News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Heikki Luodon ek-vaalikampanjaketju (vaalituki yms.)

Started by Heikki Luoto, 03.12.2010, 01:53:40

Previous topic - Next topic

MMA

Viime viikolla töissä pari työkaveria kertoi aikovansa äänestää sinua. He eivät ole lukeneet hommaforumia tai edes Halla-ahon suosituslistaa. Päätös oli tehty vaalikoneen tulosten perusteella.

Olen myös itse tullut siihen lopputulokseen, että äänestän Perussuomalaisia ja siksi luonnollisesti myös sinua. Muutos 2011 jäi nyt tässä kilpailussa toiseksi.

Tämän ilmoituksen myötä koin myös tarpeelliseksi tukea sinun vaalikampanjaa samalla pienellä summalla, jolla tuin Halla-ahoa.

Onnea ja menestystä vaalityöhön.

Heikki Luoto

Kampanjatililleni on tullut lahjoituksia 696,87 euroa. Kiitoksia lahjoittajille!

Ensimmäiset vaalimainoslaskut on laitettu maksuun kampanjatililtäni.
Sananvapauden vastaiselle Facebookille korvaava vaihtoehto: MeWe
mewe.com/i/heikkiluoto

Äijä

Tässä melko varma Heikin äänestäjä ;) antaa oman näkemyksensä herrasta. Heikki periaatteen miehiä, umpirehellinen ja vaatimaton. Sinisilmäisyydestä on ehkä päästy hieman eroon. Aika sitkee on, jos jotain asiaa ryhtyy ajamaan.

Mainoksena ja varmaankin uutena tietona lukijoille maininta Heikin yhdestä, mielestäni hienosta meriitistä; "Ikäryhmän reiluin viestimies" -kaiverruksella varustettu puukko ojennettiin Heikille inttiaikoina Keuruulla. Eli varusmiehet äänestivät joukostaan reilun jannun.

Ja pienenä muistuksena: Jos joku jaksaisi vielä vaaliavustusta hänelle laittaa, niin eiköhän Heikki tykkäisi.

Taikakaulin

Tämän päivän Aamulehden b-osan kannessa esitettiin jonkin sortin läpimenokoordinaatiston avulla pirkanmaalaisia ehdokkaita, joiden läpimenoon suhtaudutaan hyvällä todennäköisyydellä.

Heikin kohdalla lukee: "Ohjelmistosuunnittelijan ehdoton valtti on se, että hänellä kiistellyn Jussi Halla-ahon tuki takanaan."
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Tomi Antila

Quote from: Taikakaulin on 09.03.2011, 18:28:10
Tämän päivän Aamulehden b-osan kannessa esitettiin jonkin sortin läpimenokoordinaatiston avulla pirkanmaalaisia ehdokkaita, joiden läpimenoon suhtaudutaan hyvällä todennäköisyydellä.

Heikin kohdalla lukee: "Ohjelmistosuunnittelijan ehdoton valtti on se, että hänellä kiistellyn Jussi Halla-ahon tuki takanaan."

Onko Halla-aho kiistelty ? :D

Mutta oli kyllä äärimmäisen hieno veto tältä kiistellyltä ja pintaverenkierroltaan sangen epäilyttävältä Helsingin kaupunginvaltuutetulta. :)
"Kommentoin vain lopuksi, että olet äärimmäisen pelottava ihminen ja toivon todella, että et milloinkaan päse päättämään Suomen kansan asioista!"

Lisää pelottavuuksia
Expressis Verbis:
www.tomi-antila.blogspot.com

Heikki Luoto

Eduskuntaehdokasnumeroni Pirkanmaan vaalipiirissä on 163.

Mitähän tuosta varsin persoonattomasta numerosta tulee mieleen?

Kauan ennen tätä karva-ankkuriaikaa, toisen maailmansodan aikana, Suomen maaperällä vieraili kaksi ulkomaalaistaustaista jalkaväkidivisioonaa, joiden numero oli 163. Talvisodassa Suomussalmella taistelleen 163. neuvostodivisioonan ainoa menestys oli menestyksekäs vetäytyminen Suomussalmelta. Jatkosodassa Suomessa taisteli myös saksalainen 163. divisioona, jonka taistelutahtoa Mannerheim pisteliäästi kritisoi muistelmissaan.
mewe.com/i/heikkiluoto

tietotyöläinen

Quote from: Heikki Luoto on 17.03.2011, 16:41:01
Eduskuntaehdokasnumeroni Pirkanmaan vaalipiirissä on 163.

Kääk, pedon luku: 1 * 6 = 6 ja 6 * 3 = 666!

Mutta eipä hätää: ei numero ehdokasta pahenna, ellei ehdokas numeroa.

Numeroista puheen ollen, tuuppasin merkittävästi pedonlukua pienemmän summan tukitilille. Kehoitan kaikkia kusenmakuisiin aamumuroihinsa kyllästyneitä pirkanmaalaisia tekemään samoin.

illmaninati

Quote from: Heikki Luoto on 17.03.2011, 16:41:01

Alkuluvuthan ovat tosi persoonallisia verrattuna kaiken maailman tavisnumeroihn!

EDIT: Eikä ainostaan pelkkä alkuluku vaan on myös "lucky prime". Huomaa myös selvä numerologinen yhteys Jussin numeroon 127, mikä sattuu olemaan samanlainen "harvinaisuus"... ;D
Sananmuunnosvapauden edistämiseksi:
Pentti ulos Tonista!

Heikki Luoto

Tukiyhdistykseni pj kertoi vaalikeräykseni kerryttäneen kampanjatililleni 2206 euroa, joista on ehditty käyttämään kampanjointiin 632,62 euroa. Oman rahan käyttöä en ole vielä tarkkaan laskenut, mutta toista tonnia on mennyt. Seuraavana tavoiteena on käyttää rahaa lehtimainontaan.
mewe.com/i/heikkiluoto

Heikki Luoto

Olen 5.4 klo 19 Tampereen YO-talolla (Kauppakatu 10) väittelyillassa. Väittelen aiheesta "kehitysyhteistyö". Vastaväittelijänä on Vihreiden kansanedustaja Oras Tynkkynen.
mewe.com/i/heikkiluoto

Heikki Luoto

Sain viikonloppuna peräti 500 euron kertalahjoituksen kampanjatililleni. Lahjoituksen tuottamaa iloa himmentää se, että olin itse tuon summan lahjoittaja. Operaatio piti tehdä, jotta kampanjatililläni olisi katetta maksaa kerralla parintuhannen euron vaalimainospaketti. Paketti sisältää vaalimainontaani useassa pirkanmaalaisessa paikallislehdessä tällä viikolla.
mewe.com/i/heikkiluoto

tietotyöläinen

Quote from: Heikki Luoto on 05.04.2011, 11:20:00
Lahjoituksen tuottamaa iloa himmentää se, että olin itse tuon summan lahjoittaja.

Ne tekee sen itse! Ei kun ei se sovikaan tähän...

Saiskohan tästä jonkun vaalirahaskandaalin aikaiseksi?

Shrike

Quote from: Heikki Luoto on 05.04.2011, 00:41:38
Olen 5.4 klo 19 Tampereen YO-talolla (Kauppakatu 10) väittelyillassa. Väittelen aiheesta "kehitysyhteistyö". Vastaväittelijänä on Vihreiden kansanedustaja Oras Tynkkynen.

Väittelystä on näköjään julkistettu videonpätkä http://qik.com/video/38959524 kiinnostuneille.

Oletko edelleen sitä mieltä että lapsikuolleisuuden vähentäminen kehitysmaissa aiheuttaa väestönkasvuun liittyviä ongelmia ja täten velvoittaa länsimaita kehitysapuun myös tulevaisuudessa? Tämä löytyy yo. videolta kohdasta 20:00 eteenpäin ja esität mielestäni että lasten ripuli- ja malariakuolemia ei pitäisi estää kehitysavulla. Melko Linkolalainen näkemys mielestäni.

verbum

Olipas heikkolaatuinen video. Hyvä kun sai edes puheesta selvää. Oras Tynkkysen moraaliposeeraus oli todella rasittavaa katseltavaa ja puhe siitä että kehitysavulla vähennetään väestönkasvua on todella naurettavaa. Nimenomaan länsimaisen lääketieteen viemisellä afrikkaan on saatu aikaan räjähtänyt väestönkasvu, samaten dilemma/kysymys lapsikuolleisuuteen liittyen on vain taidokas kysymys vesihanalta johon ei ole moraaliposeeraukseen liittyen oikeata vastausta, paitsi abortti tai ehkäisyvälineiden vienti kyseisille alueille.

Shrike

Quote from: verbum on 06.04.2011, 16:06:14
Nimenomaan länsimaisen lääketieteen viemisellä afrikkaan on saatu aikaan räjähtänyt väestönkasvu, samaten dilemma/kysymys lapsikuolleisuuteen liittyen on vain taidokas kysymys vesihanalta johon ei ole moraaliposeeraukseen liittyen oikeata vastausta, paitsi abortti tai ehkäisyvälineiden vienti kyseisille alueille.

Eli kannatatko itsekin kehitysavun lopettamista myös siten että esim. lapsille annettavaa perusterveydenhoitoa ei tuettaisi länsimaiden rahoilla? Lisäksi ehdokas Luodon mielipide tähän olisi mukava kuulla.

h0mmahopo

Tänään sujahti ennakkoääneni Heikille. Tsemppiä kampanjoinnin loppurutistukseen!

Retale

Tänään käytiin koko perheen voimin äänestämässä. Yhteensä 5 ääntä lähti Heikille! :)

RIEKKIS

jos joku on kiinnostunut niin tänään lähdetään taas jakamaan Heikin kuvia ympäri Hallilaa mukaan saa tulla.
Niko "Riekkis" Riekkovaara Jämsän kaupungin valtuustoon nr 89.

verbum

Quote from: Shrike on 06.04.2011, 17:02:46
Nimenomaan länsimaisen lääketieteen viemisellä afrikkaan on saatu aikaan räjähtänyt väestönkasvu, samaten dilemma/kysymys lapsikuolleisuuteen liittyen on vain taidokas kysymys vesihanalta johon ei ole moraaliposeeraukseen liittyen oikeata vastausta, paitsi abortti tai ehkäisyvälineiden vienti kyseisille alueille.

Eli kannatatko itsekin kehitysavun lopettamista myös siten että esim. lapsille annettavaa perusterveydenhoitoa ei tuettaisi länsimaiden rahoilla? Lisäksi ehdokas Luodon mielipide tähän olisi mukava kuulla.

Heippa,

Kuten jo sanoin, moraaliposeeraukseen liittyen tähän kysymykseen ei ole oikeaa vastausta, ymmärrätkö?

Kehitysavun vieminen ja lapsikuolleisuuden minimointi on aiheuttanut laajoilla alueilla afrikassa lapsikuolleisuuden radikaalin vähenemisen ja väestönkasvun räjähtämisen. Väestö on siis kasvanut erittäin rajua kyytiä mutta alueiden väestön kantokyky esimerkiksi ruoantuotannon saralla ei ole räjähtänyt samoihin sfääreihin mitä ihmisten paljous taasen. On siis tietyssä mielessä "samantekevää" annetaanko lapsien kuolla vai annetaanko ihmisten kuolla nälänhätään ja sotiin, joita myös nälkään liittyvä toisenlainen kurjuus väestön paljoudessa aiheuttaa. Jos sota ei syty elintilasta ja ravinnosta niin ei mistään..

Lapsikuolleisuus meinaan ei ole afrikan suurimpia ongelmia... sen vähentämisestä taasen aiheutuu toisenlaisia ongelmia. Jos on ilmeistä etteivät kyseiset sivilisaatiot ole kehitysasteella riittävän korkealla selvittääkseen perustavaa laatua olevia yhteiskunnallisia ongelmiaan itse, joista nyt muutamat ovat uskonnot, elintila ja ravinto, niin mitähän hyötyä on viedä sinne "parannusta" joka käytännössä kuitenkin pahentaa näitä yhteiskuntien perusongelmia esimerkiksi nälänhätää?

Länsimaat voivat viedä kehitystä afrikkaan, mutta jostain syystä asiat siellä eivät parane länsimaalaisten toimesta. Se on varmaa.

Kun on siis kyse kehitysavusta joka a) kiihdyttää väestönkasvua b) aiheuttaa nälänhätää c) aiheuttaa väestön vaellusta afrikan sisällä ja afrikasta muualle d) osin aiheuttaa sotia (uskonnon ohella), niin ei kyseisessä avussa ole mitään mieltä. Aiheuttaa enemmän ongelmia kuin korjaa niitä. Oletko itse yrittänyt sammuttaa liekkiä bensalla, onnistuitko?

Hommelitäti

Meidän kotitalouden äänet 2 kpl käyty antamassa eilen Heikille, onnea vaalitaistoon!
Kulttuurin rikastaminen on kallista puuhaa.

Matias Turkkila

Quote from: tietotyöläinen on 05.04.2011, 18:40:39
Quote from: Heikki Luoto on 05.04.2011, 11:20:00
Lahjoituksen tuottamaa iloa himmentää se, että olin itse tuon summan lahjoittaja.

Saiskohan tästä jonkun vaalirahaskandaalin aikaiseksi?

Ei.

Ehdokasta, ehdokkaan tukiryhmää sekä muuta yksinomaan ehdokkaan tukemiseksi toimivaa yhteisöä pidetään vaalirahoituksen suhteen yhtenä kokonaisuutena. Ei ole väliä sillä, mikä näistä on varoja ehdokkaan tukemiseksi hankkinut, kysymyksessä on joka tapauksessa ehdokkaan vaalirahoitus. Varojen siirtoa ehdokkaalta tukiryhmälle taikka ehdokkaalta tukiryhmälle ei katsota tueksi, koska tukea ei määritelmällisesti voi maksaa itselleen.

-> Nou caust.

Heikki Luoto

Quote from: Shrike on 06.04.2011, 17:02:46

Kyseinen live-väittely oli minun kaltaiselleni verkkokeskustelutaustaiselle laatuaan ensimmäinen, kun taas minulla oli vastassani kokenut kehäkettu Oras Tynkkynen, joka osaa parfymoida paskankin. Osaltani väittely meni oppirahojen maksamiseksi, mutta jostain se on aloitettava.

Selvennän väittelyssä esille tuomiani käsityksiäni kehitysavun vaikutuksista väestörajähdykseen. Väittelyssä ihmettelin länsimaiden syyllistämistä menneiden aikojen kolonialismista. Arvelin, että tulevaisuudessa länsimaita voidaan syyllistää kehitysavun aiheuttamasta väestöräjähdyksestä. Tynkkysen mukaan kehitysapu on laskenut syntyvyyttä, kun taas itse olin päinvastaista mieltä. Valitettavasti live-väittelyt ovat reaaliaikaisia, jolloin argumenttien oikeellisuuden tarkistaminen ei ole samalla tavalla mahdollista kuin nettikeskusteluissa. Tämä live-väittelyiden piirre mahdollistaa tuulesta temmatut argumentit, joilla on mahdollista sekoittaa vastustajaa ja harhauttaa yleisö puolelleen.

Katson, että alhaisen lapsikuolleisuuden seurauksena on toinen paha, eli väestöräjähdyksestä aiheutuva liikakansoitus, jonka seurauksena taistelu elintilasta. Esimerkkinä Sudanin sisällissodan aiheuttamat, sadoissa tuhansissa laskettavat kuolonuhrit.
mewe.com/i/heikkiluoto

elven archer

Hemmetti. Eräs tuttu Pirkanmaalta lupasi äänestää, ketä ehdotan. Ehdotin pari viikkoa sitten Heikkiä ja ehdotus meni läpi (huomenna äänestämään), mutta tänään tai eilen Aamulehdessä oli omituinen pakkoruotsi/homoliitot-nelikenttä. En oikein ymmärrä, miksi juuri nuo kaksi teemaa oli laitettu yhteen kuvaan, mutta jotain sellaista siellä ilmeisesti oli. Tuttuni ei kuulemma voi äänestää ihmistä, joka vastustaa homoliittoja ja päätti sitten jättää kokonaan äänestämättä. Eli Hessu sai melkein äänen. Yritin kuitenkin parhaani :)

Kikken

Quote from: elven archer on 09.04.2011, 23:46:01
Hemmetti. Eräs tuttu Pirkanmaalta lupasi äänestää, ketä ehdotan. Ehdotin pari viikkoa sitten Heikkiä ja ehdotus meni läpi (huomenna äänestämään), mutta tänään tai eilen Aamulehdessä oli omituinen pakkoruotsi/homoliitot-nelikenttä. En oikein ymmärrä, miksi juuri nuo kaksi teemaa oli laitettu yhteen kuvaan, mutta jotain sellaista siellä ilmeisesti oli. Tuttuni ei kuulemma voi äänestää ihmistä, joka vastustaa homoliittoja ja päätti sitten jättää kokonaan äänestämättä. Eli Hessu sai melkein äänen. Yritin kuitenkin parhaani :)

Ehdota sitten vaikka jotain Muutoksen ehdokasta? Luulisi sieltä ainakin löytyvän joku homomyönteinen ehdokas. Jokainen ääni nuivalle ehdokkaalle on kotiinpäin. :)

MW

Quote from: Kikken on 10.04.2011, 00:11:19

Ehdota sitten vaikka jotain Muutoksen ehdokasta? Luulisi sieltä ainakin löytyvän joku homomyönteinen ehdokas. Jokainen ääni nuivalle ehdokkaalle on kotiinpäin. :)

Itse kävin kovan jaakobinpainin Oula Lintulan (M11), Jari Leinon(M11) ja Heikki Luodon (PS) välillä.

163, tällä kertaa, se oli niin helppo muistaakin. Ensin mainituista herroistakin toivoisin kyllä kuulevani vielä.

Oli muuten ensimmäinen kerta, kun kävin ennakkoäänestyksessä. Ei vaan voinut riskeerata sitä, että kuolee ennen ensi sunnuntaita.

joulun veli

En ole nähnyt Heikin vaaliesitteitä, mutta jos niihin olisi jollain hienolla fontilla painattanut ton hänen avatartekstinsä, niin äänivyöry olisi varmasti taattu.

Noottikriisi

Quote from: Heikki Luoto on 09.04.2011, 21:22:44

Kyseinen live-väittely oli minun kaltaiselleni verkkokeskustelutaustaiselle laatuaan ensimmäinen, kun taas minulla oli vastassani kokenut kehäkettu Oras Tynkkynen, joka osaa parfymoida paskankin. Osaltani väittely meni oppirahojen maksamiseksi, mutta jostain se on aloitettava.

Poika kertoi olleensa katsomassa väittelyä ja naureskeli että olit ollut aika pahasti alakynnessä. :D Totesi että Tynkkynen on kyllä varmaan kehitysapuasioista niin paljon väitellyt että pystyy nopeasti iskemään pöytään asiaan kuuluvia ja kuulumattomia faktoja joilla voi ohjata väittelyä.

Itse asiasta, kyllä kehitysmaiden syntyvyys tietääkseni on laskenut mutta en tiedä onko tämä kehitysavun syytä. Sen sijaan kehitysavun syytä on varmasti lapsikuolleisuuden väheneminen joka ylläpitää kehitysmaiden väestönkasvua kestämättömällä tasolla.
En vaan itsekään tiedä miten tämä pitäisi korrektisti sanoa.

Joka tapauksessa oma ja vaimon ääni on tulossa vaalipäivänä (jos luoja suo  ;)). Pojasta ei tiedä, mielipiteiltään kyllä lähellä Perussuomalaisia mutta on sen verran yksityisajattelija että saattaa yhtä hyvin äänestää jotain pienpuoluetta.  :D

Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

requiem

Tampereen ylioppilaslehti Aviisihan ilmoitti etusivullaan sivistyneesti pitävänsä sisällään jutun kyseisestä väittelytilaisuudesta.

Väittelyillassa Oras Tynkkysen verbaalisapeli kuohi Heikki Luodon
"If all men are created equal, that is final. If they are endowed with inalienable rights, that is final. If governments derive their just powers from the consent of the governed, that is final." - Calvin Coolidge

Heikki Luoto

Homoliittoihin sisältyvä adoptio-oikeus on arveluttanut minua. Mielestäni homoadoptio on ollut osa biologisen vanhemmuuden vastaista jatkumoa, jota oli myös laki hedelmöityshoidoista.

"Mies vailla tasa-arvoa" -kokoelmassa on Heikki Sariolan artikkeli "Tavoitteena isättömyys – biologinen isyys hyökkäyksen kohteena". Arikkelissa kerrotaan kuinka muualta läsimaista Suomeenkin rantautui biologisen isyyden demonisointi, jossa isejä syyllistettiin lapsiinsa kohdistuvasta väkivallasta ja insestistä. Kuitenkin tutkimusten perusteella biologinen isyys luo nimenomaan turvaa lapselle. Koululaiskyselyn perusteella biologisen isän todennäköisyys käyttää tytärtään seksuaalisesti hyväksi oli viisitoista kertaa pienempi verrattuna mahdollisuuteen, että isäpuoli käyttää tytärpuoltaan seksuaalisesti hyväksi.

Homoadoptio, kuten adoptio ei yleensäkään, ei tuo biologisen vanhemmuuden luonnon kautta tuomaa lisävarmuutta sosiaalisen vanhemmuuden onnistumiseen. Eräs lapsettomuudesta kärsivä nainen kertoi minulle adoptioon ryhtymisen arveluttavan häntä, koska ristiriitatilanne adoptiolapsen kanssa saattaisi kärjistyä lauseisiin: "Et ole minun lapseni!", "Et ole minun äitini!".

Homoliittojen sijasta voisi pohtia rekisteröidyissä parisuhteissa elävien aseman parantamista.
mewe.com/i/heikkiluoto

Heikki Luoto

Quote from: requiem on 10.04.2011, 10:06:03
Tampereen ylioppilaslehti Aviisihan ilmoitti etusivullaan sivistyneesti pitävänsä sisällään jutun kyseisestä väittelytilaisuudesta.

Väittelyillassa Oras Tynkkysen verbaalisapeli kuohi Heikki Luodon

Olisihan Aviisi voinut otsikoida vieläkin raflaavammalla tyylillä: "Väittelyillassa Oras Tynkkynen verbaalisesti p€rseraiskasi Heikki Luodon". :o ;D

Itse Aviisin juttu on varsin asiallinen ja realistinen kuvaus väittelystämme. Jutun tekijällä olisi ollut aineksia poiketa asialinjalta "Jussi Halla-ahon punoittava niska" -journalismilla.
mewe.com/i/heikkiluoto