News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Jussi Halla-ahon ek-vaalikampanjaketju (vaalituki yms.)

Started by Jussi Halla-aho, 26.10.2010, 21:04:07

Previous topic - Next topic

Ano Nyymi

Quote from: Jussi Halla-aho on 29.10.2010, 01:10:54
En ota käkiä pois taskuista.

Tiesin kyllä, että sanan "muutos" käyttäminen aiheuttaa ensialkuun närästystä. Se on kuitenkin esiintynyt kampanjaretoriikassani vuoden 2007 vaaleista lähtien, ja tulee esiintymään jatkossakin.

Sillä muutostahan me ajamme. Ei tuollaista sanaa voi monopolisoida, vaikka se jonkun puolueen nimessä esiintyisikin.

Mun mielestä on ihan reilua tukea samalla kavereitakin, vaikkakin epäsuorasti  ;D

Ja ei siinä kuvassa nyt sentään ainakaan näkyvästi taskubiljardia pelata, joten tuskinpa kampanja siihen käsien taskussa pitoon romahtaa.
Ihan hyvät sivut, tuota pitää nyt vaan itse kunkin rummuttaa kaikkialla....

Mika

Quote from: Hippo on 29.10.2010, 21:13:55
Varsinais-suomalaisena menee ääneni siis Mestarin antamaan käskyn mukaisesti Maria Lohelalle. Hän on Mestarin inkarnaatio Varsinais-Suomessa. ;) ;D

Minäkään en voi äänestää Jussia koska asun Espoossa. Onneksi täälläkin on hyvä ehdokas. Ääneni saa toistamiseen Teemu Lahtinen, jonka aktiiviseen toimintaan Espoon kaupunginvaltuustossa olen ollut hyvinkin tyytyväinen.
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

herra 4x

Quote from: Ano Nyymi on 29.10.2010, 21:27:09

Ja ei siinä kuvassa nyt sentään ainakaan näkyvästi taskubiljardia pelata, joten tuskinpa kampanja siihen käsien taskussa pitoon romahtaa.

Did you mean "käkien"?
Rakkaudesta lajiin.

herra 4x

Quote from: Yrjöperskeles on 29.10.2010, 19:34:16

Kiitokset Elven Archerille vinkistä, enköhän minä saa sen tolla pelaamaan, kun aikani rävellän. Vaan idea oli antaa vinkki vaalisivujen ylläpitäjille. Sivujahan voi kattella useampi asiasta kiinnostunut Taavi Tavallinen, jolla on koneena Nuhapump-93, käyttöjärjestelmänä Akkunat-Emmäätiä-93 ja selaimena HolotnaSverdlovsk 1.0, eikä pienintäkään mielenkiintoa tutkailla, mitenkä ne selaimen asetukset oikein menivät. Kaverit saattavat vaan tuumia, että onpa hankalaa lukea, emmää viitti. Tosin en tiedä, voiko noita sivuja fiksailla niin, että ne näkyvät ihan varmasti ihan kaikille, mutta tyhmää ehdotusta ei liene olemassakaan.

Ylläoleva postaus on aivan asiaa. Me, joilla on jonkinlainen kyky ja halu säätää esimerkiksi selainta pärjätään kyllä. Mutta monella ei ole ja viesti voi siksi mennä ohi. Sen takia myös tällaisiin melko triviaaleilta tuntuviin asioihin kannattaa päämajan kiinnittää huomiota, kun tavoite on saada viesti perille.

Siis mulla Firefoxilla näkyy hyvin, käytössä on IE8, Opera ja Firefox, joista Firefox tällä erää ykkösenä. En valita, mutta jos ja kun jollain ei näy, kannattaa lähetyspäässä käydä läpi optiot millä voitaisiin taata viestin näkyminen maksimaalisesti oikein riippumatta vastaanottopään asetuksista.

Pieniä juttuja sinänsä, mutta kaikki puserrukset mitataan vaaliuurnilla.
Rakkaudesta lajiin.

Ano Nyymi

Quote from: herra 4x on 29.10.2010, 21:35:27
Quote from: Ano Nyymi on 29.10.2010, 21:27:09

Did you mean "käkien"?

Pohojanmaalla ne on käret  ;D

Tai ainakin minä ymmärsin että käsien taskussa pitämisestä oli polemiikkia. Mutta enhän minä oikeastaan mitään oikeastaan ymmärrä, joten miksi sitten tuonkaan olisin ymmärtänyt oikein..

Mutta ihan hyvä että tuolle sivustolle pääsee Scriptan kautta, melkoisen monella kun on varmaan tuo osoite jo valmiiksi kirjanmerkeissään, tai edes selaimen historiatiedoissa.
Kyllä on nuivinta tehty helpoksi!  ;D

elven archer

Kiitokset Elven Archerille vinkistä, enköhän minä saa sen tolla pelaamaan, kun aikani rävellän. Vaan idea oli antaa vinkki vaalisivujen ylläpitäjille.
Öh, vinkki oli sivujen ylläpitäjälle juuri sen takia, että ei tavallisen käyttäjän tarvitse tehdä mitään erityistoimenpiteitä, että toimii. :)

MW

Quote from: HaH on 29.10.2010, 02:38:07
Pyyntöluontoinen ehdotus: Kaikki ne tämänhetkiset foorumin lukijat, jotka aikovat kampanjan aikana laittaa roponsa kolehtiin, laittakoot ne nyt heti kättelyssä, ennen 5.11 eli ensimmäistä raportointipäivää, jotta saamme aikaiseksi Shock and Awe -vaikutuksen.

Jos vihollinen ja media shokeerautuvat, alkaa heillä puntti tutisemaan ja luomulannoite lentämään, ja näin vaalisirkuksemme käynnistyy tutuissa ja voitokkaissa tunnelmissa, ja kansalle eli äänestäjille riittää viihdettä joka tuutista.

Voi v*ttu, nyt joudun siis laittamaan ruuskankin puolesta lupaamani ennen tilipäivää.  :facepalm:

No, harvemmin näin hyvää tarkoitusta. En kyllä muuta Hesaan päästäkseni Jussia äänestämään, siihen vedän rajan.

EDIT: Mulla on kyllä soluttautuja siellä, opiskelemassa. Saisikohan sen oikaistua...

Kalervo

Quote from: Reinhart on 29.10.2010, 01:26:04
Hilla on kyllä kieltämättä vähintääkin hyvin edustava nainen kaikin puolin.

Niin on, mutta onko hän ehdolla eduskuntaan?

Olen muuten hieman pettynyt, että Jussi on lähtenyt pukulinjalle. Olin niin mieltynyt siihen hajamielisen tohtorin lookiin.

Jouni Tirkkonen

Täältä lähti tukiyhdistykselle sama summa kuin vuoden 2007 eduskuntavaaleissa. Summa ei ole järin suuri mutta pienistä puroista kasvaa suuri virta.

Tehdään tulevista vaaleista vanhoille puolueille unohtumaton kokemus.

tapio

Minäkin laitoin tänään kampanjatilille muutaman tupakka-askin hinnan. Pitää nyt olla jokunen päivä polttamatta.
On muukalaisvihamielistä ja islamofobista vastustaa sitä, että muslimit hirttävät homoja.
http://tuuritapio.blogspot.com/

Nuivettunut Han-nenetsi

Täältäpäin sujahti 30 egee Halliksen kampanjaan.
Toksinen soijamaskuliini

Puistokemisti

Olisi muuten varmaan hyvä laittaa www.halla-aho.com sivu ohjaamaan automaattisesti vaalisivulle. Itselleni avautuu edelleen liitteenä oleva "tähän ilmestyy..." sivusto. Tyhjentelin selaimen lataushistoriat ja päivittelin sivua. Mielestäni tuo ei tule selaimen välimuistista.

MW

Quote from: Puistokemisti on 29.10.2010, 23:12:33
Olisi muuten varmaan hyvä laittaa www.halla-aho.com sivu ohjaamaan automaattisesti vaalisivulle. Itselleni avautuu edelleen liitteenä oleva "tähän ilmestyy..." sivusto. Tyhjentelin selaimen lataushistoriat ja päivittelin sivua. Mielestäni tuo ei tule selaimen välimuistista.

Sama.

Noottikriisi

Quote from: Puistokemisti on 29.10.2010, 23:12:33
Itselleni avautuu edelleen liitteenä oleva "tähän ilmestyy..." sivusto.

Sama, pikku korjaus olisi varmaan tarpeen.
Onko sinusta jo kauan tuntunut siltä että monikulttuurisuus on rikkaus?

Parasiittiö

Quote from: Kalervo on 29.10.2010, 22:51:57
Olen muuten hieman pettynyt, että Jussi on lähtenyt pukulinjalle. Olin niin mieltynyt siihen hajamielisen tohtorin lookiin.

Joo, sama. "Tohtoriluukki" oli minulle tätä normipoliitikkojuttua mielenkiintoisempi ja sympaattisempi.
Kansalaispalkka, perustulo tms. ois kiva.

Sanglier

Quote from: Tuija on 29.10.2010, 20:07:52
Minä opiskelijana en myöskään pysty 5.11. mennessä antamaan mitään vaalikassaan, mutta laittanen tulevina kuukausina jotain.
Tuija mukaan luettuna kymmenen peeaata on kasassa. Totisesti, uhri on teidän puolestanne annettu, ja näkyy Jussin tukitilillä pyhien jälkeen.

MW

Quote from: Sanglier on 29.10.2010, 23:28:17
Minä opiskelijana en myöskään pysty 5.11. mennessä antamaan mitään vaalikassaan, mutta laittanen tulevina kuukausina jotain.
Tuija mukaan luettuna kymmenen peeaata on kasassa. Totisesti, uhri on teidän puolestanne annettu, ja näkyy Jussin tukitilillä pyhien jälkeen.

Hunajaa, Sanglier. Seuraavaksi epäuskoiset. Mulla on ruuska, sen kontribuutio jäänee keskimääräiseksi, mutta tuplana, koska ruuska.

Kuka adoptoi Tuomaksen? Rekisteröidyt parisuhteet hyväksytään!

Jussi Halla-aho

Versio 1.2: www.halla-aho.com

Uudelleenohjaus vaalisivuille osoitteesta halla-aho.com.
Tekstin koodauksen pitäisi nyt olla kohdallaan.
Fontti on vaihdettu miellyttävämmäksi Tahomaksi.

Onko yhtään parempi?
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Yrjöperskeles

Quote from: elven archer on 29.10.2010, 22:24:02
Kiitokset Elven Archerille vinkistä, enköhän minä saa sen tolla pelaamaan, kun aikani rävellän. Vaan idea oli antaa vinkki vaalisivujen ylläpitäjille.
Öh, vinkki oli sivujen ylläpitäjälle juuri sen takia, että ei tavallisen käyttäjän tarvitse tehdä mitään erityistoimenpiteitä, että toimii. :)

Ja tässä oli varmaan hyvä peruste pyynnölleni. Kiitos tiedotuksesta, hyvä etten ehtinyt ruveta etsimään selaimeltani MÄMMI > GO TO 289903 > REPEAT > BE MISERABLE > TRY SOMETHING DESPERATE > MESS UP YOUR BROWSER SOME MORE > LITTLE BIT MORE > CRY DESPERATELY > OPEN YOUR GUN LOCKER > PICK UP YOUR BAIKAL IJ-27 > START TO THINK THE FINAL SOLUTION > OR > GO TO 344528729 > CALL FOR SOME MEDICAL HELP

Eli moni meistä Homman / Halla-ahon / yms. seuraajista ollaan niin kädettömiä näitten tietokoneitten kanssa, että me ei ymmärretä, neuvottiinko meitä vai jotain muuta. Toivottavasti vaalisivustojen ylläpito ottaa Eleven Archerin neuvot huomioon.
Tää on viivan alapuolella näkyvää tekstiä.

Yrjöperskeles

Quote from: Jussi Halla-aho on 29.10.2010, 23:44:35

Onko yhtään parempi?

Nyt muuten pelittää ääkköset minunkin koneella. Kiitokset.
Tää on viivan alapuolella näkyvää tekstiä.

Kalervo

Onko yhtään parempi?

Olisi kyllä tosi kiva, jos tuon Jatkuun > > lisäksi pääsisi myös < < Takaisin.

Taikakaulin

Quote from: Kalervo on 29.10.2010, 23:55:48
Onko yhtään parempi?

Samaa meinasin itsekin ehdottaa. Ei tarvis aina tuolta selaimen "edellinen"-napista klikata.
Lahjoita suomalaisen kulttuurin säilymiseen - https://www.luonnonperintosaatio.fi

"Tarjoamme ainoana valtakunnallisena tahona suoran kanavan luonnonsuojeluun.
Kaikki lahjoitukset käytetään alueiden ostoon, suojeluprosessiin ja syntyneiden luonnonsuojelualueiden vaalimiseen."

Almost human

Onko yhtään parempi?

Vanha fontti oli mielestäni "lämpimämpi", kuitenkin koko oli ehkä turhan iso. En tiedä, mielipiteitä jos mitä...
En ole ikinä pitänyt tätä faktoista keskustelemista mielenkiintoista. Faktat kun ei keskustelemalla muutu.
-Dan Koivulaakso

Portaat vievät sinne suuntaan minne niitä kävelee
-Saara Huttunen

MW

Quote from: Kalervo on 29.10.2010, 23:55:48
Onko yhtään parempi?

Jep, ja lopullisena ratkaisuna Valhalla ><  ;D. Hunajapatojen ääreen olisi myös hyvä saada linkki...

Almost human

Muuten, onko vaalituen antamiselle minkäänlaista lakisääteistä määräaikaa? Itse aion ohuesta lompakostani ainakin jotain antaa, mutta seuraava mahdollisuus (palkkapäivä) on 15.11. Eli ehtiikö vielä silloin?
En ole ikinä pitänyt tätä faktoista keskustelemista mielenkiintoista. Faktat kun ei keskustelemalla muutu.
-Dan Koivulaakso

Portaat vievät sinne suuntaan minne niitä kävelee
-Saara Huttunen

Kullervo Kalervonpoika

Sivujahan voi kattella useampi asiasta kiinnostunut Taavi Tavallinen, jolla on koneena Nuhapump-93, käyttöjärjestelmänä Akkunat-Emmäätiä-93 ja selaimena HolotnaSverdlovsk 1.0,

Täällä on sitten hauskaa porukkaa. :D

Ykä on ihan aidosti hauska hemmo...
---
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---
http://kullervokalervonpoika.wordpress.com

Jussi Halla-aho

Quote from: Almost human on 30.10.2010, 00:13:24
Muuten, onko vaalituen antamiselle minkäänlaista lakisääteistä määräaikaa? Itse aion ohuesta lompakostani ainakin jotain antaa, mutta seuraava mahdollisuus (palkkapäivä) on 15.11. Eli ehtiikö vielä silloin?

Keräys jatkuu vaaleihin eli huhtikuun puoliväliin saakka. Tai ainakin huhtikuun alkuun saakka.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

B52

Quote from: Reinhart on 30.10.2010, 00:44:19
Quote from: Jussi Halla-aho on 30.10.2010, 00:28:47
Keräys jatkuu vaaleihin eli huhtikuun puoliväliin saakka. Tai ainakin huhtikuun alkuun saakka.

Mihin osoitteeseen kolikot voi lähettää?

Tilinumero: OP 572115-2231866
IBAN: FI79 5721 1520 2318 66
BIC: OKOYFIHH
Saaja: Jussi Halla-ahon tukiyhdistys
Viitenumero: 123
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Paula 8v.

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: Yrjöperskeles on 29.10.2010, 23:51:14

Ja tässä oli varmaan hyvä peruste pyynnölleni. Kiitos tiedotuksesta, hyvä etten ehtinyt ruveta etsimään selaimeltani MÄMMI > GO TO 289903 > REPEAT > BE MISERABLE > TRY SOMETHING DESPERATE > MESS UP YOUR BROWSER SOME MORE > LITTLE BIT MORE > CRY DESPERATELY > OPEN YOUR GUN LOCKER > PICK UP YOUR BAIKAL IJ-27 > START TO THINK THE FINAL SOLUTION > OR > GO TO 344528729 > CALL FOR SOME MEDICAL HELP

Eli moni meistä Homman / Halla-ahon / yms. seuraajista ollaan niin kädettömiä näitten tietokoneitten kanssa, että me ei ymmärretä, neuvottiinko meitä vai jotain muuta. Toivottavasti vaalisivustojen ylläpito ottaa Eleven Archerin neuvot huomioon.

Olisiko mahdollista, että laitat pyrskähdysdisclaimerin näiden kommenttiesi alkuun. Kiitos jo etukäteen.

Nimimerkki: Taisi olla jo kymmenes näppäimistö purskeen kohteena
---
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---
http://kullervokalervonpoika.wordpress.com

Maxwell Smart

Syököön muija ensi viikon kaurapuuroa, mutta pakkohan se on jostain pihistää hyvän asian eteen!