News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Muutos 2011 toivottaa hyvää Muutoksen vuotta 2011!

Started by Veli Karimies, 31.12.2010, 15:19:31

Previous topic - Next topic

Veli Karimies

Katso Muutos 2011:n eduskuntavaaliehdokkaan, muusikko Petri Kaivannon (Helsingin vaalipiiri) uudenvuodenpuhe aiheinaan presidentin valtaoikeudet ja suora demokratia. Muutos 2011:n hallituksen jäsen, eduskuntavaaliehdokas Jari Leino (Pirkanmaan vaalipiiri) taas kertaa, mitä Suomessa opittiin vuosi sitten tapahtuneesta murhenäytelmästä.

(http://www.muutos2011.fi/cms/images/tapahtumat/muutoksenvuosi2011.png)

Maxwell Smart

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

tarhuri

Suojalasit ovat tarpeen kovan vauhdin takia.  Hyvää Uutta Vuotta aivan kaikille!
Olen olemassa, siis ajattelen.

Jiri Keronen

Nettiaktiivisuutesi on positiivinen asia, eikä Muutos missään tapauksessa katso pahalla Muutoksen mainostamista. Päinvastoin; hyvä, että mainostat ja kiitos siitä.

Älä ala milloinkaan kuvitella, että yhtään kenellekään tällä planeetalla olisi oikeus millään tavalla rajoittaa sinua sanomasta niitä asioita, joita tahdot sanoa. Jos joku pitää sinua piripäisenä riparityttönä, sitten hän pitää. Hänellä on tietysti siihen oikeus, mutta vastaavasti sinulla on oikeus olla juuri sellainen kuin tahdot.
Suoraa demokratiaa ja vapautta kaikille.

Vae Victis -blogini

dothefake

Anna tulla ihan entiseen malliin, Sinä ja Tuija tai oikeastaan voi sanoa, että
kaikki tänne kirjoittaneet naiset olette antaneet korvaamattoman ikkunan
maailmaan, johon ei usein pääse kurkkaamaan, vaikka meilläkin kotona asuu nainen.
Ei kaikkien tarvitse pitää kaikesta, eikä kaikille pysty koskaan olemaankaan mieliksi.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

saint

Quote from: dothefake on 30.01.2011, 17:49:59
Anna tulla ihan entiseen malliin, Sinä ja Tuija tai oikeastaan voi sanoa, että
kaikki tänne kirjoittaneet naiset olette antaneet korvaamattoman ikkunan
maailmaan, johon ei usein pääse kurkkaamaan, vaikka meilläkin kotona asuu nainen.
Ei kaikkien tarvitse pitää kaikesta, eikä kaikille pysty koskaan olemaankaan mieliksi.

Tuo on hyvin sanottu! Olisin kirjoittanut samoin, jos olisin ehtinyt ja osannut.
"Annapas kun autan; tässä lisää köyttä"  -Leso

Juha Mäki-Ketelä

Ja tietysti jonkun hassun hauskan (omasta mielestään siis) nimimerkin takaa inisi?

Älä välitä, maailma on täynnä kaikenlaista pillittäjää ja tyhjäntoimittajaa. Minulle tuota lässytystä tulee päivästä toiseen tuutin täydeltä.

Lähinnä se herättää minussa suurta huvittuneisuutta, toisinaan tosin myös surullisuutta ja säälin tunnetta. Siis viestien kirjoittajia kohtaan. Maailmassa - ja etenkin netissä - on niin kovin, kovin paljon henkistä pahoinvointia, yksinäisyyttä, syrjäänjoutumisen kokemuksia, turhautuneisuutta, voimattomuutta, vihaa, pelkoa jne.

Anna palaa vaan eli jatka messagen välittämistä.

Muutos tulee. Väistämättä.

Asiallisetkaan kysymykset ja kommentit eivät ole turvassa päänaukomiselta. Parhaiten selviää, kun jättää päänaukojat täysin huomiotta, sillä juuri huomiota he kalastelevat. Huomion laatu on heille sivuseikka.

Juha Mäki-Ketelä

Quote from: Päivänsäde on 30.01.2011, 18:16:57
Quote from: JM-K on 30.01.2011, 18:13:39
Ja tietysti jonkun hassun hauskan (omasta mielestään siis) nimimerkin takaa inisi?

------

Muutos tulee. Väistämättä.

Ensimmäiseen : Ihan omalla nimellään kyllä, eikä inissyt. Itikoiden ininä on toinen juttu.

Jälkimmäiseen : Olen valmis ottamaan sen vastaan. ;)

Niin no, nimellään ja nimellään. Minulle tulee toisinaan vihapos... eikun kriitiikkiä nimillä, joita ei löydy sen paremmin Fonectasta kuin väestörekisteristäkään. Mutta varmaan ne ihan oikeita ihmisiä ovat.

Asiallisetkaan kysymykset ja kommentit eivät ole turvassa päänaukomiselta. Parhaiten selviää, kun jättää päänaukojat täysin huomiotta, sillä juuri huomiota he kalastelevat. Huomion laatu on heille sivuseikka.

dothefake

Olen myös hyvä lukemaan ajan henkeä etukäteen kaikista piiloviesteistä
ja poliitikkojen sanonnoista, joissa eivät tarkoita, mitä sanovat.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

O. M. Hietamaa

Quote from: Päivänsäde on 30.01.2011, 17:16:22
Viestin kritiikki turhista floodauksista oli aiheesta.

Välihuomautuksena tähän, että tuo "floodaus" on mielestäni huono sana — ei niinkään siksi että se on anglismi, vaan siksi että se tuo ikävästi mieleen feministisen Tulva-aikakauslehden ja sen päätoimittajan Anne Moilasen "Tulta munille!" -vihapuheineen.

kgb

Ilman ylläpitohattua totean, että sanotaan joillain olevan ns. syntymäkänni... Tässä tapauksessa näyttää kyseessä olevan pikemminkin syntymähölökankkunen  ;D
Turhaan ne politrukit huutaa ja hossuu,
Suomessa ei elä vinkkelitossu.

Ernst

Quote from: Päivänsäde on 31.01.2011, 00:48:04
Vaikka en ole ajanmukainen enkä järkevä, on minulla pirun hyvä vaisto. Kun olin pieni, äitini oli havainnoinut, että nappasin aina trendit hieman ennen kuin niistä tuli "juttuja". Se on sinänsä hassua, sillä en ole koskaan seurannut muotia.

Haistan että muutosta on ilmassa.

Katsellaan miten käy. ;)

Muutosta on todellakin ilmassa. Meidän18-vuotias kysyi, että mitä puoluetta aiot äänestää. Sanoin, että Muutosta, tunnetko? Juniori vastasi hyvin tuntevansa. Veikkaan, että hän ei ole ainoa  :)
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Aki Greus

Ainakin pääkaupunkiseudulla ja nuorten keskuudessa M11 on muutaman kerran tempassu sellasella tavalla että varmasti moni tietää. Katotaan sitten vaalien jälkeen paljon ääniä tuli. Sitten on kyllä sellaset pallinmurskausbileet että heikompia hirvittää! Jos itse pääsen läpi voidaan maalata tekoverellä sellaset sotanaamiot että! =P

Miniluv

Quote from: Päivänsäde on 31.01.2011, 01:29:17
En ole siis itsekään vielä ehtinyt siihen toimintaan nimellisesti mukaan. Ei mulla kiire ole.

Meillä taas on hieman kiire ;)
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/