News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2010-12-06 Verinen välikohtaus Linnan juhlien jatkoilla

Started by Ääriuskomaton, 07.12.2010, 01:04:28

Previous topic - Next topic

Kelpo Hääppönen

Vittu mitä paskaa, sanoi Alexander Stubb.

K-M Halkola

Quote from: Arvoton on 10.12.2010, 22:02:34
Quote from: Kristiina on 07.12.2010, 16:06:19
Hyssyttelevästä ja vähättelevästä (mitä ilmeisimmin läheisriippuvuudesta kielivästä) asenteesta päätellen ongelmia on todennäköisesti ollut jo ennenkin.

Ytimekästä.

Sit. Nyt Huussi ry. linnan juhliin. Seuraavaksi Somalian mehiläisyhdistys.
Niin tai tuota kävisikö Mogadishun Pursiseura  ;)

thinkingmind

Quote from: Roope on 10.12.2010, 10:42:52
Turvasanomat:
Pääkirjoitus: Kuinka tästä eteenpäin
Pääkirjoitus: Pyytäkää anteeksi!
Tabuaihe

Anteeksipyyntöä ei todennäköisesti kuulu ainakaan Heidi Hautalalta koska monikulttuurin ihannoijat nyt vaan eivät osaa tuntea häpeää koska he ovat mielestään aina niin oikeassa (silloinkin kun he ovat väärässä esim: Päivi Lipponen)

Tuo toimittaja jää ikuisesti elämään pellenä niiden ihmisten mielissä jotka tapauksen tietää ja "Hei, lehdistöön ei kosketa" on nyt ihan mainio lentävä lause.
En usko että toimittajakaan pyytää anteeksi videolla näkyvästä asenteesta päätellen.
"Ongelma on se että suomen viranomaiset jakelevat turvapaikanhakijoille oleskelulupia kuin abit karkkia vaikka perusteita turvapaikan saamiseen ei ole.Kaikkiin näihin oleskelulupiin sisältyy lisäksi automaattisesti oikeus tuoda oleskeluluvan saaneen perhe suomeen suoraan sossun asiakkaaksi" -mä

thinkingmind

Quote from: Reinhart on 10.12.2010, 23:40:05

Luulen tämän miehen olevan mokutuksen uhri. Mokutuksen yksi keskeisimpiä piirteitä on rasismin näkeminen joka paikassa, ja varsinkin rasismin hokemisen, oli näille rationaalisia perusteita tai ei.

Jos afrikasta tulleelle tummaihoiselle jankataan koko ajan, että suomalaiset ovat rasisteja, niin vahvemmallakin psyykkeellä varustettu alkaa kokemaan rasismia vaikkei sitä oikeasti olisikaan. Varsinkin, jos alkoholi, ahdistus tai jokin muu tekijä alentaa arvostelukykyä entisestään.

Tässä osuttiin niin hyvin yhteen mokutuksen pääpiirteeseen että oli pakko kommentoida.

Osittain rasismin näkeminen kaikkialla on täysin ymmärrettävää jos esim. sinne vastaanottokeskukseen on valikoitunut väkeä töihin joka näkee etupäässä huonoja puolia muissa suomalaisissa ja yrittää korottaa itseään alentamalla ja haukkumalla muita suomalaisia rasisteiksi niinkuin niin usein tälläisten maailmanparantajien asenne on.

Todennäköisesti kehitysapu piireissä on tätä samaa "minä olen parempi suomalainen kuin muut suomalaiset jotka ovat rasisteja koska minä olen suvaitsevainen" asennetta kuin vastaanottokeskuksissa ja muissa erityisesti maahanmuuttajien pariin töihin hakeutuvissa ihmisissä.

Eräs piirre tällä lailla asennoituvien maailmanparantajien käyttäytymisessä on että haluavat olla frendejä joidenkin maahanmuuttajien kanssa vain koska nämä ovat maahanmuuttajia ja sitten leijua toisille suomalaisille kuinka laaja maahanmuuttaja ystäväpiiri heillä on.

Tämän kaltainen feikki-ystävyys on todella vahingollista maahanmuuttajille koska he eivät saa silloin tarpeeksi oikeita signaaleja miten toimia suomessa kun kertovat esim. mitä heille on käynyt tietyissä tilanteissa joissa he ovat voineet käyttäytyä hieman hölmösti mutta tällainen feikki-frendi kertoo heille että he käyttäytyivät ihan oikein ja että suomalaiset nyt vain ovat ihan kauheita rasisteja ja tämä feikki-frendi on niitä hyviä suvaitsevaisia suomalaisia.

"Ongelma on se että suomen viranomaiset jakelevat turvapaikanhakijoille oleskelulupia kuin abit karkkia vaikka perusteita turvapaikan saamiseen ei ole.Kaikkiin näihin oleskelulupiin sisältyy lisäksi automaattisesti oikeus tuoda oleskeluluvan saaneen perhe suomeen suoraan sossun asiakkaaksi" -mä

CaptainNuiva

Quote from: thinkingmind on 11.12.2010, 16:27:25
Quote from: Reinhart on 10.12.2010, 23:40:05

Luulen tämän miehen olevan mokutuksen uhri. Mokutuksen yksi keskeisimpiä piirteitä on rasismin näkeminen joka paikassa, ja varsinkin rasismin hokemisen, oli näille rationaalisia perusteita tai ei.
Todennäköisesti kehitysapu piireissä on tätä samaa "minä olen parempi suomalainen kuin muut suomalaiset jotka ovat rasisteja koska minä olen suvaitsevainen" asennetta kuin vastaanottokeskuksissa ja muissa erityisesti maahanmuuttajien pariin töihin hakeutuvissa ihmisissä.
Eräs piirre tällä lailla asennoituvien maailmanparantajien käyttäytymisessä on että haluavat olla frendejä joidenkin maahanmuuttajien kanssa vain koska nämä ovat maahanmuuttajia ja sitten leijua toisille suomalaisille kuinka laaja maahanmuuttaja ystäväpiiri heillä on.

Niinpä, kyse on moraalisäteilystä ja siitä että halutaan esitellä kuinka laaja kansainvälinen ystäväpiiri moraalisäteilijällä onkaan.
Pienemmässä mittakaavassa kyse on hiukan samasta asiasta kuin lapsilla, "kerää koko sarja" ja esittele kokoelmasi kavereillesi niin olet hiekkalaatikon kingi..."Omaisuuttaan" nämä keräilijät sitten hoitavat paapomalla ja suojelemalla kaikin tavoin.
Leikkikotikin on edelleen tavallaan olemassa,on vain muuttanut muotoaan.

"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

KariQVA

Eikä tähän ilmiöön vaadita edes työtä mamujen parissa. Mulla on useampi tuttu, jolla on Facebook-kavereina yhtä paljon mamuja ja jotain lomatuttavuuksia kuin suomalaisia. Mielestäni se ei ole ihan normaalia, että 95% elämästään Suomen kamaralla viettäneellä on yhtä paljon mamukavereita kuin suomalaiskavereita. Itse pidän sitä nimenomaan tällaisena "kerää koko sarja" -touhuna. Lemmikkejä ne ovat.

thinkingmind

Quote from: KariQVA on 11.12.2010, 18:16:53

Eikä tähän ilmiöön vaadita edes työtä mamujen parissa. Mulla on useampi tuttu, jolla on Facebook-kavereina yhtä paljon mamuja ja jotain lomatuttavuuksia kuin suomalaisia. Mielestäni se ei ole ihan normaalia, että 95% elämästään Suomen kamaralla viettäneellä on yhtä paljon mamukavereita kuin suomalaiskavereita. Itse pidän sitä nimenomaan tällaisena "kerää koko sarja" -touhuna. Lemmikkejä ne ovat.

Tää ilmiö on todella yleinen itseään "suvaitsevaisina" pitävien ihmisten käyttäytymisessä.

Normaalin ihmisen ei tartte erikseen "suvaita" koska hyvä tyyppi on hyvä tyyppi oli se sitten minkävärinen ja mistäpäin tahansa.
Jos normaali ihminen tulee hyvin juttuun jonkun maahanmuuttajan kanssa johon tutustuu elämässään niin siitä tulee sitten pikkuhiljaa ystävä.

Normaalit ihmiset ei "keräile" ystävyyksiä maahanmuuttajien kanssa niinkuin nää suvaitsevaiset joilla tuntuu olevan keskinäinen kilpailu siitä kenellä on eniten ja eksoottisimpia "frendejä".

hyperbeli

Quote from: thinkingmind on 11.12.2010, 19:29:31
Normaalit ihmiset ei "keräile" ystävyyksiä maahanmuuttajien kanssa niinkuin nää suvaitsevaiset joilla tuntuu olevan keskinäinen kilpailu siitä kenellä on eniten ja eksoottisimpia "frendejä".

Kenties, mutta kyllä ihminen on luonteeltaan myös utelias ja ainakin itseäni kiinnostaa vieraat kulttuurit ihan vain siltä pohjalta. Tunnen myös henkilöitä, jotka ovat ihan muuttaneet toisiin maihin saadakseen nähdä vähä mualimoo.

OlliH

Jaahas. Pidemmän version transkriptointi menee lähes kokonaan omien taitojeni yli. Jotain sain kuitenkin selvää.

I'll kill you.
Fucking finnish guy.
I'll sue you.

CaptainNuiva

Quote from: hyperbeli on 11.12.2010, 20:55:42
Quote from: thinkingmind on 11.12.2010, 19:29:31

Kenties, mutta kyllä ihminen on luonteeltaan myös utelias ja ainakin itseäni kiinnostaa vieraat kulttuurit ihan vain siltä pohjalta. Tunnen myös henkilöitä, jotka ovat ihan muuttaneet toisiin maihin saadakseen nähdä vähä mualimoo.

Sama vika ja onhan noita kulttuureita tullut tutuiksi mutta en silti ole sitä mieltä että ystäväksi vain ryhdytään tyyliin "Klikkaa koriin" vain siksi että se on jätte-kivaa.
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

JR

Kyllä tässä ilmiössä jotain biologisperäistä on. Itselläni on sellainen käsitys, että naisväellä on taipumus valita puoliso sillä perusteella, että tämän perimä olisi mahdollisimman kaukana omasta perimästä. On väitetty, että nainen aistii miehen feromonit ja tunnistaa niitten perusteella omiin geeneihisnsä sopivat geenit.
Miehet taas naivat lähes kaikkea, mikä liikkuu, mutta omakohtainen kokemus on, että varsin sopivan naisen läheisyys saattaa aiheuttaa aikamoisen tunnereaktion.

Tällä vaan sitä, että naisväki tuntuu tykkäävän black boyseista ja miesväki potkaisisi ne mielellään vaikka Sambiaan....

Kristiina

Tämä tapaus on oikeasti pelottava. Mies todella häikäilemättömästi ja manipuloiden yritti lavastaa omat itseaiheutetut vammansa jonkinlaiseksi rasistiseksi hyökkäykseksi ja järjestysmiesten aiheuttamaksi, jos videokamera ei olisi sattunut olemaan paikalla, niin ehkäpä lehdet spekuloisivat nyt jonkinlaista rasistista hyökkäystä ja uskoisivat tätä valehtelijaa, vain koska hän on musta ja valmiiksi jo "uhrin" asemassa.

Lähestulkoon teatterin makua tapauksessa. Ja miten mies on jo Lontoossa, eikö hän todella mitenkään joudu vastuuseen riehumisestaan?

Kelpo Hääppönen

Quote from: Kristiina on 12.12.2010, 00:30:18
Lähestulkoon teatterin makua tapauksessa. Ja miten mies on jo Lontoossa, eikö hän todella mitenkään joudu vastuuseen riehumisestaan?

Tuolla tapahtunutta jo pehmenneltiin  http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1239072/nyt-puhuu-linnan-jatkoilla-riehuneen-naisystava

QuoteHuuhtanen on ollut miesystävänsä kanssa yhteydessä rikkoutuneen lasin omistajaan ja on sovittu, että he korvaavat kaikki kustannukset. Rytäkässä rikkoutui Svenska Teaternin ovenlasi. Ilman muuta vastaamme teoistamme.

Vaan ei ilman ruikutuksen jatkamista:

QuoteMeillä ei ole mitään vaateita ravintolan järjestysmiehiä kohtaan, mutta se on kummallista ettei ravintolan puolelta olla oltu meihin missään yhteyksissä, Huuhtanen sanoo.

Vai vielä vaateita, se nyt vielä puuttuisi. Huussi-pariskunta löytää sen ainoan syyllisen törttöilyyn ihan sieltä omasta keskuudestaan. 

Varmasti parempi ilmoittaakin lasimestarin lähteneen Lontooseen kuin Sambiaan. On ikäänkuin poistunut Suomesta johonkin sivistyksen pariin. Ja aina jokunen perunanenä voi erehtyä luulemaan, ettei hilluja joudu Lontoossa rautoihin aivan samalla tavalla.
Vittu mitä paskaa, sanoi Alexander Stubb.

Veli Karimies

No näinpä juuri. Mitä sen ravintelin pokejen pitäisi ottaa yhteyttä? Saisimmeko käsiraudat takaisin? Ettehän tule meille enää ikinä?

JJ75

Quote from: Kristiina on 12.12.2010, 00:30:18
Tämä tapaus on oikeasti pelottava. Mies todella häikäilemättömästi ja manipuloiden yritti lavastaa omat itseaiheutetut vammansa jonkinlaiseksi rasistiseksi hyökkäykseksi ja järjestysmiesten aiheuttamaksi, jos videokamera ei olisi sattunut olemaan paikalla, niin ehkäpä lehdet spekuloisivat nyt jonkinlaista rasistista hyökkäystä ja uskoisivat tätä valehtelijaa, vain koska hän on musta ja valmiiksi jo "uhrin" asemassa.

Julkisuus tapauksille, saa ihmisen "katuma päälle". Iltalehden sivuja katsellessa ei muuta enään voi tehdäkään, kuin ruveta anteeksi pyytelemään. Aitoudesta en ala kiistelemään. Mokas pahasti ja kärsiköön myös seuraukset sen mukaan. Itsenäisyyspäiväämme on mun mielestä loukattu.

Tommi Korhonen

Quote from: JJ75 on 13.12.2010, 01:15:44
Mokas pahasti ja kärsiköön myös seuraukset sen mukaan. Itsenäisyyspäiväämme on mun mielestä loukattu.
Miten hän tulee kärsimään seurauksia?
Ei mitenkään, vaikka kaveri riehuikin oikein urakalla. No, ei tuossa taitaisi rikosoikeudellisia seurauksia ehkä ollakaan, jos oletetaan että tuollainen tappamisuho on normaalia Linnan Jatkoilla.

Lähinnä röyhkeää minusta on se että huussipuoli vielä yrittää esittää että heiltä pitäisi pyytää anteeksi.
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.

Oami

QuoteMeillä ei ole mitään vaateita ravintolan järjestysmiehiä kohtaan, mutta se on kummallista ettei ravintolan puolelta olla oltu meihin missään yhteyksissä, Huuhtanen sanoo.

Niin, minunkin mielestäni se on kummallista. Jos olisin ravintolanpitäjä niin kyllä ikkunan hinnan haluaisin.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Jaakko P.

"tähän keskusteluun on sotkettu minun työni ja kaikki muut rasistiset kuviot"
-Sari H.
Quote from: Uuno Nuivanen on 07.05.2010, 12:31:14
Olen todennut, että kaikki on rasismia. Paitsi mokutus.

Haima

Quote from: Jaakko P. on 13.12.2010, 15:49:59
-Sari H.

Mitä ihmettä? Sari tulee sanoneeksi (varmaankin tahtomattaan), että hänenkin työnsä on rasistista. Oikeasti hän yrittänee sanoa: "..minun työni ja muut, rasistiset kuviot."
Ajaan Ali: "Vittu mikä huora, ämmä se oikeen on ufff..!"
-Kommentti raiskatusta suomalaistytöstä-

AIP

Quote from: Oami on 13.12.2010, 15:38:44
Niin, minunkin mielestäni se on kummallista. Jos olisin ravintolanpitäjä niin kyllä ikkunan hinnan haluaisin.

Olisiko vahingot jo katettu hissun kissun juhlabudjetista?

Edit.com: lukutaidon puute näemmä vaivaa. :(

Edlin: 888:nnen joutavanpäiväisen viestin kunniaksi avatar saakoon mennä. Pysytään vanhassa teemassa.

retired

Quote from: AIP on 13.12.2010, 18:56:03
Quote from: Oami on 13.12.2010, 15:38:44

Olisiko vahingot jo katettu hissun kissun juhlabudjetista?

Edlin: 888:nnen joutavanpäiväisen viestin kunniaksi avatar saakoon mennä. Pysytään vanhassa teemassa.

QuoteHuuhtanen on ollut miesystävänsä kanssa yhteydessä rikkoutuneen lasin omistajaan ja on sovittu, että he korvaavat kaikki kustannukset. Rytäkässä rikkoutui Svenska Teaternin ovenlasi.

Löytyy pari viestiä aiemmin...

Ano Nyymi

Quote from: Jaakko P. on 13.12.2010, 15:49:59
-Sari H.

Nyt se tunnustaa sen huussihyysäröinnin aikuisille afrikkalaisille olevan sittenkin rasismia.
Niin epäilinkin.

Oami

retiredille kiitos korjauksesta.

QuoteHuuhtanen on ollut miesystävänsä kanssa yhteydessä rikkoutuneen lasin omistajaan ja on sovittu, että he korvaavat kaikki kustannukset. Rytäkässä rikkoutui Svenska Teaternin ovenlasi.

Niin aivan, eli lasi ei siis kuulunut ravintolalle ensinkään.

No sitten en oikein ymmärrä, miksi ravintolan olisi pitänyt olla öyhöttäjään missään yhteyksissä.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

jobsy

Näin muutamaa viikkoa myöhemmin Iltalehti listasi linnanjuhlijan verivideon vuoden katsotuimmaksi videoksi. Mitään uutta tapauksesta ei ole kuitenkaan selvinnyt, vaan päinvastoin vanhatkin tiedot ovat muuttuneet epäselviksi ja vielä tuntemattomiksi. Johan tuossa videollakin kerrotaan syitä.

1. Verinen välikohtaus

Linnan juhlien jatkoilla ravintola Teatterin edessä nähtiin ikävä episodi. Linnan vieraana olleen henkilön miespuolinen seuralainen joutui ilmeisesti sanaharkkaan ravintolan narikassa. Vielä tuntemattomasta syystä alkanut riita päättyi siten, että mies poistettiin ravintolasta, ja hänet laitettiin käsirautoihin.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201012250151631_uu.shtml
Maahanmuuttajat hakeutuvat sinne, missä on parhaat palkat. Toisinsanoen muuttovirtojen endogeenisuus luultavasti johtaa ylöspäin harhaisiin estimaatteihin. (Maahanmuuton taloustiede: lyhyt johdatus, KAK 3/2010, s. 262)

JoKaGO

Quote from: jobsy on 25.12.2010, 16:43:11
Näin muutamaa viikkoa myöhemmin Iltalehti listasi linnanjuhlijan verivideon vuoden katsotuimmaksi videoksi. Mitään uutta tapauksesta ei ole kuitenkaan selvinnyt, vaan päinvastoin vanhatkin tiedot ovat muuttuneet epäselviksi ja vielä tuntemattomiksi. Johan tuossa videollakin kerrotaan syitä.

Tämä on Suomi vuonna 2010. Huussi ry:n avec antoi kasvot eliittimme ja mediamme rappiolle.
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

Lentomestari

Quote from: JoKaGO on 26.12.2010, 20:04:10
Quote from: jobsy on 25.12.2010, 16:43:11

Tämä on Suomi vuonna 2010. Huussi ry:n avec antoi kasvot eliittimme ja mediamme rappiolle.
Itsenäisyyspäivän juhlallisuudet on laitettu vessanpöntöstä alas. ;D
Tästä voisi heittää läppää ihan loputtomasti, varmaan toimittajatkin on sen tajunnut kahvipöydissään, mutta jättävät armollisesti huumorikortin käyttämättä. En ole edes pilakuvaa havainnut tästä, onkohan missään?

Iloveallpeople

Kaverini oli saanut viime viikolla sähköpostilla Heidi Hautalan tiedotteen linnanjuhlien jatkoilla sattuneesta välikohtauksesta.

QuoteHei,

Ensinnäkin pahoittelut vastauksen viipymisestä.

Kiitän saamastani enimmäkseen negatiivisesta palautteesta. Tilanne Linnan jatkoilla yltyi valitettavan väkivaltaiseksi nopeasti. Todistin lähtiessäni takkia jonottaessani jonkinlaista kiihtynyttä sanaharkkaa, mutta olin todella yllättynyt nähdessäni kadulla vain hetkeä myöhemmin, että tilanne oli kärjistynyt niin väkivaltaiseksi. Ei varmasti ollut järkevää antaa minkäänlaista kommenttia epäselvästä tilanteesta, mutta valitettavasti en myöskään osannut vain kävellä pois, koska näkemäni järkytti sen verran. Missään vaiheessa en aktiivisesti tarjonnut kommenttia tiedotusvälineille.

Uutisissa olleiden tietojen mukaan näyttäisi siltä, että niin asiakkaalla kuin henkilökunnallakin oli osuutta tilanteen kärjistymiseen. Tapaus on joutunut rikosilmoituksen perusteella poliisitutkintaan. Jään odottamaan tutkinnan tuloksia, koska niiden perusteella selvinnee, mitä tarkkaan ottaen tapahtui.

Parhain terveisin,

Heidi Hautala
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

thinkingmind

Quote from: Iloveallpeople on 04.01.2011, 14:46:19
Kaverini oli saanut viime viikolla sähköpostilla Heidi Hautalan tiedotteen linnanjuhlien jatkoilla sattuneesta välikohtauksesta.

Quote from: Heidi Hautala

Uutisissa olleiden tietojen mukaan näyttäisi siltä, että niin asiakkaalla kuin henkilökunnallakin oli osuutta tilanteen kärjistymiseen. Tapaus on joutunut rikosilmoituksen perusteella poliisitutkintaan. Jään odottamaan tutkinnan tuloksia, koska niiden perusteella selvinnee, mitä tarkkaan ottaen tapahtui.

Heidi näemmä vaan jatkaa selittelyjään niinkuin vihreät yleensäkin.

Sopivasti sanoja vääntämällä Heidi antaa sen kuvan että myös portsarit olivat syyllisiä tilanteeseen eikä vain riehuva Sambialainen.

Toivottavasti kaikki Suomen portsarit osoittavat Heidi Hautalalle samanlaista kunnioitusta kuin hän osoittaa heille.

JJ75

Quote from: thinkingmind on 04.01.2011, 15:47:34
Quote from: Iloveallpeople on 04.01.2011, 14:46:19

Quote from: Heidi Hautala

Heidi näemmä vaan jatkaa selittelyjään niinkuin vihreät yleensäkin.

Sopivasti sanoja vääntämällä Heidi antaa sen kuvan että myös portsarit olivat syyllisiä tilanteeseen eikä vain riehuva Sambialainen.

Toivottavasti kaikki Suomen portsarit osoittavat Heidi Hautalalle samanlaista kunnioitusta kuin hän osoittaa heille.

Kato pakko vastata jotain neutraalia ettei kukaan pääse sanomaan mitään ja käyttämään sanomisia aseina heitä vastaan. Itse en kiittäisi negatiivisesta palautteesta ainakaan, haiskahtaa paskanjauhamiselta.

Jos hän kuuli molemmanpuolista sanaharkkaa ym. miksi sitten kommentoi vain portsarien menneen liian pitkälle..

Meriö

Olikos tässä nyt joku ongelma? Aiemmissa keskusteluissa on usein pidetty asiallisena ennen lausuntoautomaatin käynnistämistä odottaa, että edes poliisitutkinta alkaa. Välillä on odoteltu oikein päätöstä syytteen nostamisesta, toisinaan tuomionlukuakin. Ja ei kai Hautala nyt ainakaan tässä viimeksi käsitellyssä kommentissaan ihan kaikkea kipannut yksin portsarien niskaan? Tilanteen käynnissä ollessa saattoi vähän jotain kimmomaista kiljaista, mutta noinkin erikoisessa tilanteessa lienee kohtuutonta vaatia tarkkaan harkittua lausuntoa?
Suuruus on sitä, että pystyy löytämään rasismia vaikka nakkikastikkeesta. -törö