News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Islam ulos.

Started by ktv, 31.12.2010, 04:58:36

Previous topic - Next topic

ktv

Koska islamista on niin paljon haittaa sekä harrastajilleen, että heidän ympäristöilleen, niin eikö jo olisi aika lausua ääneen, että Suomessa, eikä muuallakaan länsimaissa ole tilaa poliittiselle islamille, saati sitten siihen sitoutuneille.

MoonShine

Kansalle on varattu mahdollisuus sen kertomiseen 17.4.2011.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

kertsu59

Quote from: MoonShine on 31.12.2010, 07:38:51
Kansalle on varattu mahdollisuus sen kertomiseen 17.4.2011.
Tähän ei ole mitään lisättävää komppaan täysillä.  :D
Onko se monikulttuuri maailman paras asia.....Monietnisyys sensijaan voisi olla sitä.

svobo

Näinköhän tuo otsikko jo kutkuttaa jotain kiihotuspykälää?
"Eilen paluumatkalle Irakiin lähteneillä mieli muuttunut kun olivat nähneet Helsingin. Aikovat palata Saarijärvelle päästäkseen Helsinkiin."
Jani Ilola (@i_lo_la) December 10, 2015

MoonShine

Ei se vasta pelaa silmäpeliä ja flirttailee rassismin kanssa, kuten Jutan 'keksimä'; maassa maan tavalla -lausahdus.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

Faidros.

Quote from: ktv on 31.12.2010, 04:58:36
Koska islamista on niin paljon haittaa sekä harrastajilleen, että heidän ympäristöilleen, niin eikö jo olisi aika lausua ääneen, että Suomessa, eikä muuallakaan länsimaissa ole tilaa poliittiselle islamille, saati sitten siihen sitoutuneille.

Kannatan ja vielä nokitan. Kaikki uskonnollisuus pitää poistaa politiikasta ja lainsäädännöstä.
Suomessa valtionkirkon lopettamisesta on hyvä aloittaa, se on perverssi laitos.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

tarhuri

Quote from: Faidros. on 31.12.2010, 10:16:48
Quote from: ktv on 31.12.2010, 04:58:36

Kannatan ja vielä nokitan. Kaikki uskonnollisuus pitää poistaa politiikasta ja lainsäädännöstä.
Suomessa valtionkirkon lopettamisesta on hyvä aloittaa, se on perverssi laitos.

Aika pitkälti samaa mieltä, pitkän päälle varmaan paras ratkaisu kaikille osapuolille.
Olen olemassa, siis ajattelen.

Miniluv

Ei tule ketjua kahden rivin avauksella.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/