News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Jussi Halla-ahon ek-vaalikampanjaketju (vaalituki yms.)

Started by Jussi Halla-aho, 26.10.2010, 21:04:07

Previous topic - Next topic

Hessu

Torstaina 7.4.2011 oli vuorossa Narinkkatori. Sää ei suosinut, mutta siitä huolimatta juttuseuraa riitti.

Hessu

Lisää kuvia Narinkkatorilta.

Jussi Halla-aho

"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Sivusta seuraaja

Eikös sen TV-mainoksen pitäny tulla juutuubiin tänään näkyviin?

Malmi

Quote from: Känsänedustaja on 07.04.2011, 18:37:15
Quote from: Malmi on 07.04.2011, 17:33:52Otan itse tosin varaslähdön ja äänestän jo tänään, ennakkoäänestys ulkomailla (Florida) asuville nääs.
Ennakkoäänestys kannattaa Suomessakin asuville. Jos siis tässä vaiheessa on jo päättänyt ketä äänestää. Kas kun voi käydä niin että vaalipäivän aamuna jää vaikka Kepun vaalivankkureiden alle ja sitten sairaalassa, koomassa maatessa, harmittaa kun jäi äänestämättä. Ennakkoäänestäjän elo on paljon huolettomampaa. Että siitä vaan uurnille mars mars.  8)

Ilman muuta kannattaa, komppaan.

Etsin muuten Pirkanmaan ehdokkaista Soinia, mutta ei löytynyt! Tiesittekö te, että Soinia voikin äänestää vain Uudellamaalla???  :'(

antero

Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

antero

Kyllästyttääkö vatnikki-jäsenien jatkuva dada? Mene omaan profiilisi, klikkaa "Kaverit/estolista", klikkaa "Muokkaa estolistaa", Lisää estolistalle haluamasi vatnikit. Ja nauti Hommasta ilman vatnikkejä!

mrwhite

Quote from: herra 4x on 06.04.2011, 21:03:24
HUOM., Jussi tai tiimin jäsen.

Tämmöinen teknisluonteinen juttu, joka on relevantti myös siinä mielessä, että vaikuttaa "äänestäjän käyttäjäkokemukseen".

Samasta asiasta joku taisi jo aiemmin huomauttaa.

Siis, vanha vaalisivusto osoitteessa
http://www.halla-aho.com/vaalit2011/index.html

ei ohjaa uudelle sivustolle osoitteessa
http://halla-aho.com/

Monella on vanha osoite esim. selaimen suosikeissa. Sellainen  ihminen ei pääse ajantasaiseen sivustoon ja on näin ollen ulalla.

Ehdotus: lisätkää automaattinen ohjaus vanhalta sivustolta uuteen. (Tai deletoikaa vanha osoite)

Ohjausta eteenpäin:

ReWriteRule ^/vaalit2011/index.html$ http://halla-aho.com/ [R=301] [L]

Tuolla menee, jos on Apache palvelin..

mrwhite

Quote from: mrwhite on 08.04.2011, 17:07:26
Quote from: herra 4x on 06.04.2011, 21:03:24
HUOM., Jussi tai tiimin jäsen.

Tämmöinen teknisluonteinen juttu, joka on relevantti myös siinä mielessä, että vaikuttaa "äänestäjän käyttäjäkokemukseen".

Samasta asiasta joku taisi jo aiemmin huomauttaa.

Siis, vanha vaalisivusto osoitteessa
http://www.halla-aho.com/vaalit2011/index.html

ei ohjaa uudelle sivustolle osoitteessa
http://halla-aho.com/

Monella on vanha osoite esim. selaimen suosikeissa. Sellainen  ihminen ei pääse ajantasaiseen sivustoon ja on näin ollen ulalla.

Ehdotus: lisätkää automaattinen ohjaus vanhalta sivustolta uuteen. (Tai deletoikaa vanha osoite)

Ohjausta eteenpäin:

ReWriteRule ^/vaalit2011/index.html$ http://halla-aho.com/ [R=301] [L]

Tuolla menee, jos on Apache palvelin..

Tarkemmin katsottuna http://www.halla-aho.com/ näyttäisi ohjaavan http://halla-aho.com/

Jos siis halutaan ohjata www. alkuisesta kaikki osoitteeseen ilman www:tä, voisi myös ottaa url:in loppurippeet mukaan:

ReWriteCond %{HTTP_HOST} ^www\.halla-aho\.com$ [NC]
ReWriteRule ^(.*) http://halla-aho.com [R=301] [L]

Ei muuta, jatkakaa :)

edit: Taitaakin olla yahoo hostauksessa, eli voi olla rajoitetumpaa noiden uudelleenohjausten kanssa.

Roope

(siirsin parempaan ketjuun)

Quote from: Matias Turkkila on 05.04.2011, 16:40:06
Televisiokampanja alkaa MTV3-kanavalla ennakkoäänestyspäivänä, keskiviikkona 6.4.

Quote# Yäk. Tuokaa sanko.

# Nyt ei voi edes katsoa TV:tä rauhassa kun äklöjä vaalimainoksia pukkaa päälle. Halla-aho se siellä äsken taas "leikkaisi maahanmuutossa".

# Fy vilka kandidatreklamer på TV. Såg just äckliga Halla-aho säga att "minä leikkaisin maahanmuutossa". Och nu måste jag spy. Hämta en hink.
Bettina S./YLE Twitterissä
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Pikkupoika

Quote from: Roope on 08.04.2011, 18:53:35
(siirsin parempaan ketjuun)

Quote from: Matias Turkkila on 05.04.2011, 16:40:06
Televisiokampanja alkaa MTV3-kanavalla ennakkoäänestyspäivänä, keskiviikkona 6.4.

Quote# Yäk. Tuokaa sanko.

# Nyt ei voi edes katsoa TV:tä rauhassa kun äklöjä vaalimainoksia pukkaa päälle. Halla-aho se siellä äsken taas "leikkaisi maahanmuutossa".

# Fy vilka kandidatreklamer på TV. Såg just äckliga Halla-aho säga att "minä leikkaisin maahanmuutossa". Och nu måste jag spy. Hämta en hink.
Bettina S./YLE Twitterissä

Bettina jatkaa:
QuoteVille Rydmans valreklam är motbjudande. Ville Rydmanin vaalimainos on vastenmielinen. Jag blir så trött, väsyn niin näistä junteista...

SakariNora

Käytiin tänään emännän kanssa kolmen sepän patsaalla moikkaamassa. Jussi on uhkaavan pitkä...
No retreat. No surrender.

Juhpol

Mielenkiintoinen tuo "Minä leikkaisin ensin maahanmuutosta". Tyhmempi voisi käsittää asian niin, että maahanmuuton kustannusten silpomisen jälkeen siirrytään muihin, jo videossa kyltteinä esitettyihin momentteihin. Tämä on tietysti saivartelua, mutta ehkä "ensin" olisi ollut parempi jättää pois, ja tylyttää suoraan että maahanmuutosta leikataan, televisiomainoksessa ei kuitenkaan ole liikaa aikaa pohjustaa sanomisiaan. Muuten ässä video. Leikkaus ja valaistus huippuluokkaa, kylttianimaatio hupaisa ja informatiivinen. Läpi menee!

Noottikriisi

Quote from: Juhpol on 08.04.2011, 21:09:56
Mielenkiintoinen tuo "Minä leikkaisin ensin maahanmuutosta". Tyhmempi voisi käsittää asian niin, että maahanmuuton kustannusten silpomisen jälkeen siirrytään muihin, jo videossa kyltteinä esitettyihin momentteihin. Tämä on tietysti saivartelua, mutta ehkä "ensin" olisi ollut parempi jättää pois, ja tylyttää suoraan että maahanmuutosta leikataan, televisiomainoksessa ei kuitenkaan ole liikaa aikaa pohjustaa sanomisiaan. Muuten ässä video. Leikkaus ja valaistus huippuluokkaa, kylttianimaatio hupaisa ja informatiivinen. Läpi menee!

Hieno mainos!
Tuo asia on kyllä ihan ymmärrettävissä ellei halua ymmärtää väärin. Jos taas pahaa tahtoa on niin kaikesta voi vääntää.
Jos olisi pelkkä "minä leikkaisin maahanmuutosta", niin voisi sanoa että suuruusluokat on hukassa ja kysyä että eikö muka mistään muusta muka tarvitsisi leikata, jos olisi "minä leikkaisin ensimmäisenä maahanmuutosta" niin voisi ajatella että haluat siis olla ensimmäinen jne.
:)

Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Juhpol

Quote from: Noottikriisi on 08.04.2011, 21:18:23

Hieno mainos!
Tuo asia on kyllä ihan ymmärrettävissä ellei halua ymmärtää väärin. Jos taas pahaa tahtoa on niin kaikesta voi vääntää.
Jos olisi pelkkä "minä leikkaisin maahanmuutosta", niin voisi sanoa että suuruusluokat on hukassa ja kysyä että eikö muka mistään muusta muka tarvitsisi leikata, jos olisi "minä leikkaisin ensimmäisenä maahanmuutosta" niin voisi ajatella että haluat siis olla ensimmäinen jne.
:)

Juuh, se vain särähti tuossa korvaan. Niin käy joskus kun kokonaisuus on niin pr0  :P

Jussi Halla-aho

Mielenkiintoinen tuo "Minä leikkaisin ensin maahanmuutosta". Tyhmempi voisi käsittää asian niin, että maahanmuuton kustannusten silpomisen jälkeen siirrytään muihin, jo videossa kyltteinä esitettyihin momentteihin.

Juuri sitähän se tarkoittaakin. Pointti on, että ensin pitää leikata niistä toiminnoista, jotka eivät (minun mielestäni) ole valtion ydintoimintoja. Sen jälkeen leikataan ydintoiminnoista, jos tarvetta on. Luultavasti on.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

toumasho

Heh, en edes tiedä mitä tässä ketjussa on tarkoitus keskustella mutta kaippa tähän voi laittaa (nörtti-)hauskan havaintoni Jussin numerosta. Kävin äsken kurkkimassa sen, 127.

Nörtille se on helppo muistettava, 127.0.0.1 on localhost, IPv6:ksi käännettynä slogan voisi olla: "I'm voting ::1" :)

(muistaa vaan sitten kääntää sen IPv4:ksi äänestäessä!( OK TÄMÄ ON HUONO JUTTU mutta nyt on PERJANTAI!! (ja olen kuumeessa)!
Rasistinen Logiikka Oy, Toimitusjohtaja

Hessu

Perjantaina 8.4.2011 vaunu pysäköitiin Rautatieaseman eteen Elielin aukion puolelle.

Kuten odottaa saattoi, väkeä riitti kuin Vilkkilässä kissoja. Kahvia ja pullaa mussutettiin tyytyväisin mielin ja välillä puhuttiin asiaa. Jussilla ja muilla PS:n ehdokkailla riitti vientiä. Vanhaan malliin Jussin nimmarikin piirtyi muutamaan paperiin.

Hessu

Rautatieaseman kuvasaldoa II.

kuhlmey

Quote from: Jussi Halla-aho on 08.04.2011, 21:30:08
Juuri sitähän se tarkoittaakin. Pointti on, että ensin pitää leikata niistä toiminnoista, jotka eivät (minun mielestäni) ole valtion ydintoimintoja. Sen jälkeen leikataan ydintoiminnoista, jos tarvetta on. Luultavasti on.

Äh, mutta kun. "Minä leikkaisin maahanmuutosta" tarkoittaa niin monelle Halla-ahoon sanomisiin vihkiytymättömille Pohjois-Koreaa.  :-[

guest584

Tuo Jussin tv-mainos on ERITTÄIN POSITIIVINEN YLLÄTYS, täytyy myöntää. Todella hyvä klippi. Juuri näin.

PP

Quote from: toumasho on 08.04.2011, 21:48:39
Heh, en edes tiedä mitä tässä ketjussa on tarkoitus keskustella mutta kaippa tähän voi laittaa (nörtti-)hauskan havaintoni Jussin numerosta. Kävin äsken kurkkimassa sen, 127.

Nörtille se on helppo muistettava, 127.0.0.1 on localhost, IPv6:ksi käännettynä slogan voisi olla: "I'm voting ::1" :)
Minulle luku tuo ensimmäisenä mieleen Fiat 127:n, eli "tusinaseiskan."  :D
Vaikka olisitkin paranoidi, se ei tarkoita etteivätkö NE voisi olla perässäsi.

Jussi Halla-aho

Quote from: kuhlmey on 08.04.2011, 22:28:28
Äh, mutta kun. "Minä leikkaisin maahanmuutosta" tarkoittaa niin monelle Halla-ahoon sanomisiin vihkiytymättömille Pohjois-Koreaa.  :-[

Eihän siinä noin sanottukaan. Siinä sanottiin, että minä leikkaisin ensin maahanmuutosta.

Quote from: Tuju on 08.04.2011, 22:03:07
Quote from: toumasho on 08.04.2011, 21:48:39Nörtille se on helppo muistettava, 127.0.0.1 on localhost, IPv6:ksi käännettynä slogan voisi olla: "I'm voting ::1" :)

127 viittaa myös seiskabittisyyteen (128 kombinaatiota) ja US-ASCII merkistöön joka ei pysty esittämään skandinaavisia merkkejä - isänmaalliselle kielitohtorille hankala asia. Ehkä tässäkin on konspiraatio takana?

127 on myös .50 metrisesti ilmaistuna ja ilman pilkkua.

- nimim. sivullinen.

normi

Quote from: Rooivalk on 08.04.2011, 22:44:39
Tuo Jussin tv-mainos on ERITTÄIN POSITIIVINEN YLLÄTYS, täytyy myöntää. Todella hyvä klippi. Juuri näin.

Mainion ytimekäs mainos ja hauskan havainnollinen idea! (animaatiossa sotilas voisi vielä nostaa kädet ylös)...

pisteet ideoijille!
Impossible situations can become possible miracles

Nuivanlinna

Quote from: Sinuhe Egyptiläinen on 07.04.2011, 22:57:12
Quote from: Sivusta seuraaja on 07.04.2011, 22:41:34
Eikös sen TV-mainoksen pitäny tulla juutuubiin tänään näkyviin?

http://www.youtube.com/watch?v=yMEsNLTB3po

Loistava! Puhutteleva!

Mutta voiko tätä Halla-ahoa äänestää Hämeen vaalipiirissä? ??? ???
Quote from: millla on 04.03.2016, 23:01:53
Pahinta Suomessa on tämän köyhyyden lisäksi henkinen köyhyys. Meiltä puuttuu horisontti, mihin katsoa ja mitä tavoitella.

Lasse

Quote from: Jussi Halla-aho on 08.04.2011, 23:03:28
127 on myös .50 metrisesti ilmaistuna ja ilman pilkkua.

Äänestäkää Jussi eduskuntaan, ettei tarvitse äänestää katoilta.

--Lasse
NOVUS ORDO HOMMARUM

Jussi Halla-aho

- nimim. sivullinen.

Sanglier

Lol  @ toisten teltoilla vittuilu. Ilmassa on kalevalaisen tulimyrskyn tuntua.