News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Yleinen Israel/juutalaiset -keskustelu

Started by Hoff, 25.03.2009, 18:39:18

Previous topic - Next topic

Tapiotar

Vallitseeko tällä foorumilla vielä sananvapaus?
S24 on myynyt totuuden Hamasille.

Sieltä poistettiin erittäin hyvä, nyt meneillään olevaa konfliktia käsittelevä laaja-alainen keskustelu. Se kun toi keskusteluun liikaa juutalaista näkökulmaa ja sellaista totuutta, jota ei mielellään haluttaisi suomalaisten tuntevan.

me

Siis jos arabit lasketaan joukosta pois niin luulenpa, että toi kiista arabien ja juutalaisten välillä on monien muslimeiden yhdentekevää. Hyvänä esimerkkinä somalit, jotka tuntuvat olevan yllättävän passiivista porukkaa kun puhutaan Israelista. Tämä saattaa kyllä johtua myöskin kaunasta arabeja kohtaan, jolloin moni ajattelee, että he saavat ansionsa mukaan (hyvänä esimerkkinä isäni, joka vihaa arabeja ylikaiken). Kuhan kallio moskeija saa olla rauhassa niin juutalaiset saavat monelta muslimi kansoilta vapaat kädet.

Emo

Quote from: me on 16.11.2012, 15:57:56
Islam ei millään leimaa minua mihinkään enkä ole siitä mihinkään luopumasta.

Mitä islam sinulle merkitsee?

Ethän sinä sitä päätä, minkä muut ihmiset kokevat leimaavan sinua! En minäkään voi sitä määritellä, mitä muut minusta ajattelevat ja millä perustein. Tietysti voin jonkunverran vaikuttaa sillä miten käyttäydyn (aika paljonkin), mutta osa porukasta leimaa minut välittömästi tietynlaiseksi, kun sanon olevani esimerkiksi PERSU  :flowerhat:

Ja persut ovat kuitenkin tappaneet terrori-iskuissa paljon vähemmän ihmisiä, kuin islamin ideologiaa kannattavat ihmiset.

me

Islam ei sinänsä merkitse minulle sen enempää kuin tavalliselle suomalaiselle kristinusko. Ihmiset leimaavat minua käytökseni takia, jos käyttäydyn kuin idiootti olen idiootti ihan sama minkä uskonnon edustaja olen ja sama koskee kaikkia. Jokaisella on jokaisesta asiasta jokin mielipide varmasti myös islamista.

Emo

^ Ok. Eli tämä tästä. Ja onhan tuokin jo melkoisen hyvin, että kirjoitat suomeksi ja Hommalla, eli kyllä sinä kunnon suomalaisesta käyt  :)  Ja omalta osaltasi varmasti onnistut tekemään somaleille hyvää pr:ää.

me

Suomalainen olen kun en oikein somalistakaan enää käy :) Ja en minä mitään pr:ää somaleille halua tehdä vaatisin sellasesta palkkaa kun olisi liian työlästä hitto.

coscarnorth

Quote from: me on 16.11.2012, 16:48:04
Islam ei sinänsä merkitse minulle sen enempää kuin tavalliselle suomalaiselle kristinusko. Ihmiset leimaavat minua käytökseni takia, jos käyttäydyn kuin idiootti olen idiootti ihan sama minkä uskonnon edustaja olen ja sama koskee kaikkia. Jokaisella on jokaisesta asiasta jokin mielipide varmasti myös islamista.

Ei saatana, miten väsynyttä logiikkaa.

Islam ei ole ainoastaan uskonto, vaan myös ideologia - fasistinen sellainen. Se vaatii kannattajaansa alistumaan puritaanisesti omaan elämänfilosofiaansa. Jos ihminen kannattaa fasistista ideologiaa, on erittäin todennäköistä, että se näkyy myös hänen käyttäytymisnormistossaan. Eli maallistunut/maltillinen krititty ihminen elää suuremmalla todennäköisyydellä ihmisiksi kuin muslimi.

Idiootti on idiootti, ideologiasta/uskonnosta riippumatta. Se on totta, mutta islamiin uskova on suuremmalla todennäköisyydellä idiootti kuin maallistunut tai kristitty, syystä jonka tuossa ylempänä mainitsin. Myöskään se, onko fasistinen uskonto fasistinen uskonto, ei ole mikään mielipidekysymys, vaikka sitä sellaiseksi yritetään tänä päivänä väittääkin.
"False opinions are like false money, struck first of all by guilty men and thereafter circulated by honest people who perpetuate the crime without knowing what they are doing." -Joseph de Maistre

"Bad laws are the worst sort of tyranny." -Edmund Burke

Ant.

Totta kai islam leimaa. Aivan samoin esimerkiksi Jehovan todistajat -liikkeeseen kuuluminen leimaa sinua ja ihmiset noin pääsääntöisesti odottavat, että kiertelet taloja ovikelloja soitellen. Moottoripyöräkerhoon kuuluminen leimaa. Lestadiolaisuus leimaa. Hommaforumille kirjoittaminen leimaa.

Eri asia on sitten se, ettei tarvitse käyttäytyä annetun leiman mukaisesti, oli ryhmästä annettu leima sitten oikeutettu tai ei.
Homma is the new black.

hattiwatti

Pari hyvää aihetta sivuavaa pohdintaa:

http://www.atimes.com/atimes/Middle_East/NK17Ak04.html
"Bomb Iran? No. Bomb Gaza? Yes!"
By Pepe Escobar

http://www.atimes.com/atimes/Middle_East/NK17Ak03.html
"Netanyahu calls Obama's bluff "
By M K Bhadrakumar

me

Voi teitä leimattuja on varmaan elämä hankalaa otan osaa. Islam on pelkkä uskonto ( no paitsi hullujen mielestä sen pitäisi olla jotin muutakin). Fasismi on äärinationalismia miten se liityisi islamiin outoa? Sääli ovat sanat kärsineet aikalailla inflaatio: rasisti,fasisti,natsi kun kaikki viljelee niitä ympäriinsä. Mutta hyvä tietää, että olen fasisti nyt sekin asia selvisi ei ihme, että olen aina ollut ennakkoluuloinen erilaisia ihmisryhmiä kohtaan se johtuu islamista, hyvä saada joku diagnoosi tähän vaivaan.

ämpee

Quote from: coscarnorth on 16.11.2012, 17:08:17
Quote from: me on 16.11.2012, 16:48:04

Ei saatana, miten väsynyttä logiikkaa.

Islam ei ole ainoastaan uskonto, vaan myös ideologia - fasistinen sellainen. Se vaatii kannattajaansa alistumaan puritaanisesti omaan elämänfilosofiaansa. Jos ihminen kannattaa fasistista ideologiaa, on erittäin todennäköistä, että se näkyy myös hänen käyttäytymisnormistossaan. Eli maallistunut/maltillinen krititty ihminen elää suuremmalla todennäköisyydellä ihmisiksi kuin muslimi.

Kiskaisen tässä Suomen tataari-kortin esille !!
Niissä kavereissa ei ollut, eikä ole, mitään eroa minkäänlaiseen toiseen suomalaiseen.
Eli se siitä islamin kaikenkattavuudesta.
Jäsen-me on oikeassa, ei kannata juosta odotusten mukaan, vaan ihan omaan tahtiinsa.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

me

Niin islam on saanut aika pitkälti leimansa arabeista ( vaikka heistäkin 10-20% eivät ole muslimeita). Suurinosa kansoista ( puhun kansoista koska muslimi ei ole kansallisuus ), joiden valtauskonto on islam elävät ihan rauhassa eikä niistä nyt hirveemin kuulu mitään. Jotkut taas ovat erittäinkin äänekkäitä näistä varsinkin arabit ja somalit ( taitaa olla seemiläistä teatraalisuutta).

Tapiotar

Quote from: me on 16.11.2012, 17:45:13
Niin islam on saanut aika pitkälti leimansa arabeista ( vaikka heistäkin 10-20% eivät ole muslimeita). Suurinosa kansoista ( puhun kansoista koska muslimi ei ole kansallisuus ), joiden valtauskonto on islam elävät ihan rauhassa eikä niistä nyt hirveemin kuulu mitään. Jotkut taas ovat erittäinkin äänekkäitä näistä varsinkin arabit ja somalit ( taitaa olla seemiläistä teatraalisuutta).

Voisitko mainita yhden?

hattiwatti

Indonesia, Malesia, Bangladesh, Intian 200 - miljoonainen muslimipopulaatio.

Siinä ME on oikeassa, että vaikka pieniä marginaalisia ääriryhmiä löytyy joka puolelta, islamin harrastajat ovat hyvin erilaista porukkaa sen mukaan ovatko kyseessä arabit tai muut seemiläiset vaiko sufismin kautta islamin omaksuneet Etelä-Aasialaiset.

Itse olen myös pohtinut, että sunna - islamilaisuus tuntuisi jotenkin korreloivan seemiläisen perimän ja Shiialainen (esim. Iran) taas indoeurooppalaisen perimän kanssa. Shiia / sunni - kamppailussa kyse olisi tällöin näiden kahden ikiaikaisen kulttuurin sodasta. Eivät Iranilaiset länttä tai Israelia näe päävihollisenaan vaan nimenomaan oman kulttuurinsa tuhonneet arabit, maan tuntijoiden mukaan. Osaltaan syynä Iranin vihollisuuksiin jenkkien kanssa on se, että on samassa valtaliitossa alueella kuin Iranin arkkivihollinen Saudi-Arabia ja muut vastaavat persianlahden öljymaat. Syyrian konflikti on pitkälti Iranin ja Saudien kamppailua hegemoniasta, missä Venäjä on Iranin puolella ja jenkit Saudien puolella. Eivät nämä jutut niin mustavalkoisia ole.

hattiwatti

Quote from: K.K. on 16.11.2012, 16:04:54
Quote from: risto on 15.11.2012, 23:35:03
Quote from: K.K. on 15.11.2012, 23:11:07
Yllätys,yllätys.Kunhan Syyriassakin saadaan islamistit valtaan,niin ei ole kaukana,että taas kerran Israel saa vastaansa koko arabimaailman.

Tämä on kova juttu. Todella kova juttu.

Egypti oli niin pitkään rauhanomainen taho tuon alueen välienselvittelyissä. Todella vaikea sanoa, mitä nyt tapahtuu, jos ympäröivä arabimaailma hyökkää Israeliin.

Jos asuisin Israelissa alkaisin pikkuhiljaa huolestua.Egyptissä on vallassa islamistit.Syyrian kohdalla lienee kyse vain siitä,että koska islamistit ovat vallassa.Ja nyt -seuraako Jordania perässä..?

QuoteMielenosoittajat vaativat Jordanian kuninkaan syrjäyttämistä

Polttoaineen hinnannousu on saanut ihmiset kaduille eri puolilla maata. Kuninkaan loukkaaminen on maassa rikos.

Jordanian pääkaupungissa Ammanissa ja muualla maassa on osoitettu mieltä kuningas Abdullahia vastaan. Taustalla on muun muassa polttoaineen hinnannousu.

- Abdullah, aikasi on ohi, mielenosoittajat huusivat.

Mielenosoitukseen pääkaupungissa osallistui noin 4 000 ihmistä. Heidän joukossaan oli niin islamisteja, vasemmistolaisia kuin nuorisoryhmiäkin...]
Koko juttu: http://yle.fi/uutiset/mielenosoittajat_vaativat_jordanian_kuninkaan_syrjayttamista/6380028

Tästä Jordanian ja Syyrian kuviosta, missä taustalla naruista vetelisi kaasumahti Qatar (jenkkien liittolainen) kirjoitti taannoin maanmainio Pepe Escobar, ja linkitin sen geopolitiikka - ketjuun. Nyt tuntuisi spekulaatioiden alkavan mennä toteen, ja nopeassa aikataulussa!

http://www.atimes.com/atimes/Middle_East/NI28Ak03.html
Why Qatar wants to invade Syria
By Pepe Escobar

Pätkä analyysin lopusta kertoo aika mielenkiintoisia ennusteita Jordanin suhteen... mitkä näyttävät nyt olevan tapahtumassa..

.......
That wobbly Hashemite throne
All this points to Jordan as an essential pawn in Qatar's audacious geopolitical/energy power play. Jordan has been invited to be part of the GCC - even though it's not exactly in the Persian Gulf (who cares? It's a monarchy).

One of the pillars of Qatar's foreign policy is unrestricted support for the MB - no matter the latitude. The MB has already conquered the presidency in Egypt. It is strong in Libya. It may become the dominant power if there's regime change in Syria. That brings us to Qatar's help to the MB in Jordan.

At the moment, Jordan's Hashemite monarchy is wobbly - and that's a transcendental understatement.

There's a steady influx of Syrian refugees. Compound it with the Palestinian refugees that came in waves during the crucial phases of the Arab-Israeli war, in 1948, 1967 and 1973. Then add a solid contingent of Salafi-jihadis fighting Damascus. Only a few days ago one Abu Usseid was arrested. His uncle was none other than Abu Musab al-Zarqawi, the infamous former head of al-Qaeda in Iraq, killed in 2006. Usseid was about to cross the desert from Jordan to Syria.

Amman has been mired in protests since January 2011 - even before the spread of the Arab Spring. King Abdullah, also known as King Playstation, and photogenic Washington/Hollywood darling Queen Rania, have not been spared.

The MB in Jordan is not the only player in the protest wave; unions and social movements are also active. Most protesters are Jordanians - who historically have been in control of all levels of state bureaucracy. But then neo-liberalism reduced them to road kill; Jordan went through a savage privatization drive during the 1990s. The impoverished kingdom now depends on the IMF and extra handouts from the US, the GCC and even the EU.

Parliament is a joke - dominated by tribal affiliation and devotion to the monarchy. Reforms are not even cosmetic. A prime minister was changed in April and most people didn't even noticed it. In an Arab world classic, the regime fights demands for change by increasing repression.

Into this quagmire steps Qatar. Doha wants King Playstation to embrace Hamas. It was Qatar that promoted the meeting in January between the King and Hamas leader Khaled Meshaal - who had been expelled from Jordan in 1999. That left indigenous Jordanians wondering whether the kingdom would be swamped by yet another wave of Palestinian refugees.

Arab media - most of it controlled by the House of Saud - has been drowning in stories and editorials predicting that after the MB ascends to power in Damascus, Amman will be next. Qatar, though, is binding its time. The MB wants Jordan to become a constitutional monarchy; then they will take over politically after an electoral reform that King Abdullah has been fighting against for years.

Now the MB can even count on the support of Bedouin tribes, whose traditional allegiance to the Hashemite throne has never been wobblier. The regime has ignored protests at its own peril. The MB has called for a mass demonstration against the King on October 10. The Hashemite throne is going down, sooner rather than later.

It's unclear how Obama would react - apart from praying that nothing substantial happens before November 6. As for the Emir of Qatar, he has all the time in the world. So many regimes to fall - and become Muslim Brothers; so many pipelines to build.

.... Ja loppupeleissä koko roska liittyy Eurooppaan asti tarkoitettuihin, Qatarista vedettäviin kaasuputkiin joiden kauttakulkureitit ovat vielä auki, mutta menevät sen mukaan mihin maahan syntyy Qatar-myönteinen ja rahotteinen muslimiveljeskunta-hallitus.

me

Kiinan uiguurit, ex Neuvostotasavallat, Läntiset-Afrikan muslimimaat (Nigeriaa lukuunottamatta), ohan noita. Kaikkein äänekkäin ryhmä on ne seemiläiset (arabit,somalit).  Siis nykyään puhutaan muslimeista ihan kuin se olisi joku kansallisuus, mutta kun se ei ole. Minulla ja mustalla nigerialaisella muslimilla ei todellakaan ole mitään yhteistä. Jos sellasen näkisin niin ajatukseni olisi seuraavanlainen: Vittu tuokin jareer (=neekeri somaliaksi). Ja raha merkitsee myöskin enemmän kuin uskonto hyvänä esimerkkinä kaksinaamainen tyranni valtio Saudi-Arabia (olen muuten päättänyt etteen ikinä mene pyhiivaellukselle tuohon maahan ennenkuin valta vaihtuu, vastenmielisempää maata saa hakea).

coscarnorth

Quote from: me on 16.11.2012, 17:23:46
Mutta hyvä tietää, että olen fasisti nyt sekin asia selvisi ei ihme, että olen aina ollut ennakkoluuloinen erilaisia ihmisryhmiä kohtaan se johtuu islamista, hyvä saada joku diagnoosi tähän vaivaan.

Täällä kirjoittamastasi päätellen et ole fasisti. Eivätkä kaikki muslimit sitä tietenkään ole. Ainoa mitä sanoin oli, että muslimi on uskontonsa luonteen vuoksi esim. kristittyä tai ateistia suuremmalla todennäköisyydellä fasisti. En missään vaiheessa sanonut, että muslimi on aina automaattisesti fasisti. Muslimi voi olla maallistunut - islam ei.

Mitä Suomen tataareihin tulee, heidän erinomainen assimiloitumiskelpoisuutensa johtuu siitä, että he ovat eläneet Suomessa 1800-luvun lopulta asti, mitä ennen asuivat Venäjällä. Näihin aikoihin sekä Venäjällä, että Suomessa kristinuskolla oli vielä sen verran auktoriteettia, ettei islam kyennyt kehittymään siksi itsekseen.
"False opinions are like false money, struck first of all by guilty men and thereafter circulated by honest people who perpetuate the crime without knowing what they are doing." -Joseph de Maistre

Nanfung

Ovatko Suomen Punainen Risti ja maahanmuuttovirasto jo ennakkoon varautuneet vastaanottamaan juutalaisia turvapaikanhakijoita?
Suomen kielen sanoissa on pasaatituulen lempeää voimaa ja laulettuna se soi, kuin parhaiten viritetty Stradivarius.

hattiwatti

Quote from: me on 16.11.2012, 18:12:14
Kiinan uiguurit, ex Neuvostotasavallat, Läntiset-Afrikan muslimimaat (Nigeriaa lukuunottamatta), ohan noita. Kaikkein äänekkäin ryhmä on ne seemiläiset (arabit,somalit).  Siis nykyään puhutaan muslimeista ihan kuin se olisi joku kansallisuus, mutta kun se ei ole.

Seemiläisistä, ja vertailuna pohjaltaan indoeurooppalainen Iran. Aina tulee vastaan, että sunnalaiset tuntuvat olevan seemiläispohjaisia, ja Shiaalaiset indoeurooppalaispohjaisia.

http://takkirauta.blogspot.fi/2011/04/seemilaisten-julmat-jumalat.html

http://takkirauta.blogspot.fi/2009/02/kannettua-vetta-kaivossa.html

http://takkirauta.blogspot.fi/2012/09/kannettua-vetta-kaivossa-osa-ii.html

Minulla ja mustalla nigerialaisella muslimilla ei todellakaan ole mitään yhteistä. Jos sellasen näkisin niin ajatukseni olisi seuraavanlainen: Vittu tuokin jareer (=neekeri somaliaksi). Ja raha merkitsee myöskin enemmän kuin uskonto hyvänä esimerkkinä kaksinaamainen tyranni valtio Saudi-Arabia (olen muuten päättänyt etteen ikinä mene pyhiivaellukselle tuohon maahan ennenkuin valta vaihtuu, vastenmielisempää maata saa hakea).

Ei sinulla ja Nigerialaisella jareerilla todellakaan taida olla yhteistä:

http://takkirauta.blogspot.fi/2012/04/neekerit-ja-murjaanit.html

hattiwatti

Quote from: coscarnorth on 16.11.2012, 18:15:58

Mitä Suomen tataareihin tulee, heidän erinomainen assimiloitumiskelpoisuutensa johtuu siitä, että he ovat eläneet Suomessa 1800-luvun lopulta asti, mitä ennen asuivat Venäjällä. Näihin aikoihin sekä Venäjällä, että Suomessa kristinuskolla oli vielä sen verran auktoriteettia, ettei islam kyennyt kehittymään siksi itsekseen.

Ei siinä välttämättä kristinuskon auktoriteetistä niin kysymys ole, tai sen puuttumisesta.

Aika paljon islamin kehittyminen 'siksi itsekseen' liittyy hyvyyden voiman ja kristikunnan miekan USAn tärkeimmän liittolaisten Saudi - Arabian, Qatarin, Kuwaitin, U.A.E;n auliiisti rahoittamaan moskeijanrakennus, imaaminkoulutus ja lähetystyöhön pitkin muuta maailmaa. Se on muuttanut islamin luonnetta enemmän kuin mikään. Toisaalta jenkit tuntuvat katselevan sitä sormien läpi. Heikentävätpähän Iranilaisen shiialaisuuden otetta pitkin muslimimaailmaa. Ja mitä enemmän Saudikoulutteisia terroristeja, sen enemmän rahaa sotilasteolliselle kompleksille kotimaassa ja likaisten duunien hoitajia ulkomaissa.

me

Totta indoeurooppalaiset taitavat olla enemmän niitä shiialaisia. En tiedä mihin ryhmään turkkilaiset kansat (turkkilaiset, azerit, tataarit jne kuuluvat, mutta taitavat olla sunnalaisia veikkaisin). Siis onhan se kumma, kun S-Arabia, jonka pitäisi olla Israelin vihollinen ovatkin yhtäkkiä parhaita kavereita ja samaa mieltä Iranista. Jotenkin tuntuu, että arabimaat, jopa ussuttavat Israelia Iranin kimppuun. No ei siin mitään mukava nähdä, että veljekset ovat edes jostain välillä samaa mieltä. Ja kuten hattiwatti hyvin tuo esiin lännen pahin vihollinen ei ole Al-Qaida tai taleban vaan Saudia-Arabia, jolla on älyttömästi rahaa ja joka syöttää sitä hulluille wahabiitteille kuten näemme mitä Saksassa tapahtuu.

Tapiotar

Et oo tosissas. Luettelet ne islamilaiset maat, joissa kaikki toisinajattelu johtaa kuolemantuomioon, Malesiassa ei ole yhtäkään julkikristittyä, sillä kaikki on tapettu. Indonesia, Intia, kaikkialla vainotaan kristittyjä. Ei ole kysymys "marginaaliryhmistä" vaan todellisesta islamilaisesta diktatuurista.

Quote from: hattiwatti on 16.11.2012, 18:00:00

Siinä ME on oikeassa, että vaikka pieniä marginaalisia ääriryhmiä löytyy joka puolelta, islamin harrastajat ovat hyvin erilaista porukkaa sen mukaan ovatko kyseessä arabit tai muut seemiläiset vaiko sufismin kautta islamin omaksuneet Etelä-Aasialaiset.

me

ÖÖÖ Malesialasista 9,1 % kansasta on kristittyjä en ole ikinä kuulut, että Malesiassa olisi mitään uskonpuhdistuksia suoritettu. Intia ei ole muslimimaa vaan vähemmistöinä ne siellä eleilee. Indonesia on jo se verran ongelmallien paikka, että siellä voi etnisiä konflikteja esiintyä, mutta sielläkin kaikki eleilevät suht rauhassa maan kokoon ja epävakaisuuteen nähden. Joten aika typerää puhua jostain islamilaisesta diktatuurista (sitä esiintyy Saudi-Arabiassa ja Iranissa).

jmm

Quote from: Tapiotar on 16.11.2012, 18:42:12
Et oo tosissas. Luettelet ne islamilaiset maat, joissa kaikki toisinajattelu johtaa kuolemantuomioon, Malesiassa ei ole yhtäkään julkikristittyä, sillä kaikki on tapettu.

Hölö, hölö.

Malesiassa on maailman parhaita muslimimaita kristityille. Heillä on itse asiassa paljon enemmän oikeuksia kuin muslimeilla koska heihin ei sovelleta sharialakia. Malesiassa kristitty voi esimerkiksi juoda alkoholia tai harrastaa avioliiton ulkopuolista seksiä laillisesti toisin kuin muslimit.
"The difference between a cult and religion? A cult is led by a guy who knows it's bullshit. In a religion, that guy is dead." - Joe Rogan

Ant.

Bangladeshissa vainotaan hinduja ja viime aikoina hinduvastaiset mellakat ovat päässeet jopa suomalaisten lehtien sivuille. Intian ja Pakistanin kanssa taas on sama juttu kuin Israelin ja palestiinalaisten kanssa. Kun Intia oli jaettu Intiaan ja Pakistaniin, saivat muslimit olla Intiassa varsin rauhassa, mutta Pakistan on vuosien mittaan puhdistanut alueensa muista kuin muslimeista raaoilla vainoilla. Intiassa toki sattuu joskus jotain iskuja muslimeja vastaan, mutta muslimit vainoavat paljon laajemmin hinduja Intiassakin.

Filipiineillä ja Thaimaassa on pienet muslimivähemmistöt, jotka ovat jatkuvassa sodassa maan muita asukkaita vastaan tappaen, raiskaten ja kaapaten näitä.

Myös Malesiassa vainotaan hinduja ja kristittyjä muslimien toimesta. Kristittyjä toki suvaitaan monia muita maita paremmin, mutta luonnollisestikaan kristityt eivät saa harrastaa käännytystoimintaa, kirkkoja ei juurikaan saa rakentaa ja muslimi ei saa kääntyä kristityksi. Hindujen vainoamisesta esimerkkejä:

http://en.wikipedia.org/wiki/Hinduism_in_Malaysia#Persecution_of_Hindus

Kaikista muslimiryhmistä löytyy kaikenlaisia muslimeja, mutta muiden uskontojen olemassaolon yleisesti hyväksyvistä muslimiryhmistä minulle tulevat mieleen vain tataarit ja jotkin Neuvostoliiton maallistamat Keski-Aasian muslimit.
Homma is the new black.

coscarnorth

Quote from: jmm on 16.11.2012, 19:08:33
Et oo tosissas. Luettelet ne islamilaiset maat, joissa kaikki toisinajattelu johtaa kuolemantuomioon, Malesiassa ei ole yhtäkään julkikristittyä, sillä kaikki on tapettu.

Hölö, hölö.

Malesiassa on maailman parhaita muslimimaita kristityille. Heillä on itse asiassa paljon enemmän oikeuksia kuin muslimeilla koska heihin ei sovelleta sharialakia. Malesiassa kristitty voi esimerkiksi juoda alkoholia tai harrastaa avioliiton ulkopuolista seksiä laillisesti toisin kuin muslimit.

Kristittyjen tappamisesta Malesiassa en tiedä. Varmasti sellaistakin on tapahtunut. Mutta muhamettilaisten iskuja kirkkoja kohtaan siellä on esiintynyt ihan kohtuullisesti. Ja kyllä siellä antisemitismikin ihan hyvin rehottaa.

K.K.

Quote from: me on 16.11.2012, 16:35:00
Siis jos arabit lasketaan joukosta pois niin luulenpa, että toi kiista arabien ja juutalaisten välillä on monien muslimeiden yhdentekevää. Hyvänä esimerkkinä somalit, jotka tuntuvat olevan yllättävän passiivista porukkaa kun puhutaan Israelista. Tämä saattaa kyllä johtua myöskin kaunasta arabeja kohtaan, jolloin moni ajattelee, että he saavat ansionsa mukaan (hyvänä esimerkkinä isäni, joka vihaa arabeja ylikaiken). Kuhan kallio moskeija saa olla rauhassa niin juutalaiset saavat monelta muslimi kansoilta vapaat kädet.

Niinkö luulet..?

Antisemitismi on varsin yleistä muslimien keskuudessa.Toisin kun vihervasemmisto Eroopassa uskottelee,niin taustalla ei ole niinkään palestiinalaiskysymys,vaan taustalla on islam.Moni lukutaidoton ja täysin maantieteestä tietämätön muslimi vihaa juutalaisia koska:

-Tämä esimerkki tulee Suomesta: Somali in Finland: "You killed my fucking prophet man!"

Sama videolla: http://www.youtube.com/watch?v=YJaUWIndAYE

Quote[...Allaah informed us in the Quran that the Jews used to kill the Prophets, may Allaah exalt their mention; Allaah Says (what means): {But is it [not] that every time a messenger came to you, [O Children of Israel], with what your souls did not desire, you were arrogant? And a party [of messengers] you denied and another party you killed.}[Quran 2:87] Allaah also Says (what means): {That was because they [repeatedly] disbelieved in the signs of Allaah and killed the prophets without right. That was because they disobeyed and were [habitually] transgressing.}[Quran 2:61]

However, the names of the Prophets, may Allaah exalt their mention, who were killed by the Jews were neither mentioned in the Quran nor in the Sunnah of the Prophet sallallaahu `alayhi wa sallam ( may Allaah exalt his mention ).

Nonetheless, the books of Tafseer (interpretation of the Quran) stated that the Prophet Zakariyah (Zechariah) and Yahya (John), may Allaah exalt their mention, were killed by the Jews...]
http://www.islamweb.net/emainpage/index.php?page=showfatwa&Option=FatwaId&Id=107128

QuoteIslam and antisemitism

Islam and antisemitism relates to Islamic theologicial teaching against Jews and Judaism and the treatment of Jews in Muslim countries...]
http://en.wikipedia.org/wiki/Islam_and_antisemitism

Tapiotar

Quote from: jmm on 16.11.2012, 19:08:33

Hölö, hölö.

http://www.christianpersecution.info/

http://www.stefanus.fi/marttyyrienaani.html

http://www.stefanus.fi/rukouskartta.html

me

En kiistä etteikö antisemitismi olisi yleistä muslimien keskuudessa, mutta yleensä kovimat juutalaisvihaajat taitavat olla ne arabit. Somaleilla vaikka onkin kovia luuloja juutalaisita ei se viha ole ns"aitoa". Mutta ei ne somaleiden tunteet arabeja kohtaan ole mikään maailaman ystävällisimmät. Esim.
Syyrian taistelujen alta pois lähteneet somalit eivät pääset Egyptiin vaikka heillä oli viisumit kunnossa, vaan edessä oli käännytys Syyriaan. Pelastajaksi löytyi Israel, joka suostui päästämään nämä somalit maahansa, kun Egypti ei siihen suostunut. Tämän jälkeen on kyllä somalialaisessa mediassa ihmetelty onko mitään järkeä peesata arabeja joka asiassa, kun juutalaisista on enemmän hyötyä. Olen itsekin sitä mieltä, että Somalian pitäisi enemmän olla Israelin kanssa, kun arabien. Saisivat rättipäät pienen näpäytyksen kun somalit tunnustaisivat Israelin ja solmisivat diblomaatti suhteen.

elukka

Et oo tosissas. Luettelet ne islamilaiset maat, joissa kaikki toisinajattelu johtaa kuolemantuomioon, Malesiassa ei ole yhtäkään julkikristittyä, sillä kaikki on tapettu. Indonesia, Intia, kaikkialla vainotaan kristittyjä. Ei ole kysymys "marginaaliryhmistä" vaan todellisesta islamilaisesta diktatuurista.

Quote from: hattiwatti on 16.11.2012, 18:00:00

Tuntuu tuo islam olevan aika perkele joka puolella:

KVG = katso v*tt* googlesta:
"muslim persecution against christians in malaysia"
http://www.google.fi/search?q=muslim+persecution+against+christians+in+malesia&oq=muslim+persecution+against+christians+in+malesia&sugexp=chrome,mod=19&sourceid=chrome&ie=UTF-8#hl=fi&spell=1&q=muslim+persecution+against+christians+in+malaysia&sa=X&ei=M46mUMXeDfLb4QSWqoHwCA&ved=0CB8QvwUoAA&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=1a63b53426506c01&bpcl=38625945&biw=1097&bih=582

Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg