News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Jihad-sivuja päivitetään Suomesta

Started by Saadun tiedon mukaan, 14.12.2010, 23:21:07

Previous topic - Next topic

sister Harb

Quote from: Vetinari on 19.12.2010, 14:52:30
Quote from: sister Harb on 19.12.2010, 14:50:11
Väärä tieto: EU ei ole rankannut Hamasia terroristijärjestöksi. Toinen väärä tieto: en ole Hamasin jäsen enkä toimi kyseisessä järjestössä missään tehtävässä.

Yhdysvallat, EU, sekä kolme muuta valtiota on luokitellut Hamasin terroristijärjestöksi. Et sillai. Tuota jälkimmäistä (että olisit sen jäsen) ei ole kukaan edes väittänyt. Ainoastaan olet moderaattorina islamistis-fasistisella foorumilla ja ihailet avoimesti terroristijärjestön kuvottavaa toimintaa.

Menepä sitten oksentamaan jos on kuvottavaa että joku suomalainen nainen tekee työtä ihmisoikeuksia rikkovaa valtiota vastaan.

Minulla tuli just 25 vuotta täyteen kansainvälisenä humanitaarisena työntekijänä. Olisi kiva jos joku maksaisi tästä palkkaa.

Vain kerran olen ollut yhteydessä Hamasiin: muutama vuosi sitten kansainvälinen Punainen Risti suunnitteli lähettävänsä kenttäsairaaloita Gazaan. Lähetys oli jo niin pitkällä että Suomessa kenttäsairaaloissa ennenkin työskennelleet hoitajat ja lääkärit olivat saaneet käskyn olla valmiita matkustamaan ja sairaaloissa alettiin pakata tarvikkeita. Minä neuvottelin tarvittavan infrastkuurin järjestämisestä Gazassa sisäasiainministeriön kanssa, kansainvälisen Punaisen Ristin johtajan pyynnöstä.

Jos jonkun mielestä tämä on terrorismia niin en voi muuta kuin ottaa osaa.

Mika.H

Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

Vetinari

Quote from: sister Harb on 19.12.2010, 15:09:42
Väärä tieto: EU ei ole rankannut Hamasia terroristijärjestöksi. Toinen väärä tieto: en ole Hamasin jäsen enkä toimi kyseisessä järjestössä missään tehtävässä.

Yhdysvallat, EU, sekä kolme muuta valtiota on luokitellut Hamasin terroristijärjestöksi. Et sillai. Tuota jälkimmäistä (että olisit sen jäsen) ei ole kukaan edes väittänyt. Ainoastaan olet moderaattorina islamistis-fasistisella foorumilla ja ihailet avoimesti terroristijärjestön kuvottavaa toimintaa.

Menepä sitten oksentamaan jos on kuvottavaa että joku suomalainen nainen tekee työtä ihmisoikeuksia rikkovaa valtiota vastaan.

Tuossa ylempänä tuli aika paljon sinulle esitettyjä kysymyksiä joihin itsekin haluaisin kuulla vastauksen, sekä aika hemmetin paljon muuta inhottavuutta joihin olet sotkeutunut. Kehtaisitko kommentoida näitä todistusaineistoja millään tavalla, vai aiotko vain takertua lillukanvarsiin?
"Rasismi on laajaa ja syvää. Siitä puhutaan paljon, mutta puuskittain. Uusi rasismirintama on lähestymässä viikonloppuna Pohjois-Karjalan suunnalta."
- Miniluv

Matias Turkkila

Tätä asiaa on työstetty sekä eilisen että kuluneen päivän aikana monelta kantilta. Asioiden juridinen pohja on melko hyvin selvillä. Nyt näyttäisi olevan niin, että tämän forumin moderaatio- sekä ylläpitotiimi voisi hyvillä mielin pestä kätensä koko asiasta ja antaa salapoliisityön jatkua kuten tähänkin asti. Se, mitä on sanottu ja kirjoitettu on yksinomaan kirjoittajien vastuulla.

Mutta,

Ketjun aloittaja lähestyi minua yksityisviestillä. Hän totesi näin: "Allekirjoittanut ei halunnut henkilöön menevää kirjoittelua vaan yleisesti huomioida, että suomalaisetkin osallistuvat."

Mikäli erityisen pakottavat syyt eivät vallitse, olen ylläsanotun kanssa samaa mieltä. Nähdäkseni - ja tämä on sitten subjektiivinen mielipide - Sisar Harb taikka iamjannah eivät ole ottaneet osaa sellaiseen, mikä olisi vaaraksi täkäläiselle yhteiskunnalle.

Heillä on luonnollisesti oikeus olla mitä tahansa mieltä siitä, ovatko Israelin toimet oikeutettuja vai eivät. Sekä käydä verkkokeskustelua tästä aiheesta. Kieltämättä on hämmentävää lukea kommentteja, joissa iloitaan vastapuolen sotilaiden tappamisesta, mutta toisaalta harvassa ovat ne suomalaiset, jotka eivät olisi kivääri kädessä tervehtimässä oman  maansa miehittämistä yrittäviä. Minä ainakin olisin.

Lähetin Sisar Harbille tänään aamupäivällä spostia ja ehdotin, että hän kirjoittaisi hommalle vastikkeen. Näin tapahtuikin, ja kiitän vastantulosta. Hän luopui samalla vaatimuksesta ketjun poistoon. Kiitos myös tästä.

Teen siis vastaantulon minäkin. Katson, että mikään tähän mennessä esilletullut ei ole niin vakavaa, ettäkö mainittujen henkilöiden nimiä olisi perusteltua pitää täällä julki. Siksi päätös on seuraava:

Tämä ketju säilyköön, mutta siitä poistetaan tämän päivän aikana sellainen informaatio, joka paljastaa nimimerkkien takaiset henkilöt. Älköön kukaan myöskään jatkokeskusteluissa todellisia nimiä esilletuoko. Henkilöihin viitattakoon heidän nickeillään.

Veturinainen

Vain kerran olen ollut yhteydessä Hamasiin: muutama vuosi sitten kansainvälinen Punainen Risti suunnitteli lähettävänsä kenttäsairaaloita Gazaan. Lähetys oli jo niin pitkällä että Suomessa kenttäsairaaloissa ennenkin työskennelleet hoitajat ja lääkärit olivat saaneet käskyn olla valmiita matkustamaan ja sairaaloissa alettiin pakata tarvikkeita. Minä neuvottelin tarvittavan infrastkuurin järjestämisestä Gazassa sisäasiainministeriön kanssa, kansainvälisen Punaisen Ristin johtajan pyynnöstä.

Täytyypä ihan kysäistä Genevestä, että mitä mieltä ovat sister Harbin toiminnasta.
Puolueiden kannatusilmoitukset ovat julkisia. Lue Hesarin viimekertainen juttu tämän linkin takaa.

dothefake

Vaikkei sister vastannutkaan, tulkitsen, ettemme pääse raastupaan??
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

sister Harb

Quote from: CaptainNuiva on 19.12.2010, 15:05:33
Quote from: sister Harb on 19.12.2010, 14:14:05

Tehtäväni muutaman foorumin moderaattorina on mm. pitää ääriainekset, kuten al-qaidan kannattajat poissa. Henkilökohtaisesti en hyväksy siviiliväestöön kohdistuvaa väkivaltaa, olivat sitten mistä maasta tahansa - jo pelkästään siksi, että islam tuomitsee moiset teot. Foorumeille toimittamani uutiset ovat peräisin julkisilta internetin uutissivustoilta, ihan kaikkien - myös vaikka Supon luettavilta.

Selvä tämä.
Kyssärit:
-Mitä mieltä olet summittaisesta rakettien ammuskelusta siviilien sekaan ja mitä olet moderoimallasi forumilla siitä kirjoittanut jos asiaa et hyväksy?
-Onko moderoimasi forumin satunnaisen kirjoittajan väkivaltaa ihannoima viesti virallinen uutinen vaiko mielipide?
-"How many did we kill?" ei ole mielestäsi väkivaltaa rankasti ihannoiva lause vaan esim.tarkennuskyssäri uutiseen?

Summittaista rakettien ammuskelua siviiliväestön keskuuteen ei tapahdu - gazalaiset vastarintajärjestöt ammuskelevat rakettinsa avoimille alueille luullakseni ihan tarkoituksella - siksi siviilivahingot Israelissa ovat niin vähäisiä. Luen kaikki uutiset päivittäin siksi tiedän tämän.

Väkivaltaa ihannoivat postit ovat mielipiteitä. Suurimman osan moisista posteista olen poistanut. Mikä nyt sitten on kenenkin mielestä väkivallan ihannointia...

"how many we killed"? Viime sodan aikana gazalaiset vastarintajärjestöt tappoivat 14 israelilaista, joista 3 oli siviilejä. Samaan aikaan israelilaiset tappoivat yli 1400 gazalaista joista 1200 oli siviilejä.

sister Harb

Quote from: Matias Turkkila on 19.12.2010, 15:17:43
Tätä asiaa on työstetty sekä eilisen että kuluneen päivän aikana monelta kantilta. Asioiden juridinen pohja on melko hyvin selvillä. Nyt näyttäisi olevan niin, että tämän forumin moderaatio- sekä ylläpitotiimi voisi hyvillä mielin pestä kätensä koko asiasta ja antaa salapoliisityön jatkua kuten tähänkin asti. Se, mitä on sanottu ja kirjoitettu on yksinomaan kirjoittajien vastuulla.

Mutta,

Ketjun aloittaja lähestyi minua yksityisviestillä. Hän totesi näin: "Allekirjoittanut ei halunnut henkilöön menevää kirjoittelua vaan yleisesti huomioida, että suomalaisetkin osallistuvat."

Mikäli erityisen pakottavat syyt eivät vallitse, olen ylläsanotun kanssa samaa mieltä. Nähdäkseni - ja tämä on sitten subjektiivinen mielipide - Sisar Harb taikka iamjannah eivät ole ottaneet osaa sellaiseen, mikä olisi vaaraksi täkäläiselle yhteiskunnalle.

Heillä on luonnollisesti oikeus olla mitä tahansa mieltä siitä, ovatko Israelin toimet oikeutettuja vai eivät. Sekä käydä verkkokeskustelua tästä aiheesta. Kieltämättä on hämmentävää lukea kommentteja, joissa iloitaan vastapuolen sotilaiden tappamisesta, mutta toisaalta harvassa ovat ne suomalaiset, jotka eivät olisi kivääri kädessä tervehtimässä oman  maansa miehittämistä yrittäviä. Minä ainakin olisin.

Lähetin Sisar Harbille tänään aamupäivällä spostia ja ehdotin, että hän kirjoittaisi hommalle vastikkeen. Näin tapahtuikin, ja kiitän vastantulosta. Hän luopui samalla vaatimuksesta ketjun poistoon. Kiitos myös tästä.

Teen siis vastaantulon minäkin. Katson, että mikään tähän mennessä esilletullut ei ole niin vakavaa, ettäkö mainittujen henkilöiden nimiä olisi perusteltua pitää täällä julki. Siksi päätös on seuraava:

Tämä ketju säilyköön, mutta siitä poistetaan tämän päivän aikana sellainen informaatio, joka paljastaa nimimerkkien takaiset henkilöt. Älköön kukaan myöskään jatkokeskusteluissa todellisia nimiä esilletuoko. Henkilöihin viitattakoon heidän nickeillään.

Kiitos päätöksestä. Jatketaan ihan rauhanomaiselta pohjalta.

;D

Tykkimies Pönni

Minulla tuli just 25 vuotta täyteen kansainvälisenä humanitaarisena työntekijänä. Olisi kiva jos joku maksaisi tästä palkkaa.

Jää nyt ihmeessä tänne foorumille hengailemaan. Voit valaista meitä monessa asiassa.

Lodi

Laitetaan tämä nyt tänne, kun aloittamaani ketjua ei enää ole.

Minä olen nimimerkki "Lodi". En pidä yllä foorumeita enkä tiedä kuin työpaikkani palvelimen sijainnin.  ;)

Olen pitkän linjan veronmaksaja. Olen opiskellut parikin tutkintoa ja sinäkin aikana ollut koko ajan enemmän tai vähemmän töissä samanaikaisesti. Töitä on tullut tehtyä itse asiassa elämän aikana ihan sikana. Olen myös tehnyt ja teen koko ajan vapaaehtoistyötä sellaisten suomalaisten ihmisten hyväksi, joilla asiat ei aina ole niin hyvin yhteiskunnassamme. Kun työni antaa kansainvälistä maustetta elämääni niin olen tämän vapaaehtoisen auttamistyön kohteen valinnut ihan Suomesta ja suomalaisista. Siitäkin huolimatta, että se ei kuulosta niin seksikkäältä kuin
joidenkin hienonimisimpien järjestöjen ja ihmisten auttaminen jossain huitsin nevadassa. Esimerkkejä saavutuksistani tällä sektorilla en ala tähän luettelemaan. Teen vapaaehtoistoimintaa 100% pyyteettömästi ilman halua kunniaan tai prenikoihin.  

Väkivaltaa en hyväksy. Syy ei ole mikään ulkopuolelta käskevä oppi, uskomus tms vaan ihan sivistyneenä ja eettisesti toimivana yksilönä en pidä väkivaltaa hyvänä vaihtoehtona. Se tosin ei myöskään kuulu siihen kristilliseen kultturiin, jonka mukaan pääosin elän.

En ole koskaan hyväksynyt, että Israelin kansa joutuu elämään niin vihamielisessä ympäristössä ja että he ovat jatkuvan terrorismin ja kiusanteon kohteina. Se on törkeää.  

"Lodi" muuten on mielestäni ihan kelpo nimimerkki. Olen täällä joskus kertonut, että olen kolmannen polven maahan muuttanut. Se voi siis tulla vaikka sanoista "Lorenzo di ... jotain " - tai sitten siinä ei ole mitään logiikkaa. Ota tästä nyt sitten selvä...  ;D Mutta selvää on monen muunkin kirjoituksista vaikea joskus saada.

Happy Holidays

Lodi   ;D
Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

Hermo

Quote from: dothefake on 19.12.2010, 15:24:06
Vaikkei sister vastannutkaan, tulkitsen, ettemme pääse raastupaan??

Käräjäjöinnistä seuraisi uskonnollispoliittisen keppihevosen jakaminen valkoisille heteromiehille. Se, se vasta paukku ehdokkaille olisikin ja vaalityö helpottuisi oleellisesti.

*kopoti, kopoti*

herra 4x

Quote from: sister Harb on 19.12.2010, 15:31:33

;D

Ihan rauhanomaisesti tässä kai on koko ajan oltukin. Mutta olisi mukava jos jäisit seurailemaan ja kommentoimaan juttuja halutessasi Hommafoorumille. Sehän olisi sitä paljonpuhuttua dialogia mistä toi isä Nitro eikun Mitro saarnasi.
Rakkaudesta lajiin.

CaptainNuiva

Suomi on myös tuomittu ihmisoikeuksien rikkomisesta,logiikallasi tämä oikeuttaa kaikkien halukkaiden tekemään halukkaiden työtä ja hyökkäyksiä Suomen valtiota vastaan kunhan vain muistetaan mainita sana "Ihmisoikeus"?
Siinä vaiheessa kun avustamiseen tuodaan puoluellisuus ja tuomitseminen,puhutaan ihan jostain muusta kuin humanitäärisestä avusta.

Auttamiseen kuuluu täydellinen puoluettomuus ilman mm."How  many we did kill?" juttuja,jos tätä ei sisäistä niin turha on vetää päälleen mitään internationaalista marttyyrin viittaa ja leikkiä äiti Teresaa.

"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

sister Harb

Tämä on muuan postini sinne karmealle Hamas foorumille:

http://www.youtube.com/watch?v=V8PDBpFGmRI&feature=player_embedded

Yaa Ummi/Minun äitini - tekstitys englanniksi

Voin suomentaa jos on tarvis.

Simo Hankaniemi

Jos "sister Harbin" toiminta ei ole kansanryhmää vastaan kiihottamista, niin en tiedä, mikä on. Tällä syytteellä on jaeltu rangaistuksia paljon heikommin perustein. Nyt esille tulleet seikat eivät välttämättä myöskään ole koko totuus.

Mitä tulee Israelin tilanteeseen, niin islamistit vastustavat ylipäätään Israelin valtion olemassaoloa, niin sanotut miehitetyt alueet eivät ole ydinkysymys. Israel on voittanut ko. alueet sodassa, jouduttuaan ensin hyökkäyksen kohteeksi. Lähes kaikki maailman valtiot ovat syntyneet sodan seurauksena ja alue on luotu sotaisella valtauksella.  

Mika.H

;D

Sinustahan on tehty jo useampikin netti-ilmoitus poliisille.

Luuletko, että tutkintakynnys nyt ylittyisi?  
Ei niin voi sanoa, avoin shekki. Totta kai ollaan keskusteltu siitä, mitä ne palvelut tulee olla, mutta ei olla annettu mitään hintoja meidän taholtamme siihen, mitä tää pitäisi tai ei saisi maksaa. J.Kuuluvainen, Migri

ruikonperä

Täällä on tiettyä kiihoittumista havaittavissa.
Me ollaan kaikki ihmisiä ja vastaavaa  :flowerhat: :flowerhat: :flowerhat: ;D
Mikä on Valitun kansan osuus Euroopan tuhossa

tjuguskegg

Quote from: Mika.H on 19.12.2010, 15:48:29

;D

Ihmisoikeustyö pyhittää keinot. Vielä kun se ulottuisi muillekin kuin palestiinalaisille...
ei ole tainnut tulla mieleen, että vääräuskoisetkin ovat ihmisiä?

edit. maailmalla on kymmeniä vakavia kriisipesäkkeitä, joihin kannattaisi keskittää voimavaroja. En siis puhu taloudellisesta vaan OIKEASTA vapaaehtoisvoimin tehtävästä rauhantyöstä. Miksi Palestiinan tilanne nostetaan aina eniten esille? Se on vain yksi vuosikymmeniä jatkunut konflikti muiden joukossa.

sister Harb

Quote from: Simo Hankaniemi on 19.12.2010, 15:47:36
Jos "sister Harbin" toiminta ei ole kansanryhmää vastaan kiihottamista, niin en tiedä, mikä on. Tällä syytteellä on jaeltu rangaistuksia paljon heikommin perustein. Nyt esille tulleet seikat eivät välttämättä myöskään ole koko totuus.

Mitä tulee Israelin tilanteeseen, niin islamistit vastustavat ylipäätään Israelin valtion olemassaoloa, niin sanotut miehitetyt alueet eivät ole ydinkysymys. Israel on voittanut ko. alueet sodassa, jouduttuaan ensin hyökkäyksen kohteeksi. Lähes kaikki maailman valtiot ovat syntyneet sodan seurauksena ja alue on luotu sotaisella valtauksella.  

Eivät sionistit ole kansanryhmä, eivät edes uskonnollinen ryhmä. En minä kiihota ketään vastaan, kiihotan puolustamaan ihmisoikeuksia - ihan kaikkien ja ihan kaikkialla.

:-[

CaptainNuiva

Quote from: sister Harb on 19.12.2010, 15:27:58
Tehtäväni muutaman foorumin moderaattorina on mm. pitää ääriainekset, kuten al-qaidan kannattajat poissa. Henkilökohtaisesti en hyväksy siviiliväestöön kohdistuvaa väkivaltaa, olivat sitten mistä maasta tahansa
Selvä tämä.
Kyssärit:
-Mitä mieltä olet summittaisesta rakettien ammuskelusta siviilien sekaan ja mitä olet moderoimallasi forumilla siitä kirjoittanut jos asiaa et hyväksy?
-Onko moderoimasi forumin satunnaisen kirjoittajan väkivaltaa ihannoima viesti virallinen uutinen vaiko mielipide?
-"How many did we kill?" ei ole mielestäsi väkivaltaa rankasti ihannoiva lause vaan esim.tarkennuskyssäri uutiseen?
Summittaista rakettien ammuskelua siviiliväestön keskuuteen ei tapahdu - gazalaiset vastarintajärjestöt ammuskelevat rakettinsa avoimille alueille luullakseni ihan tarkoituksella - siksi siviilivahingot Israelissa ovat niin vähäisiä. Luen kaikki uutiset päivittäin siksi tiedän tämän.
Väkivaltaa ihannoivat postit ovat mielipiteitä. Suurimman osan moisista posteista olen poistanut. Mikä nyt sitten on kenenkin mielestä väkivallan ihannointia...
"how many we killed"? Viime sodan aikana gazalaiset vastarintajärjestöt tappoivat 14 israelilaista, joista 3 oli siviilejä. Samaan aikaan israelilaiset tappoivat yli 1400 gazalaista joista 1200 oli siviilejä.

Jos ammutaan raketti jossa on pelkkä räjähdyspanos eikä minkään valtakunnan ohjausjäjestelmää, se on summittaista ampumista koska ampuja ei voi tietää raketin kohdetta, huonolla säkällä summittainen suuntakin vippaa pahemman kerran.
"Tarkoituksella avomaalle ammuttu" voi kelvata selityksenä sinulle mutta ei minulle, kyse on vain ampujan huonosta munkista jota voisi sitten kuvitella selitettävän että oli tarkoitus...kukapa sitä kehtaisi tunnustaa että ei kyennyt ampumaan sitä kohteeseensa.
Toisaalta ajatellen,mitä ihmeen järkeä olisi paukutella raketteja sinne missä ei ole ampujalle kohteita...kohteen ei siis välttämättä haluttaisi edes tietävän että sitä vastaan on ammuttu raketti on tahallisesti suunnattu siitä pois?

Minä en ole kysynyt kuinka monta on milläkin puolella kuollut,siitä tässä ei ole nyt kyse vaan siitä että mikä on humanitäärisen avustajan rooli...Eli tuolla esittämälläsi  logiikalla humanitäärin apu vaihtaisi aina puolta sen mukaan miten porukkaa kuolee ja näin kyse ei enää olisi humanitäärisestä avustamisesta vaan sodan ylläpitämisestä sen nimissä.
Ymmärtääkseni "How many we did kill?" on veren maun hakemista sekä vihaan yllyttämistä ja vie tasan tarkkaan uskottavuuden kaikenlaiselta humanitäärisen avun nimissä tehtäviltä toimilta, siitä ei pääse yli eikä ympäri millään selityksillä.
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Mika.H

Quote from: sister Harb on 19.12.2010, 16:04:32
...kiihotan puolustamaan ihmisoikeuksia - ihan kaikkien ja ihan kaikkialla.

Eli siis vastustat yleisiin busseihin tehtyjä itsemurhaiskuja?

sister Harb

Quote from: vihanator on 19.12.2010, 15:53:46

;D

Ihmisoikeustyö pyhittää keinot. Vielä kun se ulottuisi muillekin kuin palestiinalaisille...

edit. maailmalla on kymmeniä vakavia kriisipesäkkeitä, joihin kannattaisi keskittää voimavaroja. En siis puhu taloudellisesta vaan vapaaehtoisvoimin tehtävästä rauhantyöstä. Miksi Palestiinan tilanne nostetaan aina eniten esille? Se on vain yksi vuosikymmeniä jatkunut konflikti muiden joukossa.

Keskitä sinä sitten työsi niihin muihin kriiseihin. Minua vaan on yksi eikä aika riitä kaikkien selvittelyyn.

tjuguskegg

Quote from: sister Harb on 19.12.2010, 16:07:38
Quote from: vihanator on 19.12.2010, 15:53:46

;D

edit. maailmalla on kymmeniä vakavia kriisipesäkkeitä, joihin kannattaisi keskittää voimavaroja. En siis puhu taloudellisesta vaan vapaaehtoisvoimin tehtävästä rauhantyöstä. Miksi Palestiinan tilanne nostetaan aina eniten esille? Se on vain yksi vuosikymmeniä jatkunut konflikti muiden joukossa.

Keskitä sinä sitten työsi niihin muihin kriiseihin. Minua vaan on yksi eikä aika riitä kaikkien selvittelyyn.

Voisitko kertoa, että miten työsi näkyy käytännössä ja mitä se sisältää?

sister Harb

Quote from: CaptainNuiva on 19.12.2010, 16:05:06
Quote from: sister Harb on 19.12.2010, 15:27:58
Tehtäväni muutaman foorumin moderaattorina on mm. pitää ääriainekset, kuten al-qaidan kannattajat poissa. Henkilökohtaisesti en hyväksy siviiliväestöön kohdistuvaa väkivaltaa, olivat sitten mistä maasta tahansa
Selvä tämä.
Kyssärit:

Jos ammutaan raketti jossa on pelkkä räjähdyspanos eikä minkään valtakunnan ohjausjäjestelmää, se on summittaista ampumista koska ampuja ei voi tietää raketin kohdetta, huonolla säkällä summittainen suuntakin vippaa pahemman kerran.
"Tarkoituksella avomaalle ammuttu" voi kelvata selityksenä sinulle mutta ei minulle, kyse on vain ampujan huonosta munkista jota voisi sitten kuvitella selitettävän että oli tarkoitus...kukapa sitä kehtaisi tunnustaa että ei kyennyt ampumaan sitä kohteeseensa.
Toisaalta ajatellen,mitä ihmeen järkeä olisi paukutella raketteja sinne missä ei ole ampujalle kohteita...kohteen ei siis välttämättä haluttaisi edes tietävän että sitä vastaan on ammuttu raketti on tahallisesti suunnattu siitä pois?

Minä en ole kysynyt kuinka monta on milläkin puolella kuollut,siitä tässä ei ole nyt kyse vaan siitä että mikä on humanitäärisen avustajan rooli...Eli tuolla esittämälläsi  logiikalla humanitäärin apu vaihtaisi aina puolta sen mukaan miten porukkaa kuolee ja näin kyse ei enää olisi humanitäärisestä avustamisesta vaan sodan ylläpitämisestä sen nimissä.
Ymmärtääkseni "How many we did kill?" on veren maun hakemista sekä vihaan yllyttämistä ja vie tasan tarkkaan uskottavuuden kaikenlaiselta humanitäärisen avun nimissä tehtäviltä toimilta, siitä ei pääse yli eikä ympäri millään selityksillä.

En minä mitään uskottavuutta kaipaa. Minä teen työtä kansainvälisenä humanitaarisena henkilönä.

Aiemmin työskentelin Etelä-Afrikan apartheidia vastustavassa komitessa ja Tsetseenian-komiteassa.

Ihmisyys on yhteistä. Olisi kiva jos muutkin huomaisivat sen.

;D

Kansainvälisenä ihmisoikeustyöskentelijä on ihan kiva olla. Terroristiksi epäillään. Rauhaa vaan kaikille.

dothefake

Mitä luulette, jos osoittaisi samanlaista sisarrakkautta maahanmuuttajia kohtaan, kuin
olemme nyt nähneet kohdistuvan esim. israelaisiin, heiluisiko tuomarin nuija ja väpättäisikö
Mikan huuli innosta. Mieshän olisi ihan kiihottunut, arvaan.

Sister: Ihmisyys on yhteistä. Olisi kiva jos muutkin huomaisivat sen.

Totta, Kalashnikov tepsii kaikkiin.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Finka

Eivät sionistit ole kansanryhmä, eivät edes uskonnollinen ryhmä. En minä kiihota ketään vastaan, kiihotan puolustamaan ihmisoikeuksia - ihan kaikkien ja ihan kaikkialla.

:-[

Selvyyden vuoksi: Keihin kaikkiin viittaat termillä sionisti?

Olisin myös kiinostunut tietämään, miksi sionistit eivät ole kansanryhmä.

Ystävällisesti,

Finka
"On helppoa olla silmiinpistävän 'myötätuntoinen', jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset."-Murray Rothbard

Mohammed Al-gazzaz: "Iraqis and Finns have never met in thoughts, culture and religions. There is huge gap between them and it will never go away. I'm talking in general ofcourse there is exception" -FB:RHC

CaptainNuiva

Puuttuakseni vielä aiemmin mainittuun yhteistyöhön Punaisen Ristin kanssa, se on toki ok niin kauan kunnes mukaan lähdetään vetämään puoluellisuutta ja omia oikeutuksia...Silloin käy niin että aletaan samalla tekemään Punaisesta Rististä omien tavotteiden työkalua ja siitä ei hyvää seuraa koska jos vähänkin alkaa muodostumaan jossain suunnalla mielikuvaa että PR toimii jonkun puolesta ja jotain vastaan tai jopa mielletään konfliktin osapuoleksi niin silloin siitä joku taas toisaalla kärsii, yleensä henkensä edestä.
Tätä olisi syytä ajatella Sisar Harabinkin jos kerran toimii humanitäärisen avun piirissä...Eli kannattaa huomioda toimissaan muukin maailma konflikteineen jos aidosti välittää.

chacha2

Sister Harbille lukemista ihmisoikeuksista Gazassa:

www.hrw.org/en/news/2007/06/12/gaza-armed-palestinian-groups-commit-grave-crimes
www.telegraph.co.uk/news/worldnews/1561384/Hamas-honeymoon-ends-with-torture.html

¨It is dangerous to be right in matters about which the established authorities are wrong.¨
Voltaire

"Condemnation without investigation is the height of ignorance"
Albert Einstein

sister Harb

Selvyyden vuoksi: Keihin kaikkiin viittaat termillä sionisti?

Olisin myös kiinostunut tietämään, miksi sionistit eivät ole kansanryhmä.

Ystävällisesti,

Finka

Sionismi on poliittinen ryhmä. Ihan samoin kuten natsit. Ovatko natsit kansanryhmä? Israelissa juutalaiset vastustavat käsitystä että sionismi olisi muuta kuin poliittinen ryhmä.

Olepa hyvä Finka ja tutustu maailmaan.

Läpeensä Nuiva

Oheisen kysymyksen taisi kuitenkin esittää  tämä toinen sisarus. 
"Protestointi oli lähinnä metelöintiä, musisointia ja huumoria."
- Mathias Wåg, suvakki ja tutkiva toimittaja

"Täällä heiteltiin paukkupanoksia, ammoniakkia ja ilotulitteita."
- Mårten Gullang, poliisi

Rähmiksen sikolätti
www.sverigedemokraterna.se