News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Jihad-sivuja päivitetään Suomesta

Started by Saadun tiedon mukaan, 14.12.2010, 23:21:07

Previous topic - Next topic

sister Harb

Eiköhän se tossa tule esille:

''I'm from Israel'' ''What? Where is that? OHH! You mean Palestine!''

:flowerhat:

sister Harb

Quote from: Eino P. Keravalta on 19.12.2010, 21:11:57
PS: Kaikkihan me teemme ihmisoikeustyötä. Käsitykset ihmisoikeuksista vain eroavat.

Minä perustan käsitykseni ihmisoikeuksista Geneven inmisoikeussopimukseen. Perustakaa te muut mihin haluatte,

räsänen

Quote from: räsänen on 19.12.2010, 21:10:20
sister Harb,

ovatko itsemurhapommittajat(siis ne jotka tappavat siviilejä Israelissa) marttyyrejä, murhaajia vai miksi heitä kutsuisit?

Vastaisitko ystävällisesti kysymykseen kun olet vielä linjoilla.

apexi

Quote from: sister Harb on 19.12.2010, 21:25:54
Toimiminen ihmisoikeusasioissa ei ole rikos eikä Supolla ole mitään aihetta ottaa minuun yhteyttä.

Sinun ihmisoikeusasioissa toimiminen ei liity mitenkään tähän ketjun aloitukseen ja sisältöön, moderaattorina toimiminen taasen liittyy oleellisesti asiaan. Ja olet ihan oikeassa siinä, että mikäli Supo on hereillä, niin eivät he ole sinuun mitenkään yhteydessä.
"See computers are racist because they make them too hard to use. They need to make them easy like TV, so people in the community can have good jobs. Computers are made by whites and chinese, and they don't like it when we try to get ahead."
-Rakim, Oakland.

Miniluv

Quote from: Julmuri on 19.12.2010, 21:28:57
Mistä lähtien ihmisiä voi miehittää? Valtioita ja alueita voi miehittää, mutta ei ihmisiä.

"Ihmisiähän me miehitimme, emmekä läjää pyhiä kiviä."

Hagit Borer
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

ruikonperä

Quote from: Julmuri on 19.12.2010, 21:36:54
Quote from: sister Harb on 19.12.2010, 21:32:15
Eiköhän se tossa tule esille:

''I'm from Israel'' ''What? Where is that? OHH! You mean Palestine!''

:flowerhat:

Ok. Et siis hyväksy juutalaiskansan itsemäärämisoikeutta, vaikka YK:n ihmisoikeusjulistus takaa sen kaikille kansoille. Miten voit sanoa kannattavasi ihmisoikeuksia?

Hätäsempi vois luulla että ne ei tarvitse kenenkään oikeutusta.
Mikä on Valitun kansan osuus Euroopan tuhossa

Ajattelija2008

Sister Harbilla on nyt erinomainen tilaisuus osoittaa olevansa ihmisoikeuksien kannattaja ja väkivallan vastustaja: sanoutukoon hän irti tuolla Hamasin forumilla Hamasin peruskirjasta, joka vaatii Israelin korvaamista islamilaisella valtiolla, sekä lisäksi tuomitkoon summittaiset raketti-iskut Israeliin.

nollapiste

Quote from: sister Harb on 19.12.2010, 20:46:21
En toimi suomalaisten järjestöjen kanssa. Kontaktini ovat kansainvälisiä enkä anna täällä kenenkään kontaktitietoja.
Mukava kuulla että toimitte vain kansainvälisesti. Ettei Suomessa ollenkaan. Vai tarkoititko kansainvälisyydellä sitä että toimitte Suomesta mutta ulkomaalaisten kanssa?

räsänen

Quote from: räsänen on 19.12.2010, 21:35:42
sister Harb,

ovatko itsemurhapommittajat(siis ne jotka tappavat siviilejä Israelissa) marttyyrejä, murhaajia vai miksi heitä kutsuisit?

sister Harb,

onko tämä hiljentyminen tulkittava niin että vastuksesi kysymykseeni olisi vaikeasti sovitettavissa sen kanssa mitä aikaisemmin olet puhunut ihmisoikeuksista?

sister Harb

Quote from: räsänen on 19.12.2010, 21:35:42
sister Harb,

He ovat murhaajia. Yhtä lailla israelilaiset siviilientappajat ovat murhaajia (vaikka heitä sotilaiksi kutsutaan).

Koraanissa sanotaan selvästi:

Jos tapat yhdenkin ihmisen on kuin olisit tappanut koko ihmiskunnan.

Lodi

Quote from: Lodi on 19.12.2010, 19:04:34
Minulla on kysymyksiä sister Harpille:

Kun nyt on niin tärkeää että et YLLÄPIDÄ etkä PÄIVITÄ näitä puheena olleita - kyllä melko vihamielisiä - sivuja, niin mikä ihan oikeasti roolisi on tuossa yhteisössä?

Lisää kysymyksiä: Olet siis aatteeltasi kommunisti? Vai ymmärsinkö väärin?
Olet myös kääntynyt muslimiksi?

Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

Lentomestari

Eiköhän harppi oo menny nukkumaan, kukaan jaksa jankuttaa omia totuuksia, kun pitkään valehtelee alkaa ittekin uskomaan. Tää on kun pelais yhtä maalia jalkapalloa. Mitään järkevää ei täällä tästä enään synny, supon pitäis tulla kentälle ja puhaltaa pilliin, sekä toimia kuten sen kuuluu. Eipä lehdet laita mitään juttuu? vissiin tartteevat ihan tiukkaa selkänojaa ennenkuin uskaltaa. Sen kerran kun ois kunnon uutista, niin pelottaa laittaa paperille, varmaan päätoimittajaa ketuttaa, no pistetään etusivulle vaikka viktoorian raskaustuumailuja ja talviloma.

Eino P. Keravalta

Quote from: sister Harb on 19.12.2010, 21:34:29
PS: Kaikkihan me teemme ihmisoikeustyötä. Käsitykset ihmisoikeuksista vain eroavat.

Minä perustan käsitykseni ihmisoikeuksista Geneven inmisoikeussopimukseen. Perustakaa te muut mihin haluatte,

Hallussani olevan informaation perusteella Geneven ihmisoikeussopimus koskettelee sotatilaa, sotilaita ja sodan jaloissa olevia siviilejä. Siinä mielessä Geneven sopimus ei kosketa esimerkiksi suomalaisten ihmisoikeuksia lainkaan ja ne taas kiinnostavat minua suuresti. Täten minun on myöskin vaikea ymmärtää, miten yleiset ihmisoikeuskäsitykset voivat perustua erityistapauksen - sodan - lähtökohtiin.

EDIT

Pyydän edelleenkin, että kertoisit laajemmin maailmankatsomuksestasi ja sen perusteista yhdellä kertaa, nyt tämä kaikki on kovin fragmentaarista. Kiitos.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Aapo

Sister Harb tarkoittanee YK:n ihmisoikeuksien julistusta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisoikeuksien_yleismaailmallinen_julistus

Toivottavasti ei ainkaan Kairon julistusta.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."

- Robert J. Hanlon

Eino P. Keravalta

Quote from: Aapo on 19.12.2010, 22:16:25
Sister Harb tarkoittanee YK:n ihmisoikeuksien julistusta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisoikeuksien_yleismaailmallinen_julistus

Toivottavasti ei ainkaan Kairon julistusta.

Vai niin. No, tuossa YK:n ihmisoikeuksien yleismaailmallisessa julistuksessakin on jo muutama kohta, jotka eivät suomalaisia koske. Sister Harb varmasti on tästä huolissaan.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

sister Harb

Quote from: Eino P. Keravalta on 19.12.2010, 22:06:57
Quote from: sister Harb on 19.12.2010, 21:34:29

Hallussani olevan informaation perusteella Geneven ihmisoikeussopimus koskettelee sotatilaa, sotilaita ja sodan jaloissa olevia siviilejä. Siinä mielessä Geneven sopimus ei kosketa esimerkiksi suomalaisten ihmisoikeuksia lainkaan ja ne taas kiinnostavat minua suuresti. Täten minun on myöskin vaikea ymmärtää, miten yleiset ihmisoikeuskäsitykset voivat perustua erityistapauksen - sodan - lähtökohtiin.

Niinpä. Minä tappelen sellaisten ihmisten puolesta joiden ihmisoikeuksia loukataan. Kuten Palestiinalaisten.

Hekin kuuluvat ihmiskuntaan ja sen ihmiskunnan oikeuksia puolustan.

Lodi

Quote from: Lodi on 19.12.2010, 22:00:02
Quote from: Lodi on 19.12.2010, 19:04:34
Minulla on kysymyksiä sister Harpille:

Kun nyt on niin tärkeää että et YLLÄPIDÄ etkä PÄIVITÄ näitä puheena olleita - kyllä melko vihamielisiä - sivuja, niin mikä ihan oikeasti roolisi on tuossa yhteisössä?

Lisää kysymyksiä: Olet siis aatteeltasi kommunisti? Vai ymmärsinkö väärin?
Olet myös kääntynyt muslimiksi?

sister Harb

Viittasin Geneven konventioihin, nk. Geneven sopimukseen.

Lodi

Quote from: sister Harb on 19.12.2010, 22:26:53

Oletko muslimi?
Oletko kommunisti?

Mika.H

Quote from: sister Harb on 19.12.2010, 20:12:03
Minä olen ihminen ja puolustan sorrettujen kansojen perusoikeuksia.

Perusoikeuksia?

Mitä olet valmis tekemään noiden perusoikeuksien eteen?

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Eino P. Keravalta

QuoteMinä tappelen sellaisten ihmisten puolesta joiden ihmisoikeuksia loukataan. Kuten Palestiinalaisten.

Hekin kuuluvat ihmiskuntaan ja sen ihmiskunnan oikeuksia puolustan.

Hienoa, että puolustat ihmiskunnan oikeuksia.  :) Tosin ikävä uutinen kannaltasi on, että ihmiskunta on jakautunut melko moneen osaan, ryhmään, ja että nuo ryhmät eivät jaa yhteistä arvopohjaa, mikä puolestaan tarkoittaa käytännössä sitä, että ei voi olla olemassa mitään universaaleja ihmisoikeuksia, joita noudattamalla kaikkien ihmisryhmien oikeuksia kunnioitettaisiin.

Kun kerran arvot ovat ristiriidassa, paras keino välttyä arvokonflikteilta ja ihmisoikeusloukkauksilta on Maapallon peittävä kansallisvaltioiden "matto", jota tukee vahva rajojen verkosto. Tällöin jotakuinkin samoja arvoja kannattavien ihmisten joukko asuttaa samaa maata ja heidän keskensä voidaan käytännössä noudattaa arvoja, käytäntöjä ja lainsäädäntöä, jota he tukevat ja joka näin ollen kunnioittaa heidän ihmisoikeuksiaan.

Jos taas kansallisvaltiot rikotaan keinotekoisin väestönsiirroin (=monikultturismi), ei ihmisoikeuksilla ole teoreettistakaan mahdollisuutta toteutua, vaan arvoja ja yhteisöjä sekä niiden oikeuksia suojaavat rajat murskataan sekasorron, konfliktin ja arvoristiriitojen tieltä.

Monikultturismi on siis YK:n ihmisoikeusjulistuksen vastainen poliittinen ismi ja täten humaanisuuden, demokratian ja ihmisoikeuksien vastakohta.

sister Harb

Quote from: Lodi on 19.12.2010, 22:28:08

Oletko muslimi?
Oletko kommunisti?

Iloisesti sekä että.

Hermo

Quote from: sister Harb on 19.12.2010, 22:50:26
Iloisesti sekä että.

Sitten seuraava kysymys onkin helpommasta päästä: Kuuluuko juutalaiset ihmiskuntaan?

Finka

Omalta osaltani jätän keskustelut tältä päivältä. Ehkä huomenna kaikki on selkeämpää.

Sister Harb, jäin kaipaamaan sinulta vastauksia käyttäjän Eino P. Keravalta kysymyksiin. Voisitko vastata niihin, jotta saataisiin asiapohjaa keskusteluun. Kiitos.
"On helppoa olla silmiinpistävän 'myötätuntoinen', jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset."-Murray Rothbard

Mohammed Al-gazzaz: "Iraqis and Finns have never met in thoughts, culture and religions. There is huge gap between them and it will never go away. I'm talking in general ofcourse there is exception" -FB:RHC

Pöllämystynyt

Maailma ja kaikki sen kulttuurit on kuin maalauspaletti useine kauniine väreineen, joilla kaikilla on oma ainutlaatuinen sävynsä. Jos sekoitetaan ne kaikki, ei yhtään väriä jää jäljelle, eikä yhtäkään väriä voida enää erottaa aikaansaadusta sotkusta. -Mohammed Rasoel

Lodi

Nyt kun olen saanut mahdollisuuden keskustella muslimin kanssa, niin kysyn lisää yksinkertaisia kysymyksiä.

Olemmeko me ei-muslimit jollain lailla alempaa rotua mielestäsi?
Miksi naisien pitää kulkea peitettynä?
Miksi muslimit tappavat kristittyjä esimerkiksi hyökkäämällä kirkkoon?
Mistä johtuu se, että Ruotsissa muslimi yritti räjäyttää muita ihmisiä ja oli jättänyt viestin, jossa suurin piirtein kehoitettiin taisteluun?
Saako muslimi valehdella Koraanin mukaan?
Miksi käännyit islaminuskoon?
Olen aina käsittänyt, että kommunistit ovat ateistejä. Niin ei siis olekaan?

sister Harb

Quote from: Julmuri on 19.12.2010, 22:40:34

Geneven sopimus koskee valtioiden välistä sotatilaa. Palestiina ei ole valtio.

Ei ole Israelkaan kansainvälisten lakien mukaan valtio - sillä kun ei ole tunnustettuja ulkorajoja.

Geneven konventioissa mainitaan kansanryhmä (nation) johon palestiinalaiset lukeutuvat.

Olen opiskellut ne Geneven konventiot englanniksi.

(http://vadrouilles.moto.free.fr/smileys/nerdylaff.gif) Minä tunnen kansainvälisen ihmisoikeuslainsäädännön sen verta hyvin että älä tule opettamaan.

sister Harb

Hermo

Lodi

Sisko Harp - vastaatko. En saa unta ennen sitä . . .  :D