News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Jalkautukaa hyvät hommalaiset myös muille blogisivuille tukemaan ehdokkaitanne?

Started by siponinjo, 21.12.2010, 18:27:28

Previous topic - Next topic

siponinjo

Olen ymmärtänyt, että tämä Hommaforum on maahanmuuttokriittisten lisäksi myös Perussuomalaisten, Muutoksen ja Piiraatipuolueen kannattajien kotipesä? Itse olen maahanmuuttokriittinen ulkosuomalainen, koska Suomessa maahanmuutto on hoidettu aivan perseestä. Siitä ei nyt tässä sen enempää.

Kirjoitin aikaisemmin Aamulehden blogisivustolle. Tosin minut bännäsi sieltä AL:n blogisivuston moderaattorin mielivaltaisesti, koska hänen mielestään minulla oli liian extreme mielipiteitä eli sananvapaus Suomessa on nyt koetuksella.

Tästä syystä mielestäni olisi ehdottoman tärkeää, että Hommalaiset jalkautuisivat myös muille sivustoille tukemaan Muutoksen, Perussuomalaisten ja Piraatipuolueen ehdokkaita, jotta nämä saisivat oman alueensa lehden blogisivustoilla lisää näkyvyyttä. Mm. Aamulehden bloginetusivulla top 10:ssä pysyminen vaatii riittävän määrän klikkauksia ja kommentointia kirjoitukseen.

Ystäväni perussuomalaisten kansanedustajaehdokas ja Halla-ahon tukema Tampereen kaupunginvaltuuston jäsen Heikki Luoto mm. kirjoitti Tamperelaisille ja kaikille tärkeästä kuntalaisten suoran demokratian lisäämisestä; Kaupunkilainen, perehdy ja vaikuta Tampereen kaupungin asioihin
http://aamulehdenblogit.ning.com/profiles/blogs/kaupunkilainen-perehdy-ja
mutta kirjoitus hävisi sivulta yhtä nopeasti kuin sinne ilmestyi. Tämä on harmi.

Siksi pyydän, että Hommaforumin lukijat ja kirjoittajat kävisivät tukemassa omiansa myös Hommaforumin ulkopuolella eri kaupungien paikallislehtien keskustelu- ja blogisivustoilla?