News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Tämähän menee nyt väärinpäin.

Started by Lodi, 12.12.2010, 16:12:30

Previous topic - Next topic

Lodi

Olen tänään mietiskellyt tuota naapurimaassa tapahtunutta uskonnollista pommitapahtumaa.
Olen myös jo pitkään seurannut sitä, että tietyt maahanmuuttajakansallisuudet tekevät moninkertaisesti rikoksia muihin verrattuna.

Silti tätä ainesta otetaan edelleen Suomeen. Miksi ?

Onko todella niin, että terve itsesuojeluvaisto on hävinnyt jonnekin? Vai onko niin, että näitä tänne ottavat eivät itse joudu tekemiseen tästä seuraavan arkitodellisuuden kanssa?

Onko käynyt jopa niin, että maahan mm. vainon vuoksi otetut eivät olekaan niitä vainottuja? Menikö tämä väärinpäin? Maahan on otettu sitä väärää ryhmää?
Ne vainotut nimittäin olisivat kiitollisia pääsystään Suomeen ja kynsin hampain haluaisivat sopeutua ja rakentaa tätä yhteiskuntaa ja maata, joka on heille antanut uuden turvallisen ja yltäkylläisen elämän. Eikö vain?

Siis - menikö jokin väärinpäin? Jäikö ne oikeasti vainotut ja huonossa asemassa olevat vielä sinne lähtömaahan?
Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

do.ut.des

Quote from: Lodi on 12.12.2010, 16:12:30

Mieti mihin marxilaisuus pyrkii, niin löydät kysymykseesi vastauksen.
"Elintason nousu on sitä, että entistä useammalla on enemmän rahaa käytössä kuin järkeä." - P.V.

"Peace for us means the destruction of Israel and nothing else." - Yasser Arafat

tarhuri

Jep, kyllä se menee väärinpäin.  Se menee aina ja joka tapauksessa väärinpäin.  Syystä: se, joka siellä jossain on voitolla alkaa vainota häviöllä olevia.  Sitten kun valta vaihtuu niin osatkin vaihtuvat jne, aina ja ikuisesti.  Otamme siis pakolaisina tänne molempia osapuolia ja saamme siunauksessemme myös vihanpidon ym kulttuurin.  Siinä se.
Olen olemassa, siis ajattelen.

törö

Quote from: Lodi on 12.12.2010, 16:12:30
Olen tänään mietiskellyt tuota naapurimaassa tapahtunutta uskonnollista pommitapahtumaa.
Olen myös jo pitkään seurannut sitä, että tietyt maahanmuuttajakansallisuudet tekevät moninkertaisesti rikoksia muihin verrattuna.

Onko todella niin, että terve itsesuojeluvaisto on hävinnyt jonnekin? Vai onko niin, että näitä tänne ottavat eivät itse joudu tekemiseen tästä seuraavan arkitodellisuuden kanssa?

Onko käynyt jopa niin, että maahan mm. vainon vuoksi otetut eivät olekaan niitä vainottuja? Menikö tämä väärinpäin? Maahan on otettu sitä väärää ryhmää?
Ne vainotut nimittäin olisivat kiitollisia pääsystään Suomeen ja kynsin hampain haluaisivat sopeutua ja rakentaa tätä yhteiskuntaa ja maata, joka on heille antanut uuden turvallisen ja yltäkylläisen elämän. Eikö vain?

Siis - menikö jokin väärinpäin? Jäikö ne oikeasti vainotut ja huonossa asemassa olevat vielä sinne lähtömaahan?

Suvis haluaa tänne sorron uhreja päästäkseen jeesustelemaan suvaitsevaisuuduellaan, ja kukapa olisi parempi "uhri" kuin sellainen kulttuuri, joka ei edes yritä oll ahyvissä väleissä muiden kulttuurien kanssa. Sitä kun alat paapoa niin voit olla varma, että olet kavereinesi monopoliasemassa eli h*vetin paljon suvaitsevampi kuin kaikki muut.

LambOfGod

Väärinpäin menee. Esim islamistisissa maissa hätää kärsivät naiset, lapset, seksuaalivähemmistöt, uskonnolliset vähemmistöt ja toisinajattelijat. Tänne me otamme niitä "ääri-islamisteja", eli miehiä, jotka haluavat säkittää naisia, tappaa homoja ja väärinajattelijoita.
Kukkahattuinen Fatima: "Mitkä positiivisen syrjinnän muodot itseäsi eniten huolettavat ja ärsyttävät?"