttoliike on vähäistä ylipäätään. Islamin sisäiset ristiriidat usein estävät muuton. Meidän pitää kuitenkin velvoittaa heidät pitämään huolta omistaan. Suomi ja Suomalaisuus ei kestä tämän hetken muslimi-muuttoliikettä. Mm. Egyptissä Suomea ja Ruotsia on mainostettu muslimien taivaana, tämä kertoo jotain meidän lepsusta asenteesta.

Minä laitan terveisiä eteenpäin tästä kysymyksestäsi itse ehdokkaalle myös. Itse toimin hänen vaalipäällikkönä.

No olipa hyvä että tuli puheeksi kun näyttävät faktat tältä osin olevan ainakin sinulla vähän hakusessa. Aluksi voit kertoa hänelle vaikka että esimerkiksi yksin Syyriassa on 1,2 miljoonaa pakolaista. Saudi-Arabiassa on 291 000 ja Jordaniassa 621 000.

Kaiken lisäksi esim. Syyriasta tulee joka vuosi pakolaisia Suomeen ym. Eurooppaan. Se siis ei ole lopullinen turvapaikka, vaan vastuu siirtyy loppupeleissä meille.
www.heikkitamminen.com

tance

Ko. ehdokkaasta sen verran vielä mainittavaa, että hän on Aluepalautus ry-nimisen yhdistyksen puheenjohtaja, ehkä se kertoo hieman jotain hänen näkemyksistään.

Heikki Tamminen

Pitää paikkansa.
Luovutetun Karjalan omaisuudet saatava takaisin laillisille omistajilleen jo monien kansainvälisten sopimustenkin mukaan mm Pariisin rauhansopimus 1947.
Neuvottelukeinoin maat tai vähintään omaisuus palautettava.
www.heikkitamminen.com