News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Hommakerho Kouvola

Started by dothefake, 24.03.2009, 00:27:30

Previous topic - Next topic

dothefake

Näin siinä aina käy, kun kaikki näyttää hyvältä, niin se onkin väärinkäsitys. Kerrankin olin iloinen, kun tanskassa piirrettiin ja lehdet otsikoivat, että miljoonat muslimit ovat loukkaantuneet. Olivatkin vain saaneet kik-herneen nenäänsä.

Olisiko yöpymista harjoittavien hyvä ottaa makuupussi mukaan, jos vaikka haluaa majoittua pihalla olevaan romanialaistyyppiseen telimajoitukseen. Ei ole pakko, tilaa kyllä on palatsissakin.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Topi Junkkari

Quote from: dothefake on 05.10.2011, 14:57:42
Olisiko yöpymista harjoittavien hyvä ottaa makuupussi mukaan, jos vaikka haluaa majoittua pihalla olevaan romanialaistyyppiseen telimajoitukseen.

Minä teen joka tapauksessa näin, koska seuraavana päivänä jatkan matkaa suoraan tai lähes suoraan sellaiseen tilaisuuteen, joka huipentuu makuupussimajoitukseen.

http://www.kirkkojakaupunki.fi/menovihjeet/wene-wiol-kuoron-muistelokonsertti
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

EwithAllinPoe

Voi hitsi. Nyt minunkin alkoi tehdä mieli maastohousukaupungin banaanikerhoon.  :-[
Sydänmesi kuuluu minulle.

Topi Junkkari

Quote from: Vilmariina Mesivirta on 05.10.2011, 19:00:19
Voi hitsi. Nyt minunkin alkoi tehdä mieli maastohousukaupungin banaanikerhoon.  :-[

Hyppää junaan kello 17.40, olet Kouvolassa 18.20. Nouse portaat ylös Aseman Vintille. Tavataan siellä.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

Ernst

Quote from: dothefake on 05.10.2011, 00:09:56
Paikka on A-tie, kuten Topi arvaili. Kukin saapuu, kun pääsee. Kättelyjono on pohjoisella sisäänkäynnillä.

Anna privaviestinä koordinaattia ja pukeutumisohjeet; minä tulen suoraan.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

RUJ

Dothe, Justiina lupasi tuoda minut Hopalla AA-taloon. Paluukyydin kehoitti miettimään itse. Ja metelöidä ei saa kun palajaa kotiin, ynnä vessanpöntön kansi on
nostettava ylös.

IDA

Quote from: Vilmariina Mesivirta on 05.10.2011, 19:00:19

Sinne vain. Jos messuun aikoo ehtiä, niin Kouvolassa ennen 17:30. Ellei aio, niin aseman vintillä kello 19:00 asti?
qui non est mecum adversum me est

dothefake

Quote from: RUJ on 05.10.2011, 22:10:10
Dothe, Justiina lupasi tuoda minut Hopalla AA-taloon. Paluukyydin kehoitti miettimään itse. Ja metelöidä ei saa kun palajaa kotiin, ynnä vessanpöntön kansi on
nostettava ylös.
Emme taida ehtiä asentamaan kameroita, mutta varmaan AA-talon tosi-tv olisi suosittu. Ainakin kinkeri-iltoina tekisimme nätin summan.
-Tytti Tuppurainen

dothefake

Valmistelut etenevät:
- tonnikalapiiras on valmis
- kota pystytetty, tulisijaa muurataan
- sienipiiras menossa uuniin (kantarelli/vaalea orakas)
- pitsipipo ja koraani Hämeen-Anttilan selitysteoksineen esillä (heittokisasassa siis kaksi eri lajia)
- suolasienet sienisalaattiin liotettu

Jatketaan.....
-Tytti Tuppurainen

IDA

Suoritammeko myös Lepanton meritaistelun muistosimulaation haukialtaassa? Vaiko kuvaharhoitteluna telille nostetuissa veneissä?

MoonShine

Quote from: dothefake on 07.10.2011, 12:38:17
Valmistelut etenevät:
- kota pystytetty, tulisijaa muurataan

Ei kannata ihan jättitulia [perinteiset kymiläiset kynsitulet on 1500 mm:set] heti tänään laittaa, tai aamulla on kivet irrallaan.

QuoteEmme taida ehtiä asentamaan kameroita, mutta varmaan AA-talon tosi-tv olisi suosittu.

Kamerat on ehdottomasti asennettava ja livelähetyksen seuraaminen mahdollistettava kaikelle kansalle.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

ajuha

"Terveisiä Bananastiasta, lomailin kolme viikkoa pääkaupunki Chiquitassa".

Olin samassa paikassa 15 päivää, tosi ihku rusketus tuli hankittua, paluulento laskeutui tänään n. 12.00.

Kun, itse kutsuu, itsensä, niin eikö olekkin aina tervetullut?

Vaimo lähti helsinkiin, Carmenia katsomaan, en voinut, kun on mustasta lakerikengästä(vas.) nauha poikki, pyörähdän pikaisesti, jos saan kyydin (meno-paluu), järjestymään.

MoonShine

Quote from: ajuha on 07.10.2011, 15:27:11
"Terveisiä Bananastiasta, lomailin kolme viikkoa pääkaupunki Chiquitassa".

Onko kymiläisillä siellä jo oma majatalo ja kantapöytä kylän kävelykadun varrella varattuna?
Lomamatkat kannattaisi tehdä yksissä tuumin ja porukalla, olisi juttuseuraa ja samanhenkistä debattia ihan jo lentoterminaalista lähtien.
Onko oikein, että minulla verotuksen kautta on elatusvelvollisuus aikuiseen ihmiseen, joka ei ole minulle edes sukua ja lähtöisin jostain Afrikasta?

Miksi vihapuhe Jussi Halla-ahosta on vitsi, mutta vitsi Jani Toivolasta on vihapuhetta?

Forumin yksityisviestit ovat edelleen moderoimattomia.

dothefake

Tervetuloa vain ajuha. Messu oli peruttu, joten välttämättä ei tarvitse käkeillä asemalla kovin pitkään. Laittakaa privaattia, jos kyyditys ei onnistu Topin aiemmin kaavailemalla tavalla. Kodan muuri tietenkin potkitaan lopuksi hajalle, joten tulilla ei ole niin väliä.
-Tytti Tuppurainen

Topi Junkkari

Quote from: dothefake on 07.10.2011, 15:46:06
Messu oli peruttu, joten välttämättä ei tarvitse käkeillä asemalla kovin pitkään. Laittakaa privaattia, jos kyyditys ei onnistu Topin aiemmin kaavailemalla tavalla.

Tähtään edelleen asemalle kello 18.30, muilutusajoneuvo ei ole vielä lähtenyt Helsingistä, kun tuli kaikenlaista säätöä. Valmistaudun tässä lähtöön. Voipi olla, että tämä on viimeinen Homma-postaukseni ennen kulkuneuvon käynnistämistä.

Ernst

Lainasin vaimolta polkupyörän, että saan kiljuviinipänikän kulkemaan.

Ernst

Quote from: M on 07.10.2011, 17:15:23
Lainasin vaimolta polkupyörän, että saan kiljuviinipänikän kulkemaan.

Olin tosi otettu, kun pääsin tapaaamaan nuivaskenen ja Hommaforumin silmäätekeviä samassa ajassa ja tilassa. Kiitos isäntä Dothelle ja emännälle.

Rakastan teitä kaikkia!

Jos koraaninheiton ja koraanin selittelyopuksen viskelyn tulokset kuvineen kiinnostavat, niin voin julkaista Jaalassa tapahtuneen leikkimielisen kisan kuvat täällä.

Topi Junkkari

Kiitos myös minun puolestani kaikille Hommakerho Kouvolan kinkereihin osallistuneille! Kerhon peruslevikkialueen ulkopuolelta olivat lisäkseni paikalla Vilmariina ja Milla. Kuvamateriaalia lienee olemassa myös siitä, kun Vilmariina letittää dothefaken partaa. :)

Kiitos erityisesti rouva dothefakelle, joka äidillisen jämäkästi piti hompanssilauman edes suunnilleen oikeilla raiteilla. Ja pahoittelen, että häivyin aamulla vähin äänin - minun on oikeasti ehdittävä laulukeikalle ja sitä edeltäviin treeneihin. Muilutusajoneuvo saapui Vuosaareen hetki sitten ja seuraavaksi on ohjelmassa kotasavuisten hompanssivaatteiden vaihto ihmisten ilmoille sopiviin.

dothefake

Kiitämme kaikkia osallistuneita. Ilta oli rattoisa ja huipentui PeterFaberin sammakkolampiuintiin. Housuja kuivatellaan vieläkin. Liekö vaikutusta sienillä?
-Tytti Tuppurainen

ajuha

Kiitokset rouva dothelle, sekä isäntä dothelle hyvistä tarjoiluista, mukaanlukien sienipiirakka, hieman lyhyeksihän tuo vierailuni jäi, mutta kustannukset kyläilystä dothen luona, olivat merkittävästi pienemmät, kuin rouva ajuhalla.

Oopperan jälkeen helsingin yöelämään...taksilla kouvolaan, en ole viitsinyt kysyä, että mitä maksoi, illanvietto.

IDA

Kyseessä oli Lepanton meritaistelun suunniteltu simulaatio, eikä uinti sammokkolammessa. Voitto, mutta ankaralla hinnalla!

Jatkamme tänään, tarjolla loimulohta. Tervetuloa! Pihanurmikon silokit ja madonlakit on vielä keräämättä.

Miniluv

Quote from: PeterFaber on 08.10.2011, 16:28:35
Kyseessä oli Lepanton meritaistelun suunniteltu simulaatio, eikä uinti sammokkolammessa. Voitto, mutta ankaralla hinnalla!

Kovassa nousussa^^
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Topi Junkkari

Jos meinaatte tosissaan jatkaa tänään, niin laittakaapa tervehdykset Turun ja Tampereen kerhoihin. Turkulaiset vissiin aloittivat just 10 min sitten.

EwithAllinPoe

Puuh. En ole vieläkään toipunut sienistä. Ja kun katsoin kotona peiliin, teki mieli ottaa yhteys hiusvammaliittoon.  :D

Näytin siltä kuin PeterFaber olisi tukistellut minua  :-[

Dothen parta teki minuun suuren vaikutuksen, kuten kuvasta näkyy. Sain sen aika jämäkäksi  :)
Sydänmesi kuuluu minulle.

Ernst

Quote from: Vilmariina Mesivirta on 08.10.2011, 17:13:02
Puuh. En ole vieläkään toipunut sienistä. Ja kun katsoin kotona peiliin, teki mieli ottaa yhteys hiusvammaliittoon.  :D

Näytin siltä kuin PeterFaber olisi tukistellut minua  :-[

Dothen parta teki minuun suuren vaikutuksen, kuten kuvasta näkyy. Sain sen aika jämäkäksi  :)

Kyllä se vallan pystyssä sojotti.

IDA

Quote from: Miniluv on 08.10.2011, 17:01:01
Quote from: PeterFaber on 08.10.2011, 16:28:35

Kovassa nousussa^^

Puhdasta asiakirjoittelua ankkalammesta jo vuodesta nolla ;)

Miniluv

Quote from: Vilmariina Mesivirta on 08.10.2011, 17:13:02

Partaerektio? :o
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

IDA

Saimme juuri uudet laintaulut Kolarinmäellä, jossa Miniluv ilmestyi pilvessä!  :flowerhat:

Miniluv

Olitteko sienessä, kun ilmestyin pilvessä?

IDA

Quote from: Miniluv on 08.10.2011, 21:07:59
Olitteko sienessä, kun ilmestyin pilvessä?

Olimme ankkalammen äärellä. Vain dothefake meni vuorelle. Se peittyi pilveen ja kuului kauheaa jyrinää. Dothefake palasi sieltä ja näytti meille kivitaulut, johon sormesi oli piirtänyt uuden lain. Nyt tanssimme ilosta, mutta emme rakenna patsaita

http://www.youtube.com/watch?v=P5ZkA_Z2q5U

;)