News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

JM-K:n väliaikakatsaus

Started by Miniluv, 09.10.2010, 23:30:02

Previous topic - Next topic

Miniluv

Seuraava on kopioitu Juha  Mäki-Ketelän sivuilta.

PIENI VÄLIAIKAKATSAUS

Yksi tärkeä välitavoite saavutettiin tänään, kun Muutos 2011 rekisteröitiin puolueeksi. Tämä kauan odotettu tieto ilahdutti minua suunnattomasti. Lisäksi olin iloinen median reaktioista, joiden perusteella Muutos 2011 ei kanna enää julkisuudessa epämääräistä "ulkomaalaisvihamielistä" yhden asian liikkeen leimaa.

Olen tehnyt henkilökohtaisesti paljon työtä tuon perusteettoman leiman poistamiseksi. Myös kesällä 2010 tapahtunut eroni yhdistyksen puheenjohtajan tehtävistä liittyi tähän toimintaani.

Valitettavasti eroni aiheutti monenlaista turhaa hälyä ja suukopua. Itsekin olen harkitsemattomia sanoja sanonut ja kirjoittanut. Asioita, jotka nyt todennäköisesti jättäisin sanomatta ja kirjoittamatta. Suurin osa niistä perustui erilaisille väärinkäsityksille ja pieleen menneille tulkinnoille. Puolin ja toisin.

Enempää vanhoja kaivelematta totean kuitenkin, että toimintani kesällä oli tarkkaan suunniteltua ja perusteltua. Puolueeseen pyrki soluttautumaan ainesta, jonka toiminta ja tavoitteet poikkeavat merkittävästi Muutos 2011:n tavoitteista.

Toimintani on varmasti loukannut joitakin Muutoksen aktiiveja ja kannattajia, vaikka se ei missään vaiheessa ollut tarkoitukseni. Pyydän heiltä nyt julkisesti ja vilpittömästi anteeksi. Muille en ole millään lailla tilivelvollinen ja toivonkin asiasta keskustelun päättyvän tähän.

Olen tänään ilmoittanut puoluejohtaja Keroselle, että mikäli Muutos 2011:n jäsenet niin haluavat, olen valmis asettumaan ehdokkaaksi kevään 2011 eduskuntavaaleissa Pirkanmaalla. Mikäli puolueen jäsenet eivät kuitenkaan näin halua, tyydyn jäsenten päätökseen mukisematta ja keskitän voimani muiden pirkanmaalaisten Muutos-ehdokkaiden tukemiseen ja auttamiseen.

Pyydänkin nyt niitä Muutoksen äänivaltaisia jäseniä, jotka nimenomaisesti eivät halua minun asettuvan Muutos 2011 rp:n vaaliehdokkaaksi, ilmoittamaan mielipiteensä mahdollisimman pian puoluejohtaja Keroselle ([email protected]). Mitään erillisiä perusteluja ei tarvitse esittää.

Kiitos kaikille aktiiveille ja kannattajille.

Kiitokset myös puoluejohtaja Keroselle ja hommansa hienosti hoitavalle hallitukselle.

Tästä on hyvä jatkaa yhdessä paremman Suomen rakentamista!

http://juhamakiketela.info/tiedotteita/pienivaliaikakatsaus.html
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Oh Dearism

Quote from: Miniluv on 09.10.2010, 23:30:02
Pyydänkin nyt niitä Muutoksen äänivaltaisia jäseniä, jotka nimenomaisesti eivät halua minun asettuvan Muutos 2011 rp:n vaaliehdokkaaksi, ilmoittamaan mielipiteensä mahdollisimman pian puoluejohtaja Keroselle ([email protected]). Mitään erillisiä perusteluja ei tarvitse esittää.

Ahaa, satojen kukkien kampanja.  :P

herra 4x

PIENI VÄLIAIKAKATSAUS
Yksi tärkeä välitavoite saavutettiin tänään, kun Muutos 2011 rekisteröitiin puolueeksi. Tämä kauan odotettu tieto ilahdutti minua suunnattomasti. Lisäksi olin iloinen median reaktioista, joiden perusteella Muutos 2011 ei kanna enää julkisuudessa epämääräistä "ulkomaalaisvihamielistä" yhden asian liikkeen leimaa.

Olen tehnyt henkilökohtaisesti paljon työtä tuon perusteettoman leiman poistamiseksi. Myös kesällä 2010 tapahtunut eroni yhdistyksen puheenjohtajan tehtävistä liittyi tähän toimintaani.

Valitettavasti eroni aiheutti monenlaista turhaa hälyä ja suukopua. Itsekin olen harkitsemattomia sanoja sanonut ja kirjoittanut. Asioita, jotka nyt todennäköisesti jättäisin sanomatta ja kirjoittamatta. Suurin osa niistä perustui erilaisille väärinkäsityksille ja pieleen menneille tulkinnoille. Puolin ja toisin.

Enempää vanhoja kaivelematta totean kuitenkin, että toimintani kesällä oli tarkkaan suunniteltua ja perusteltua. Puolueeseen pyrki soluttautumaan ainesta, jonka toiminta ja tavoitteet poikkeavat merkittävästi Muutos 2011:n tavoitteista.

Toimintani on varmasti loukannut joitakin Muutoksen aktiiveja ja kannattajia, vaikka se ei missään vaiheessa ollut tarkoitukseni. Pyydän heiltä nyt julkisesti ja vilpittömästi anteeksi. Muille en ole millään lailla tilivelvollinen ja toivonkin asiasta keskustelun päättyvän tähän.

Olen tänään ilmoittanut puoluejohtaja Keroselle, että mikäli Muutos 2011:n jäsenet niin haluavat, olen valmis asettumaan ehdokkaaksi kevään 2011 eduskuntavaaleissa Pirkanmaalla. Mikäli puolueen jäsenet eivät kuitenkaan näin halua, tyydyn jäsenten päätökseen mukisematta ja keskitän voimani muiden pirkanmaalaisten Muutos-ehdokkaiden tukemiseen ja auttamiseen.

Kiitokset myös puoluejohtaja Keroselle ja hommansa hienosti hoitavalle hallitukselle.

Kiitos sanansaattajille. Herra entisen puheenjohtajan vedettyä itse piuhansa pois Homma-töpselistä kesän viime helteillä on mainiota että viestittely äeentiseen viiteryhmään sujuu profeettojen avulla.

"Tarkkaan suunniteltu" toiminta synergiassa valtamedian kanssa oli erittäin vaikuttavaa. Toinen toistaan seuraavat avautumiset maahanmuuttokriittisyyden mitättömyydestä ja kyökkipsykologiset analyysit kannattajakunnasta oli taitava mediapeli, jota helpotti toimittajalauman innosta ja kiitollisuudesta hehkuvat silmät ja kynät. Ainakin omalta kohdaltani voin todeta, että Muutos 2011-kuppini kääntyi nurin viimeistään silloin. Anteeksipyyntöön voin toki vastata että kyllä, kaikki on anteeksi annettu.

Mutta äänestäjää ei minusta tullut. Sivistynyt arvaukseni on, että en ole yksin.

Mutta Jatkakaa!!1! Näinhän se sanonta meni. Hieman kun huilataan niin jaksetaan sitten taas viestittää valtamediassa kuinka maahanmuuttokritiikki on ihan yäk ja tyhmää.

Itseänsä voi jalustalle nostaa esimerkiksi tällaisilla äänestyspyynnöillä.
Rakkaudesta lajiin.

Ammadeus

Ei viesti lähti Galactukselle,vaikka mitä sillä on väliä.
Mäki-keteläiset voittavat aina,kautta sound of cylonin..

IDA

Quote from: Oh Dearism on 10.10.2010, 00:25:03
Ahaa, satojen kukkien kampanja.  :P

Tuskin nyt sentään. Tosin Kymijoen kanavatyömaalle tarvitaan kyllä lapiomiehiä ;)

turha jätkä

Puolueeseen pyrki soluttautumaan ainesta, jonka toiminta ja tavoitteet poikkeavat merkittävästi Muutos 2011:n tavoitteista.

Tämä vapauspuoluehässäkkä tässä taitaa olla taustalla. Muutosta koitettiin, saatiinkin Vapaus.

dothefake

Quote from: IDA on 10.10.2010, 00:46:54
Quote from: Oh Dearism on 10.10.2010, 00:25:03
Ahaa, satojen kukkien kampanja.  :P

Tuskin nyt sentään. Tosin Kymijoen kanavatyömaalle tarvitaan kyllä lapiomiehiä ;)
Ennenkaikkea Kimolan kanavalle, jottei tarvitsisi Pyhäjärvellä pelkästään pyöriä.

Ps. Terveisiä J M-K:lle
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

_w_

Quote from: turha jätkä on 10.10.2010, 01:22:19
Puolueeseen pyrki soluttautumaan ainesta, jonka toiminta ja tavoitteet poikkeavat merkittävästi Muutos 2011:n tavoitteista.

Tämä vapauspuoluehässäkkä tässä taitaa olla taustalla. Muutosta koitettiin, saatiinkin Vapaus.
Mikäli oli ja jollain ihme tavalla tuo eroaminen auttoi noista höhlistä eroon, oli varmastikin oikein tehty. Noita muutamia tekstejä lukeneena ei vain oikein vaikuta sille että noista olisi mitään valtaamaan kun kaikki tahtoo ihte kansleriksi.

kaivanto

Quote from: herra 4x on 10.10.2010, 00:32:31
Mutta äänestäjää ei minusta tullut. Sivistynyt arvaukseni on, että en ole yksin.

Olet varsin väärässä. Nythän meillä on puheenjohtaja, joka ei esim. kiistä islamin olevan ongelma. En ole havainnut minkään muun puolueen arvostelevan puolella sanallakaan islamia, mutta tässä Kerosen pj-vaalikampanjakirjoitus, joka vakuutti minut:

http://keronen.blogspot.com/2010/07/olen-kaytettavissa-muutos-2011-ryn.html

Ei että mahapaineisen reinon pahamaineisissa maahantulo-ohjeissakaan olisi mitään vikaa. Olen ihan tosissani sitä mieltä, että ne pitäisi kääntää kaikille maailman kielille ja klingoniksi (http://www.kasvi.org/index.php?10129) ja jakaa jokaiselle maassaolo-oikeutta hakeville.

Valitettavasti kukaan henkilökohtaisesta turvallisuudestaan kiinnostunut ei voi vetää ihan Geert Wildersin linjalla, eikä se ole (vielä) tarpeenkaan. Vähäisempikin provoaminen saa jo suvaitsevaiston paskahalvaukseen, kuten on nähty. Fakta on kuitenkin se, että Muutos 2011 on järkevin ja nuivin puolue. Toivon, että sinäkin vielä näet valon.

Mäki-Ketelä on mahdollisesti tuleva kansanedustajamme ja voipi olla, että Helsingin herrana hänkin alkaa huomata islamin olevan ongelma myös Suomessa, vaikka Pyynikillä tahi hänen kotinurkillaan se ei vielä ole. Toivottavasti JM-K näki myös tämän viikon MOT:n, josta Wali Hashille isot kehut.

Olen muuten sitä mieltä, että Wali pitäisi passittaa oitis erittäin intensiiviseen suomen kielen koulutukseen, jotta hänestä saataisiin YLEn ensimmäinen musta uutisankkuri. En ole nimittäin koskaan nähnyt somaliuutistenlukijaa missään maassa, Suomi voisi olla ensimmäinen!

Eino P. Keravalta

Turhia selittelemättä, moittimatta, kiittämättä, analysoimatta, kaivelematta tai kiukuttelematta totean, että

Juha Mäki-Ketelä on lämpimästi tervetullut Muutos2011:n ehdokkaaksi.

Eino P.

Muutos2011:n jäsen

PS: Ottakaamme kouramme pois toistemme kurkuilta ja tarttukaamme sen sijaan työhön. Sitä riittää. Suomi odottaa.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

desperaato

Quote from: kaivanto on 10.10.2010, 07:10:50
YLEn ensimmäinen musta uutisankkuri.

Ylen aamu-tv:ssä on ollut tummahipiäinen afrikkalaisgeneettisen taustan omaava ihan kivannäköinen tyttö englanninkielisissä uutisissa.

desperaato

Eiköhän me pirkanmaalaiset keskitytä Jari Leinon kampanjaan ja eduskuntaan passittamiseen.

Kalevi Soilander

Quote from: kaivanto on 10.10.2010, 07:10:50
Olet varsin väärässä. Nythän meillä on puheenjohtaja, joka ei esim. kiistä islamin olevan ongelma. En ole havainnut minkään muun puolueen arvostelevan puolella sanallakaan islamia,

Hauskana kuriositeettina voin kertoa, että Salon kokouksessa eräs henkilö puheensa lopuksi totesi, että "minun mielestäni islam ON ongelma", sillä seurauksella, että kokousväki puhkesi spontaaneihin aplodeihin.

Tulipa ainakin muutoslaisten enemmistön näkemys selväksi siitä reaktiosta.

Tietysti jos joku haluaa aivan tiukkapipoista muslimien vihaamista, niin sitten me emme ole oikea paikka. On meillä ainakin yksi muslimikin jäsenenä.
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

kaivanto

Jep, Muutokseen ovat tervetulleita erittäin terveitä kaikki muslimeina itseään pitävät henkilöt, jotka eivät vaadi erioikeuksia, ovat uskossaan niin vahvoja, etteivät loukkaannu parista pilakuvasta tai muusta islamkritiikistä, ja kykenevät harjoittamaan uskontoaan Suomen lainsäädännön puitteissa. Semmoisiakin on.

mikkoR

Heitänpä vaan yhden kysymyksen.

Onko JMK:lla ollut jäsenhakemus persuihin joihin Jussi liittyi ja onko mahdollisesti hänen kohdallaan jäsenyys jätetty väliin?

En mitään pahaa verta halua aiheuttaa kunhan tuli vain kysymys mieleen.
Paras tapa päästä eroon laittomista aseista on toki luoda riittävä määrä väyliä laillisille aseille.

Sinna

Kaikella kunnioituksella; minusta ei ole sopiva vaaliehdokas. Enemmistö päättäköön ja siihen on tyytyminen.

Equus Asinus

Quote from: kaivanto on 10.10.2010, 09:15:03
Jep, Muutokseen ovat tervetulleita erittäin terveitä kaikki muslimeina itseään pitävät henkilöt, jotka eivät vaadi erioikeuksia, ovat uskossaan niin vahvoja, etteivät loukkaannu parista pilakuvasta tai muusta islamkritiikistä, ja kykenevät harjoittamaan uskontoaan Suomen lainsäädännön puitteissa. Semmoisiakin on.

Juu,on kai niitä semmosiakin muslimeja. Sitten kun muslimien määrä lisääntyy,
niin eiköhän se todellisuus sieltä tule esiin. Suomessakin muslimien röyhkeys
tulee lisääntymään samaa tahtia kuin niiden määräkin.

PaulR

Quote from: desperaato on 10.10.2010, 08:37:35
Eiköhän me pirkanmaalaiset keskitytä Jari Leinon kampanjaan ja eduskuntaan passittamiseen.

Tähän on aikomus jalka -ja käsiparit masinoida. Olisi ollut vaikea joskus kuvitella moista innostusta vaaleista!   ;D  

_w_

Quote from: Paul Ruth on 10.10.2010, 10:58:54

Tähän on aikomus jalka -ja käsiparit masinoida. Olisi ollut vaikea joskus kuvitella moista innostusta vaaleista!   ;D  
Riippumatta siitä kenen puolesta vaalityötä tekee:
Yksi hyvä keino löytää kannattajia olisi isoille työpaikoille hommata asiasta puhuvia ja/tai ehdokkaita. Niissä äkkiä kulkee suusta suuhun jutut.
Lisäksi vielä voi käydä niinkin että äänestävät samaa asiaa ajavia, mutta eri ehdokasta jos eivät tykkää juuri siitä henkilöstä mutta asia vakuuttaa (paitsi jos oikein vähän tykkäävät niin sitten äänestävät että pääsevät eroon  ;D )

Toinen on muut tuollaiset pienemmät yhteisöt, kaupungissa saa olla torilla puhumassa vaikka päivittäin eikä välttämättä kukaan kuuntele, mutta jossain pienemmällä paikkakunnalla saattaa olla yhdellä puheella viikon puheenaihe.
Eli kun eduskuntavaaleista kyse, niin ääniähän voi tulla mistä vain vaalipiirin alueelta.

Kannattaa kumminkin olla realisti, Halla-ahollakin oli niin paljon näitä nettiviestittäjiä että alkoi ainakin minua heidän takiaan jotkut foorumit kyllästyttämään, silti ei vieläkään ole kansanedustaja (nyt päässee läpi seuraavissa vaaleissa) joten suoraan eduskuntaan pääsy on varmasti hankalaa. Parempi ehkä ajatella näitä tulevia vaaleja vasta harjoituksena kunnallisvaaleja varten eikä käyttää koko omaisuutta mainoksiin, ajankäyttö onkin sitten toinen asia.
Näkyisi löytyvän viime vaaleista tuolla:
http://www.halla-aho.com/scripta/vaalituloksen_tutkiskelua.html

Kouluihin tai yliopistoiksiko noita kutsutaan, olisi opiskelijoitten hyvä perustaa muutospuolueen opiskelijajärjestöjä, niin sana leviäisi nuorten keskuudessa.

Miniluv

Quote from: mikkoR on 10.10.2010, 10:22:49

Onko JMK:lla ollut jäsenhakemus persuihin joihin Jussi liittyi ja onko mahdollisesti hänen kohdallaan jäsenyys jätetty väliin?

Tässä on kyse siitä, että Mäki-Ketelän hakemus Vihreiden naisten puheenjohtajaksi hylättiin. Paavin viran seuraavaan avautumiseenkin menee vielä vuosia.

Ahmadinejadikin kuuluu olevan terveenä.

:roll:
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Viinankylväjä

Mikähän tässä Juhan ehdokkuudessa on niin kiusallista? Onko käynyt mielessä, että joidenkin "nuivien" mielestä Islam ei ole välttämättä ongelma, ja Juha voisi olla ihan potentiaalinen ehdokas? Ja eikös ääni Juhalle ole myös ääni Leinolle?

Uljanov

Vaikka en asu Pirkanmaalla tai äänestä Muutosta, niin näkisin, että JM-K on kuitenkin se muutoslainen, jolla olisi parhaat mahdollisuudet tulla valituksi. Ei Muutoksella ainakaan julki päästettyjen tietojen mukaan suoranaista tungosta ole ollut hyvistä ehdokkaista.

JM-K:lla on jo valmiiksi tunnettuutta, ja pirun kova masinaattori se on. Jos hän olisi tehnyt Muutokseen laittamansa työmäärän persujen eteen, "Soini sisäministeriksi" -kampanja olisi jo vaihdetttu "Soini pääministeriksi" -kampanjaan, eikä kylänraitille laittamaani äänestykseen olisi niin pirullisen vaikea vastata.

_w_

Quote from: Uljanov on 10.10.2010, 12:07:06
niin näkisin, että JM-K on kuitenkin se muutoslainen, jolla olisi parhaat mahdollisuudet tulla valituksi. Ei Muutoksella ainakaan julki päästettyjen tietojen mukaan suoranaista tungosta ole ollut hyvistä ehdokkaista.

JM-K:lla on jo valmiiksi tunnettuutta, ja pirun kova masinaattori se on. Jos hän olisi tehnyt Muutokseen laittamansa työmäärän persujen eteen, "Soini sisäministeriksi" -kampanja olisi jo vaihdetttu "Soini pääministeriksi" -kampanjaan, eikä kylänraitille laittamaani äänestykseen olisi niin pirullisen vaikea vastata.
Samaa mieltä tuosta ensimmäisestä, mutta ne parhaat mahdollisuudetkaan ei riitä jos ei ole tunnettu ja sitä hän ei ole, vaikka tällä foorumilla nimi olisikin kaikille tuttu. Iso työhän tuossa on vielä edessä, puolueen ja ehdokkaitten tunnetuiksi saamisessa. Mutta jos se onnistuu niin sitten eduskuntaankin pääsevät. Pitäisi olla jostain ennalta tunnettu jotta eka yrittämisellä pääsisi taikka omata kunnon lavakarismaa, jota harvalla on tai tuntea pari lehtimiestä - mieluiten päätoimittajan tai ison puolueen hirmutuen mainoksineen ja suosittelijoineen.
Soini pääministeriksi kampanjakin voisi joltain onnistua mutta olisiko Mäki-Ketelällä ollut siihen riittävää sielun paloa ja kykyä, en ala arvioimaan.

Sitovat kansanäänestykset on kumminkin vaalivaltti joka kaikilta eduskuntapuolueilta puuttuu, joten epätodennäköinenkin on mahdollista ja eduskuntaan on monasti päässyt epätodennäköiseltäkin vaikuttavia ehdokkaita kuten Kasvi (typerykset espoolaiset, politiikkaan perehtymättömät opiskelijat kai äänesti vaikka oli äänestäjien kantoja vastaan, kun oli tunnettu ja äänekäs) ja Halme (karismaa oli ja vähän tunnettukin jo ennalta.)

Minusta tosin tuo ehdotettu on vähän vesitetty malli sitovista kansanäänestyksistä, olisi hyvä tehdä ne helpommiksi järkätä, mutta kaipa sitä voisi ehdottaa kansanäänestyksen aiheeksi sitten kun saisivat edes jonkinlaisen järjestelmän aikaan. Ennen niitä oli tarpeen järjestää harvakseltaan koska etäisyydet oli pitkiä ja tieto kulki hitaasti, nyt ei siihen olisi tarvetta koska autoja on ja tietokin kulkee samantien.

PaulR

Quote from: Viinankylväjä on 10.10.2010, 11:50:34

Mikähän tässä Juhan ehdokkuudessa on niin kiusallista? Onko käynyt mielessä, että joidenkin "nuivien" mielestä Islam ei ole välttämättä ongelma, ja Juha voisi olla ihan potentiaalinen ehdokas? Ja eikös ääni Juhalle ole myös ääni Leinolle?

Eihän siinä mitään kiusallista ole. Itse pidän Jaria parempana ehdokkaana paikalle ja olen pitänyt ennen koko Muutosta.

Joka kokee puoluesidonnaisuudet tärkeäksi, äänestää tietenkin Pirkanmaan PS:sta Heikki Luotoa.

Masinoin luonnollisesti keväällä Etelä-Suomen kaupungeissa keväällä käydessäni ja vaalipiirit ylittäessäni paikallisen nuivan ehdokkaan puolesta.

_w_

Quote from: Paul Ruth on 10.10.2010, 12:48:38
Quote from: Viinankylväjä on 10.10.2010, 11:50:34

Eihän siinä mitään kiusallista ole. Itse pidän Jaria parempana ehdokkaana paikalle ja olen pitänyt ennen koko Muutosta.

Joka kokee puoluesidonnaisuudet tärkeäksi, äänestää tietenkin Pirkanmaan PS:sta Heikki Luotoa.

Masinoin luonnollisesti keväällä Etelä-Suomen kaupungeissa keväällä käydessäni ja vaalipiirit ylittäessäni paikallisen nuivan ehdokkaan puolesta.
Minusta noi islamongelmat ja varsinkin terroristien kanssa syntyvät sodat on ihan tekemällä tehtyjä, armeijat tahtoo rahaa joten pitää sotia, eurooppa tarvii yhtenäisyyttä joten pitää keksiä yhteistä vihollista jne. Helppoa olisi pysyä niist erossa kunnes keksivät taas jonkun uuden vihollisen. Ja parasta olisi pysyä siitäkin sodasta erossa. Ei suomalaisia ole kuin viisi miljoonaa, ei meitä kukaan tarvii minnekään sotimaan ja sodissa kuolee ihmisiä useimmiten ihan turhaan.
Eihän niillä ole edes yhden pienen valtion, Israelin, voittamiseen kykenevää armeijaa vaikka yhteen laskisi. Ovat eripuraisia keskenään eivätkä yhtenäinen joukko.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Tutustuppa vaalimatematiikkaan. Jotta yksi saataisiin sisään tulisi olla monta hyvää ehdokasta takana.

Machine Head

Quote from: herra 4x on 10.10.2010, 00:32:31
PIENI VÄLIAIKAKATSAUS

Kiitos sanansaattajille. Herra entisen puheenjohtajan vedettyä itse piuhansa pois Homma-töpselistä kesän viime helteillä on mainiota että viestittely äeentiseen viiteryhmään sujuu profeettojen avulla.

"Tarkkaan suunniteltu" toiminta synergiassa valtamedian kanssa oli erittäin vaikuttavaa. Toinen toistaan seuraavat avautumiset maahanmuuttokriittisyyden mitättömyydestä ja kyökkipsykologiset analyysit kannattajakunnasta oli taitava mediapeli, jota helpotti toimittajalauman innosta ja kiitollisuudesta hehkuvat silmät ja kynät. Ainakin omalta kohdaltani voin todeta, että Muutos 2011-kuppini kääntyi nurin viimeistään silloin. Anteeksipyyntöön voin toki vastata että kyllä, kaikki on anteeksi annettu.

Mutta Jatkakaa!!1! Näinhän se sanonta meni. Hieman kun huilataan niin jaksetaan sitten taas viestittää valtamediassa kuinka maahanmuuttokritiikki on ihan yäk ja tyhmää.

Itseänsä voi jalustalle nostaa esimerkiksi tällaisilla äänestyspyynnöillä.

Eipä tuota voi enää paremmin sanoa.

Sanglier

Kun peräkkäisissä kappaleissa torpedomiehen kirjoittelu on harkitsematonta ja toiminta kuitenkin harkittua, lukija jää hämilleen.

Viestinnän täydellinen epäonnistuminen ei anna kokonaisuudesta kovin vahvaa kuvaa.

Oliko harkittua vai harkitsematonta vihjata voivansa ja tarvittaessa aikovansa upottaa oma puolue? Mitkä olivat keinot joita olisi käytetty? Vieläkö voitaisiin joutua samaan tilanteeseen? Olisiko Leinon valinta saattanut Muutoksen pimeyden voimien valtaan? Miten Kerosen voitto tämän esti? Miten vielä mahdutte samaan kaupunkiin, ja mitä tällä kaikella voitettiin? Se että erään eläintensuojelijan kaarti marssi ulos?

Lyhyesti: selitys jota ei anneta ei kelpaa. Ei kyllä enää kiinnostakaan, muuten kuin skenehistorian alaviitteenä.

Ehdolle tietysti, mikä ettei. Mutta käytettyjä autoja ja tunkkeja ei kannata alkaa kaupitella, ainakaan netissä.

IDA

Quote from: Miniluv on 10.10.2010, 11:46:54
Quote from: mikkoR on 10.10.2010, 10:22:49

Tässä on kyse siitä, että Mäki-Ketelän hakemus Vihreiden naisten puheenjohtajaksi hylättiin. Paavin viran seuraavaan avautumiseenkin menee vielä vuosia.

Ahmadinejadikin kuuluu olevan terveenä.

:roll:

Kai se on jo selvää, että Muutos 2011 on tehty personaaliprelatuuriksi PS:n paikallisten piirien rinnalle. Timo "Papa" Soinin hyväksymistä vain odotellaan. Se on viivästynyt koska vanha SMP:läinen sääntökunta on löytänyt Muutoksen ohjelmasta jotain mitä se pitää ristiriitaisena Vennamon sanoman kanssa. Ei Roomaakaan päivässä rakennettu, joten kyllä tämä tästä ;)

MaisteriT

Quote from: Eino P. Keravalta on 10.10.2010, 07:34:29
Turhia selittelemättä, moittimatta, kiittämättä, analysoimatta, kaivelematta tai kiukuttelematta totean, että

Juha Mäki-Ketelä on lämpimästi tervetullut Muutos2011:n ehdokkaaksi.

Eino P.

Muutos2011:n jäsen

PS: Ottakaamme kouramme pois toistemme kurkuilta ja tarttukaamme sen sijaan työhön. Sitä riittää. Suomi odottaa.

Juuri näin. Työtä riittää. Yhteistyötä tarvitaan. Hyviä ehdokkaita tarvitaan. Rakentavaa keskustelua tarvitaan.
AL: Jussi Halla-Aho (kuvassa) poseeraa tässä arkistokuvassa virallisesti puvussa. Tiistaina hänet nähtiin eduskunnassa rennoissa kesävaatteissa.