News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Jihad-sivuja päivitetään Suomesta

Started by Saadun tiedon mukaan, 14.12.2010, 23:21:07

Previous topic - Next topic

Ernst

Quote from: ruikonperä on 19.12.2010, 18:35:37
Vaikka mä ny fenno-netsi olenkin, niin mielestäni Harb on osoittanut enemmän munaa kuin moni tänne ja tuonne kirjoitellut. Ei ole varmaankaan helppoa perustella ja pysyä omassa näkemyksessään vihamielisessä sivustossa.

Nimimerki Sister Harb säilyttää vihamielisen näkemyksensä väistelemällä, luimistelemalla ja laskemalla leikkiä. Muslimi.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Jaska Pankkaaja

Quote from: ruikonperä on 19.12.2010, 17:26:51
Elikkä tilanne on seuraava: Sister Harb haluaa ajaa juutalaiset mereen, sekä tukea terrorismia. Homma haluaa ajaa palestiinalaiset mereen ja tukea terrorismia.
Kuka muka väittää lähi-idän tilannetta kiharaiseksi ;D

Pikkasen ehkä harrastin kärjistämistä, mutta kuka meistä on täydellinen :roll: :roll: :roll:

Ei ollut kärjistys vaan valhe tai virhe. Varmasti suuri enemmistö tällä laudalla pärjäisi mainiosti ilman Lähi-Itään liittyvää keskustelua, jolla ei ole oikeistaan mitään tekemistä suomalaisen maahanmuuttopolitiikan kanssa. Lähi-Idän tilanteesta pitäisi oppia ainoastaan se että jos kaksi epäilemättä maailman hienointa uskontoa ja kulttuuria ei tule toimeen keskenään niin eivät ne tule toimeen kyllä täälläkään.
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Koskela Suomesta

Quote from: sister Harb on 19.12.2010, 18:46:38
Quote from: kirov on 19.12.2010, 18:37:05
Vaikka mä ny fenno-netsi olenkin, niin mielestäni Harb on osoittanut enemmän munaa kuin moni tänne ja tuonne kirjoitellut. Ei ole varmaankaan helppoa perustella ja pysyä omassa näkemyksessään vihamielisessä sivustossa.

On se helpompaa kuin aivopestä lapsia itsemurhapommittajiksi.
En minä aivopese lapsia itsemurhiin. Minä opetan heitä kunnioittamaan ihmishenkeä.

Osallistumalla Al-Quassamin Prikaatien toimintaan moderoimalla heidän sivustojaa? ja vielä sellaisella moderointilinjalla jossa annetaan sellaisten viestien jäädä, joissa kysellään iloiten uhrien ja kaatuneiden määriä ja iloitaan siviileihin kohdistuneiden iskujen jälkeen?

Älä puhu tyttö paskaa, että tuo olisi humanitaarista toimintaa ja lasten opettamista ihmishenkien kunnioittamiseen. Oksettava tapaus olet.
'That's not an argument. THAT's an argument.' Daily Mail 15.12.2011

Eksternaalinen kausaali atribuutio.

Daghem

En minä aivopese lapsia itsemurhiin. Minä opetan heitä kunnioittamaan ihmishenkeä.

Aivan mahtavaa, että olemme saaneet myös vähän valtavirrasta poikkeavan kirjoittelijan tänne foorumeille. Itsekin olen opettanut tätä ihmishenkien kunnioitusta mm. partiotoiminnassa ja kuulisin mielelläni sinulta lisää siitä, miten olette tätä kysymystä lähestyneet.

Koska muutamat noista nimimerkilläsi kirjoitetuista ja täälläkin esitetyistä  forumviesteistä eivät aukene asiaan perehtymättömälle, niin olisi hauskaa jos valottaisit myös taustoja näiden tilanteiden takana.
"Vi vill erbjuda en harmonisk och trygg miljö..." - Hommas Daghem

Lodi

Minulla on kysymyksiä sister Harpille:

Kun nyt on niin tärkeää että et YLLÄPIDÄ etkä PÄIVITÄ näitä puheena olleita - kyllä melko vihamielisiä - sivuja, niin mikä ihan oikeasti roolisi on tuossa yhteisössä?

Lisää kysymyksiä: Olet siis aatteeltasi kommunisti? Vai ymmärsinkö väärin?
Olet myös kääntynyt muslimiksi?

Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

far angst

Quote from: M on 19.12.2010, 18:49:27
Nimimerki Sister Harb säilyttää vihamielisen näkemyksensä väistelemällä, luimistelemalla ja laskemalla leikkiä. Muslimi.

Noin kuuluukin islamin niljakkaan opin mukaan.  Tuo ei ole vain sallittua, vaan jopa suositeltavaa Taqiyyaa.  Valehtelu kun on olennainen osa islamia.
Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

jumppajoonas

Pelottavaa porukkaa,enpä ihmettelisi vaikka näkisimme Suomessa vielä kantasuomalaisen muslimiksi kääntyneen tekemän terrori-iskun.

"Ei voi kuljettaa totuuden soihtua väkijoukossa käräyttämättä jonkun partaa" (Sokrates 469 - 399 eaa.)

sister Harb

Quote from: Koskela Suomesta on 19.12.2010, 18:57:41
Quote from: kirov on 19.12.2010, 18:37:05

On se helpompaa kuin aivopestä lapsia itsemurhapommittajiksi.

Osallistumalla Al-Quassamin Prikaatien toimintaan moderoimalla heidän sivustojaa? ja vielä sellaisella moderointilinjalla jossa annetaan sellaisten viestien jäädä, joissa kysellään iloiten uhrien ja kaatuneiden määriä ja iloitaan siviileihin kohdistuneiden iskujen jälkeen?

Älä puhu tyttö paskaa, että tuo olisi humanitaarista toimintaa ja lasten opettamista ihmishenkien kunnioittamiseen. Oksettava tapaus olet.

Mene sitten oksentamaan. Älä rasita tunteillasi muita. Enkä ole muuten tyttö, olen aikuinen nainen.

elukka

Sister Harb halusi oikeutta Palestiinan kansalle ja valtiolle.

Kansa joka ei ole kansa – "palestiinalaiset"
http://erilainen.wordpress.com/2009/05/24/kansa-joka-ei-ole-kansa-palestiinalaiset/
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

Finka

Parahin sister Harb,

Toit edellä esille ettet kuulu palestiinalaisiin terroristijärjestöihin. Toimit kuitenkin keskustelufoorumilla, jossa palestiinalaismieliset tuovat varsin voimakkaita toiveita esille. Olisin kiinnostunut tietämään, miten olet päätynyt toimimaan kyseisessä joukossa?

Ystävälisesti,

Finka
"On helppoa olla silmiinpistävän 'myötätuntoinen', jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset."-Murray Rothbard

Mohammed Al-gazzaz: "Iraqis and Finns have never met in thoughts, culture and religions. There is huge gap between them and it will never go away. I'm talking in general ofcourse there is exception" -FB:RHC

sister Harb

Quote from: Finka on 19.12.2010, 19:32:26
Parahin sister Harb,

Toit edellä esille ettet kuulu palestiinalaisiin terroristijärjestöihin. Toimit kuitenkin keskustelufoorumilla, jossa palestiinalaismieliset tuovat varsin voimakkaita toiveita esille. Olisin kiinnostunut tietämään, miten olet päätynyt toimimaan kyseisessä joukossa?

Ystävälisesti,

Finka

Minä olen ihminen ja puolustan sorrettujen kansojen perusoikeuksia.

Koskela Suomesta

Quote from: sister Harb on 19.12.2010, 20:12:03
Parahin sister Harb,

Ystävälisesti,

Finka

Israelilaistenkinko? et taida edes tietää miten tuo konflikti alkoi? eli kuka oli silloin sorrettu, kuka sortaja ja kuka sortajan puolella? tai varmaan osin tiedätkin, mutta et anna moisten asioiden häiriä oikeaa asiaasi.

Kenen jutut muuten ovat tunteellista soopaa jolla rasitetaan kuulijoita? eihän vain sinun?
'That's not an argument. THAT's an argument.' Daily Mail 15.12.2011

Eksternaalinen kausaali atribuutio.

sister Harb

Quote from: Koskela Suomesta on 19.12.2010, 20:18:27
Parahin sister Harb,

Ystävälisesti,

Finka

Israelilaistenkinko? et taida edes tietää miten tuo konflikti alkoi? eli kuka oli silloin sorrettu, kuka sortaja ja kuka sortajan puolella? tai varmaan osin tiedätkin, mutta et anna moisten asioiden häiriä oikeaa asiaasi.

Kenen jutut muuten ovat tunteellista soopaa jolla rasitetaan kuulijoita? eihän vain sinun?

Kyllä minä tiedän kuka oli sorrettua osapuolena 1930 Euroopassa. Olen lukenut historiaan ihan hyvin kiitos. Se, että sionistit nyt saisivat jonkun oikeuden alistaa toista kansaa siksi että saksalaiset aslistivat heitä silloin on täyttä soopaa.

Hermo

Salli minun räjähtää (ei kirjaimellisesti) hersyvään nauruun! Olit kaventamassa  hommafoorumin kirjoittajien perusoikeuksia ilmaista mielipidettään sillä, että uhkaat haastaa oikeuteen kirjoittajat ja vaadit kirjoitusten poistamista. On sulla perusoikeuksiin vielä "vähän" matkaa!

Pöllämystynyt

Tässä on Harbin viesti ketjusta, jossa osa hänen laittamistaan kuvista on jostain syystä aivan minikokoisia, eikä niistä siksi saa kunnolla selvää. Joku voisi käydä katsomassa, jos saisi niistä selvää tai tunnistaisi ne, tai Harb voisi itse kertoa, mitä kuvissa on. Tekstistä kuitenkin saa selvää, ja siinä hän suosittelee juutalaisvastaista arabcartoon.net - sivustoa ja sen facebook-tiliä.
(http://i1178.photobucket.com/albums/x377/Rauhanpuolustaja/harbarabcartoon.png)
Tässä esimerkin vuoksi muutamia kuvia arabcartoonilta, lisää löytyy sivuilla käymällä. Klassista natsiperinteisiin tukeutuvaa antisemitismiä.
(http://i1178.photobucket.com/albums/x377/Rauhanpuolustaja/arabcartoonantisemitism5.png)
(http://i1178.photobucket.com/albums/x377/Rauhanpuolustaja/arabcartoonantisemitism2.png)
(http://i1178.photobucket.com/albums/x377/Rauhanpuolustaja/arabcartoonantisemitism.png)
Lähde edellisille: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=108997512474531&set=o.216541390375

Lisäksi Harb "uutisoi", tai pikemminkin mainostaa holokaustin kiistäjien ja vähättelijöiden konferenssista Iranissa. Liittyyhän se aivan selvästi foorumin aiheeseen. Hän puolustaakin sitä (konferenssia) seuraavassa kommentissaan, kuten voitte käydä toteamassa. Siinä hän tosin tekee eron sionistin ja juutalaisen välille, mikä on laskettava hänen edukseen... tai olisi laskettava, ellei hän kommentillaan puolustelisi holokaustin kiistäjiä. http://www.almoltaqa.ps/english/showthread.php?t=17756
(http://i1178.photobucket.com/albums/x377/Rauhanpuolustaja/harbirancartoon2.png)

Jatkoa seuraa. Aineistoa on vaikka millä mitalla.
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Hermo

Quote from: sister Harb on 19.12.2010, 20:24:43
Kyllä minä tiedän kuka oli sorrettua osapuolena 1930 Euroopassa. Olen lukenut historiaan ihan hyvin kiitos. Se, että sionistit nyt saisivat jonkun oikeuden alistaa toista kansaa siksi että saksalaiset aslistivat heitä silloin on täyttä soopaa.

Tässähän tämä sitten tuli! Trallalaa...

sister Harb

Olen muuten myös comrade Harb IRA:n foorumilla.

Eikun Supolle soittamaan.

:flowerhat:

nollapiste

sister,

mitkä suomalaiset hyväntekeväisyysjärjestöt ovat tukeneet teitä tuossa avustustyössänne? Minkä järjestön kanssa yhteistyö on ollut luonnollisinta ja toimivinta?

Hermo

Quote from: sister Harb on 19.12.2010, 20:35:31
Olen muuten myös comrade Harb IRA:n foorumilla.

Eikun Supolle soittamaan.

:flowerhat:

Saiko sieltä parempia pommin rakennusohjeita? Teillähän on melkoinen määrä suutareita tässä viime aikoina, joten humanitääriseen työhön kuuluu  jelppiä myös tuolla osastolla? Eikä supolle tarvitse soittaa, ne tulee käymään. Teillä.

Finka

Omasta puolestani toivisin kanssakeskustelijoita vetämään henkeä.

Odotan edelleen mielenkiinnolla sister Harbilta hänen tarinaansa avustustyöntekijästä palestiinalaisfoormin keskustelijaksi.
"On helppoa olla silmiinpistävän 'myötätuntoinen', jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset."-Murray Rothbard

Mohammed Al-gazzaz: "Iraqis and Finns have never met in thoughts, culture and religions. There is huge gap between them and it will never go away. I'm talking in general ofcourse there is exception" -FB:RHC

sister Harb

Quote from: nollapiste on 19.12.2010, 20:38:30
sister,

mitkä suomalaiset hyväntekeväisyysjärjestöt ovat tukeneet teitä tuossa avustustyössänne? Minkä järjestön kanssa yhteistyö on ollut luonnollisinta ja toimivinta?

En toimi suomalaisten järjestöjen kanssa. Kontaktini ovat kansainvälisiä enkä anna täällä kenenkään kontaktitietoja.

tjuguskegg

Quote from: sister Harb on 19.12.2010, 20:46:21
sister,

En toimi suomalaisten järjestöjen kanssa. Kontaktini ovat kansainvälisiä enkä anna täällä kenenkään kontaktitietoja.

Et edes Supolle, jos he niitä vaatisivat?

sister Harb

Quote from: Julmuri on 19.12.2010, 20:42:33
Quote from: sister harb''I'm from Israel'' ''What? Where is that? OHH! You mean Palestine!''

Minua kiinnostaisi tietää tämän signaturen perusteella, että tarkoittaako kirjoittaja puheellaan miehityksestä kiistaa Israelin 1967 valloittamista alueista, joka on nähdäkseni poliittinen mielipide muiden joukossa? Vai tarkoittaako hän miehityksellä sitä, ettei Israelilla ole oikeutta olla ollenkaan olemassa, joka on sitten antisemitismia ihan määritelmällisesti?

Sionismi on muuten juutalaisten kansallisuusaate.

Ei muuten ole.

Juutalaisuudella ja sionismilla ei ole mitään tekemistä keskenään.

http://www.youtube.com/watch?v=DmCcTSyowhY&feature=player_embedded

Sionismi on juutalaisuuden vihollinen.

Pöllämystynyt

Quote from: sister Harb on 19.12.2010, 20:39:36
Tutustu juutalaisrabbien järjestöön Naturei Karta.

Sionistit ovat yhtä vähn juutalaisia kuin saksalaiset ovat natseja tai suomalaiset perussuomalaisia.

Tokihan mainostamaasi holokaustin kiistäjien konferenssiin osallistumalla juutalainenkin saa armon muuten armottomasta leimaamisesta ja vihanlietsonnasta.

Juuri äsken muuten puhuit holokaustin uhreiksi joutuneesta kansasta "sionisteina"? Etkö huomannut jättää peitesanaa "sionisti" pois, kun puhuit juutalaisista?
Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Axl

QuoteSionismi on juutalaisuuden vihollinen.

Ja Shialaisuus on Sunnalaisuuden vihollinen? :roll:

junakohtaus

Ketju paisuu ja täysin turha asiaan mitään tuomaton kuittailu naapurille tai yleinen ohottelu heitetään pois jos silmiin osuus. Enempi keskustelu ylläpidon toimista sille varattuun paikkaan.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Finka

Hieman faktaa keskusteluun. Wikipedia kertoo sionismista seuraavaa:

QuoteSionismi eli juutalaisnationalismi (kirjoitetaan joskus suomeksi muodossa siionismi) on poliittinen ideologia, jonka juutalaisen tulkinnan mukaan juutalaisilla on oltava oma kansallisvaltio. Koska Israelin valtio on jo olemassa, nykyään sionismi tarkoittaa käytännössä Israelin valtion kannattamista.
...
Monet, etenkin arabimaissa ja äärioikeistossa, tulkitsevat sionismiksi juutalaisten ylivaltaan tähtäävän imperialistisen ideologian. Yhdistyneiden kansakuntien yleiskokouksen osanottajamaissa oli pyrkimyksiä määritellä sionismi rasismiksi siksi, että kansalliseen uskontoon perustuvana sen periaatteiden hyväksyminen voisi olla muita kansallisuuksia syrjivää rasismia.

Yhdistyneiden kansakuntien yleiskokous julisti kehitysmaiden ja sosialistimaiden muodostamalla enemmistöllä sionismin rasismiksi ja rasistisen syrjinnän muodoksi vuonna 1975 (yleiskokouksen päätöslauselma 3379). Taustalla oli se että Israel ei tunnustanut Etiopian juutalaisia juutalaisiksi ja maan läheinen yhteistyö Etelä-Afrikan ja Rhodesian kanssa. Päätöslauselma kumottiin vuonna 1991 (päätöslauselma 4686).

räsänen

sister Harb,

ovatko itsemurhapommittajat(siis ne jotka tappavat siviilejä Israelissa) marttyyrejä, murhaajia vai miksi heitä kutsuisit?

Eino P. Keravalta

Mielenkiintoista, mutta sirpaleista.. sister Harb olisi enemmän kuin tervetullut - aikansa niin salliessa - kirjoittamaan laajemman tekstin valottaen hieman enemmän sitä, kuka hän ihmisenä on, mitä hän on nähnyt monissa tehtävissään maailmalla, mikä on hänen vakaumuksensa ja miten hän on siihen päätynyt. Lisäksi olisi kiintoisaa tietää, miten sister Harbin mukaan maailmaa parannetaan; mikä tässä kaikessa on vikana ja miten tästä eteenpäin?

Tiedän, ettei sister Harb ole tilivelvollinen hommalaisille, mutta ehkäpä häntäkin kiinnostaisi saada tämän foorumin kautta enemmän julkisuutta ajatuksilleen..

PS: Kaikkihan me teemme ihmisoikeustyötä. Käsitykset ihmisoikeuksista vain eroavat.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

sister Harb

Quote from: vihanator on 19.12.2010, 20:47:38
Quote from: sister Harb on 19.12.2010, 20:46:21
sister,

Et edes Supolle, jos he niitä vaatisivat?

Eivät vaadi.

Toimiminen ihmisoikeusasioissa ei ole rikos eikä Supolla ole mitään aihetta ottaa minuun yhteyttä.