News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

ESS: Soinia voi äänestää vain Uudellamaalla!

Started by Jussi Halla-aho, 19.12.2010, 13:15:28

Previous topic - Next topic

AaJii

Quote from: Daghem on 19.12.2010, 14:15:27
Veikkaan samoin ja oma veikkaukseni on, että ainoa riittävän karismaattinen johtaja puolueen pelastamiseen on Mikael Jungner.

Junger? "Karismaattinen johtaja"?  ;D

Iltalehti:
QuotePuolue on nimennyt 14 ehdokastaan Hämeeseen, eikä yksikään ehdokas tässä vaalipiirissä ole Timo Soini.

Missäs se Soini sitten on ehdokkaana?
"Monikulttuurisuus on tie sivistyksen, inhimillisyyden ja yhteiskuntarauhan takaamiseen."
- Espoon piispa Mikko Heikka, HS 23.02.2009 -

Tom Kärnä

Quote from: AaJii on 21.12.2010, 12:56:27
Quote from: Daghem on 19.12.2010, 14:15:27
Veikkaan samoin ja oma veikkaukseni on, että ainoa riittävän karismaattinen johtaja puolueen pelastamiseen on Mikael Jungner.

Junger? "Karismaattinen johtaja"?  ;D

No varmaan hän joidenkin mielestä sellainen on.

...Toisen veljeni kaveri on heppu, joka on ihan Jungnerin näköinen. Meinasi saada kerran turpiinsa, kun häntä luultiin Jungneriksi.
"Delenn's fleet is a start. Now we have to build on it."
-John Sheridan

Juha J.

Eli Soinia voi äänestää Uudellamaalla? Asummeko me siellä? Äänestäjät ovat edelleen epätietoisia.
Chillax mothafuckas. Toimitaan järkevästi.

Uuno Nuivanen

Quote from: a__m on 23.12.2010, 00:02:06
Quote from: Juha J. on 22.12.2010, 18:16:25
Eli Soinia voi äänestää Uudellamaalla? Asummeko me siellä? Äänestäjät ovat edelleen epätietoisia.

Joo, mutta kun se on roskapuhetta!!!!

SOINIA VOI ÄÄNESTÄÄ VAIN UUDELLAMAALLA - PAITSI HELSINGISSÄ!!!

Helsinki näet on Uudenmaan maakunnassa. Uudenmaan vaalipiiri on sitten erikseen.
???  ???  ???

junakohtaus

Tota, voidaanko ottaa tää vielä uudestaan? Missä voi äänestää Soinia?
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Uuno Nuivanen

Quote from: dothefake on 23.12.2010, 00:14:31
Kuka on Soini?

Tuo kysymys ei liity nyt asiaan mitenkään. Tarkoitus on selvittää, että missä häntä voi äänestää? Tämä kansaa useaan osaan jakava ja persuja repivä kysymys on hiertänyt monen hommalaisen mieltä jo pitkään, kuin kivi kengässä.

dothefake

Quote from: Uuno Nuivanen on 23.12.2010, 00:24:11
Quote from: dothefake on 23.12.2010, 00:14:31
Kuka on Soini?

Tuo kysymys ei liity nyt asiaan mitenkään. Tarkoitus on selvittää, että missä häntä voi äänestää? Tämä kansaa useaan osaan jakava ja persuja repivä kysymys on hiertänyt monen hommalaisen mieltä jo pitkään, kuin kivi kengässä.
Ahaa, anteeksi, en halunnut hajoittaa.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Juha J.

Tämä menee taas ihan sekoiluksi. Otsikossa sanotaan, että Soinia voi äänestää vain Uudellamaalla, mutta ketä Soinia?

LW

Minua vähän pelottaa se, että jos vaalipäivänä kurkku on käheänä, voiko silloin äänestää Soinia?
"Yksi seikka jota ei vielä ole taidettu mainita, ovat rasistineitokaiset, jotka asettuvat houkutuslinnuiksi ja rasistiäijät sitten kyttää taustalla pusikossa puukkoineen ja puntareineen." -Pirjo Pönni Jokinen

Totuus löytyy kaurapuurosta.

Ano Nyymi

Quote from: Juha J. on 23.12.2010, 01:29:08
Tämä menee taas ihan sekoiluksi. Otsikossa sanotaan, että Soinia voi äänestää vain Uudellamaalla, mutta ketä Soinia?

Mistä tietää että asuu uudellamaalla? Aika vanhalta maa täällä(kin) näyttää...

AjatusRikollinen

(http://img560.imageshack.us/img560/3462/imagen.gif)
Al Stubbido: "Tehdään tästä rasistinen maa". https://www.youtube.com/watch?v=hIYTHG9qxmc

Juha J.

Tuossa Rovaniemen lähellä onkin Uusimaa. Katsokaa vaikka kartasta. Siellä minä äänestän Soinia.

Minä äänestin Soinia jo Tanssii tähtien kanssassa.

Ano Nyymi

Quote from: Juha J. on 29.12.2010, 20:15:23
Tuossa Rovaniemen lähellä onkin Uusimaa. Katsokaa vaikka kartasta. Siellä minä äänestän Soinia.

Minä äänestin Soinia jo Tanssii tähtien kanssassa.

Ja minä huutoäänestyksessä, kun olin niin kännissäkin. Mutta kyllä me lujaa huudettiin.

Tuomas Tähti

Todellisuus on tarustoa ihmeellisempi. Tuttavani, joka asuu Turussa kuten minäkin, kysyi eilen vakavissaan, äänestänkö Soinia näissä eduskuntavaaleissa.  :facepalm: