News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Hommakerho Kouvola

Started by dothefake, 24.03.2009, 00:27:30

Previous topic - Next topic

IDA

Tervetuloa takaisin, täällä onkin ollut ikävä!

Eli ensi perjantaina. Tavataan vaikka asemalla ennen kello 19:00 - itse olen 17:20:21:32 paikalla, mutta menen ensin messuun  - ja suunnistetaan siitä Pohjoisen Kymin hallintopalatsiin. Pääasiallisesti omat kiljut mukaan.

Pitäisikö toivottaa tervetulleiksi myös ne ulkomaalaiset, suomea osaavat, jotka kestävät yhden yön karuja, kymiläisiä olosuhteita? Miniluville nyt ainakin kutsu. Olisi hienoa, jos saisimme laintaulut Kuusaan kukkulalla. Ja vaikka emme saisikaan, niin sepitämme siitä joka tapauksessa legendan :D
qui non est mecum adversum me est

Ernst

Quote from: dothefake on 01.10.2011, 20:28:58
Terveisiä Bananastiasta, lomailin kolme viikkoa pääkaupunki Chiquitassa. Siellä oli Kymi-niminen ravintolakin, isäntä kertoi usein olevan olevan paljasperseisiä kymiläisiä niin monta paikalla, että on voitu pitää koraaninheittokisoja Kymi-muu Suomi.
Bannikerho-Kouvolan syysmeeting voidaan pitää palatsissani lokakuun ensimmäisenä perjantaina. Ohjelmaa voitaneen hioa tässä ketjussa. Ainakin sauna on lämmin ja erilaisia sieniruokia tarjotaan. Juomapuolesta en osaa vielä sanoa, kun kuten tunnettua, likviidini on ollut kroonisen huono, joten jotka aikovat päihtyä vakavasti, ottanevat varmuusvaraston matkaan.
Pakurikääpäteetä maistatetaan ja pitkämatkalaisia majoitetaan. Pesut tapahtuvat erilaisilla shampoilla, ettei saippua vaan pääse putoamaan. Mikäli juhlaväkeä kiinnostaa, voidaan kantaa puita liiteriin otsalamppujen valossa. Lähimaastossa ratkotaan myös tämänvuotinen Kymen koraaninheittomestaruus. Ei yleisöä. Pyydän kommentteja.

Omat kiljut voin tietenkin tuoda, mutta tuonko oman koraaninkin?
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Miniluv

Kasvakoon partasi koskettamaan Kymen pyhää maata, Dothefake!

Arvelen, että Kymen Bananistanin-siirtokunnan tilapäinen runsaslukuisuus on vain osoitus jonkinlaisesta pioneerihengestä, joka ennenkin on vienyt raavaat miehet merten taa etsimään uusia mantereita.

Ja kymmenen hyvää legendaa voittaa yhden huonon totuuden.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

dothefake

Jäsen M, lienee reilua, että kilpavälineenä käytetään Jerusalemin suurmuftin hyväksymää sanatarkkaa käännöstä, jonka on Jaakko Hämeen-Anttila paperille saattanut. Omat koraanit kuitenkin mukaan sen takia, että kaavailen Bannikerho-Kouvolan jäsenten illan lopuksi haahuilevan ympäri palatsia ja resitoiden satunnaisia suuria. Pihalle aion pystyttää paimentolaisteltan sisänuotioineen. Makkarat mukaan, jos makkarasta pitää, itse en ole syönyt lihaa n. vuodesta 1975, koska olen pelännyt, että suuhuni joutuisi halallihaa. En sano, että olisin jyrkkä, vaan varovainen. Kuinka on Salo ja Pori, kestääkö persus merivettä?
Entä Tampere? Miniluv olisi kyllä ihqu.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Topi Junkkari

Nyt on paha tilanne, koska täällä Helsingissä suunnitellaan ihan uutta juttua eli perjantaikerhoa (vanhan tutun keskiviikkokerhon rinnalle), ja sinne olisi tulossa jopa naisia. (Ks. Hommakerho Helsinki -ketju.)

Tämän ketjun viimeaikaista viestintää seuranneena valitsen kuitenkin kuohuvan Kuusaan kosken. Dothefake, laitapa minulle patja valmiiksi jonnekin puuliiterin eteiseen. Ja sellainen eteläkorealaisen henkilöauton mentävä parkkipaikka voisi olla kiva.

Olen siis mielelläni saapuvilla, dothefaken omin kätösin valmistama Hommakerho Kouvola -paita päällä.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

dothefake

Teretulemast, Topi. Katsotaan, ketä ilmoittautuu. Pihalla on myös romaniliaistyyppinen telivaunu. Toki tosimiehet majoittuvat pihalla olevaan jurttajäljitelmään. Malli on Lapista.
-Tytti Tuppurainen

MW

Quote from: dothefake on 01.10.2011, 20:28:58
Bannikerho-Kouvolan syysmeeting voidaan pitää palatsissani lokakuun ensimmäisenä perjantaina.

Pirjon päivänä? Kuinkas sattuikaan... joskus vielä uudistamme tuttavuutemme, mutta tuo 7. taisi mennä päällekkäin. Olkaa kiltisti.

IDA

Quote from: MW on 01.10.2011, 23:46:35
Pirjon päivänä? Kuinkas sattuikaan... joskus vielä uudistamme tuttavuutemme, mutta tuo 7. taisi mennä päällekkäin. Olkaa kiltisti.

Pyhän Birgitan muistopäivä muuten ;)

dothefake

Quote from: PeterFaber on 02.10.2011, 00:03:48
Quote from: MW on 01.10.2011, 23:46:35

Pyhän Birgitan muistopäivä muuten ;)
Birgitta=Bier kittaa?
-Tytti Tuppurainen

IDA

Quote from: dothefake on 02.10.2011, 00:05:54
Birgitta=Bier kittaa?

Tähän se saattaa mennä, koska olemme syntisiä :)

Juha Päivärinta

No hemmetti, mä olen just silloin sillä työreissulla. Hetkinen, jos Hesassa on just silloin perjantaikokous ja vielä naisia siellä niin minähän voin mennä sinne kuuntelemaan Topin laulantaa naisille.

Edit. Kas, Topi asetti asiat tärkeysjärjestykseen.
Ex-Jekku

dothefake

Emme olisi saaneet Topia lainaan, ellei meillä olisi ollut yhtä hyvää vaihdokasta paikkaamaan. Tämä sovittiin kulisseissa ja nyt Jekkukin sen saa tietää. Työmatkan järjestämisessä oli hiukan esimiesten kanssa vääntöä, mutta kun lupasimme ostaa ammuslaatikoittain aspiriinia eräästä tietystä apteekista, niin asia järjestyi. Tänään on tullut myös yksi puhelinilmoittautuminen.  
-Tytti Tuppurainen

Juha Päivärinta

Kyllä sä rakas karvanaamaimaami olet mahtava :) Vien terveisiä suureen kaupunkiin perjantaina ja kerron Suuren Imaamin tahdon.
Ex-Jekku

Juha Päivärinta

No voi kettu. Nyt jää nähtävästi kaikki kokoontumiset ja työreissut väliin. Räkätautia pukkaa kunnolla.
Ex-Jekku

IDA

Quote from: Jekku on 04.10.2011, 19:44:11
No voi kettu. Nyt jää nähtävästi kaikki kokoontumiset ja työreissut väliin. Räkätautia pukkaa kunnolla.

Olet jo perjantaiksi parantunut.

Topi Junkkari

Mites se perjantai niinku oikeesti rakentuu?

Mar Peter mainitsi tulevansa Kouvolaan jollakin junalla ja ehdotti alkupalaveria asemalla. En ihan ymmärtänyt, että mikä hänen ilmoittamistaan kellonajoista oli juna-aikataulu, mikä taas hänen kirkollisen tilaisuutensa ajankohta ja mikä jotakin muuta.

Minä olen tulossa omalla isiltä ja äidiltä lainatulla automobiililla Itä-Helsingistä. Tuon mukanani mietoja alkoholijuomia muidenkin kuin itseni käyttöön.

Mihin aikaan ja missä?`

Onko lopullinen paikka arveluideni mukaan A-tie jotakin, 45720?
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

IDA

Quote from: Topi Junkkari on 04.10.2011, 19:50:05
Mites se perjantai niinku oikeesti rakentuu?

Mar Peter mainitsi tulevansa Kouvolaan jollakin junalla ja ehdotti alkupalaveria asemalla. En ihan ymmärtänyt, että mikä hänen ilmoittamistaan kellonajoista oli juna-aikataulu, mikä taas hänen kirkollisen tilaisuutensa ajankohta ja mikä jotakin muuta.

Minä olen tulossa omalla isiltä ja äidiltä lainatulla automobiililla Itä-Helsingistä. Tuon mukanani mietoja alkoholijuomia muidenkin kuin itseni käyttöön.

Mihin aikaan ja missä?`

Onko lopullinen paikka arveluideni mukaan A-tie jotakin, 45720?

Itse olen asemalla viimeistään 17:20 ellei juna ole myöhässä. Käyn messussa, joka alkaa kuudelta ja loppuu reilusti ennen seitsemää. Ilmeisesti myös Punaniska saattaa osallistua, joten voinemme messun jälkeen vielä koukata aseman kautta. Siitä sitten heittokisoihin Kuusaalle?

Juha Päivärinta

QuoteItse olen asemalla viimeistään 17:20 ellei juna ole myöhässä.

BUHAHAHAHAHAAH! Eli sopikaa noin 19:20?
Ex-Jekku

RUJ

Itse ajattelin vetää pohjat kotona, ja sitten linjurilla AA-tielle. Joskus siinä
klo 19.00 jälkeen, miten niitä autoja asemalta lähtee. Täytyy vähän tarkistella.

RUJ

Se on partasuu imaami tehnyt sienipiirakkaa "näistä hyvistä ruokasienistä"
Jos tuntuu siltä, että todellisuuden kiertoradalta on harhauduttu.

Juha Päivärinta

Ville Pohjonen oli ainakin joskus täysjärkinen. Villen ongelmaksi muodostui vittuilu omistajille ja pomoille. Hän ei suostunut pomojen linjaan, joten hänet potkaistiin pois.
Ex-Jekku

dothefake

Paikka on A-tie, kuten Topi arvaili. Kukin saapuu, kun pääsee. Kättelyjono on pohjoisella sisäänkäynnillä.
-Tytti Tuppurainen

dothefake

Quote from: Tapio Äyräväinen on 05.10.2011, 00:10:40
Quote from: Jekku on 04.10.2011, 22:28:31
Ville Pohjonen oli ainakin joskus täysjärkinen. Villen ongelmaksi muodostui vittuilu omistajille ja pomoille. Hän ei suostunut pomojen linjaan, joten hänet potkaistiin pois.

Tämähän vaikuttaa lupaavalta.
Kiitos.
Kunhan vähän pelottelin aiemmin.

"Parasta toimittaja-ainesta ovat huonosti sopeutuvat ja rähinöintiin taipuvaiset yksilöt"
                                                   -Helsingin Sanomien päätoimittaja Keijo Kylävaara
-Tytti Tuppurainen

Topi Junkkari

Minä voisin tulla henkilöajoneuvolla asemalle kello 18-19 välillä, istahtaa hetken Vintillä ja ottaa siitä kyytiini halukkaita. Näillä näkymin tulen nimittäin viisipaikkaisella henkilöajoneuvolla yksin, vain kiljutonkka seuranani.

dothefake

Täytyy varmaan yrittää saada vaimo johonkin kyläilemään, jos tosiaan onnistut saamaaan kyytiin neljä halukasta.
-Tytti Tuppurainen

Juha Päivärinta

Quote from: dothefake on 05.10.2011, 12:29:03
Täytyy varmaan yrittää saada vaimo johonkin kyläilemään, jos tosiaan onnistut saamaaan kyytiin neljä halukasta.

Hmmm, luulen että tämä kaipaa hieman tarkennusta?
Ex-Jekku

dothefake

Taitaa Jekku ihmeparantua ja työmatkakin unohtua, kun kinkereihin onkin tulossa halukkaita.
-Tytti Tuppurainen

Juha Päivärinta

Quote from: dothefake on 05.10.2011, 13:13:02
Taitaa Jekku ihmeparantua ja työmatkakin unohtua, kun kinkereihin onkin tulossa halukkaita.

Tää räkätauti kyl vaan pahenee. Rakkaat kollegat heittivät minut ulos töistä.
Ex-Jekku

dothefake

Olisit pakurikääpäteetä vailla. Ja höyryhengitystä. Muttei liikaa, kerhomme ei kestä enää lisää höyrypäitä.
-Tytti Tuppurainen

Topi Junkkari

Selvennän vielä edellistä postaustani, ettei sitä vallan väärin ymmärrettäisi:

Aion saapua Kouvolaan aiemmin samana päivänä ja päivystää rav. Aseman Vintillä noin kello 18.30 - 19.30 tai vähän myöhempäänkin, jos sovitaan.

Perus-Kouvolan keskustasta saattaapi olla Hommakerhoon tulijoita, joille kelpaa muilutus kyyditys asemalta varsinaiselle tapahtumapaikalle, sinne entisen Kuusankosken kaupungin puolelle.

Neljä ensimmäistä kyydityksen kaipaajaa saavat paikan.

Kyyditykseen voi ilmoittautua ilmestymällä Aseman Vintille em. ajankohtana ja etsimällä minut käsiinsä, tai vaihtoehtoisesti sopimalla asiasta etukäteen jollakin parhaaksi katsomallaan viestintävälineellä.

Jotkut teistä tunnistavat minut ulkonäöltä jo valmiiksi, ja tunnistuksen varmistamiseksi aion pukeutua Homma Kouvola -paitaan. Jos ei vieläkään tärppää, niin soita 040 503 0991.