News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Vapauspuolueen ehdokasasettelu eduskuntavaaleissa 2011

Started by Equus Asinus, 19.09.2010, 17:51:14

Previous topic - Next topic

Olavi Mäenpää

Quote from: Jussi Halla-aho on 08.10.2010, 21:58:58
Quote from: Olavi Mäenpää on 08.10.2010, 17:17:26
Painotan Halla-aho, että kirjoitit minun nimenomaan keränneen rahaa Turun valtuuston tarjoilusta.

Enpäs kirjoittanut.

Näytä minulle kirjoitus, jossa väitän sinun keränneen rahaa Turun valtuuston tarjoilusta, niin minä lupaan - siinä tapauksessa että tulen valituksi - lahjoittaa ensimmäisen kuukauden palkkani lyhentämättömänä Vapauspuolueelle.

Vastaus ja lisäkysymys nimimerkki Idan kirjoitukseen n:o 138.
Muistelet Ida arvatenkin jotain kymmenenvuotta vanhaa sisupalstan
keskustelua. Tosiaan haastoin - nimimerkkiä en enää muista - mutta
nimimerkki ei suostunut minulle milloinkaan henkilöllisyyttänsä
paljastamaan, vaikka pyysin soittamaankin. Tänäkään päivänä en tiedä
kuka nimimerkin takana piileskeli. Ainakin minun mielestäni on erittäin
vaikeata nousta kehään tuntemattoman nimimerkkikirjoittajan kanssa, kun
ei edes tiedä minne päin Suomea kehä olisi pystytettävä?

Et Ida vastannut kysymykseeni vieläkö olet ns. työllistämistukityössä
persujen Kotkan persutoimistossa. Olen utelias kuinka valtion
työllistämistukia käytetään. Niiden yksi perusehto on työttömän
osoittaminen sellaiseen työhön, josta on yhteiskunnallsesti jotain
hyötyä. Jos tosiaan olet ollut tai olet kyseisessä työssä, niin
kerrotko julkisesti, onko työ mielestäsi yhteiskuntaa hyödyttävää?
Kysymykseni kumpusi, kun Freddy näin minulle huhtikuussa kertoi.

Sitten urhoolliselle s-sotilas Halla-aholle:

Luuletko todella, että kukaan taltioisi seitsemän vuoden takaisia Suomi
24- ja sisupalstan kirjoituksia. Itse kyllä näin saatat tehdä, mutta
minä en. Kiistät vaan edelleen! Kohta varmaan kiistät edes silloin
Turussa olleesi.

Kirjoituksesi näyttövaatimus on samaa luokkaa, mitä venäläisäijällä
Tallinnan lahdella. Äijä oli onkimassa, kun paikalle tulivat
terveystarkastajat. Varoittivat ehdottomasti syömästä äijän saaliikseen
saamia kaloja koska niissä on elohopeaa satoja kertoja yli sallitun
määrän! Näyttäkä minulle se elohopea, niin lupaan olla niitä syömättä,
tuumasi äijä!

Rakkaat Homma-palstan lukijani. Joudun valitettavasti jättämään Teidät
viikonlopuksi ilman kirjoituksiani. Järvenpäässä iskettävien Eteläisen
Suomen nyrkkeilyn aluemestaruuskisojen tuomarointi kutsuu lauantain ja
ehkä sunnuntainkin. Toki voitte poissaoloni aikana kerrata uudestaan
entisiä hommakirjoituksiani.

Kim Evil-666

Haluaisin tietää (moderaatio ilmoittaa, jos kysymykseni ei kuulu ketjun aihepiiriin - muutakaan paikkaa tälle Vapauspuoluetta koskevalle keskustelulle ei nyt juuri tällä hetkellä täällä ole) mikä on kantanne:

1. Sosiaalipolitiikkaan ja hyvinvointivaltioon (yleisesti)
2. Ulkopolitiikkaan
3. EU-politiikkaan
4. Aluepolitiikkaan
5. Ympäristöpolitiikkaan
6. Eläkeläisten asemaan
7. Koulutuspolitiikkaan ja nuorison asemaan
8. Veropolitiikkaan
9. Kulttuuriin
10. Kirkon ja valtion väliseen suhteeseen
11. Talouspolitiikkaan
12. Puolustuspolitiikkaan (etenkin NATO-kysymykseen).
13. Eläinten oikeuksiin
14. Globalisaatioon
15. Parlamentarismiin ja suoraan demokratiaan

Tuskinpa löytyy kantaa...
Pohjoinen Perkele! Arktisen alueen Eko-Mörökölli!
Oma polku- kiveen hakattu!

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

IDA

Quote from: Olavi Mäenpää on 09.10.2010, 01:00:09
persujen Kotkan persutoimistossa.

Kyllä vastasin. En ole. Kysyin myös mistä olet moisen idean saanut päähäsi, mutta sinä et vastannut siihen.

PietuS

Kullervo Kullervon pojalle;
En todellakaan käy kaikkia tässä selostamaan, mutta paljon viisastut jos käyt kunnolla lukemassa sivujani (pekkasivonen.fi).

Toisekseen minä en sitoudu koskaan minkään puolueen linjaan täydellisesti, sillä en myöskään koskaan kysy keneltätään mitä mieltä saan olla. Se on sitä politiikon itsenäistä politiikkaa.

Toistaiseksi emme ole olleet esim. Kalevi Helon kanssa juurikaan erimieltä asiakysymyksistä, mutta sekin päivä voi vielä koittaa, johon molemmat osaamme varautua, koska asiat on käyty läpi jo etukäteen. Meillä voit olla eri mieltä puheenjohtajankin kanssa. Kunhan et ala hörhöilemään.

Hauskaa puolueiden eroiSSa on esim. se, että SOINI OTTAA ENSIN HÖRHÖT HÖRHÖILEMÄÄN JA POTKII JA PUUKOTTAA NE SITTEN PIHALLE, KUN HEISTÄ EI OLE ENÄÄ HYÖTYÄ PUOLUEELLE. SITTEN SANOTAAN, ETTÄ PROPELIPÄÄT JOUTAVATKIN ULOS. OUTOA!

PietuS

Kim Evil-666

Quote from: Jussi Halla-aho on 08.10.2010, 21:58:58
Quote from: Olavi Mäenpää on 08.10.2010, 17:17:26
Painotan Halla-aho, että kirjoitit minun nimenomaan keränneen rahaa Turun valtuuston tarjoilusta.

Enpäs kirjoittanut.

Näytä minulle kirjoitus, jossa väitän sinun keränneen rahaa Turun valtuuston tarjoilusta, niin minä lupaan - siinä tapauksessa että tulen valituksi - lahjoittaa ensimmäisen kuukauden palkkani lyhentämättömänä Vapauspuolueelle.

Vastaus ja lisäkysymys nimimerkki Idan kirjoitukseen n:o 138.
Muistelet Ida arvatenkin jotain kymmenenvuotta vanhaa sisupalstan
keskustelua. Tosiaan haastoin - nimimerkkiä en enää muista - mutta
nimimerkki ei suostunut minulle milloinkaan henkilöllisyyttänsä
paljastamaan, vaikka pyysin soittamaankin. Tänäkään päivänä en tiedä
kuka nimimerkin takana piileskeli. Ainakin minun mielestäni on erittäin
vaikeata nousta kehään tuntemattoman nimimerkkikirjoittajan kanssa, kun
ei edes tiedä minne päin Suomea kehä olisi pystytettävä?

persujen Kotkan persutoimistossa. Olen utelias kuinka valtion
työllistämistukia käytetään. Niiden yksi perusehto on työttömän
osoittaminen sellaiseen työhön, josta on yhteiskunnallsesti jotain
hyötyä. Jos tosiaan olet ollut tai olet kyseisessä työssä, niin
kerrotko julkisesti, onko työ mielestäsi yhteiskuntaa hyödyttävää?
Kysymykseni kumpusi, kun Freddy näin minulle huhtikuussa kertoi.

Sitten urhoolliselle s-sotilas Halla-aholle:

Turussa olleesi.

Kirjoituksesi näyttövaatimus on samaa luokkaa, mitä venäläisäijällä
Tallinnan lahdella. Äijä oli onkimassa, kun paikalle tulivat
terveystarkastajat. Varoittivat ehdottomasti syömästä äijän saaliikseen
saamia kaloja koska niissä on elohopeaa satoja kertoja yli sallitun
määrän! Näyttäkä minulle se elohopea, niin lupaan olla niitä syömättä,
tuumasi äijä!

Rakkaat Homma-palstan lukijani. Joudun valitettavasti jättämään Teidät
viikonlopuksi ilman kirjoituksiani. Järvenpäässä iskettävien Eteläisen
Suomen nyrkkeilyn aluemestaruuskisojen tuomarointi kutsuu lauantain ja
ehkä sunnuntainkin. Toki voitte poissaoloni aikana kerrata uudestaan
entisiä hommakirjoituksiani.
Onpahan politikointia!Kuulostaa aivan Olav 12v,juupas,eipäs inttämiseltä.Ei ole ihme,jos nuivien rintamaa kohtaan tunnetaan epäluottamusta.Varsinaista kuohintaa,sano.

"Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

Kullervo Kalervonpoika

Quote from: PietuS on 09.10.2010, 01:08:00
Kullervo Kullervon pojalle;
En todellakaan käy kaikkia tässä selostamaan, mutta paljon viisastut jos käyt kunnolla lukemassa sivujani (pekkasivonen.fi).

Toisekseen minä en sitoudu koskaan minkään puolueen linjaan täydellisesti, sillä en myöskään koskaan kysy keneltätään mitä mieltä saan olla. Se on sitä politiikon itsenäistä politiikkaa.

Toistaiseksi emme ole olleet esim. Kalevi Helon kanssa juurikaan erimieltä asiakysymyksistä, mutta sekin päivä voi vielä koittaa, johon molemmat osaamme varautua, koska asiat on käyty läpi jo etukäteen. Meillä voit olla eri mieltä puheenjohtajankin kanssa. Kunhan et ala hörhöilemään.

Hauskaa puolueiden eroiSSa on esim. se, että SOINI OTTAA ENSIN HÖRHÖT HÖRHÖILEMÄÄN JA POTKII JA PUUKOTTAA NE SITTEN PIHALLE, KUN HEISTÄ EI OLE ENÄÄ HYÖTYÄ PUOLUEELLE. SITTEN SANOTAAN, ETTÄ PROPELIPÄÄT JOUTAVATKIN ULOS. OUTOA!

PietuS

Olen lukenut sivusi. Ja tämän kommenttisi. Edelleen on petraamista. Jokaisella oikealla yleispuolueella on ohjelma, josta voi copypasteta vastaukset kysymyksiini.

Teillä ei ilmeisesti ole.

Eikä asiaasi paranna yhtään sekään, että et edelleenkään osaa kirjoittaa nimimerkkiäni oikein.
---
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
---
The tolerance of individual points of view is an important component of the democratic political system
---
http://kullervokalervonpoika.wordpress.com

Olavi Mäenpää

Vastaus Idan työllistämisasiaan.

Anteeksi en huomannut vastaustasi tuolla ylempänä. Kysymykseni kumpusi, kun Freddy minulle näin Kotkassa 17.4.2010 kertoi. Täällä hommassa kuulutetaan usein ja aivan oikein, todistajien ja todisteiden perään. Freddyn kertomaan on kuulijatkin.

Ilkka Partanen

Tässäkin ketjussa on osittain harmiteltu, kuinka mm. M11, Vapauspuolue ja PS lohkovat maahanmuuttokriittisiä kannattajia eri leireihin ja etenkin kun äänet hajoavat eri listoille. Toisaalta minusta vaikuttaa näin pikaisesti seuraten että ehdokkaista nyttemmin tiedossa olevat Mäenpää ja Sivonen iskevät kyllä teemoillaan aivan omanlaiseensa kannattajakuntaan Vapauspuolueen tai maahanmuuttokriittisten tai muidenkaan -kriittisten potentiaalista noin ylipäätään. Aika näyttää saiko sillä sitten edustajaksi asti nostetta, mutta väittäisin että samoista äänistä voi olla kohtalaisen vaikea kilpailla. Tämä ei ole kannanotto Vapauspuolueen puolesta tai sitä vastaan, vaan eräänlainen tosiasia joka on vahvistunut näiden herrojen edesottamuksia seuraillessa niin tässä ketjussa kuin Pietun osalta myös Uuden Suomen blogipalvelussa.  

JaniAlander

Turussa olleesi.

Näkee ettet oikein elä nykyajassa. Sisun palstan kaikki kirjoitukset ovat tallessa network54 palvelimella alusta asti. Ne eivät ole hävinneet yhtään minnekään. Todella tajuttoman idioottimaista jopa sinulta. Tietty et varmaan pääse lukemaan kun käytöstä poistetun palstan arkisto on vain valittujen henkilöiden käytössä joihin et ostrakisoituna kuulu. LOL :D

Kim Evil-666

Vapauspuolueen ehdokasasettelulla karilleajo tapahtuu jo ennen,kuin koko kari on edes näkyvissä.Miksi kaikki tupauunot lähtee aina soitellen sotaan :facepalm:

PietuS

Mika. H:lle
"Minusta PietuS olet tyypillinen pelle. Todista, että olen väärässä"!

Minun todistamiseni ei liene tarpeen, mutta sinulla itselläsi näyttää kuvan sekä asenteesi perusteella olevan paljonkin ongelmia.

Oletko ihan varma itsestäsi? Siis haluatko olla mies vai nainen, Mika vai Milla?!

Kun olet ratkaissut tuon ns. ydinkysymyksen, niin palataan sitten asiaan politiikan tiimoilta, koska kova politiikka on kuitenkin raavaiden miesten hommaa.

Kaikkea hyvä sinulle identiteettisi tutkimisen kanssa. T. Pietu

tietotyöläinen

Quote from: PietuS on 09.10.2010, 00:10:31
Pirstaloituminen johtuu nyt paljolti siitä, ettei yhteistä tietä ole löydetty avain kysymyksissä. Yhden asian liikkeet eivät tule koskaan pärjäämään.

Näitä avainkysymyksiä ovat mm. maahanmuutto, homojen asiat, huumeet,  muslimien minareetien rakentaminen Suomeen jne.... jne.

Vapauspuolueen avainkysymyksiin kuuluu homojen asiat?

Mielestäni homojen asiat eivät kuulu kenelläkään muulle kuin homoille itselleen, ja kullekin homolle vain hänen omat asiansa.

IDA

Quote from: Olavi Mäenpää on 09.10.2010, 01:16:02
Anteeksi en huomannut vastaustasi tuolla ylempänä. Kysymykseni kumpusi, kun Freddy minulle näin Kotkassa 17.4.2010 kertoi. Täällä hommassa kuulutetaan usein ja aivan oikein, todistajien ja todisteiden perään. Freddyn kertomaan on kuulijatkin.

Freddy on käsittänyt asian väärin. Tai hän saisi oikeastaan itse selittää miksi hän yleensä on puhunut sinun kaltaisesi henkilön kanssa.

On totta, että kokeilimme tätä työllistämistukea ja jalo ajatus sen taustalla oli, että voisimme jatkuvasti työllistää jonkun. Itse en ollut paras mahdollinen mahdollinen prototyyppi, mutta sain kuitenkin jotain pientä aikaan. Mitään palkkaa en siitä ottanut, joten ainakaan sinulta se ei ole pois. Edelleenkin tavoitteena on, että todella pystyisimme työllistämään ihmisiä.

PietuS

Vaikka Ilkka kirjoititkin positivisesti minusta ja Olasta (loppu asia ei johdu siitä), niin on pakko sanoa ihan keskustelun ulkopuolelta, että oli kiva "kuulla" sinustakin.

"Puolueen perusteella ei pidä valita ystäviä" (PietuS).

PietuS

KJ

QuoteHauskaa puolueiden eroiSSa on esim. se, että SOINI OTTAA ENSIN HÖRHÖT HÖRHÖILEMÄÄN JA POTKII JA PUUKOTTAA NE SITTEN PIHALLE, KUN HEISTÄ EI OLE ENÄÄ HYÖTYÄ PUOLUEELLE. SITTEN SANOTAAN, ETTÄ PROPELIPÄÄT JOUTAVATKIN ULOS. OUTOA!

PietuS

Meinasin ensin kommentoida tähän jotain, mutta annanpa olla.
What would Gösta Sundqvist do?

Elisa

Tämän ketjun taso on sellainen, että se vaatii jo jäähyn.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö